مهاجرت حسابداران به خارج

در سال های اخیر بسیاری از حسابداران ایرانی اقدام به مهاجرت شغلی و تحصیلی به بهترین کشورهای جهان می کنند. بر این اساس در این مقاله به بررسی بهترین کشور جهان برای مهاجرت حسابداران می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت مهاجرت حسابداران به خارج
  • شرایط کار حسابداران در خارج
  • ارزیابی مدرک تحصیلی حسابداران در خارج از کشور
  • کشور مناسب برای مهاجرت حسابداران ایرانی
  • بهترین مقاصد مهاجرتی برای حسابداران ایرانی
  • مهاجرت حسابداران به کشورهای اروپایی
  • حقوق و درآمد حسابداران در کشورهای اروپایی
  • مهاجرت حسابداران به استرالیا
  • مراحل مهاجرت حسابداران به استرالیا
  • مهاجرت حسابداران به نیوزلند
  • مهاجرت حسابداران به کانادا
  • مراحل مهاجرت حسابداران به کانادا
  • مهاجرت حسابدارن به آمریکا
  • حقوق و درآمد حسابداران در استرالیا، کانادا و آمریکا
  • مهاجرت حسابداران به خارج و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت حسابداران به خارج

اهمیت مهاجرت حسابداران به خارج

حسابداران فراوانی در سال های اخیر بنا به دلایل بسیاری ترک وطن می کنند تا در کشوری دیگر به آن چه شایسته و لیاقت آنان است دست یابند. از جمله این دلایل می توان بیکاری، تورم، نامساعد بودن اوضاع و شرایط جامعه، برخورداری از امکانات بهتر زندگی، کسب درآمد بالاتر و تحصیل و فرصت های شغلی بهتر را نام برد.عدم ثبات اقتصادی، نوسانات قیمت و بازار و تورم و بیکاری از جمله مهم ترین دلایل حسابداران برای مهاجرت به کشورهای دیگر می باشد. حسابداران با طی کردن مراحل سخت و دشوار دانشجویی و فارغ تحصیلی انتظار اشتغال و کار با حقوق بالا و مزایای فراوان را دارد، اما متاسفانه در سال های اخیر بیکاری آینده شغلی و حرفه ای آن ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است و بنا به شرایط نامناسب و نامساعد حرفه ای به محض فارغ تحصیلی در جست و جوی کشور مناسب برای مهاجرت می باشند.در واقع این روزها مهاجرت تنها راه یافتن شغل با حقوق مکفی و زندگی در آرامش و امنیت برای قشر تحصیل کرده حسابداران می باشد.

متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی به تهیه این مقاله پرداختند تا بهترین کشور جهان برای مهاجرت حسابداران و موارد مهم در اشتغال و کار در کشورهای برتر جهان را مورد بررسی قرار دهند. اگر حسابدار هستید و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شرایط کار حسابداران در خارج

حسابداران می توانند با مهاجرت به کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا در مشاغل مشاور مالی، مشاور مالیاتی، حسابدار، حسابرس، تحلیلگر مالی، بانکداری، تحلیلگر بودجه و کنترل حقوق و درآمد مشغول کار و اشتغال شوند.حسابداران ایرانی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر جهان را دارند، باید دارای مدرک مورد تائید و معتبر از نظر کشور مقصد باشند. در واقع معادل سازی مدرک حسابداری از جمله شرایط مهم در کار و اشتغال این قشر تحصیل کرده در کشورهای دیگر می باشد.برخی از کشورها شرایط معادل سازی را برای پذیرش مدرک حسابداری ایرانی ارائه می دهند. حسابداران در این کشورها زمانی می توانند به کار بپردازند که مدارک آن ها معادل سازی شده باشد.به طور کلی کشورهای اروپایی برای مهاجرت حسابداران ایرانی بهترین گزینه می باشند. شرط دوم در کار و اشتغال حسابداران در خارج از کشور آشنایی با زبان رسمی کشور مقصد می باشد. یکی از مهم ترین موارد در برقراری ارتباط و تعامل با افراد یک جامعه آشنایی با زبان آن اجتماع می باشد که از لحاظ ارتباط با مردم عادی جامعه دارا بودن مدرک مهارت زبان کشور مقصد حائز اهمیت فراوانی است.

شرایط کار حسابداران در خارج

شرایط کار حسابداران در خارج

ارزیابی مدرک تحصیلی حسابداران در خارج از کشور

حسابدارانی که قصد مهاجرت به کشورهای جهان را دارند، باید مدرک تحصیلی خود را در کشور مقصد ارزیابی کنند. ارزیابی به طور کلی به بررسی مدرک تحصیلی و شرکت در آزمون ها و مصاحبه های علمی اطلاق می شود.در مرحله اول متقاضی باید مدارک تحصیلی خود را به کشور مقصد ارسال کند. در صورتی که کشور مقصد صحت علمی مدارک متقاضی را مورد ارزیابی و تائید قرار داد، متقاضی می تواند با اخذ ویزای معادل سازی و ارزیابی به کشور مقصد وارد شود. البته برخی کشورها ویزای معادل سازی را صادر نمی کنند و متقاضی باید از طریق ویزای کاری و یا مجوز اقامت اقدام کند.به طور کلی پس از اخذ ویزای معادل سازی متقاضی باید در دوره های آمادگی زبان و دوره های حسابداری در کشور مقصد شرکت کند و مهارت های لازم را فراگیرد. طول مدت دوره آمادگی حسابداری در هر کشور متفاوت و از ۶ ماه تا یک سال متغیر است. پس از کسب مهارت لازم و اخذ نمره لازم متقاضی می تواند در این کشور مشغول کار شود.از جمله مدارک مورد نیاز برای معادل سازی، مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری از دانشگاه های معتبر، گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل در کشور مقصد، سند ازدواج و شناسنامه فرزندان می باشد.

کشور مناسب برای مهاجرت حسابداران ایرانی

حسابداران به منظور انتخاب کشور مناسب برای مهاجرت باید موارد فراوانی را مورد بررسی قرار دهند. از مهم ترین این موارد معادل سازی و ارزیابی مدارک تحصیلی می باشد.

  • کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند به دلیل دارا بودن سیستم امتیازبندی برای مهاجرت حسابداران از گزینه های برتر برای مهاجرت این قشر محسوب می شوند.
  • حسابداران با اخذ اقامت کشورهای کانادا و استرالیا و نیوزلند می توانند در این کشورها به کار و اشتغال بپردازند.
  • کشورهای اروپایی برای تحصیل حسابداران گزینه مناسب می باشد. حسابداران پس از تمام شدن دوره تحصیلی در این کشورها می توانند برای اخذ اقامت اقدام کنند.
  • برخی از کشورها به منظور پذیرش مدرک حسابداران مدارک تحصیلی آن ها را ارزیابی می کنند.
  • ارزیابی شامل شرکت در آزمون ها و دوره های تخصصی و ارزیابی مدرک تحصیلی می باشد.
  • دیگر موارد مهم در انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت حسابداران این است که کشور مقصد نیازمند تخصص حرفه ای حسابدار مهاجر باشد.
  • شرایط ادامه تحصیل حسابدار مهاجر در آن کشور فراهم باشد.
  • حسابدران بتوانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در رشته های تخصصی مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.
  • شرایط کار و اشتغال حسابداران مهاجر در آن کشور امکان پذیر باشد و حسابداران مهاجر بتوانند با اخذ مجوز کار در آن کشور مشغول کار شوند.
  • امکان همراهی خانواده حسابدار مهاجر در آن کشور وجود داشته باشد.
  • حسابداران متاهل با همراهی همسر و خانواده خود بهتر می توانند به ادامه تحصیل و کار بپردازند.
  • کشور مقصد برای کار حسابداران دارای شرایط سنی نباشد. برخی کشورها دارای محدودیت سنی برای کار و اشتغال می باشند.
  • کشور مقصد دارای همه مقاطع تحصیلی برای ادامه تحصیل حسابداران مهاجر باشد.

بهترین مقاصد مهاجرتی برای حسابداران ایرانی

در میان کشورهای جهان کشورهای اروپایی شرایط مناسب تری را برای کار و اشتغال حسابداران ایرانی فراهم کرده اند. شرایط کاری و درآمد بالا و همچنین نیاز به نیروی متخصص علمی این کشورها موجب شده است تا نیازمند تخصص حرفه ای و کاری حسابداران باشند. در ادامه به بررسی شرایط برخی کشورهای جهان برای مهاجرت حسابداران ایرانی می پردازیم:

مهاجرت حسابداران به کشورهای اروپایی

حسابداران برای مهاجرت به کشورهای اروپایی نیازمند دریافت پیشنهاد کار و دعوتنامه کاری از طرف کارفرمای کشورهای اروپایی می باشد. البته اگر حسابداران برای ادامه تحصیل در رشته حسابداری در دانشگاه های کشورهای اروپایی اقدام کنند، می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود برای یافتن شغل در این کشورها درخواست ویزای کار دهند.حسابداران دربرخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، اتریش و نروژ می توانند در صورت دارا بودن مدرک زبان رسمی این کشورها در دانشگاه های دولتی به رایگان تحصیل کنند و پس از فارغ تحصیلی با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.

حقوق و درآمد حسابداران در کشورهای اروپایی

یکی از دلایل مهاجرت حسابداران به کشورهای اروپایی بالا بودن سطح حقوق و درآمد و بالا بودن رفاه اجتماعی می باشد. بر ای اساس حقوق و درآمد حسابداران در کشورهای اتریش و آلمان عبارت است از:

حقوق و درآمد حسابداران در کشورهای اروپایی

حقوق و درآمد حسابداران در کشورهای اروپایی

شغل مربوط به حسابداریحقوق و درآمد در اتریشحقوق و درآمد در آلمان
حسابدار2750 دلار2500 دلار
دستیار حسابدار2180 دلار1920 دلار
حسابدار ماهر3400 دلار3280 دلار
مدیر مالی8090 دلار7380 دلار
حسابرس3590 دلار3620 دلار
تحلیل گر مالی5130 دلار4690 دلار

مهاجرت حسابداران به استرالیا

یکی از کشورهای مناسب برای مهاجرت حسابداران کشور استرالیا می باشد. کشور استرالیا بر اساس سیستم امتیازبندی اقدام به پذیرش نیروی کاری حرفه ای می کند. این کشور با دارا بودن اقتصاد قدرتمند و با ثبات از برترین مقاصد مهاجرتی برای حسابداران محسوب می شود.حسابداران برای اخذ پذیرش ویزای کار و اقامت این کشور می توانند از طریق سیستم های امتیازبندی Sub Class 189 و 190 و 491 اقدام کنند. حسابداران برای مهاجرت به استرالیا باید دارای شرایط لازم باشند. از جمله شرایط لازم موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارا بودن سوابق حرفه ای و کاری
  • دارا بودن مدرک مهارت زبان
  • دارا بودن سن مناسب

مراحل مهاجرت حسابداران به استرالیا

به طور کلی حسابداران باید مدارک تحصیلی خود را برای ارزیابی و معادل سازی به مقامات مربوط استرالیا ارائه دهند. سازمان های مختلفی در استرالیا مسوولیت ارزیابی مدارک تحصیلی مهاجران را به عهده دارند. سازمان های ارزیابی مدارک حسابداران شامل سازمان های Chartered Accountants، National Institude، Vetassess، CPA Australia of Accountants می باشد. حسابداران برای مهاجرت به استرالیا باید مراحل زیر را طی کنند:

  • ارائه مدارک تحصیلی و کاری به سازمان های ارزیابی مدارک تحصیلی
  • ارائه مدرک مهارت زبان آیلتس
  • شرکت در Sub Class های مطرح شده از طریق سازمان های ارزیابی
  • اخذ امتیازهای لازم و اخذ دعوتنامه کاری
  • اخذ حداقل 65 امتیاز از مجموع امتیازهای مربوط به مدرک تحصیلی، سوابق کاری، مدرک زبان آیلتس 7 و سن مناسب

مهاجرت حسابداران به نیوزلند

کشور نیوزلند نیز مانند کشور استرالیا از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت حسابداران محسوب می شود. حسابداران با دارا بودن سوابق کاری حرفه ای و تخصص شغلی می توانند از طریق اخذ ویزای کار ماهر برای مهاجرت به نیوزلند اقدام کنند.برنامه مهاجرت کشور نیوزلند برای افراد ماهر بر اساس سیستم امتیازبندی می باشد. حسابداران باید برای مهاجرت به نیوزلند حداقل 100 امتیاز کسب کنند. شرایط اخذ امتیازهای لازم برای مهاجرت به این کشور دارا بودن مدرک زبان، دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و دارا بودن سن مناسب می باشد.

مهاجرت حسابداران به نیوزلند

مهاجرت حسابداران به نیوزلند

مهاجرت حسابداران به کانادا

از دیگر کشورهای محبوب و برتر برای کار و مهاجرت حسابداران کشور کانادا می باشد. بر اساس برنامه ریزی دولت کانادا این کشور تا سال 2028 نیازمند کار حرفه ای و تخصص کاری حسابداران و مشاوران مالی می باشد.حسابداران با دارا بودن مدرک تحصیلی حسابداری و همچنین دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس می توانند در دوره های کارشناسی ارشد و بالاتر حسابداری مشغول تحصیل شوند.حسابدارانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می توانند از طریق مهارت کاری SKILL WORKER اقدام کنند. روش SKILL WORKER کانادا بر اساس کسب امتیازهای لازم می باشد. امتیازهای این روش بر طبق سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان می باشد.در صورتی که متقاضی با کسب امتیاز لازم واجد شرایط اخذ ویزای کاری کانادا شود، می تواند با اخذ ویزای کاری وارد کشور کانادا شود.در واقع کشور کانادا برای معادل سازی مدارک تحصیلی حسابداران ویزای معادل سازی صادر نمی کند و حسابداران باید از طریق ویزای کاری به این کشور وارد شوند. در صورتی که حسابداران دارای مجوز اقامت کانادا باشند دیگر نیازی به ویزای معادل سازی و یا ویزای کاری ندارند.متقاضی با ورود به کشور کانادا باید برای معادل سازی مدرک تحصیلی خود اقدام کند. مدت زمان لازم برای معادل سازی مدرک تحصیلی در حدود یک سال می باشد. پس از معادل سازی و تائید مدارک متقاضی می تواند وارد بازار کار کانادا شود.

مراحل مهاجرت حسابداران به کانادا

حسابداران برای مهاجرت به کانادا باید بر اساس سیستم اسکیل ورکر و اکسپرس اینتری اقدام کنند. حسابداران می توانند بر اساس سطح و گروه شغلی خود در کشور کانادا به کار و اشتغال بپردازند.گروه های شغلی حسابداری کانادا شامل مشاغل مدیریت مالی، حسابدار، سوپروایزر و کارکنان بخش بیمه و مالی می باشد. به طور کلی مراحل مهاجرت حسابداران به کانادا شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه مدارک تحصیلی به سازمان World Education Service
  • ارزیابی مدارک تحصیلی
  • ارزیابی مدارک تحصیلی حسابدار از روش Evaluation for Immigration
  • ایجاد پروفایل حسابدار
  • کسب امتیازهای لازم
  • دریافت دعوتنامه کاری
  • اخذ اقامت کانادا
  • شرکت در دوره های آمادگی حسابداری در کانادا

مهاجرت حسابدارن به آمریکا

کشور آمریکا نیز از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت حسابداران محسوب می شود. حسابدار می تواند از دو طرق ادامه تحصیل و اخذ دعوتنامه کاری از کارفرمای آمریکایی به این کشور مهاجرت کند. البته بهترین روش برای مهاجرت حسابداران به آمریکا روش ادامه تحصیل در این کشور می باشد.حسابداران می توانند در رشته های مالی دانشگاه های آمریکا تحصیل کنند و پس از تمام شدن دوره تحصیلی خود برای یافتن شغل مرتبط با رشته تحصیلی اقدام کنند. مهاجرت حسابداران از طریق اخذ دعوتنامه کاری منوط به تائید مدارک تحصیلی حسابدار می باشد. بر این اساس سازمان AACBS مسوولیت ارزیابی مدارک تحصیلی حسابداران را بر عهده دارد.

مهاجرت حسابدارن به آمریکا

مهاجرت حسابدارن به آمریکا

حقوق و درآمد حسابداران در استرالیا، کانادا و آمریکا

حسابداران با کار و اشتغال در حوزه کاری خود در کشورهای استرالیا و کانادا و آمریکا می توانند درآمد و حقوق بالایی را کسب کنند. در جدول زیر حقوق و مزایای سالانه حسابدران در این کشورها ارائه شده است:

شغل مربوط به حسابداریحقوق و درآمد در استرالیاحقوق و درآمد در کاناداحقوق رو درآمد در آمریکا
حسابدار66100 دلار6720 دلار5480 دلار
دستیار حسابدار52400 دلار5460 دلار4410 دلار
حسابدار ماهر81000 دلار8660 دلار7530 دلار
مدیر مالی193000 دلار20100 دلار15100 دلار
حسابرس 84700 دلار9050 دلار7670 دلار
تحلیلگر مالی122000دلار13300 دلار10500 دلار

مهاجرت حسابداران به خارج و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در مهاجرت حسابداران به خارج مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. حسابداران برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ مجوز اقامت و ویزای کار و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزا، شرایط کار و اشتغال، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند. موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ ویزای اقامت برای حسابداران و چگونگی شرایط اشتغال در این کشورها، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم کشورهای اروپایی را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

سخن آخر

در این مقاله بهترین کشور برای مهاجرت حسابدران مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که حسابداران ایرانی برای مهاجرت به کشورهای دیگر باید مواردی مانند نیازمند بودن آن کشور به تخصص حرفه ای حسابدار، پذیرش در ارزیابی های تحصیلی، وجود محدودیت های سنی، امکان ادامه تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و بالاتر و درآمد و حقوق را مد نظر قرار دهند.کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا در مقایسه با کشورهای دیگر شرایط مناسب تری برای مهاجرت حسابداران ایرانی دارند..

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین کشور جهان برای مهاجرت حسابداران ایرانی می باشید، می توانید با برخورداری از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و با پیگیری های مکرر و دقیق موارد مهم در اخذ پذیرش دانشگاه، اخذ ویزای تحصیلی، اخذ اقامت کاری و شغلی و اخذ مجوز کاری و تحصیلی را برای متقاضیان شرح می دهند و شرایط لازم برای مهاجرت مهاجران را فراهم می کنند.این مقاله به بررسی بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران ایرانی پرداخت. حسابداران ایرانی برای مهاجرت به برخی از کشورهای اروپایی باید دارای دعوتنامه کاری از کارفرماهای اروپایی باشند. کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا و آمریکا در مقایسه با دیگر کشورها دارای شرایط بهتری برای مهاجرت حسابداران ایرانی می باشد. کشور نیوزلند نیز مانند استرالیا دارای سیستم امتیاز بندی برای مهاجرت حسابداران می باشد. از دیگر موارد مهم در مهاجرت حسابداران ایرانی نیازمند بودن کشور مقصد به تخصص حرفه ای و شغلی حسابداران، شرایط سنی، امکان ادامه تحصیل در دوره های کارشناسی ارشد و بالاتر و امکان اخذ ویزای همراه می باشد. اگر می خواهید با چگونگی مهاجرت به کشورهای اروپایی و آسیایی و آمریکا و کانادا آشنا شوید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید تا بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر در سطح کشور برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران ایرانی

1- شرایط مهاجرت حسابداران به استرالیا چیست؟

دارا بودن سوابق حرفه ای و کاری دارا بودن مدرک مهارت زبان دارا بودن سن مناسب

2- مهم ترین معیار کشور مناسب برای مهاجرت حسابداران ایرانی چیست؟

ارزیابی مدارک تحصیلی –دارا بودن مدرک زبان و سوابق حرفه ای و کاری

3- ملاک کشور مناسب برای مهاجرت حسابداران ایرانی کدامند؟

کشور مقصد نیازمند کار حرفه ای مهاجر باشد. شرایط ادامه تحصیل مهاجر در آن کشور فراهم باشد شرایط کار و اشتغال حسابدار مهاجر در آن کشور امکان پذیر باشد.

4- مدارک مورد نیاز برای ارزیابی مدارک حسابداران چیست؟

مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری از دانشگاه های معتبر، گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های زندگی و تحصیل در کشور مقصد، سند ازدواج و سند تولد فرزندان

5- مراحل مهاجرت حسابداران به استرالیا کدامند؟

ارائه مدارک تحصیلی و کاری به سازمان های ارزیابی مدارک تحصیلی ارائه مدرک مهارت زبان آیلتس شرکت در Sub Class های مطرح شده از طریق سازمان های ارزیابی اخذ امتیازهای لازم و اخذ دعوتنامه کاری

6- شرایط مهاجرت حسابداران به نیوزلند چیست؟

شرایط اخذ امتیازهای لازم برای مهاجرت به این کشور دارا بودن مدرک زبان، دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و دارا بودن سن مناسب می باشد.

7- مراحل مهاجرت حسابداران به کانادا چیست؟

ارائه مدارک تحصیلی به سازمان World Education Service ارزیابی مدارک تحصیلی ارزیابی مدارک تحصیلی حسابدار از روش Evaluation for Immigration ایجاد پروفایل حسابدار

8- شرایط کشور کانادا برای مهاجرت حسابدران چیست؟

حسابدارانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید از طریق مهارت کاری SKILL WORKER اقدام کنند. روش SKILL WORKER کانادا بر اساس کسب امتیازهای لازم می باشد.

9- بهترین مقاصد مهاجرتی برای حسابداران ایرانی کدام کشورهاست؟

در میان کشورهای جهان کشورهای اروپایی شرایط مناسب تری را برای کار و اشتغال حسابداران ایرانی فراهم کرده اند.

10- کشورهای مناسب برای مهاجرت حسابداران کدامند؟

کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند به دلیل دارا بودن سیستم امتیازبندی برای مهاجرت حسابداران از گزینه های برتر برای مهاجرت این قشر محسوب می شوند.

11- شرایط مناسب برای کار حسابدران چیست؟

کشور مقصد برای کار حسابداران دارای شرایط سنی نباشد. برخی کشورها دارای محدودیت سنی برای کار و اشتغال می باشند کشور مقصد دارای همه مقاطع تحصیلی برای ادامه تحصیل حسابداران مهاجر باشد.

4/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “مهاجرت حسابداران به خارج

  1. فرهاد گفت:

    مدرک فنی حرفه ای بین المللی حسابداری هم می تونه مورد قبول باشه ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      هر کشور شرایط و الزامات مربوط به خود را دارد. کارشناسان ما می توانند با توجه به شرایطتان، شما را در جهت انتخاب کشور راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *