افتتاح مراکز تست کرونا در فرودگاه دوبلین ایرلند

کشور های مختلفی وجود دارند که به دلیل همه گیری ویروس کرونا، قوانین جدیدی را اعمال کرده اند. هر قانونی دارای جزئيات خاص خود می باشد. از این رو اگر تمایل دارید برای مهاجرت اقدام کنید، ‌لازم است تا شرایط جدید مربوط به آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید. در واقع شما باید بدانید قوانین مربوط به هر کشور چگونه می باشد؟! ایرلند هم یکی از کشور های اتحادیه اروپا می باشد که برای مهاجرت شرایط خاصی را اعمال کرده است. در واقع مهاجرت به ایرلند تحت تاثیر شرایط خاصی قرار گرفته است. از این رو اگر تمایل به مهاجرت دارید باید قوانین را بدانید. بر مبنای این قوانین، اخباری مبنی بر افتتاح مراکز تست کرونا در فرودگاه دوبلین ایرلند اعلام شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افتتاح مراکز تست کرونا در فرودگاه دوبلین ایرلند

فرودگاه دوبلین در ایرلند روز پنجشنبه دو مرکز آزمایش Coronavirus افتتاح می کند که به مسافران این گزینه را می دهد تا آزمایش خود را در این مراکز انجام دهند. در واقع هر فردی که قصد مهاجرت به ایرلند را داشته باشد، می تواند با توحه به قانون ارائه تست PCR از این امکان استفاده نماید. مهاجرت به ایرلند با هر روشی مانند کار در ایرلند یا تحصیل در ایرلند امکان پذیر می باشد.

طبق گزارشات اعلام شده، در هر دو مرکر موجود در فرودگاه دوبلین، آزمایش کرونا ویروس توسط شرکت های بهداشتی Randox و RocDoc انجام می شود. امکاناتی که برای عموم به طور کامل باز می شود ، تست های PCR و LAMP می باشد که با شروع از مبلغ ۹۹ یورو هزینه، امکانات را ارائه می دهد. از این رو باید توجه داشته باشید که خدمات ورود به ایرلند با شرایط شرکت های مراقبت بهداشتی، تست PCR را ارائه می دهد و نتایج آن بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد مشخص خواهد شد. 

خدمات مراکز کرونا در فرودگاه دوبلین ایرلند

همان طور که اشاره کردیم، فرودگاره دوبلین ایرلند، شرایط خاصی را برای متقاضیان ورود به این کشور محیا کرده اسات. قیمت خدمات برای هر مرکز می تواند متفاوت باشد. قیمت خدمات بهداشتی مربوط به تست کرونا از طریق شرکت RocDoc بین ۱۲۹ تا ۱۴۹  یورو تعیین شده است. با این قیمت ها باید دقت داشته باشید که تست PCR با ارائه نتیجه بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت، با هزینه ۱۲۹ یورو ارائه می شود. توجه کنید که آزمایش LAMP در مدت ۱۲ ساعت مقدار ۱۴۹ یورو هزینه برای متقاضیان خواهد داست. این در خالی است که این مدل آزمایش برای مدت زمان ۵ ساعت، هزینه ای معادل ۱۵۹ یورو خواهد داشت.

نکته مهم این است که به گفته مقامات فرودگاه ، در دوبلین ، مسافران باید از طریق شرکت هایی که در بالا ذکر شد ، آزمایشات را از قبل رزرو کنند. مقامات همچنین اعلام کرده اند که ظرفیت فعلی آزمایشات ۱۲۰۰۰ نفر در روز است ، در حالی که به زودی برنامه ریزی می شود که این تعداد به ۱۵ هزار مورد در روز گسترش یابد. طبق بررسی های دولت، تقاضا برای آزمایش ویروس کرونا وجود دارد ، زیرا برخی از کشورها پس از ورود ، مسافران را ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش COVID-19 می کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *