هزینه مسکن در لهستان

هزینه زندگی دانشجویان در کراکوف نسبت به هزینه های تحصیلی دانشگاهی غرب اروپا کم و متوسط ​​است. بسیاری از رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شود. در موسسات خصوصی در ورشو پیشنهاد خوبی برای تحصیل در رشته های انگلیسی وجود دارد. در ادامه مقاله به هزینه مسکن در لهستان اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط هزینه مسکن در لهستان

عامل تصمیم گیری برای خرید ملک در لهستان محل ملک انتخابی شما است. بین مناطق با شهرهای بزرگ که معمولا گران تر از شهر های کوچک و مناطق روستایی هستند، تفاوت بزرگی از نظر هزینه وجود دارد. بالاترین اجاره در ورشو در مناطق، Cracow ،Gdansk ،Poznan و Wroclaw می باشد. برای یک آپارتمان 2 خوابه در یک شهر بزرگ، شما باید از 1500 تا 2000 زلوتی در هر ماه پرداخت کنید. در شهرهای کوچکتر، اجاره برای آپارتمان مشابه حدود 800-1500 زولتی است. در شهرهای بزرگ، تعداد حدود 30 متر مربع یک اتاق از یک آپارتمان (کاوالرکا) هزینه ای حدود 600 PLN در ماه دارد.

اقتصاد در لهستان

ورشو دارای اقتصاد بسیار متنوع است. این شهر جایی است که اکثر آژانس های دولتی در لهستان مستقر هستند و همچنین بورس اوراق بهادار ورشو نیز در این شهر است. از زمان پایان کمونیسم، ورشو و لهستان ساختار اقتصادی خود را تغییر دادند و سطح شرکت های دولتی سال به سال کاهش می یابد.

اقتصاد در لهستان

هزینه زندگی در لهستان و ورشو متوسط ​​است، این هزینه ها قابل مقایسه با سایر پایتخت های کشور های اروپا مرکزی مانند پراگ، براتیسلاوا و زاگرب نیست. مسکن بالاترین هزینه را در ورشو دارد، پول در لهستان Zloty لهستانی است. نرخ تبدیل به USD از تاریخ 25 ژوئیه 2018 برابر با 1 دلار به 3.68 PLN است.

هزینه های مسکن در لهستان

علاوه بر هزینه های یک نماینده املاک و سپرده، مجبور خواهید بود که هزینه های برق، آب، گاز و دفع زباله را پرداخت کنید. مالکان به طور معمول نیاز به سپرده هزینه اجاره یک تا سه ماهه دارند. هنگام نقل و انتقال پول، باید سپرده را بپردازید. ورشو بزرگترین شهر لهستان و همچنین پایتخت این کشور است. این شهر جمعیتی کمی بیش از 1.7 میلیون نفر دارد، ورشو همچنین یکی از بزرگترین شهرهای اروپای مرکزی است. به عنوان پایتخت کشور، ورشو بخش بزرگی از سرمایه گذاری خارجی و expats را برای لهستان دارد.

زندگی در لهستان چگونه است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *