معایب و مشکلات زندگی در اتریش

به طور کلی افراد خوب و تحصیل کرده در اتریش بسیار زیاد است و زندگی ساده در میان افراد پا بر جاست. اتریش کشوری با حومه ی بسیار زیبا می باشد و دارای آب و هوایی معتدل است. هزینه زندگی در اتریش مخصوصا مسکن در این کشور بسیار گران است اما قیمت آن نسبت به پاریس و لندن ارزان تر می باشد. زبان آلمانی به طور رسمی در آلمان و اتریش و سوئیس مورد استفاده قرار می گیرد و فرصتی برای کار و تحصیل در اتریش وجود دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مشکلات زندگی اتریش

از آنجا که با مهاجرت به اتریش یافتن مسکن در وین دشوار است، بیشتر مردم به آژانس های املاک اعتماد دارند. این همراه با بالا بودن هزینه های اولیه مربوط به تامین اجاره، هزینه های یافتن ملک در وین را بیشتر میکند.

  • زمستان های طولانی

گرچه وین از بیشتر مناطق اتریش گرمتر است و در گذشته از مناطق صعب العبور گرمسیری زندگی میکردند، متوجه میشوند که زمستان های وین میتوانند به طرز خارق العاده ای طولانی و خاکستری باشد.

  •  فرهنگ اتریشی میتواند چالش برانگیز باشد

 اگرچه اتریشی ها از دیدار با بیگانگان لذت میبرند، دوست شدن با افراد بومی اتریش می تواند دشوار باشد زیرا اتریشی ها تمایل دارند که زندگی شخصی و خصوصی خود را داشته باشند.

  •  آلمانی اتریشی چالش برانگیز است.

 یادگیری زبان آلمانی اتریشی دشوار است زیرا این زبان با وجود کوچک بودن کشور اتریش پر از ظرافت است. آنهایی که قبلا به زبان آلمانی مسلط هستند باید انتظار بسیاری از تفاوت واژگان را داشته باشند.

  • استقبال نه چندان گرم در اتریش

به عنوان یک کشور ناخوشایند انتقاداتی را به دنبال داشته است، حداقل در ابتدا. داستانهای بیشماری از گذراندن سالهای زندگی در شهر اما دوست داشتن معدود در خارج از جامعه مهاجران، علیرغم موقعیت مکانی که دارد و مانند سایر مراکز پایتخت اروپا صحبت میشود.هنگامی که( و اگر) توسط افراد محلی پذیرفته شود، بدون شک شما از آن لذت خواهید برد. اما ممکن است یک تاریخ جهان شناسی به طول انجامد، در حالی که انگلیسی نیست.

  • فرهنگ متفاوت از مشکلات زندگی اتریش

همه ملت ها دارای عادت های بد هستند. دست کردن در دماغ، برگزاری مهمانی های زیاد مثل اینکه دیگر فردایی وجود ندارد، غر زدن های دائمی در مورد آب و هوا. در اینجا لیست کوتاهی از چیزهای شیطانی آورده شده است که اتریشی ها تمایل دارند به شما اعلام کنند تا برای آنچه در هنگام مسافرت انتظار دارید، به شما هشدار دهند

  • همه جا مدفوع سگ ریخته شده

به خصوص اهالی وین اعتقاد دارند که که این یک حق بنیاد انسانی است که اجازه دهند سگشان در هر جایی که دوست دارد و هر زمان که دوست دارد، مدفوع بیندازد. زمین های بازی، پیاده رو هایی که از آن ها استفاده می کنید، مدفوع سگ پیدا خواهید کرد.

  • بی خبری از جهان اطراف

این امر بخصوص برای كسانی كه قبل از 1980 به دنیا آمد، بسیار ناخوشایند است، كسانی كه در یك كشور احاطه شده با سیم خار دار و كشورهای كمونیست بزرگ شده اند، هنوز هم تصور می كنند كه جهان در مرزهای اتریش به پایان می رسد. بسیاری از اتریشی ها به سیاست های اتحادیه اروپا اهمیتی نمی دهند و سیاست های خارجی یا تحولات اجتماعی / اقتصادی / علمی در خارج از کشور خود توجهی ندارند.

  • سیگار کشیدن 

حتی اگر از یک بیماری مزمن ریوی رنج میبرید، برای یک فرد سیگاری امری غیر قابل تحمل است که از وی بخواهید که دود سیگار خود را مستقیما به صورت شما وارد نکند. حداقل طبق درصد بالایی از اتریشی ها تقریباً 50 درصد از کل جمعیت بزرگسالان سیگار می کشند. بیشتر در شرق کمتر در غرب کشور.

  • نگرش منفی 

اکثر اتریشی ها تمام تلاش خود را برای انتقاد از همه چیز به منفی ترین راه ممکن به کار میگیرند. صرف نظر از نوع تغییر / نوآوری /و جدید بودن آن. این خیلی بد است!

  • رک و بی ادب بودن

پس از گذراندن چندین سال در انگلیس، تغییر بسیار زیادی برای مهاجرت به وین باید انجام شود، جایی که مردم با یکدیگر به طرز خصمانه ای رفتار میکنند،و در صورتیکه فکر کنند شما کاری اشتباه انجام داده اید بسیار خصمانه تر و آشکارا تهاجمی رفتار می کنند. حداقل آنها صادق هستند و شما می دانید که درباره شما چه فکر می کنند، درصورتیکه در انگلیس چنین نیست. 

  • علائم عمومی محبت

بوسیدن بیش از حد، انگیزه گرفتن بیش از حد، لمس کردن جاهای شخصی از بدن دوستان شما و سایر علائم بسیار عمومی محبت از دیدنیهای رایج در اتریش است. شما باید آن را به عنوان بخشی از فرهنگ کشور بپذیرید که میزان زیادی از تمایلات جنسی در بین عموم مردم تحمیل می شود. 

  • نوشیدن مشروبات الکلی

یک مسئله فزاینده در بین جوانان است اما هنوز نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر اروپا مشکلات کمتری دارد. نوشیدن عمومی اساساً در همه جای اتریش مجاز است، اما به دلیل مشکلات زیاد نوشیدن، مناطق عاری از الکل در چندین شهر از جمله وین مورد بحث قرار گرفته است. 

  • نگرش های ضد اجتماعی

پس از بازگشت به اتریش، بارها و بارها شگفت زده شدم که چگونه مردم اینجا به ساکنان اطراف خود فحش نمی دهند. همسایه ای که از صدای بلند موزیک در ساعت ۴ صبح لذت میبرد، برعکس من که از صدای زنگ در هم رنج میبرم. همکار من که از درخواست من برای جلوگیری از استعمال دخانیات در اتاق، دعوای وحشیانه ای راه می اندازد. گردشگران ممکن است اتریشی ها را به عنوان یک سری افراد مهربان و صمیمی تجربه کنند، در صورتیکه این یک دید بسیار محدود است.

زمستان های طولانی از مشکلات زندگی در اتریش

آب و هوا در اتریش به طور گسترده ای قاره ای است که حاشیه شرقی این کشور به منطقه آب و هوایی پانونیایی کشیده شده است. این نوع آب و هوا برای اروپای مرکزی معمول است که با زمستان های سرد همراه است (پایین آمدن دما به منهای 20 درجه سلسیوس در طول شب) و تابستان های گرم و آفتابی است (در طی روزهای ماه آگوست تا 35 درجه سلسیوس بالا می رود). برای آمریکایی ها: این بدان معنی است که پایین ترین سطح دما در زمستان و بالاترین سطح دما در تابستان است. از حدود 0 تا 100 درجه فارنهایت. سردترین ماه ها ژانویه و فوریه و گرم ترین ماه های ژوئیه و آگوست است. 

کوه های آلپ اتریش را به حداقل چهار منطقه با آب و هوای محلی مشخص تقسیم می کند. منطقه آلپی در غرب این کشور از آب و هوای کاملاً سخت و خشن تری برخوردار است. دره های تیرول، به ویژه در اطراف اینسبروک به “باد های Föhn” مشهور است. این بادهای گرم می توانند به سرعت دما را افزایش دهند اما باعث سردرد می شوند و میگرن را نیز ایجاد می کنند. باران در کوه های آلپ شایع تر است و دمای هوا پایین تر است. به طور کلی، آلپ های اتریشی از آلپ های غربی در سوئیس یا فرانسه سرد تر است. به خاطر داشته باشید قبل از پیاده روی در اتریش به گزارش های هواشناسی توجه کنید. 

شمال این کشور دارای آب و هوای معمولی قاره ای است زیرا ابرها از آلمان غالباً در جریان هوای اطراف آلپ گیر می کند، باران بیشتر در شمال کوه ها در سالزبورگ، اتریش بالا و غرب اتریش پایین قرار دارد. سالزبورگ به دلیل باران پایدار و مداوم “Schnürlregen” (“باران در رشته کوه ها”) مشهور است که می تواند روزها و روزها ادامه یابد.

منطقه بخش شرقی اتریش پائین وین و بورگن لند تحت تأثیر آب و هوای جنوب روسیه و اروپای شرقی قرار گرفته است. این آب و هوا “پانونیایی” از آب و هوای کوهها یا اتریش بالا بطور قابل ملاحظه ای معتدل تر است و آب و هوای بسیار فوق العاده ای برای پرورش شراب ایجاد می کند. این امر همچنین در منطقه چهارم یعنی منطقه جنوب آلپ در کارینتیای شرقی و استایرا که آب و هوا معتدل است و تابستان های دلپذیری دارد – تحت تأثیر سیستم های اقلیمی مدیترانه است.

زمستان های طولانی از مشکلات زندگی در اتریش

زمستان های طولانی از مشکلات زندگی در اتریش

مالیات بالا از مشکلات زندگی در اتریش

اتریش یکی از معدود کشورهای آلمانی زبان در جهان است و نیز مانند سایر کشور های آلمانی زبان، یکی از پیشرفته ترین کشورهاست. اتریش همچنین خواستار پرداخت امتیاز برای مردم خود است، زیرا نرخ مالیات 55 درصد می باشد. گذشته از نرخ بالای مالیات بر درآمد، نرخ تامین اجتماعی نیز 18 درصد، پرداخت پاداش با نرخ 6 درصد و مالیات بر عایدی سرمایه 25 درصد می باشد.

اتریش دوازدهمین کشور ثروتمند جهان از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه، دارای اقتصاد توسعه یافته بازار اجتماعی و سطح زندگی بالا است، اما شما باید از خود بپرسید ” با چه هزینه ای؟ “. بخش اعظم آن چه در اتریش از نظر کیفیت زندگی وجود دارد را می توانید در کشور های دیگر با نرخ مالیات بسیار پایین تر پیدا کنید.بنابراین، در حالی که بازدید از اتریش ممکن است خوب باشد، اما آن را به خانه مالیاتی خود تبدیل نکنید.

علی رغم رضایت عمومی از وضعیت اقتصاد ( 83 درصد آن را مطلوب ارزیابی می کنند )، مهاجران از تمام جنبه های زندگی مالی در اتریش رضایت ندارند. این وضعیت بیشتر ناشی از هزینه زندگی است که فقط 6 درصد از مهاجران آن را بسیار خوب توصیف می کنند و فقط حدود یک سوم ( 34 درصد ) آن ها را قبل از عزیمت به اتریش به عنوان یک مزیت بالقوه می دیدند.

دو مشکل اساسی در مورد هزینه های زندگی در اتریش وجود دارد و آن قیمت ملک و مالیات می باشد. یک سوم مهاجران در اتریش از قیمت مسکن ناراضی هستند و یک مهاجر انگلیسی در این کشور اعلام کرده است: ” این مبلغ پرداختی واقعاً برای تامین هزینه اجاره من به اندازه کافی نمی باشد “. این مهاجر تنها نیست: یک چهارم از پاسخ دهندگان احساس می کنند که درآمد خانوار آن ها برای تامین همه چیز برای زندگی روزمره کافی نیست.

علاوه بر این، نرخ مالیات همچنان یک مسئله بوده و یک چهارم گزارش می دهند که آن ها این عامل را یک ضرر بالقوه قبل از ورود به کشور می دانند. مشاورین ما در موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) راه ها و شرایط شهروندی اتریش را برای شما به صورت کامل بازگو خواهند کرد، با ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

5/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *