مهاجرت به وانواتو

هدف ما در این مقاله بررسی موضوع مهاجرت به وانواتو است. برای مهاجرت به کشور های مختلف می توان از راه های گوناگونی اقدام نمود. اما نکته مهم این است که لازم است بدانید قوانین مهاجرتی برای هر کشور متفاوت است. روش های مختلفی نیز برای مهاجرت وجود دارد. هر فردی می تواند با استفاده از شرایط شخصی خود برای یکی ار این روش های مهاجرتی اقدام نماید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

قوانین برخی از کشور ها در زمینه مهاجرت سخت تر و قوانین برخی کشور ها ساده تر از کشور های دیگر است. برخی از کشور ها از قانون خاک تبعیت می کنند و برخی دیگر از اصل خون. از این رو برای انتخاب کشور مورد نظر می بایست تمام قوانین و ریز جزئیات را به راحتی بدانید. با توجه به موضوع ما در این مقاله یعنی مهاجرت به وانواتو در ابتدایی ترین بخش لازم است تا با این کشور آشنا شویم.

برای مهاجرت به وانواتو می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط افراد تعیین می شوند. به عنوان مثال فردی می تواند برای مهاجرت تحصیلی به وانواتو اقدام نماید. از دیگر روش های مهاجرتی به این کشور می توان به مهاجرت کاری به وانواتو، سرمایه گذاری در وانواتو، تولد فرزند در وانواتو و … اشاره نمود.

هر روشی در این کشور قوانین مربوط به خود را دارد و لازم است تا افراد با توجه به شرایط خود و دقت در این قوانین اقدامات لازم را انجام دهند. در روند مهاجرت به وانواتو بهترین راه مراجعه به موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی است. نمایندگی های موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز پاسخگوی شما هستند.

معرفی کشور وانواتو برای مهاجرت به وانواتو

در این بخش از مقاله به عنوان پیش درآمدی برای داستان مهاجرت به وانواتو قصد داریم برای شما به معرفی این کشور بپردازیم. معرفی کشور وانواتو به شما کمک می کند تا بتوانید در راستای مهاجرت به وانواتو به بهترین نتجیه ها برسید. وانوانو که به طور رسمی با نام جمهوری وانواتو شناخته می شود، کشوری است که در اقیانوس آرام قرار دارد و اگر بخواهیم از لحاظ دقت جغرافیایی بگوییم این کشور جزیره ای کوچک در جنوب اقیانوس آرام می باشد. این کشور در سال هزار و نهصد و هشتاد میلادی توانست استقلال خود را بدست آورد و از انگلیس و فرانسه جدا شود.

پایتخت این کشور شهر پورت ویلا است که بزرگ ترین شهر این کشور نیز محسوب می شود. این شهر دارای سی و چهار هزار نفر جمعیت می باشد. البته باید گفت که مهم ترین شهر کشور وانواتو شهر لوگان ویل است که دوازده هزار نفر هم جمعیت دارد. مساحت کشور وانواتو دوازده هزار و صد و هشتاد و نه کیلومتر مربع است و جمعیت آن دویست و هفتاد و دو هزار و چهارصد و پنجاه و نه نفر می باشد.

کشور وانواتو در حقیقت یک مجمع الجزایر آتشفشانی است که در نزدیکی استرالیای شمالی و کالدونیای جدید قرار دارد. در حقیقت این کشور از بیش از هشتاد جزیره تشکیل شده است که مهم ترین آن ها عبارتند از افاته، اسپیریتو سانتو، مالکولا و تانا. این جزایر را مجموعا با نام نیو هیبرید نیز می خوانند.

وانواتو دارای شش ایالت است. واحد پولی در این کشور واتو است. در این کشور سه زبان به رسمیت شناخته می شود و آین زبان ها عبارتند از زبان انگلیسی، زبان فرانسوی و زبان بیسلاما که البته از این میان زبان بیسلاما بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان یک زبان ترکی و مشتق شده از انگلیسی است. البته توجه داشته باشید که این کشور بیشترین تراکم زبان های مختلف را دارد و در حقیقت بیش از صد زبان محلی و در حدود صد و سی و هشت زبان محلی در این کشور موجود است.

مهاجرت به وانواتو

برای مهاجرت به این کشور می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. هر کدام از این روش ها قوانین مخصوص به خود را دارند. در این بخش از مقاله و پس از معرفی کشور وانواتو قصد داریم در ارتباط با مهاجرت به وانواتو مطالبی را ارائه کنیم. وانواتو کشوری است که برنامه های اقامت دوگانه و شهروندی دوگانه را ارائه می دهد. در گذشته داشتن پاسپورت وانواتو مزیت چندانی نداشت اما امروزه و به لطف بررسی های بسیار دولت ها قوانین و شرایط برای این کشور به طور کلی تغییر کرده است و افرادی که دارای تابعیت وانواتو یا پاسپورت وانواتو هستند می توانند به راحتی وارد کشور های مختلف شوند.

از سال دو هزار و پانزده طبق توافقنامه ای بین دولت ونواتو و اتحادیه اروپا، مقرر بر این شد که افراد این کشور می توانند آزادانه و بدون اخذ ویزا به منطقه شنگن سفر کنند. در حقیقت پس از این تغییرات گذرنامه کشور وانواتو به کی از گذرنامه های معتبر تبدیل شد و می توان با آن به بیش از صد و بیست کشور دنیا سفر کرد. علاوه بر بیست و شش کشور منطقه شنگن افراد تبعه کشور وانواتو می توانند به کشور های قبرس، رومانی، بلغارستان، انگلستان و ایرلند نیز سفر کنند. در حقیقت همین مسائل باعث شده است تا وانواتو به کشوری تبدیل شود که برای شهروندی بسیار جذاب است.

علاوه بر آن یکی دیگر از مریت های مهاجرت به وانواتو این است که در این کشور هیچ گونه مالیات بر درآمدی وجود ندارد حتی مالیاتی بر املاک و مستغلات و سود سرمایه نیز در این کشور وجود نخواهد داشت. در حقیقت تنها یک مالیات اندک به عنوان ارزش افزوده در این کشور محاسبه می شود. گزینه های مختلفی برای مهاجرت به وانواتو وجود دارد اما بهترین گزینه برای حضور در این کشور با توجه به شرایط اقتتصادی و مالیاتی سرمایه گذاری و کار های اقتصادی می باشد.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به وانواتو از روش تمکن مالی است که برای افرادی که قصد دارند در کار خود سرعت بخشند گزینه ای بسیار مناسب می باشد. در حقیقت دریافت اقامت دائم وانواتو و تابعیت این کشور از این روش بسیار ساده تر از روش های دیگر مهاجرت به وانواتو خواهد بود. به همین دلیل در بخش بعدی ابتدا ابن مسئله را توضیح می دهیم.

مهاجرت به وانواتو از طریق تمکن مالی

همان طور که گفتیم برای مهاجرت به وانواتو راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از این روش های مهاجرتی، مهاجرت به وانواتو از طریق روش تمکن مالی است. در این بخش از مقاله قصد داریم این روش را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. از این روش تبدیل شدن به ساکن وانواتو بسیار ساده است.

در این روش اقامت وانواتو فقط با اثبات درآمد پایدار از جمله حقوق بازنشستگی یا با سرمایه گذاری های خاصی در این کشور امکان پذیر است. در این روش می توانید برای همسر و فرزندان خود و همچنین والدین وابسته نیز ویزای همراه اخذ نمایید. اگر درآمدی مناسب داشته باشید اخذ اقامت وانواتو بسیار ساده خواهد بود. این گزینه مستلزم آن است که یک بانک در وانواتو توانایی و تمکن مالی شما را به اندازه دویست و پنجاه هزار واتو معادل دو هزار و دویست و پنجاه دلار در ماه تایید کند. اگر متاهل هستید یا با شخصی زندگی می کنید می بایست این مبلغ را دو برابر نمایید. یعنی چهار هزار و پانصد دلار در ماه.

از این رو می توان گفت که اکثر افراد دارای شغل یا شرایط سرمایه گذاری می توانند واجد شرایط برای این روش باشند و حتی نیازی به پرداخت مالیات های سنگین هم نیست. حال که با روش مهاجرت به وانواتو از طریق تمکن مالی آشنا شدیم وارد روش بعدی می شویم. پس در قسمت بعدی مقاله با ما همراه شوید تا با سرمایه گذاری در وانواتو آشنایی لازم را پیدا کنید.

مهاجرت به وانواتو از طریق سرمایه گذاری

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با سرمایه گذاری پدر وانواتو و قوانین سرمایه گذاری در این کشور صحبت کنیم. هر کشوری برای سرمایه گذاری قوانین خاص خود را دارد و وانواتو نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو ببینیم سرمایه گذاری در این کشور چگونه است؟! مانند بسیاری از کشور های دیگر، اقامت بر اساس سرمایه گذاری در وانواتو کمی سختگیرانه تر شده است. در سال های گذشته و با قوانین قبلی کشور وانواتو در زمینه سرمایه گذاری، شما می توانستید با سرمایه گذاری مبلغ پنج میلیون واتو که معادل کمتر از پنجاه هزار دلار می باشد، اقامت یک ساله کشور وانواتو را به دست آورید. در این حالت شما می توانستید بدون اضافه کردن مبلغ مالی جدیدی هر ساله اقامت خود را تمدید نمایید.

مهاجرت به وانواتو از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به وانواتو از طریق سرمایه گذاری

اما اکنون اقامت سرمایه گذاری در وانواتو چه از طریق خرید ملک در وانواتو باشد و چه از روش پروژه های کشاورزی در این کشور نیاز به سرمایه ای معال ده میلیون واتو یعنی حدودا هشتاد و نه هزار دلار دارد. در حقیقت می توان گفت که وانواتو مقصدی نو ظهور برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی است. این سرمیاه گذاری ها می تواند راهی آسان برای اخذ اقامت با ویزای سرمایه گذاری وانواتو برای شما باشد. البته باید دقت کنید که در کجا سرمایه گذاری می کنید چرا که در برخی زمین ها سرمایه گذاری با شکست مواجه می شود.

یک نکته جذاب در ارتباط با سرمایه گذاری در این کشور این است که شما می توانید با پرداخت هزینه های اضافی به دولت برای دریافت ویزای ده ساله وانواتو اقدام نمایید.

مهاجرت به وانواتو از روش کاری

در این بخش از مقاله قصد داریم توضیحاتی بسیار مختصر در ارتباط با مهاجرت به وانواتو به شیوه کاری بیان کنیم. در این روش می بایست درخواست مجوز کار و یا تغییر وضعیت کارفرما و وضعیت اشتغال برای این کشور و دولت آن ارسال کردد. فرم های اصلی پس از یافت کار می بایست توسط کار فرما تکمیل گردد.

این فرم ها برای استخدام کارگر غیر شهروند چه موقت و چه دائم به کار می رود. همچنین در زمانی که قصد دارید مجوز کار در وانواتو را تمدید کنید، کارفرما می بایست این فرم های مخصوص را ارائه کند. اما اگر شما پس از مدتی بخواهید شغل خود و یا کارفرمای خود را تغییر بدهید نیز باید مراتب را از طریق فرم ها به اطلاع مسئولین برسانید. دقت کنید که بدون مجوز کار استخدام شما غیر قانونی خواهد بود و به عنوان تخلفی از جانب شما و کارفرما محسوب می گردد.

مهاجرت به وانواتو و روش های اخذ اقامت این کشور

در این بخش از مقاله قصد داریم تا ببینیم که از چه روش هایی می توان به راحتی تابعیت وانواتو را دریافت نمود. دو راه ساده برای اخذ تابعیت وانواتو وجود دارد. یا از روش سرمایه گذاری و یا از راه طبیعی. در روش سرمایه گذاری همان طور که گفیتم شما می باست مبلغ کلانی را برای تغییر شهروندی خود به دولت وانواتو بپردازید. اما گزینه ارزان تر و در عین حال با فاصله زمانی طولانی تر، از روش طبیعی است.

مهاجرت به وانواتو و روش های اخذ اقامت این کشور

مهاجرت به وانواتو و روش های اخذ اقامت این کشور

در این روش، افرادی که ده سال در این کشور اقامت داشته باشند می توانند به راحتی برای تابعیت خود درخواست دهند. در گذشته تابعیت دوگانه هم در این کشور ممنوع بود اما امروزه تابعیت دوگانه در کشور وانواتو پذیرفته شده است.

سوالات متداول در ارتباط با مهاجرت به وانواتو

  1. کشور وانواتو از نظر جغرافیایی در کدام منطقه قرار دارد؟

    این کشور در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد و کشوری جزیره ای است.

  2. کشور وانواتوبا چه کشور هایی همسایگی دارد؟

    این کشور که از هشتاد جزیره کوچک تشکیل شده، در شمال شرقی کالدونیای جدید ، شرق استرالیا و غرب فیجی است.

  3. آیا کشور وانواتو امن است؟

    از نظر سرقت و جرم شخصی ، وانواتو بسیار ایمن است ، اما باید اقدامات احتیاطی را انجام داد ، به خصوص در بندر ویلا.

  4. زبان رسمی مردم در کشور وانواتو چیست؟

    مردم در این کشور به زبان های انگلیسی، فرانسوی و زبان بیسلاما صحبت می کنند و بیش از صد زبان محلی دارند.

  5. مهاجرت به وانواتو از چه روش هایی امکان پذیر است؟

    برای مهاجرت به این کشور می توان از روش های سرمایه گذاری، تمکن مالی، کاری، تحصیلی و … اقدام نمود.

  6. اعتبار پاسپورت وانواتو چگونه است؟

    با داشتن پاسپورت این کشور می توان به بیش از صدو بیست کشور جهان از جمله کشور های عضو شنگن و انگلستان سفر کرد.

  7. برای سرمایه گذاری در وانواتو چه مقدار باید هزینه کرد؟

    برای سرمایه گذاری در این کشور مبلغ ده میلیون واتو معادل هشتاد و نه هزار دلار لازم است.

  8. چگونه می توان تابعیت وانواتو را کسب نمود؟

    به طور کلی با ده سال زندگی در وانواتو می توان برای تابعیت این کشور درخواست داد.

  9. آیا راهی ساده تر برای دریافت تابعیت وانواتو وجود دارد؟

    بله شما می توانید با دادن مبلغی پول به دولت این کشور روند دریافت تابعیت خود را سرعت ببخشید.

  10. آیا می توان از روش تمکن مالی به وانواتو مهاجرت نمود؟

    بله یکی از روش های مهاجرتی به وانواتو مهاجرت از طریق تمکن مالی می باشد.

  11. برای مهاجرت از طریق تمکن مالی ماهیانه چه مبلغی مورد نیاز است؟

    برای فرد متقاضی می بایست ماهیانه دویست و پنجاه هزار واتو یعنی دو هزار و دویست و پنجاه دلار در نظر گرفت.

2.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *