مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

کشور هلند یکی از زیباترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان و یکی از برترین مقاصد مهاجرتی برای مهاجران می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی روش مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اهمیت مهاجرت به هلند

کشور هلند در شاخص های جهانی کیفیت زندگی، خوشبختی، آزادی های مدنی و اجتماعی، آزادی بیان و مطبوعات و اقتصاد و همچنین پیشرفت انسانی در رتبه های برتر جهان قرار دارد. زندگی در هلند به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد.بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن نرخ بیکاری و وجود دانشگاه های برتر جهانی در کشور هلند موجب شده است تا هر سال متقاضیان فراوانی برای تحصیل و کار و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند. دارا بودن اقتصاد قوی و فراهم بودن زمینه های لازم در جهت سرمایه گذاری خارجی کشور هلند را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است.کشور هلند به عنوان هجدهمین اقتصاد جهان در حوزه های کشاورزی، هنر و طراحی و مدیریت آب در جهان پیشگام است. بر این اساس کشورهایی که در حوزه جذب سرمایه های خارجی فعالیت می کنند، باید بستر مناسبی را برای امنیت و ثبات اقتصادی و ایجاد زیرساخت های مناسب برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کنند.وجود تسهیلات لازم و ایجاد جو و فضای امن و ثبات اقتصادی از مهم ترین مواردی است که کشورها به منظور جذب سرمایه گذار باید فراهم کنند.از ویژگی های مثبت در سرمایه گذاری در کشور هلند برای متقاضیان ایرانی می توان به دارا بودن سیستم های مالی اقتصادی توسعه یافته و رو به رشد، دارا بودن مقررات حمایت از سرمایه گذار، دارا بودن نیروی کاری حرفه ای و دارا بودن سیستم قانونی شفاف و سالم در مورد مالیات و قوانین کار اشاره کرد.
تنوع و گوناگونی صادرات و دارا بودن موقعیت تجاری و اقتصادی استراتژیک و حمایت دولت از سرمایه گذاران را نیز می توان به عنوان مهم ترین موارد تعیین کننده در موفقیت سرمایه گذاری در این کشور اروپایی پیشرفته ذکر کرد. علاوه بر این موارد سرمایه گذار با سرمایه گذاری در این کشور می تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند.

بر این اساس متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی روش مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

اهمیت ویزای استارت آپ هلند

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت هلند و مهاجرت به هلند را دارند می توانند از طریق اخذ ویزای استارت آپ به این کشور مهاجرت کنند. در واقه متقاضیان با اخذ ویزای استارت آپ می توانند مقدمات اخذ اقامت هلند را فراهم کنند.پایین بودن هزینه استارت آپ از جمله مهم ترین دلیل متقاضیان در اخذ این نوع ویزا و مهاجرت به هلند می باشد. در واقع متقاضیانی که فاقدتمکن مالی بالا می باشند در صورتی که دارای ایده های تجاری نوین باشند و بتوانند اسپانسر و حامی مالی مناسب را در هلند پیدا کنند می توانند با اخذ ویزای استارت آپ به کشور هلند مهاجرت کنند.اهمیت ویزای استارت آپ هلند از این جهت است که در کشورهای اروپایی مانند اتریش و آلمان و هلند و دانمارک قوانین سرمایه گذاری برای همگان یکسان است و متقاضی می تواند با اطمینان از عدم وجود فساد اداری و رانت بازی به راه اندازی و اجرای طرح تجاری در این کشور اقدام کند.پایین بودن نرخ مالیات و نرخ پایین بهره بانکی در حد صفر در هلند از مهم ترین عوامل در انتخاب کشور هلند برای اجرای طرح استارت آپ می باشد. علاوه بر این موارد بالا بودن نرخ تولید ناخالص داخلی در هلند را نیز می توان از دیگر موارد موثر در توسعه و رشد اقتصاد هلند نام برد.

شرایط اخذ ویزای استارت آپ هلند

متقاضیانی که دارای طرح های تجاری و اقتصادی جدید و ایده های تجاری خلاقانه می باشند، می توانند با ارائه این طرح ها به دولت هلند و کسب تائید از جانب آن ها به راه اندازی این طرح ها بپردازند و مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کنند.ویزای استارت آپ یا کارآفرینی برای مخترعان و دارندگان ثبت اختراع است که توانایی انجام طرح های نوآورانه سودآور را در کشور هلند دارا می باشند.دولت هلند از طرح های خلاقانه و جدید که موجب سودآوری می شوند و از گردش مالی خوبی برخوردارند، حمایت و پشتیبانی می کند. متقاضی باید برای اخذ این ویزا طرح و ایده تجاری جدید خود را به اداره مهاجرت هلند ارائه دهد. علاوه بر این متقاضی باید رزومه کاری و حرفه ای خود را به همراه طرح تجاری ارائه دهد. یکی از موارد مهم در پذیرش طرح استارت آپی و کارآفرینی در هلند موثر بودن اجرای این طرح در رونق و رشد اقتصادی هلند می باشد.در صورتی که این ایده های خلاقانه و طرح های تجاری مورد تائید دولت هلند قرار گیرد، سرمایه لازم برای راه اندازی آن در اختیار متقاضی قرار می گیرد و سپس متقاضی می تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند.میزان سوددهی و موفقیت طرح و ایده تجاری کارآفرینی به مدت ۳ ماه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که مورد تائید واقع شد و به سوددهی مطلوب رسید و در واقع از گردش مالی مناسبی برخوردار شد، متقاضی می تواند برای اخذ کارت اقامت دائم هلند اقدام کند.

شرایط اخذ ویزای استارت آپ هلند

شرایط اخذ ویزای استارت آپ هلند

مدارک لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند

به طور کلی متقاضی باید مدارک لازم را برای پذیرش طرح استارت آپ و اخذ ویزای استارت آپ هلند ارائه دهد. از جمله مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای استارت آپ موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • ارائه طرح تجاری و ایده نوین استارت آپ
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی عدم ابتلا به بیماری های مسری
  • ارائه بیمه سلامت
  • گواهی تمکن مالی متقاضی سرمایه گذار
  • مجوز ورود به هلند بدون محدودیت
  • ارائه مدرک تحصیلی دانشگاهی
  • ارائه رزومه و سوابق کاری و حرفه ای

شرایط طرح تجاری استارت آپ هلند

متقاضی برای اخذ تائیدیه طرح تجاری Business Plan و اخذ ویزای استارت آپ باید واجد شرایط باشد. یکی از مهم ترین این شرایط مورد تائید قرار گرفتن طرح و ایده تجاری استارت آپ می باشد.مهم ترین مرحله در اخذ ویزای استارت آپ هلند یافتن اسپانسر و حامی مالی در هلند برای سرمایه گذاری در این طرح و اجرا و راه اندازی آن می باشد. طرح تجاری استارت آپ مورد تائید و پذیرش باید دارای شرایط زیر باشد:

  • نوآورانه و خلاقانه بودن طرح تجاری
  • ثبت طرح تجاری و ایده جدید در اتاق بازرگانی هلند
  • دارا بودن برنامه راه اندازی و اجرای طرح تجاری در هلند
  • دارا بودن حامی مالی برای اجرای طرح تجاری استارت آپ
  • دارا بودن توجیه اقتصادی طرح تجاری
  • سودآور بودن طرح تجاری
  • دارا بودن نام تجاری ثبت شده طرح تجاری

هزینه های لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند

متقاضی به منظور اخذ ویزای استارت آپ هلند باید اعتماد سرمایه گذاران و حامیان مالی را برای سرمایه گذاری بر این طرح تجاری جلب کند. بدین منظور متقاضی باید در مرحله اول با اثبات تمکن مالی خود و سودآور بودن طرح تجاری سرمایه گذاران را برای اعطای وام و یا سرمایه گذاری در این طرح ترغیب کند.

متقاضی با ارائه گواهی های مالی و سودآور بودن طرح تجاری استارت آپ می تواند موجب سرمایه گذاری در راه اندازی و اجرای طرح تجاری از طرف اسپانسرها و حامیان مالی شود. کشور هلند سرمایه مشخصی را برای اجرا و راه اندازی طرح تجاری استارت آپ در هلند تعیین نکرده است.

  • متقاضی باید با ارائه مدارک مالی ثابت کند که طرح تجاری استارت آپ با راه اندازی ماهانه در حدود 174.507 یورو درآمد و سوددهی دارد.
  • علاوه بر این متقاضی باید در حدود 333 یورو را برای اخذ ویزای استارت آپ هزینه کند.هزینه های استارت آپ در کشور هلند چندان بالا نمی باشد. متقاضی برای اخذ ویزای استارت آپ هلند نیازمند 50.000 یورو می باشد.
  • متقاضی برای راه اندازی و اجرای طرح تجاری استارت آپ هلند باید دارای تمکن مالی 100.000 یورو باشد.
هزینه های لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند

هزینه های لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند

مراحل اخذ ویزای استارت آپ و اقامت هلند

متقاضی به منظور اخذ ویزای استارت آپ هلند باید مراحل مختلفی را طی کند تا بتواند مجوز اقامت هلند را دریافت کند. در واقع دارا بودن ایده نوین و طرح تجاری استارت آپ به تنهایی موجب اخذ مجوز اقامت هلند نمی شود. به طور کلی مراحل اخذ ویزای استارت آپ و مجوز اقامت هلند عبارت است از:

  • مرحله اول ارائه طرح تجاری و ایده نوآورانه و جدید
  • مرحله دوم اخذ تائیدیه طرح تجاری از طرف وزارت امور اقتصادی و بازرگانی هلند
  • مرحله سوم حمایت مالی اسپانسر و شهروند هلند از طرح تجاری استارت آپ
  • مرحله چهارم امضای قرارداد با حامی مالی هلندی در جهت اجرا و راه اندازی طرح تجاری در هلند
  • مرحله پنجم اخذ مجوز اقامت یک ساله هلند
  • مرحله ششم تمدید مجوز اقامت یک ساله هلند با حفظ شرایط اولیه طرح تجاری استارت آپ
  • مرحله هفتم اخذ مجوز اقامت دائم هلند پس از 5 سال کار و اقامت در هلند

اخذ ویزای طلایی از طریق طرح استارت آپ

متقاضیانی که اقدام به سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک، خرید سهام شرکت ها، خرید اوراق قراضه دولتی، ثبت شرکت و کارآفرینی و یا ارائه طرح های استارت آپ در کشور هلند می کنند، می توانند ویزای طلایی را اخذ کنند. سرمایه گذاران با این ویزا می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به همه کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن رفت و آمد کنند.مدت زمان اعتبار ویزای طلایی بین یک تا ۳ سال است. سرمایه گذار پس از مدتی در صورتی که واجد شرایط باشد، می تواند تابعیت و شهروندی کشور هلند را اخذ کند.از جمله شرایط مهم در اخذ شهروندی کشور هلند برای سرمایه گذار از طریق ویزای طلایی این است که سرمایه گذار بیشتر از ۵ سال در هلند زندگی و کار کرده باشد و در این مدت مالیات خود را پرداخته باشد.علاوه بر این سرمایه گذار باید به خوبی با زبان و فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور اروپایی آشنا شده باشد و با اجتماع و مردم آن کشور سازگاری پیدا کرده باشد. متقاضی به منظور اخذ ویزای طلایی هلند باید دارای طرح تجاری باشد که دارای توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب باشد.

اخذ اقامت دائم هلند از طریق استارت آپ

متقاضی بر اساس روش های ذکر شده در این مقاله می تواند اقامت کشور هلند را دریافت کند و پس از ۵ سال با حفظ شرایط اولیه اقامت دائم این کشور را اخذ کند. متقاضی با لحاظ شرایطی می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.متقاضی باید در طی این چند سال زبان هلندی را به خوبی فراگرفته باشد و به زندگی در جامعه هلندی ها سازگاری پیدا کرده باشد. علاوه بر این متقاضی نباید در این کشور مرتکب جرم و جنایتی شده باشد.علاوه بر موارد فوق آشنایی با فرهنگ و تاریخ و آداب و رسوم این کشور در اعطای تابعیت هلند نقش به سزایی دارد. متقاضیان با اخذ اقامت دائم هلند از طریق سرمایه گذاری می توانند به طور نامحدود در کشور هلند رفت و آمد کنند و همچنین به طور آزادانه و بدون اخذ مجوز کار در این کشور به کار و اشتغال بپردازند.متقاضی با اخذ اقامت دائم هلند می تواند از مزیت های حق و حقوق شهروندی و امکانات رفاهی و اجتماعی این کشور برخوردار شود. شرایط لازم به منظور اخذ اقامت دائم هلند عبارت است از:

  • متقاضی سرمایه گذار ۵ سال به طور مداوم و مستمر در کشور هلند کار و زندگی و اقامت کرده باشد.
  • متقاضی سرمایه گذار با قوانین و مقررات کشور هلند به خوبی آشنا باشد.
  • متقاضی سرمایه گذار به زبان رسمی کشور هلند مسلط باشد و به خوبی با جامعه هلند سازگاری و تطابق پیدا کرده باشد.

هزینه های زندگی و اقامت در هلند

کشور هلند از جمله کشورهای قدرتمند از لحاظ اقتصادی در اروپا است. در اهمیت و اعتبار این کشور ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از شرکت های معتبر جهان در این کشور قرار دارند. متقاضی برای زندگی و اقامت در کشور هلند ماهانه باید در حدود 800 تا 1000 یورو هزینه کند.

  • هزینه بلیط اتوبوس و مترو در حدود 3 یورو
  • هزینه یک وعده غذای معمولی در حدود 3 یورو
  • هزینه اشتراک ماهانه اینترنت در حدود 40 یورو
  • هزینه کرایه تاکسی در حدود 3.60 یورو

مزایای مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

متقاضیان با اخذ ویزای استارت آپ هلند می توانند از مزیت های فراوان مهاجرت به هلند برخوردار شوند. از مهم ترین این مزیت ها موارد زیر را می توان ذکر کرد.

  • سرمایه گذاری در شرایط امن و ثبات اقتصادی و امکان حفظ سرمایه اصلی و سوددهی ماهانه آن
  • عدم کاهش ارزش سرمایه اصلی و دریافت سود سرمایه به یورو و دلار
  • امکان سوددهی برای نسل های بعدی در آینده و امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی برخی از کشورها
  • ارزآوری به کشور با سرمایه گذاری در خارج از کشور و اطمینان از سرمایه گذاری در خارج از کشور
  • زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین استانداردهای زندگی و برخورداری از امکانات رفاهی، تاریخی و فرهنگی
  • برخورداری دانشجویان از بورسیه های تحصیلی و امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاه
  • امکان همراه داشتن خانواده در هلند
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال و اعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهی
  • پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد و امکان اخذ اقامت دائم هلند با تمام شدن دوره تحصیلی و اشتغال
  • زیبایی جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هلند و اعتبار بالای پاسپورت هلند و امکان سفر به ۱۸۴ کشور دنیا بدون اخذ ویزا
مزایای مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

مزایای مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که دولت هلند از طرح های خلاقانه و جدید که موجب سودآوری می شوند و از گردش مالی خوبی برخوردارند، حمایت و پشتیبانی می کند. متقاضی باید برای اخذ این ویزا طرح و ایده تجاری جدید خود را به اداره مهاجرت هلند ارائه دهد.علاوه بر این متقاضی باید رزومه کاری و حرفه ای خود را به همراه طرح تجاری ارائه دهد. یکی از موارد مهم در پذیرش طرح استارت آپ در هلند موثر بودن اجرای این طرح در رونق و رشد اقتصادی هلند می باشد.در صورتی که این ایده های خلاقانه و طرح های تجاری مورد تائید دولت هلند قرار گیرد، سرمایه لازم برای راه اندازی آن در اختیار متقاضی قرار می گیرد و سپس متقاضی می تواند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کند. میزان سوددهی و موفقیت طرح و ایده تجاری استارت آپ به مدت ۳ ماه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که مورد تائید واقع شد و به سوددهی مطلوب رسید و از گردش مالی مناسبی برخوردار شد، متقاضی می تواند برای اخذ کارت اقامت دائم هلند اقدام کند.

اگر قصد مهاجرت به کشور هلند از طریق استارت آپ را دارید و نیازمند اطلاعات بیشتر در این مورد می باشید، می توانید از مشاوره های مهاجرتی متخصصان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. وکلا و کارشناسان برجسته موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به شما ارائه می دهند.در این مقاله به بررسی مهاجرت به هلند و اخذ اقامت از طریق استارت آپ در این کشور پرداختیم. اگر قصد اجرای طرح استارت آپ در شرایط امن و ثبات اقتصادی را دارید، اگر می خواهید سرمایه اولیه شما حفظ شود و دارای سوددهی ماهانه باشد، اگر می خواهید ارزش سرمایه اصلی شما کاهش پیدا نکند، ما اجرای طرح استارت آپ در هلند را پیشنهاد می کنیم. با سرمایه گذاری در اجرای طرح تجاری استارت آپ در هلند نه تنها سود سرمایه خود را به یورو و دلار دریافت می کنید و امکان سوددهی برای نسل های بعد وجود دارد، بلکه می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور هلند را نیز دریافت کنید. علاوه بر این با سرمایه گذاری در هلند امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی برخی از کشورهای اروپایی نیز وجود دارد. اگر برای مهاجرت از طریق استارت آپ در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به هلند از طریق استارت آپ

1- اهمیت ویزای استارت آپ هلند از چه لحاظ است؟

متقاضیانی که فاقد تمکن مالی بالا می باشند در صورتی که دارای ایده های تجاری نوین باشند و بتوانند اسپانسر و حامی مالی مناسب را در هلند پیدا کنند می توانند با اخذ ویزای استارت آپ به کشور هلند مهاجرت کنند.

2- مدارک لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند کدام است؟

ارائه طرح تجاری و ایده نوین استارت آپ ارائه پاسپورت معتبرگواهی عدم سوپیشینه گواهی عدم ابتلا به بیماری های مسری ارائه بیمه سلامت گواهی تمکن مالی متقاضی سرمایه گذارمجوز ورود به هلند بدون محدودیت

3- شرایط طرح تجاری استارت آپ هلند چیست؟

نوآورانه و خلاقانه بودن طرح تجاری ثبت طرح تجاری و ایده جدید در اتاق بازرگانی هلنددارا بودن برنامه راه اندازی و اجرای طرح تجاری در هلنددارا بودن حامی مالی برای اجرای طرح تجاری استارت آپ

4- هزینه های لازم اخذ ویزای استارت آپ هلند چقدر است؟

متقاضی باید با ارائه مدارک مالی ثابت کند که طرح تجاری استارت آپ با راه اندازی ماهانه در حدود 174.507 یورو درآمد و سوددهی دارد و باید در حدود 333 یورو را برای اخذ ویزای استارت آپ هزینه کند.

5- مراحل اخذ ویزای استارت آپ و اقامت هلند کدامند؟

ارائه طرح تجاری و ایده نوآورانه و جدید اخذ تائیدیه طرح تجاری از طرف وزارت امور اقتصادی و بازرگانی هلندحمایت مالی اسپانسر و شهروند هلند از طرح تجاری استارت آپ اخذ مجوز اقامت یک ساله هلند

6- شرایط اخذ ویزای طلایی هلند از طریق طرح استارت آپ چیست؟

متقاضی باید به خوبی با زبان و فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور اروپایی آشنا شده باشد و با اجتماع و مردم آن کشور سازگاری پیدا کرده باشد. متقاضی به منظور اخذ ویزای طلایی هلند باید دارای طرح تجاری باشد که دارای توجیه اقتصادی و سوددهی مطلوب باشد.

7- هزینه های زندگی و اقامت در هلند چقدر است؟

متقاضی برای زندگی و اقامت در کشور هلند ماهانه باید در حدود 800 تا 1000 یورو هزینه کند.هزینه بلیط اتوبوس و مترو در حدود 3 یورو و یک وعده غذای معمولی در حدود 3 یورو

8- مزیت های اخذ اقامت هلند از طریق استارت آپ چیست؟

سرمایه گذاری در شرایط امن و ثبات اقتصادی و امکان حفظ سرمایه اصلی و سوددهی ماهانه آنعدم کاهش ارزش سرمایه اصلی و دریافت سود سرمایه به یورو و دلارامکان سوددهی برای نسل های بعدی در آینده و امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی برخی از کشورها

9- تمکن مالی برای اجرای طرح استارت آپ در هلند چقدر است؟

متقاضی برای راه اندازی و اجرای طرح تجاری استارت آپ هلند باید دارای تمکن مالی 100.000 یورو باشد.

10- مهم ترین مرحله در اخذ ویزای استارت آپ هلند چیست؟

یافتن اسپانسر و حامی مالی در هلند برای سرمایه گذاری در این طرح و اجرا و راه اندازی آن

11- مزایای مهاجرت به هلند چیست؟

امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاهامکان همراه داشتن خانواده در هلندامکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سالاعتبار بالای مدارک تحصیلی دانشگاهیپایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *