مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استخدامی استراتژیک آلبرتا

آلبرتا دارای خدمات بهداشتی در سطح جهانی است، سیستم مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استخدامی استراتژیک آلبرتا دارای آموزش عالی، میزان جرم کم و جوامع نزدیک و متعهد می باشد. تعداد زیادی از فرصت ها در آلبرتا برای بسیاری از افراد مختلف وجود دارد، و این یکی از محبوب ترین استان ها برای مهاجران در این کشور است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استخدامی استراتژیک آلبرتا

آلبرتا استانی در منطقه غربی کانادا است که به خاطر ثروت بسیار زیاد نفت، ساکنان دوستانه و شهرها و فرهنگ های زیبا و متنوع شناخته شده است. با 3.8 میلیون نفر جمعیت، آلبرتا چهارمین استان بزرگ در کانادا است و تا به حال قوی ترین و سریع ترین رشد اقتصادی در کشور را داشته است. گروه برنامه استخدامی استراتژیک استان آلبرتا 2018, جریانی است که می تواند توسط افرادی که مایل به زندگی و کار در کانادا و آلبرتا هستند به طور دائمی مورد استفاده قرار گیرد، اما از کارفرمایان پیشنهادات شغلی یا کمک شغلی ندارند.

کار در آلبرتا

متقاضیانی که در حال حاضر در آلبرتا اقامت دارند و دارای مجوز کار معتبر می باشند، می توانند در گروه AINP درخواست نمایند، اگر آنها دارای گواهینامه آلبرتا یا گواهی تجارتی شناخته شده باشند.

کار در آلبرتا

گروه AINP شامل سرپرستان، سر کارگرها و معامله گرانی است که در آلبرتا مشغول به کار هستند، که یک تجارت اجباری یا اختیاری است. در این جریان سه گروه مختلف وجود دارد که به تعیین صلاحیت فردی کمک می کند. گروه های استراتژیک برنامه استخدام AINP در ادامه آمده است:

  • گروه مشاغل فنی و حرفه ای اجباری و اختیاری
  • گروه مشاغل مهندسی
  • گروه نیروهای کار دارای مدارک ارشد و دکترا
  • گروه تجارت های اجباری و اختیاری

کار تمام وقت در آلبرتا

در صورت کار تمام وقت در آلبرتا باید یک گواهی واجد شرایط آلبرتا یا گواهی تجارتی شناخته شده در یک تجارت واجد شرایط اختیاری یا اجباری را در اختیار داشته باشید. باید هنگام درخواست و داشتن مجوز کار معتبر در آلبرتا زندگی کنید، همچنین باید هنگام درخواست نامه اثبات کنند که در حال حاضر برای یک کارفرما در آلبرتا در تجارت مربوطه کار می کنند یا اینکه آنها در طول 3 سال گذشته 6 ماه تجربه داشته اند. مهندسان و طراحان فنی می توانند از طریق گروه PNP آلبرتا درخواست نمایند. فارغ التحصیلان یک موسسه آموزشی واجد شرایط کانادایی در آلبرتا که در حال حاضر دارای یک مجوز معتبر تحصیلات تکمیلی می باشند، در یک حرفه واجد شرایط مشغول به کار هستند.

مدارک لازم و همچنین شرایط مهاجرت به کانادا را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *