موسسه اعزام دانشجو در تبریز

تب و تاب تحصیل در خارج از کشور این روزها نسبت به قبل بیشتر شده است، دلایل زیادی برای این امر می توان بر شمرد، از جمله این دلایل، شرایط سخت ورود به برخی رشته های دانشگاهی مثل پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایران و از طریق کنکور سراسری ایران است. دسته دیگر افرادی هستند که قصد ادامه تحصیل در مقاطع عالی مثل کارشناسی ارشد و دکترا را دارند که هدف تحصیل و یا اخذ اقامت در کشورهای دیگر را دارند، در این مقاله به بررسی موسسه اعزام دانشجو در تبریز پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بررسی موسسات اعزام دانشجو در تبریز

طبق آخرین لیست اعلامی از طرف وزارت علوم، تعدادی موسسه در تبریز مجوز اعزام دانشجو به خارج را گرفته اند، این موسسات می توانند به کشورهایی مثل ترکیه، دانمارک و غیره اعزام داشته باشند. نکته مهم در زمینه موسسات اعزام دانشجو این است که برای متقاضیان تقریبا هیچ تفاوتی ندارد که از طرف موسسات اعزام دانشجو یا سایر موسسات مهاجرتی و حقوقی اقدام کنند. از طرفی اقدام از طریق موسسات اعزام دانشجو با توجه به محدودیت های زیاد این موسسات ممکن است نتواند رضایت شما را جلب کند. به عنوان مثال یک موسسه اعزام دانشجو در تبریز فقط می تواند در حوزه دو و یا حداکثر 3 کشور اقدام کند، ولی موسسات مهاجرتی یا حقوقی می توانند برای کشورهای نامحدودی فعالیت و ارائه مشاوره داشته باشند، بالطبع موسسه اعزام دانشجو فقط می تواند در حوزه کشورهایی که کار می کند مشاوره دهد و به همین دلیل شاید نتواند مشاوره و خدمات خوبی برای شما ارائه دهد.

موسسات معتبر اعزام دانشجو در تبریز

موسسات معتبر اعزام دانشجو در تبریز

از طرف دیگر معمولاً سفارت ها و دانشگاه های کشوری که قصد تحصیل در خارج در آن را دارید، معمولاً اصلاً کاری ندارند که شما از طریق چه موسسه ای اقدام کرده اید، پس عملاً اقدام از طریق موسسات اعزام دانشجو هیچ مزیتی برای شما ایجاد نمی کند. موسسات مهاجرتی و حقوقی با توجه به حوزه رقابتی که برای آنها وجود دارد، معمولاً سعی در ارائه خدمات خاص و ممتاز برای جذب متقاضی و راضی نگه داشتن آنها را دارند. البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که باید چارچوب قانونی در قراردادبا موسسات مختلف رعایت شود. البته باید به این نکته نیز پرداخته شود که موسسات اعزام دانشجو نیز نظر وزارت علوم و بالاخره دارای مجوز رسمی از نهاد معتبری هستند.

موسسات معتبر اعزام دانشجو در تبریز

معرفی معتبر ترین موسسه اعزام دانشجو تقریباً امکانپذیر نیست! هر موسسه حق فعالیت محدودی دارد و نمی توان همه موسسات را در یک کفه ترازو سنجید، پس چنانچه قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، سعی کنید با موسسات مختلف مشاوره داشته باشید که به هدف و رویایی که در سر دارید، بتوانید برسید. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با همکاری موسسات اعزام دانشجو آماده ارائه برترین خدمات در زمینه تحصیل در خارج از کشور و برای حدود 15 کشور می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با کارشناسان و مشاوران موسسه در دفتر تبریز تماس حاصل فرمایید.

موسسه حقوقی مهاجرتی برگزیده اصطهباناتی با تجربه سال ها فعالیت در زمینه مهاجرت تحصیلی آماده ارائه مشاوره و خدمات در حوزه کشورهای ترکیه، چین، روسیه، کانادا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، سوئد، ایتالیا، سوئیس، بلاروس، استرالیا، هلند، مجارستان، لهستان، چک، اسلواکی، اتریش، آمریکا، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان و غیره می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *