موسسه مهاجرتی در کرمان

این روز ها تب و تاب مهاجرت و زندکی در کشوری دیگر افزایش یافته است‌. عده زیادی با توجه به شرایط مختلف خود یکی از راه های مهاجرتی را برای ادامه زندگی خود انتخاب می کنند. این افراد معمولا برای مهاجرت و سفر به کشوری جدید، از موسسات مهاجرتی مانند موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی کمک می گیرند. در شهر های مختلف کشور ایران موسسات مهاجرتی مختلفی وجود دارد. کرمان هم یکی از شهر هایی است که افراد زیادی در آن متقاضی مهاجرت هستند. از این رو موسسات مهاجرتی بسیاری در کرمان به راه افتاده است. هر موسسه مهاجرتی در کرمان با معرفی وکلای مهاجرتی یا کارشناسان ماهر به افراد مختلف در راه مهاجرتشان کمک می کند‌. راه های مهاجرتی تفاوت هایی با هم دارند. روند های مهاجرتی به دو دسته اخذ ویزا و اخذ اقامت دسته بندی می شوند. در حالت اول فرد به جهت انجام کار هایی اقدام به اخذ ویزا مثلا ویزای شنگن می کند. به طور مثال ویزای تحصیلی یا ویزای کاری. اخذ هر کدام از این ویزا ها شرایط خاصی دارد اما منجر به اجازه اقامت دائم نخواهد شد. برای اقامت باید چند سال در کشور مقصد ماند و شرایط اقامتی در هر حالت مهاجرتی با اخذ ویزا متفاوت است. در حالت اقامت، افراد از ابتدا برای اقامت موقت خود اقدام می کنند. از انواع روش هایی که منجر به اقامت موقت می شود عبارتند از خرید ملک، خرید سهام، ثبت شرکت و ‌‌‌… . که هر کدام از این روش ها حالت ها و شرایط خاص خود را دارند. اقامت موقت پس از مدتی تبدیل به اقامت دائم می شود. تمام این موارد در هر موسسه مهاجرتی در شهر کرمان و توسط وکلای مهاجرتی یا کارشناسان ماهر به شما توضیح داده خواهد شد‌. البته ناگفته نماند که موسسه حقوقی اصطهباناتی قصد دارد در آینده ای نه چندان دور با استفاده از کارشناسان مجرب نمایندگی موسسه خود را در شهر کرمان دایر کند. اما در ادامه انواع روش های مهاجرتی را بررسی می کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

انواع روش های مهاجرتی

یقینا هر فردی با توجه به شرایط خود یکی از روش های مهاجرتی را انتخاب می کند، اما این روش های مهاجرتی با مراجعه فرد به هر موسسه مهاجرتی در کرمان به طور جامع برای فرد توضیح داده خواهد شد. ما در این بخش از مقاله انواع روش های مهاجرتی مبتنی بر هر دو روش اخذ ویزا یا اخذ اقامت را برای شما توضیح خواهیم داد. پس تا پایان مقاله با ما همراه شوید.

مهاجرت تحصیلی

دانشجویان و دانش آموزان زیادی برای برای ادامه تحصیلات خود اقدام به مهاجرت تحصیلی می کنند‌. مهاجرت تحصیلی نیز شرایط خاصی دارد. قبل از هر چیز داوطلب مهاجرت تحصیلی با توجه به رشته خود باید کشور، شهر و دانشگاه مقصد را انتخاب نماید و با توجه به شرایط خود در جهت اخذ ویزای تحصیلی اقدام نماید. به طور مثال برخی از دانشگاه های موجود در دنیا از داوطلبان برای پذیرش مدرک زبان انگلیسی طلب می کنند. این مدرک با توجه به مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر متفاوت می باشد. مدرک زبان انگلیسی می تواند تافل، آیلتس و … باشد. نمره قبولی برای هر مقطع تحصیلی یا هر دانشگاهی متفاوت است. به طور مثال ممکن است شما قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور های اروپایی داشته باشید. از این رو ممکن است از شما نمره آیلتس ۶ خواسته شود. پس برای مهاجرت تحصیلی لازم است تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. البته در برخی کشور ها تدریس در دانشگاه ها به زبان انگلیسی نخواهد بود و شما باید به زبان آن کشور مسلط شوید. به طور مثال در دانشگاه های کشور اوکراین، تدریس به زبان اوکراینی یا روسی است و شما باید مدرک تسلط به این زبان ها را ارائه کنید. در مرحله بعد باید با استادی از بخش مربوطه صحبت کنید تا برای شما از طرف دانشگاه مقصد به عنوان دانشجوی تحت نظارت او ، نامه پذیرش بفرستد. نامه پذیرش از دانشگاه باید برای اخذ ویزای تحصیلی ضمیمه پرونده شما شود. از طرف دیگر برخی دانشگاه ها در سطح دنیا یا در برخی مقاطع تحصیلی از شما توصیه نامه هم خواهند خواست. از این رو باید از اساتید خود در کشور ایران توصیه نامه بگیرید. گواهی تمکن مالی با داشتن گردش حساب نیز برای شما واجب است. اگر به هر موسسه مهاجرتی در کرمان مراحعه کنید، کارشناسان و همکاران ما می توانند شما را برای اخذ ویزای تحصیلی کمک کنند. نکته مهم این است که ویزای تحصیلی منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و شما با توجه به شرایط خود و کشور مقصد باید پس از تحصیل ویزای خود را تبدیل به ویزا های دیگری مانتد ویزای کار کنید تا پس از آن بتوانید اقامت بگیرید. البته ناگفته نماند که در برخی کشور ها پس از پایان تحصیل به فارغ التحصیلا ویزای جستجوی کار داده خواهد شد تا فرد برای مدت زمان شش ماه تا یک سال به جست و جوی کار بپردازد.

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی

مهاجرت کاری

یکی دیگر از روش های مهاجرتی، مهاجرت کاری با اخذ ویزای کاری است.‌از جمله مزیت های بسیار خوبی که این ویزا دارد، این است که شما با داشتن ویزای کاری امکان اقامت موقت در کشور مقصد را خواهید داشت و پس از آن می توانید برای اقامت دائم کشور مورد نظر اقدام کنید. برای دریافت ویزای کاری قبل از هر چیزی باید کشور مقصد خود را انتخاب کنید. به طور مثال فردی قصد دارد برای کار به کشور کانادا برود، پس باید شرایط اخذ ویزای کاری کانادا را برای خود مهیا کند. گرچه برای اخذ ویزای کاری برخی کار ها و برخی مدارک برای تمام کشور ها یکسان است. یک نکته مهم دیگر این که شما برای دریافت ویزای کاری می توانید به هر موسسه مهاجرتی در کرمان مراجعه کرده و از آن ها کمک بخواهید. برخی مدارک مشترک برای اخذ ویزای کاری عبارتند از تاییدیه سلامت جسمی و روحی، تاییدیه عدم سو پیشینه، ارائه پذیرش کاری از شرکتی معتبر درون کشور مقصد، مدارک مبتنی بر سوابق کاری، ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و … . البته در برخی روش ها فرصت شش ماهه ای به فرد داده خواهد شد تا در کشور مقصد به جست و جوی کار بپردازد. یکی از مهم ترین مزایای داشتن ویزای کاری این است که شما با ورود به کشور مقصد به راحتی می توانید درآمد داشته باشید و از نظر مالی به مشکل بر نخواهید خورد. علاوه بر آن در مدت زمانی چند ماهه می توانید برای اعضای خانواده خود اقامت دریافت کرده و آن ها را نزد خود ببرید. دقت کنید که در هر کشور قوانین صدور ویزای کاری متفاوت است و شما باید با توجه به کشور مقصد خود برای ویزای کاری اقدام نمایید. به طور مثال ویزای کاری کانادا با ویزای کاری ایتالیا متفاوت خواهد بود.

مهاجرت کاری

مهاجرت کاری

مهاجرت سرمایه گذاری

همان طور که گفتیم هر فردی می تواند از انواع روش های مهاجرتی استفاده کرده و با توجه به شرایط خود به بهترین روش اقدام کند. البته برای اقدام بهتر است به یکی از موسسات برتر مهاجرتی مانند موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مراجعه کند. البته این موسسه قصد دارد به زودی در شهر کرمان نیز نمایندگی خود را افتتاح کند. اما یکی دیگر از انواع روش های مهاجرتی، روش سرمایه گذاری است. این مفهوم نسبتا جدید از سال دو هزار شش مورد علاقه افراد زیادی قرار گرفت. ویزای سرمایه گذاری که به آن ویزای طلایی هم گفته می شود برای هر کشور شرایط متفاوتی دارد.‌ به طور مثال برای سرمایه گذاری در کشور های آمریکایی حداقل سرمایه دویست هزار دلار مورد نیاز است. برای کانادا حداقل سرمایه جهت مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا ۲۱۰ هزار دلار کانادایی می باشد. توجه داشته باشید که در این روش سابقه کاری شما بسیار مهم است و علاوه بر آن باید ثابت کنید که برای مدیریت یک کار توانایی دارید. سن شما در هر کشور با توجه به شرایط ان کشور باید در محدوده سنی تعیین شده باشد. گردش مالی شما نیز باید متناسب با گردش مالی خواسته شده از کشور مقصد باشد و در عین حال کمی بیشتر هم باشد. در این روش به راحتی ویزای شما به اقامت دائم تبدیل خواهد شد و در مدارک خود نیاز به ارائه مدرک تحصیلی یا مدرک زبان خاصی ندارید. علاوه بر آن می توانید برای خانواده خود ویزای همراه بگیرید. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری نیاز به پاسپورت معتبر، گواهی عدم سو پیشینه، سند ملکی، تمکن مالی، گواهی سلامت پزشکی و … دارید.

روش های مهاجرتی اقامتی

همان طور که گفتیم برخی از روش های مهاجرتی به گونه ای هستند که از ابتدا به شما اقامت داده خواهد شد و پس از مدتی می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید. این روش ها به دو صورت سرمایه گذاری و بدون سرمایه گذاری هستند. در روش های با سرمایه گذاری که تقریبا همان روش ویزای سرمایه گذاری است در کشور های مختلفی قابل اجرا می باشد‌. به طور مثال در کشور های حوزه شنگن مانند آلمان، یونان، اسپانیا، مجارستان و … . در این روش فرد متقاضی می تواند با خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه و سپرده بانکی اقدام به سرمایه گذاری کند که با توجه به شرایط هر کشوری متفاوت خواهد بود. روش های بدون سرمایه گذاری اما متفاوت تر است و شما یقینا برای اخذ اقامت از این روش ها نیاز به راهنمایی بیشتری دارید. از این رو می توانید به هر موسسه مهاجرتی در کرمان و به زودی به نمایندگی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهر کرمان مراجعه کنید. در این روش ها شما می توانید از طریث ثبت شرکت یا از روش تمکن مالی استفاده کنید. در روش اول شما برای ثبت شرکتی در کشور مقصد اقدام می کنید و اجازه هر گونه فعالیت تجاری خواهید داشت. البته قوانین برای کشور های مختلف متفاوت است. به طور مثال از مزایای این روش این است که در این روش شما حقوق شهروندی کل حوزه شنگن را خواهید داشت‌. نیازی به مدرک زبان نیست و در برخی کشور ها نیازی به استخدام کارمند در شرکت ثبت شده نخواهد بود. در روش بعدی قرد می تواند با استفاده از روش تمکن مالی اقدام به اقامت کند. البته این روش در کشور های محدودی اجرا می شود و نکته مهم این است که اقامت با روش تمکن مالی تبدیل به اقامت دائم نمی شود. برای تمدید اقامت باید سالانه شرایط خود را به اداره مهاجرتی کشور مقصد ثابت کنید. در این روش فرد متقاضی و اعضای خانواده او در عین حالی که نمی توانند کار کنند اما حقوق کامل شهروندی و حق تحصیل و سایر حقوق را دارند.

وکیل مهاجرت در کرمان

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید در زمینه مهاجرت انجام دهید، مشاوره است. مشاوره با وکلای مهاجرتی می تواند کمک بسیار زیادی به افراد در زمینه مهاجرت کند. قطعا در شهر کرمان هم وکلای مهاجرتی بسیاری وجود دارند. توجه داشته باشید که قبل از هر چیزی باید درباره وکیل مهاجرتی خود استعلام بگیرید تا مطمئن شوید که او قابل اعتماد است. به طور مثال برای وکلای مهاجرتی به کشور کانادا شما باید استعلام نام فرد را در شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا یا ICCRC انجام دهید تا ببینید فرد مورد نظر وکیل یا مشاور رسمی مورد تایید کانادا هست یا نه. ممکن است شخصی فقط در کشور خود وکیل دادگستری باشد. توجه داشته باشید که هر شخصی نمی تواند خود را وکیل بنامد و فرد حتما باید در زمینه وکالت تحصیل کرده باشد و امتحان وکالت را پشت سر گذاشته باشد. یکی دیگر از راه های تشخیص وکلا، پرونده وکالت افراد و استعلام پرونده وکالت وکیل مهاجرتی است. توجه داشته باشید که یک وکیل مهاجرتی خوب علاوه بر این که به قوانین مهاجرتی آشنایی دارد و می تواند از نظر حقوقی شما را راهنمایی کند، به زبان های مختلفی هم تسلط دارد. به طور مثال وکلای مهاجرتی در موسسه حقوقی اصطهباناتی با راهنمایی های خود در زمینه های مختلف کمک بسیار زیادی به شما می کنند. توجه کنید که به طور مثال یک وکیل مهاجرتی در شهر کرمان باید با سایر وکلای مهاجرتی در کشور ها و شهر های دیگر نیز همکاری و فعالیت داشته باشد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید بحث هزینه است‌. از آن جایی که این روز ها افراد زیادی با گرفتن پول های کلان کلاه برداری می کنند، باید در زمینه هزینه مراقب باشید و حتما به دفاتر معتبر مراجعه نمایید. یک وکیل مهاجرتی خوب به حدی اطلاعات مختلف را می داند که با قوانین کشور ها و سفارت خانه ها آشنایی کامل دارد. در حقیقت یک وکیل مهاجرتی در شهری مثل کرمان، وکیلی است که وکالت شما را برای مهاجرت به کشور های خارجی بر عهده می گیرد و بهترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد می کند. حضور وکیل مهاجرتی در کار ها باعث افزایش سرعت روند اخذ ویزا و مهاجرت فرد متقاضی خواهد شد و باعث کاهش استرس شما در زمینه فعالیت های مهاجرتی خواهد شد.

وکیل مهاجرتی

وکیل مهاجرتی

دقت داشته باشید همان طور که اشاره کردیم باید برای مهاجرت به وکیل مهاجرتی معتبری مراجعه کنید. موسسه حقوقی اصطهباناتی در آینده ای نه چندان دور با ایجاد نمایندگی در شهر کرمان این امکان را به شما خواهد داد تا با امنیت خاطر روند های مهاجرتی خود را به پایان برسانید.

سوالات متداول در ارتباط با موسسه مهاجرتی در کرمان

  1. آیا می توان به هر موسسه مهاجرتی در کرمان اعتماد کرد؟

    خیر باید دقت کنید که موسسه مهاجرتی حتما دارای مجوز های لازم باشد.

  2. آیا موسسه حقوقی مهاجرتی اصطهباناتی در کرمان نمایندگی دارد؟

    خیر اما به زودی در این شهر نمایندگی معتبری خواهد داشت.

  3. چه روش های مهاجرتی در موسسات مهاجرتی در کرمان برای افراد توضیح داده خواهد شد؟

    اطلاعات تمام روش های مهاجرتی در اختیار افراد قرار می گیرد‌. از جمله این روش ها می توان به مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری و … اشاره نمود.

  4. از کجا می توانیم بفهمیم که وکلای مهاجرتی کانادا معتبر هستند؟

    برای اعتبار سنجی وکلای مهاجرتی کانادا هم باید از طریق پروانه وکالت اقدام کرد و هم از طریق شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا اقدام کرد.

  5. آیا می توان برای مهاجرت به استرالیا از طریق وکیل مهاجرت به استرالیا اقدام کرد؟

    بله وکلای مهاجرتی به استرالیا می توانند با انجام فعالیت های مختلف و مشاوره های بسیار به شما در این زمینه کمک بسیاری کنند.

  6. وکیل مهاجرت به آلمان چه مشاوره هایی می تواند به شما بدهد؟

    مشاوره های وکیل می تواند در زمینه روش های مهاجرتی شما مانند مهاجرت تحصیلی ، مهاجرت کاری و ‌… به شما کمک بسیار زیادی کند.

  7. وکیل مهاجرتی به کشور سوئد چه کمک هایی می تواند به شما کند؟

    از جمله کمک هایی که وکیل مهاجرتی به سوئد می تواند به شما ارائه دهد، مشاوره در ارتباط با اقامت موقت یا اقامت دائم در این کشور است‌.

  8. آیا جهت راهنمایی درباره اقامت درانگلیس می توان به وکلای مهاجرتی به انگلیس مراجعه نمود؟

    بله این وکلا می توانند شما را برای اخذ ویزا و انواع اقامت در کشور انگلیس آگاه کرده و راهنمایی های لازم را ارائه کنند.

  9. آیا برای مهاجرت به کشور مالزی نیاز به وکیل مهاجرتی به مالزی است؟

    بله اگر از وکیل مهاجرتی به مالزی کمک بگیرید می توانید حتی اقامت ده ساله این کشور را هم دریافت نمایید.

  10. آیا وکیل مهاجرت به نروژ می تواند به روند مهاجرتی فرد متقاضی کمک کند؟

    بله با توجه به تغییرات قوانین اقامتی در اروپا بهتر این است که از یک وکیل کمک بگیرید.‌

  11. آیا در کل می توان از وکلای مهاجرتی برای مهاجرت کمک گرفت؟

    بله اگر به وکیل و موسسه ای معتبر جهت مهاجرت خود مراجعه نمایید، می توانید روند مهاجرتی خود را بهبود بخشید و با سرعت بسیاری این کار را انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *