مزایای بچه دار شدن در کانادا

یکی از مزایای بچه دار شدن در کانادا این است که شما می توانید برای بیمه اشتغال (EI) در این کشور درخواست دهید، شما باید در اسرع وقت کار خود را متوقف کنید. افراد مشغول به کار که برای برنامه EI ثبت نام می کنند نیز ممکن است واجد شرایط دریافت مزایای زایمان و والدین باشند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و مزایای بچه دار شدن در کانادا

آژانس بهداشت عمومی کانادا کتاب راهنمای حساسی برای بارداری سالم را که شامل ابزارهای مفید و مشاوره برای زنان باردار می باشد، توسعه داده است. تغذیه خوب و سلامت قبل و در دوران بارداری بر سلامت نوزادان بسیار تاثیرگذار است. تقویم هفته بارداری به شما اجازه می دهد تا به دنبال رشد کودک خود باشید. برنامه غذایی تغذیه ای در کانادا برای زنان باردار و مادران جدید که با شرایط زندگی چالش برانگیز مواجه می شوند، طراحی شده است.

خدمات ارائه شده زایمان در کانادا بر اساس موقعیت متفاوت است، اما اغلب شامل مشاوره تغذیه، آموزش آماده سازی غذا، کوپن غذا یا مکمل های ویتامین قبل از تولد، آموزش و حمایت از تغذیه با شیر مادر، مشاوره در مورد بهداشت و سلامت مادران، آموزش و پشتیبانی در مورد مراقبت از نوزادان است. برنامه های که به زنان کمک می کند حاملگی سالم را حفظ کنند نیز ممکن است توسط دولت استانی یا ارضی شما ارائه شود.

ثبت تولد نوزاد در کانادا

گواهی تولد فرزند توسط استان یا قلمروی که در آن نوزاد شما متولد شده است صادر می شود. با توجه به قانون تولد فرزند در کانادا شما با ثبت نام در SIN می توانید از طریق برنامه هایی مانند Bond Learning Bond، برنامه ثبت پس انداز تحصیلات ثبت شده یا Grant شروع به آموزش کودک خود در کانادا کنید.ثبت تولد نوزاد در کانادا

اگر شما در یکی از استان ها زندگی می کنید و یک شهروند یا ساکن کانادا هستید، می توانید از خدمات ثبت نام نوزادان برای تکمیل ثبت نام تولد فرزند خود و درخواست شماره تلفن همراه بیمه فرزندتان استفاده کنید. برای استان های بریتیش کلمبیا، انتاریو و ساسکاچوان، شما همچنین می توانید در همان زمان درخواست گواهی تولد فرزند خود را درخواست کنید.

خدمات بهداشتی در کانادا

شما می توانید از مزایای تولد فرزندان خود در همان زمان که تولد فرزند خود را در SIN ثبت نام می کنید، استفاده کنید. اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام تولد پس از ارسال الکترونیکی به اداره درآمد کانادا (CRA) از طریق یک شبکه ارتباطی ایمن برای محافظت از اطلاعات شخصی شما ارسال می شود. مزایای تولد فرزند در کانادا شامل مزایای مالیات بر کودک کانادا (CCTB)، مزایای مراقبت از کودک (UCCB)، اعتبار GST /HST و هر گونه برنامه های استانی/ منطقه ای است که CRA اداره می کند.

برای دسترسی به خدمات بهداشتی، دولت ولایتی یا ایالت شما یک کارت بهداشتی برای کودک شما را صادر می کند. RESP یک حساب پس انداز تحصیل در کانادا است که در دولت این کشور ثبت شده است. این به شما کمک می کند، که خانواده یا دوستانتان پس از دبیرستان برای تحصیل فرزندتان پول بپردازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تولد فرزند و همچنین آشنایی با هزینه تولد فرزند در کانادا می توانید به ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کرده و درخواست مشاوره بدهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *