موسسه اعزام دانشجو در مشهد

اعزام دانشجو به خارج از کشور این روزها رونق خوبی گرفته است! سالانه ایرانی های زیادی تصمیم به تحصیل در خارج از کشور و همچنین مهاجرت می کنند. انتخاب کشور مناسب با شرایط متقاضی برای تحصیل از نکات مهمی است که باید قبل از اقدام عملی انجام شود. بعضاً افراد با مشاوره های نه چندان صحیح وارد مسیر های اشتباه می شوند که طبعات زیادی را برای خود و خانواده به همراه دارد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با همکاری موسسه اعزام دانشجو راه های مختلف تحصیل در خارج را برای شما ارائه کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسات اعزام دانشجو معتبر در مشهد

در مشهد تعدادی موسسه اعزام دانشجو مشغول به فعالیت هستند، این تعداد سالانه ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشد، موسسات اعزام دانشجو حق فعالیت در حوزه کشورهای تعریف شده در مجوز خود را دارند. هم اکنون موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در مشهد آماده ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای روسیه، کانادا، چین، گرجستان، آذربایجان، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، اتریش، سوئد، مجارستان، لهستان، اسلواکی، مالزی، انگلستان، ترکیه، ایتالیا، هلند و سوئیس می باشد. با توجه به اهمیت فوق العاده تحصیل در خارج از کشور بهتر است با موسسه ای مشاوره داشته باشید که دامنه فعالیت گسترده تری دارد، مشاوره در این زمینه می تواند بسیار کارگشا باشد. این نکته را هم در نظر بگیرید که واقعاً تحصیل در خارج از کشور برای هر شخصی مناسب نیست.

موسسات معتبر اعزام دانشجو در مشهد

موسسات معتبر اعزام دانشجو در مشهد

شرایط تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی در خارج

این روزها متقاضیان زیادی تصمیم به تحصیل رشته های علوم پزشکی در خارج گرفته اند، شرایط نسبتاً سخت ورود به رشته های پزشکی در ایران سبب شده ایرانی های بسیاری خارج از کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند، برخی از ملاک هایی که برای تحصیل پزشکی در خارج باید در نظر گرفته شود، شامل موارد زیر هستند؛

  • مورد تایید بودن از نظر وزارت بهداشت
  • شرایط قبولی در آزمون ورودی و کنکور
  • مدرک زبان مورد نیاز اخذ پذیرش
  • هزینه تحصیل و شهریه دانشگاه ها
  • شرایط اخذ اقامت پس از تحصیل
  • شرایط تایید مدرک پس از ورود به ایران

بورسیه های تحصیلی در خارج از کشور

معمولاً دانشگاه های خارج از کشور بورسیه ها و فاندهایی برای متقاضیان و دانشجویان خارجی قرارداد می دهند، این بورسیه بیشتر برای مقطع دکترا می باشد، البته معمولاً بورسیه هایی برای مقاطع پایین تر مثل ارشد و لیسانس نیز وجود دارد. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی، برای افرادی که شامل رزومه های خوبی هستند می تواند بورسیه هایی را بگیرد. معمولاً معدل خوب و داشتن مقالات بین المللی به همراه مدرک زبان می تواند به شما در اخذ بورسیه کمک کند.

موسسه اعزام دانشجو در خراسان

موسسه اعزام دانشجو در خراسان

سوالات متداول

  1. برای تحصیل در خارج از کشور چقدر مبلغ مورد نیاز است؟
    این سوال مقداری کلی است، بسته به اینکه قصد تحصیل در کدام کشور و چه رشته ای را دارید، هزینه های آن مشخص می شود.
  2. بهترین موسسه اعزام دانشجو در مشهد کدام است؟
    با توجه به اینکه موسسات مختلف برای کشورهای مختلف فعالیت دارند، نمی توان موسسه خاصی را معرفی نمود، موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی می تواند راهنمای شما در زمینه تحصیل در خارج باشد.
  3. امکان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج بدون آزمون ورودی وجود دارد؟
    بله کشورهایی هستند که امکان پذیرش پزشکی را بدون کنکور دارند.
  4. ساعت کاری موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در مشهد را بفرمایید؟
    همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 19 آماده ارائه خدمات هستیم.
1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *