مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک

در این مطلب میخوانید

کشور اسپانیا که در جنوب غربی اروپا قرار دارد، پنجمین کشور بزرگ اتحادیه اروپا می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی چگونگی مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک
  • شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا
  • مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک و اخذ اقامت
  • شرایط خرید خانه و ملک در اسپانیا
  • مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک از طریق ویزای طلایی
  • مزیت های خرید خانه در اسپانیا
  • هزینه های خرید خانه و ملک در اسپانیا
  • بازار خانه و ملک در اسپانیا
  • قوانین خرید خانه و ملک در اسپانیا
  • مدارک لازم خرید خانه در اسپانیا
  • مراحل قانونی خرید خانه و ملک در اسپانیا
  • مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزیت های مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک
  • معایب مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک

وضعیت کلی و عمومی کشور اسپانیا

کشور اسپانیا جزو کشور‌های قاره اروپا است. محل قرارگیری این کشور در بخش جنوب غربی اروپا و در شبه جزیره ایبری است. این کشور از هر چهار جهت جغرافیایی با چهار کشور هم مرز است. همسایه شمالی اسپانیا فرانسه است، همچنین این کشور از سمت جنوب، شرق و غرب به ترتیب با کشور‌های دریای مدیترانه، جبل الطارق و کشور پرتغال همسایه است. اسپانیا طولانی‌ترین مرز خود را با کشور پرتغال دارد. اسپانیا کشوری بسیار بزرگ به ویژه در قاره اروپا است. به صورتی که به عنوان دومین کشور وسیع اروپای غربی و همچنین پنجمین کشور وسیع در کل قاره اروپا به شمار می‌آید.

شهر مادرید به عنوان پایتخت کشور اسپانیا و بزرگ‌ترین شهر این کشور است. واحد پول در کشور اسپانیا یورو و زبان مردم این کشور اسپانیایی می‌باشد. نظام حاکم بر این کشور به صورت نظام پادشاهی مشروطه است. جمعیت کشور اسپانیا نیز بیش از 46 میلیون نفر است. در بررسی جایگاه اقتصادی کشور اسپانیا، این کشور به عنوان سیزدهمین کشور در جهان و پنجمین کشور در اتحادیه اروپا است. وضعیت اقتصادی بسیار خوب و رو به رشد کشور اسپانیا و همچنین وضعیت بسیار خوب زندگی و رفاه مردم در این کشور، اسپانیا را به مقصدی فوق العاده برای مهاجرت و به ویژه سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

خرید ملک در اسپانیا یکی از روش‌های سرمایه گذاری در این کشور است که شما می‌توانید از این طریق اقامت کشور اسپانیا را اخذ کنید. در این مقاله کلیه شرایط و مراحل لازم برای خرید ملک در اسپانیا را بیان می‌کنیم.

اهمیت مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک

اسپانیا که پنجمین کشور بزرگ اتحادیه اروپا است، دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی و طبیعی فراوانی است. بالا بودن سطح درآمد، پایین بودن هزینه ها و مناسب بودن درآمدها در این کشور در کنار مزیت های دیگر همچون شرایط تحصیل در اسپانیا و یا حتی تحصیل پزشکی در اسپانیا، موجب مهاجرت مهاجران به این کشور شده است.زندگی در این کشور با جاذبه های طبیعی و همچنین فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی موجب رضایت مهاجران از انتخاب این کشور برای مهاجرت شده است.این کشور با فرهنگ های متنوع همواره درفهرست مقاصد مهاجرتی مهاجران قرار دارد. این کشور به دلیل بالا بودن کیفیت زندگی به یک کشور مناسب برای مهاجرت سرمایه گذاران تبدیل شده است. در واقع از نظر مهاجران در انتخاب این کشور نه تنها امنیت و ثبات اقتصادی بلکه سطح رفاه نسبی و امنیت اجتماعی اهمیت فراوانی دارد.این کشور در زمینه های آموزش و تحصیل، امید به زندگی، پیشرفت های انسانی، رفاه اجتماعی، استانداردهای زندگی، کیفیت تحصیلات دانشگاهی و اعتبار مدارک علمی صادر شده از دانشگاه ها در رتبه های برتر جهانی قرار دارد.کار و تحصیل و سرمایه گذاری در اسپانیا بر اساس شرایط و قوانین مناسب موجب شده است تا افراد فراوانی از سرتاسر جهان با شرایط زندگی مختلف به این کشور مهاجرت کنند. اعطای گلدن ویزا یا ویزای طلایی با خرید خانه و ملک در این کشور موجب شده است تا سرمایه گذاران فراوانی برای خرید خانه و ملک در این کشور سرمایه گذاری کنند.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی دقیق روش مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا

متقاضیان به منظور اقدام به سرمایه گذاری در خرید ملک و خانه و سرمایه گذاری در کشورهای دیگر باید شاخص ها و استانداردهای سرمایه گذاری در آن کشور را مورد بررسی قرار دهند. از جمله شاخص های مهم در سرمایه گذاری خارجی می توان به نرخ تورم، نرخ مصادره اموال، نرخ مالیات، میزان حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی و میزان فساد ادارای آن کشور را نام برد.نرخ مصادره اموال در کشور اسپانیا عدد یک می باشد. به طور کلی نرخ مصادره اموال در کشورهای جهان از عدد یک تا 7 می باشد. در واقع عدد یک کمترین ریسک مصادره اموال و امنیت بالای سرمایه گذاری آن کشور را نشان می دهد.نرخ و میزان مصادره اموال در اسپانیا حاکی از حمایت دولت از سرمایه گذار می باشد. نرخ تورم در سال 2019 در این کشور کاهش داشته است که نشان از ثبات اقتصادی این کشور دارد. نرخ فساد اداری کشور اسپانیا در سال های اخیر با کاهش چشمگیری مواجه می باشد که نشان دهنده مبارزه دولت اسپانیا با فساد اداری می باشد.بالا بودن رشد اقتصادی اسپانیا و ارزشمند شدن خانه و ملک در این کشور و همچنین پایین بودن نرخ تورم که حاکی از سلامت اقتصاد این کشور می باشد از شاخص های تعیین کننده در امر سرمایه گذاری در اسپانیا محسوب می شود. دیگر شاخص مهم در سرمایه گذاری خارجی سرانه تولید ناخالص ملی است که در کشور اسپانیا تولید ناخالص ملی در سال های اخیر با افزایش همراه بوده است.

مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک و اخذ اقامت

کشور اسپانیا با دارا بودن اقتصاد قدرتمند و ثبات و امنیت اقتصادی یک گزینه بسیار مناسب و سودآور برای سرمایه گذاران خارجی محسوب می شود که دارای تمکن مالی بالایی می باشند. متقاضی برای سرمایه گذاری در کشور اسپانیا نیاز به اخذ ویزای سرمایه گذاری دارد و متقاضی می تواند از روش های مختلف سرمایه گذاری در این کشور این ویزا را اخذ کند. یکی از روش های اخذ اقامت اسپانیا روش سرمایه گذاری از طریق خرید خانه و ملک می باشد.متقاضی خارجی می تواند اقدام به خرید خانه و ملک در کشور اسپانیا کند و خرید ملک برای این متقاضی منجر به اخذ اقامت اسپانیا می شود. متقاضی می تواند از طریق اخذ ویزای طلایی یا گلدن ویزا مقدمات اخذ اقامت اسپانیا را فراهم کند. در واقه می توان گفت که گلدن ویزای اسپانیا از برترین روش های اخذ اقامت اسپانیا و مهاجرت به این کشور اروپایی می باشد.

شرایط خرید خانه و ملک در اسپانیا

متقاضیان خارجی که فاقد مجوز اقامت اسپانیا می باشند، می توانند در اسپانیا اقدام به خرید خانه و ملک کنند و با این سرمایه گذاری می توانند اقامت این کشور را دریافت کنند.متقاضیانی که فاقد مجوز اقامت اسپانیا می باشند با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور می توانند برای خرید خانه و ملک در این کشور اقدام کنند. به منظور خرید خانه در این کشور متقاضی باید در حدود 150.000 یورو هزینه کند.متقاضی با این سرمایه گذاری می تواند در ابتدا اقامت یک ساله و سپس اقامت 2 ساله اسپانیا را اخذ کند. پس از 5 سال اقامت در این کشور متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم اسپانیا اقدام کند. متقاضی با خرید خانه و ملک در اسپانیا باید در این کشور اقامت داشته باشد و در حدود 6 ماه و 4 روز در این کشور زندگی و اقامت کند تا بتواند اقامت اسپانیا را اخذ کند. در واقع شرط حضور از شرایط خرید خانه و ملک در اسپانیا می باشد.

"شرایط

مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک از طریق ویزای طلایی

متقاضی به منظور اخذ ویزای طلایی یا Golden Visa اسپانیا و اخذ اقامت این کشور باید در حدود 500.000 یورو برای خرید خانه در این کشور هزینه کند. یکی از مزیت های مهم اخذ ویزای طلایی اسپانیا این است که متقاضی با این سرمایه گذاری از همان ابتدای کار می تواند اقامت اسپانیا را دریافت کند.علاوه بر این برای اخذ این ویزا شرط حضور وجود ندارد و متقاضی می تواند در کشور دیگری اقامت داشته باشد اما مجوز اقامت اسپانیا را با این ویزا دریافت کند. البته متقاضی با اخذ ویزای طلایی اسپانیا مجوز کار در این کشور را ندارد اما می تواند برای خودش یک کسب و کار شخصی راه اندازی کند.از دیگر مزیت های اخذ ویزای طلایی اسپانیا اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان متقاضی می باشد. متقاضی می تواند با اخذ ویزای طلایی همسر و فرزندان زیر 16 سال خود را در کشور اسپانیا به همراه داشته باشد.

مزیت های خرید خانه در اسپانیا

متقاضی با خرید خانه و ملک و سرمایه گذاری در این امر می تواند از مزیت های فراوان بهره مند شود. از جمله مزایای سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک در اسپانیا موارد زیر را می توان نام برد:

  • عدم نیاز به مدرک زبان برای خرید خانه در اسپانیا
  • مالکیت 100% خانه و ملک برای سرمایه گذار
  • عدم وجود محدودیت سنی برای خرید خانه در اسپانیا
  • امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا
  • امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شینگن
  • امکان کار و تحصیل و زندگی در اسپانیا
  • امکان افتتاح حساب های بانکی معتبر بین المللی در اسپانیا

هزینه های خرید خانه و ملک در اسپانیا

هزینه ها و قیمت خانه و ملک در اسپانیا بر اساس شهر محل خرید، سال ساخت خانه و اندازه خانه و ملک متفاوت است. متقاضی علاوه بر بررسی قیمت خانه باید هزینه های بیمه خانه، هزینه کمیسیون مشاور املاک، هزینه مالیات و هزینه امور حقوقی را نیز مورد توجه قرار دهد. به طور کلی قیمت خرید خانه و آپارتمان در کشور اسپانیا عبارت است از:

  • قیمت خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 2862 یورو می باشد.
  • قیمت خرید هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 1850یورو می باشد.
  • هزینه اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 620 یورو می باشد.
  • هزینه اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 470 یورو می باشد.

"هزینه

بازار خانه و ملک در اسپانیا

بازار خانه و ملک در اسپانیا در حال حاضر با افزایش قیمت مواجه است. متقاضیانی که قصد خرید ملک و خانه در اسپانیا را دارند، از مزیت سودآوری این نوع سرمایه گذاری در این کشور برخوردار می شوند. با خرید خانه و ملک متقاضی نه تنها می توانداقامت اسپانیا را اخذ کند، بلکه با این کار سرمایه گذاری سودآوری را در کشور اسپانیا انجام می دهد.پایین بودن تورم و نرخ مصادره اموال در اسپانیا نشان دهنده باثبات بودن بازار این کشور و امنیت سرمایه گذاری می باشد. از مهم ترین هزینه های خرید خانه و ملک در اسپانیا می توان به نرخ مالیات اشاره کرد. حداقل مالیات خرید خانه در حدود 10 درصد قیمت خرید خانه و ملک می باشد. هزینه های دفتر اسناد رسمی، هزینه های ثبت زمین و یا ملک و مالیات انتقال ملک از جمله هزینه های خرید ملک و خانه در اسپانیا می باشد.از روند افزایش ارزش قیمت خانه و ملک در این کشور می توان پیش بینی کرد که بازار خانه و ملک در این کشور در حال گران تر شدن می باشد و با پایین بودن نرخ بهره وام ها تقاضا برای خرید ملک در این کشور افزایش می یابد. از آن جا که بازار ملک و خانه در اسپانیا از باثبات ترین و منظم ترین بازارهای جهان است، پیش بینی می شود که این نوع سرمایه گذاری در سال های آینده بسیار پررونق خواهد بود.

بازار خانه و ملک در اسپانیا

بازار خانه و ملک در اسپانیا

قوانین خرید خانه و ملک در اسپانیا

متقاضی برای خرید خانه و ملک در اسپانیا باید مواردی را در نظر بگیرد. از جمله موارد مهم می توان به شرایط زیر اشاره کرد:

  1. متقاضی از طریق اخذ ویزای توریستی می تواند وارد کشور اسپانیا شود و اقدام به خرید خانه و ملک در این کشور کند.
  2. متقاضی از طریق خرید خانه و ملک می تواند اقامت اسپانیا را اخذ کند. متقاضی در ابتدا باید از طریق اخذ ویزای توریستی به این کشور وارد شود و سپس خانه و ملک را در این کشور خریداری کند.
  3. متقاضی می تواند با هزینه سرمایه گذاری 500.000 یورو در اسپانیا اقدام به خرید خانه و ملک کند و اقامت این کشور را اخذ کند. اما سرمایه گذاری کمتر از این میزان منتهی به اخذ اقامت اسپانیا نمی شود.
  4. متقاضی با اخذ ویزای توریستی می تواند تا 3 ماه در اسپانیا اقامت کند و در این مدت برای خرید خانه و ملک اقدام کند.
  5. متقاضی می تواند با اخذ ویزای توریستی و خرید خانه و ملک همسر و فرزندان زیر ۱6 سال خود را در کشور اسپانیا همراه داشته باشد.
  6. متقاضی برای خرید خانه و ملک مسکونی نمی تواند از وام های خرید خانه استفاده کند.
  7. متقاضی برای خرید خانه و ملک در اسپانیا باید بر اساس تعداد اعضای خانواده هزینه کند. مثلا برای یک خانواده 4 نفره خانه باید دارای 2 اتاق خواب باشد و بر این اساس ارزش ملک مشخص شود.
  8. متقاضی پس از 3 تا 6 ماه از خرید خانه و ملک در اسپانیا می تواند مجوز اقامت این کشور را دریافت کند.
  9. متقاضی برای خرید خانه و ملک در اسپانیا نیاز به دارا بودن مدرک زبان ندارد.
  10. متقاضی برای خرید خانه و ملک در اسپانیا با محدودیت سنی مواجه نمی باشد.
  11. متقاضی برای اخذ ویزای طلایی اسپانیا و خرید خانه در این کشور نباید از وام های بانکی استفاده کند.

مدارک لازم خرید خانه در اسپانیا

متقاضی به منظور خرید خانه و ملک در اسپانیا باید مدارک لازم را ارائه دهد. از مهم ترین مدارک برای این منظور می توان به اوراق شناسایی معتبر متقاضی و گواهی ازدواج و طلاق و حتی گواهی تولد و فوت همسر متقاضی اشاره کرد. دارا بودن تمکن مالی کافی برای خرید خانه و ملک در اسپانیا الزامی می باشد. از جمله مدارک لازم برای خرید خانه و ملک در اسپانیا موارد زیر را می توان نام برد:

  • گواهی بانکی نشان دهنده تمکن مالی و موجودی حساب برای خرید خانه
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • ارائه ویزای توریستی 3 ماهه اسپانیا
  • ارائه گواهی پزشکی و سلامت
مدارک لازم خرید خانه در اسپانیا

مدارک لازم خرید خانه در اسپانیا

مراحل قانونی خرید خانه و ملک در اسپانیا

متقاضی قبل از خرید خانه و ملک در اسپانیا باید از شرایط دقیق و قانونی خانه اطمینان حاصل کند. خانه و ملک نباید از لحاظ فروش محدودیت و ممنوعیتی داشته باشند. متقاضی می تواند به منظور خرید خانه در ابتدا مبلغی را به عنوان پیش پرداخت یا بیعانه به مالک خانه تحویل دهد.پس از این که متقاضی همه مراحل قانونی خرید خانه در اسپانیا را انجام داد، می تواند بقیه مبلغ خرید خانه را به فروشنده پرداخت کند. به منظور اطمینان از خرید قانونی و درست خانه و ملک در کشور اسپانیا بهتر است از وکلای باتجربه و متخصص در این زمینه نظر خواهی کرد. به طور کلی مراحل خرید خانه در اسپانیا عبارت است از:

بررسی خانه های مختلف و یافتن خانه مناسب

متقاضی با مشاهده خانه ها و آپارتمان های مختلف و با یافتن ملک مورد نظر با مشاور املاک در مورد قیمت خانه توافق می کند. تا قبل از امضای قرارداد متقاضی تا ۱۰ روز فرصت تصمیم گیری نهایی را دارد. در طی این مدت مالک پیشنهاد خرید خانه را از طرف خریدار دیگری نمی پذیرد.

پرداخت بیعانه و پیش پرداخت خرید خانه

متقاضی پس از امضای قرارداد در حدود ۱۰ درصد از مبلغ کل قیمت خانه را پرداخت می کند. متقاضی باید بر این اساس در حدود 6000 یورو را پرداخت کند. پس از مدت ۱۰ روز از امضای قرارداد اگر هر یک از طرفین از انجام معامله اجتناب کنند، طرف مقابل می تواند ادعای خسارت کند و از وی شکایت کند. فروشنده خانه و ملک به خریدار مهلت یک ماهه تا یک ماه و نیم می دهد تا باقی مانده هزینه خانه را پرداخت کند.

پرداخت هزینه کامل خانه

پس از این که متقاضی همه هزینه کل خانه و ملک را پرداخت کرد، فروشنده و خریدار باید برای امضای قرارداد ملک به دفترهای اسناد رسمی کشور اسپانیا مراجعه کنند تا خانه و ملک را به طور قانونی به خریدار واگذار کند.

امضای قرارداد خرید خانه

پس از تصمیم قطعی خریدار با فروشنده و مالک خانه قرارداد امضا می کند. متقاضی خرید خانه در اسپانیا تا ۱۰ روز مهلت دارد که خرید خانه را فسخ کند.

مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.در واقع خرید خانه در کشورهای اروپایی و یا هر کشور دیگر جهان اقدامی ساده نیست که هر متقاضی و یا سرمایه گذاری بتواند خود به تنهایی از پس آن برآید.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط کار و تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در خرید خانه و ملک در اسپانیا و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم اسپانیا را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزیت های مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک

متقاضی با خرید خانه و ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا و مهاجرت به این کشور می تواند از مزیت های شگفت زندگی و اقامت در این کشور برخوردار شود. از جمله مزایای مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک موارد زیر را می توان برشمرد:

  • معاف بودن از پرداخت مالیات سالانه
  • امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا
  • امکان افتتاح حساب در بانک های اروپایی
  • امکان اخذ ویزای کشور مالت و اخذ اقامت مالت
  • بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در اسپانیا
  • امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته
  • امکان تحصیل در یکی از بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان
  • فرصت یادگیری فرهنگ و آداب و رسوم و زبان کشور اسپانیا
  • امکان تحصیل رایگان در دانشگاه
  • تسلط و مهارت به زبان اسپانیایی
  • امکان شرکت در دوره های آمادگی زبان اسپانیایی در کالج های اسپانیا
  • امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی
  • امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن
  • پایین بودن هزینه های تحصیل
  • امکان کار و اشتغال در اسپانیا پس از تمام شدن دوره تحصیلی
  • زندگی و تحصیل در کشوری با تنوع فرهنگی بسیار زیاد
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از 5 سال اقامت مستمر در اسپانیا
  • امکان اخذ تابعیت اسپانیا پس از 10 سال اقامت قانونی و مستمر

معایب مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک

مهاجرت و اخذ اقامت و سرمایه گذاری در هر کشور با معایب و مشکلاتی همراه است. یکی از مهم ترین معایب خرید خانه و ملک در اسپانیا و مهاجرت به این کشور هزینه بالای خرید خانه و ملک می باشد. در واقع سرمایه گذاری 500.000 برای خرید خانه و ملک هزینه بسیار بالایی می باشد.دیگر مشکل در اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا و خرید خانه در این کشور عدم صدور ویزای همراه به اعضا خانواده و همسر متقاضی در سال اول سرمایه گذاری می باشد. در واقع سرمایه گذار از همان ابتدای خرید خانه و ملک در این کشور نمی تواند برای اخذ ویزای همراه خانواده خود اقدام کند. علاوه بر این متقاضی برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق خانه و ملک باید به طور مستمر در حدود 6 ماه از سال را در این کشور اقامت داشته باشد.

هزینه لازم برای خرید منزل در اسپانیا

شما می‌توانید از طریق خرید منزل در اسپانیا پاسپورت این کشور را اخذ کنید. البته در صورتی که قصد دارید با این روش اقامت اسپانیا را اخذ کنید باید علاوه بر سرمایه لازم برای خرید منزل از تمکن مالی برای پرداخت سایر هزینه‌های زندگی در اسپانیا نیز برخوردار باشید. روشی معمول و رایج برای پرداخت هزینه‌های زندگی در اسپانیا اجاره دادن منزل است. در واقع شما می‌توانید با اجاره دادن ملکی که خریداری کرده‌اید هزینه‌های زندگی خود را تامین کنید زیرا کشور اسپانیا کشوری بسیار مهاجرپذیر است. کلیه هزینه‌های مربوط به مسکن و قیمت ملک در اسپانیا در جدول زیر ذکر شده‌اند:

توضیحقیمت
اجاره بهای ماهیانه آپارتمانی تک خوابه در مرکز شهر648.67 یورو
هزینه اجاره یک آپارتمان تک خوابه خارج از شهر501.68 یورو
اجاره بهای آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر1.033.79 یورو
هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه خارج از شهر760.78 یورو
قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر2.880.38 یورو
هزینه خرید هر متر مربع آپارتمان خارج از شهر1.945.51 یورو

 

خرید خانه در اسپانیا با پول ایران چقدر پول لازم دارد؟

حداقل هزینه و سرمایه لازم برای خرید ملک در کشور اسپانیا 500 هزار یورو است. به نظر می‌‌رسد افراد زیادی برای اخذ اقامت و پاسپورت کشور اسپانیا حاضر به پرداخت این مبلغ و خرید ملک در اسپانیا هستند. اگر شما به عنوان فردی ایرانی قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید بدون شک این سوال برای شما مطرح می‌شود که قیمت ملک در اسپانیا بر اساس پول ایران چقدر است؟

خب لازم است این موضوع را بیان کنیم که با توجه به متغیر بودن و نوسانات زیاد نرخ یورو در کشور ایران امکان در نظر گرفتن و اعلام نرخ و قیمتی واحد برای این موضوع وجود ندارد. با این وجو می‌توان قیمتی را به صورت تقریبی و تخمینی بیان کرد. طبق آخرین آمار‌ها قیمت هر یورو در کشور ایران 32 هزار تومان است. بر همین اساس می‌توان به این نکته پی برد که قیمت ملک در اسپانیا بر اساس پول ایران و به ازای هر متر مربع در مرکز شهر 2.880.300 یورو معادل 92.172.160 تومان است. بنابراین شما برای اخذ ویزای طلایی کشور اسپانیا از طریق خزید ملک باید مبلغی در حدود 16 میلیارد تومان هزینه پرداخت کنید.

هزینه‌های زندگی در اسپانیا چقدر است؟

پیشتر نیز بیان کردیم که شما علاوه بر هزینه‌های مربوط به مسکن نیازمند هزینه‌هایی برای تامین زندگی خود نیز هستید. در ادامه شما را با هزینه‌های ضروری زندگی در کشور اسپانیا آشنا می‌کنیم.

  • یک کیلوگرم برنج سفید: 0.95 یورو
  • شیر یک لیتر: 0.76 یورو
  • یک قرص نان سفید 500 گرمی: 0.96 یورو
  • تخم مرغ دوازده عدد: 1.62 یورو
  • سینه مرغ بدون استخوان یک کیلوگرم: 5.90 یورو
  • یک کیلوگرم سیب: 1.63 یورو
  • سیب زمینی یک کیلوگرم: 1.51 یورو
  • یک کیلوگرم پیاز: 1.04 یورو
  • آب معدنی 1.5 لیتری: 0.55 یورو
  • یک لیتر بنزین: 1.30 یورو
  • هزینه بلیط در سطح شهر: 1.40 یورو
  • هزینه خدمات شهری اعم از برق، آب، گاز، تلفن و…: 114.00 یورو
  • یک دست شلوار مارک Levise: 69.55 یورو
  • هزینه یک جفت کفش چرم مردانه: 84.82 یورو

وکیل امور ملک برای خرید ملک در اسپانیا

به نظر شما نقش وکیل در خرید ملک در اسپانیا چیست؟ به جرات می‌توان گفت که داشتن وکیل در امر خرید ملک در اسپانیا مساوی با پیروزی و موفقیت قطعی است. اولین مزیت داشتن وکیل مهاجرتی برای این موضوع کسب اطلاع صحیح درباره قیمت ملک در اسپانیا است. در صورتی که شما بدون داشتن راهنما و همچنین تجربه کافی اقدام به خرید ملک در اسپانیا نمایید با شکست مواجه می‌شوید. اولین تاثیر این شکست از دست دادن بیهوده زمان و هزینه است. همچنین ممکن است در این مسیر به علت نداشتن تجربه کافی افرادی سودجو قصد سواستفاده از شما را داشته باشند.

بنابراین وکیل با داشتن تجربه و اطلاعات کافی و شناخت واسطه‌هایی مورد اعتماد در امر خرید ملک در اسپانیا بهترین راهنمای شما در این مسیر است. لذا سعی کنید با مشورت با یک وکیل مهاجرتی مناسب به درستی در اسپانیا ملکی را خریداری کنید.

توصیه‌های لازم برای خرید ملک در اسپانیا

رعایت و عمل کردن به توصیه‌های حقوقی زیر برای خرید ملک در این کشور الزامی است:

  • داشتن وکیلی مسلط به زبان انگلیسی و اسپانیایی: تسلط به زبان اسپانیایی نوعی مزیت محسوب می‌شود زیرا ممکن است فروشنده ملک اطلاع زیادی از زبان انگلیسی نداشته باشد
  • تجربه کافی وکیل شما در خصوص اصطلاحات حقوقی
  • مشاهده و بررسی حضوری ملک: فقط دیدن عکس‌های منزل برای خرید آن کافی نیست زیرا ممکن است افردای قد کلاهبرداری از شما را داشته باشند
  • اطمینان از مجهز بودن ملک به آب و برق

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک می تواند اقامت اسپانیا را اخذ کند و از مزیت های فراوان این سرمایه گذاری بهره مند شود.. متقاضی با اخذ اقامت اسپانیا از مزیت های بی شمار اقامت و زندگی در این کشور برخوردار می شود. بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در اسپانیا و امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته و صنعتی و فوق العاده و امکان تحصیل در یکی از بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان از مزایای مهم اقامت و زندگی در این کشور محسوب می شود.معاف بودن از پرداخت مالیات سالانه، امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا، امکان افتتاح حساب در بانک های اروپایی، امکان اخذ ویزای کشور مالت و اخذ اقامت مالت، بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در اسپانیا و امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته از مهم ترین مزیت های مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک می باشد.

اگر قصد اخذ اقامت و خرید خانه و ملک در کشور اسپانیا را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز با آگاهی از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند. با اطمینان از انتخاب مشاوران برترین موسسه مهاجرتی در سطح کشور، آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید.در این مقاله به بررسی چگونگی مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک پرداختیم. اگر قصد سرمایه گذاری در شرایط امن و باثبات اقتصادی را دارید، اگر قصد زندگی در کشوری با سطح کیفیت و استانداردهای زندگی را دارید، اگر قصد زندگی و اقامت در یک کشور اروپایی فوق العاده و تحصیل در یکی از بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان را دارید، اگر می خواهید به طور رایگان در دانشگاه تحصیل کنید و اگر قصد اخذ اقامت یک کشور اروپایی برتر از طریق سرمایه گذاری را دارید، مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک را پیشنهاد می کنیم.با سرمایه گذاری در اسپانیا می توانید اقامت دائم و سپس تابعیت و شهروندی کشور اسپانیا را دریافت کنید. علاوه بر این با سرمایه گذاری در اسپانیا امکان اخذ اقامت و تابعیت و شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن نیز وجود دارد. اگر برای سرمایه گذاری و خرید خانه و ملک در کشورهای اروپایی و کانادا و استرالیا نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. شما می‌توانید از طریق یک تماس نیز از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک

1- شاخص های سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا کدامند؟

از جمله شاخص های مهم در سرمایه گذاری خارجی می توان به نرخ تورم، نرخ مصادره اموال، نرخ مالیات، میزان حمایت دولت از سرمایه گذاران خارجی و میزان فساد ادارای آن کشور را نام برد.

2- آیا اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک امکان پذیر است؟

خرید ملک منجر به اخذ اقامت اسپانیا می شود البته در صورتی که میزان هزینه خانه و ملک خریداری شده از 500.000 یورو کمتر نباشد.

3- شرایط مهاجرت به اسپانیا با خرید ملک از طریق ویزای طلایی چیست؟

متقاضی به منظور اخذ ویزای طلایی یا Golden Visa اسپانیا و اخذ اقامت این کشور باید در حدود 500.000 یورو برای خرید خانه در این کشور هزینه کند. یکی از مزیت های مهم اخذ ویزای طلایی اسپانیا این است که متقاضی با این سرمایه گذاری از همان ابتدای کار می تواند اقامت اسپانیا را دریافت کند.

4- مزیت های اخذ ویزای طلایی اسپانیا چیست؟

برای اخذ این ویزا شرط حضور وجود ندارد و متقاضی می تواند در کشور دیگری اقامت داشته باشد اما مجوز اقامت اسپانیا را با این ویزا دریافت کند. از دیگر مزیت های اخذ ویزای طلایی اسپانیا اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان متقاضی می باشد.

5- آیا متقاضی با اخذ ویزای طلایی مجوز کار در اسپانیا را دارد؟

متقاضی با خرید خانه و ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا و اخذ ویزای طلایی اسپانیا مجوز کار در این کشور را ندارد اما می تواند برای خودش یک کسب و کار شخصی راه اندازی کند.

6- هزینه های خرید خانه و ملک در اسپانیا چقدر است؟

قیمت خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 2862 یورو می باشد. قیمت خرید هر متر آپارتمان در خارج از مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 1850یورو می باشد. هزینه اجاره بهای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهرهای اسپانیا در حدود 620 یورو می باشد.

7- مزیت های خرید خانه و ملک در اسپانیا کدامند؟

مالکیت 100% خانه و ملک برای سرمایه گذار عدم وجود محدودیت سنی برای خرید خانه در اسپانیا امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شینگن امکان کار و تحصیل و زندگی در اسپانی امکان افتتاح حساب های بانکی معتبر بین المللی در اسپانیا

8- مدارک لازم خرید خانه و ملک در اسپانیا کدامند؟

اوراق شناسایی معتبر متقاضی و گواهی ازدواج و طلاق و حتی گواهی تولد و فوت همسر متقاضی گواهی بانکی نشان دهنده تمکن مالی و موجودی حساب برای خرید خانه گواهی عدم سوپیشینه ارائه ویزای توریستی 3 ماهه اسپانیا ارائه گواهی پزشکی و سلامت

9- معایب مهاجرت به اسپانیا با خرید خانه و ملک چیست؟

هزینه بالای خرید خانه و ملک مشکل در اخذ ویزای سرمایه گذاری اسپانیا و خرید خانه در این کشور عدم صدور ویزای همراه به اعضا خانواده و همسر متقاضی در سال اول سرمایه گذاری

10- وضعیت بازار خانه و ملک در اسپانیا چگونه است؟

متقاضیانی که قصد خرید ملک و خانه در اسپانیا را دارند، از مزیت سودآوری این نوع سرمایه گذاری در این کشور برخوردار می شوند. با خرید خانه و ملک متقاضی نه تنها می تواند اقامت اسپانیا را اخذ کند، بلکه با این کار سرمایه گذاری سودآوری را در کشور اسپانیا انجام می دهد.

11- مزایای مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید خانه و ملک چیست؟

امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته و فوق العاده امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن

2/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *