مدرسه پزشکی هانوفر

دوره های مدرسه پزشکی هانوفر در سطح دکترا در تمام دانشگاه های آلمان حداقل برای شش ترم اول هزینه تحصیل آزاد است. همانطور که در تمام سطوح تحصیلی، دانشجویان دکتری باید سهم تدریس بیش از 300 یورو را برای اداره و سایر هزینه ها بپردازند. شما می توانید در مورد تحصیل PhD در آلمان  از طریق مشاورین ما در موسسه(توسعه گران مهر)بیشتر بدانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در مدرسه پزشکی هانوفر

در سال 2014، 16 ایالت آلمان هزینه تحصیل دوره کارشناسی را لغو کرد. این به این معنی است که در حال حاضر هم دانشجویان داخلی و هم بین المللی در دانشگاههای آلمان یکی هستند و می توانند تحصیل رایگان در آلمان، فقط با یک هزینه کم برای اداره دانشگاه و هزینه های دیگر در هر ترم داشته باشند، این خوشبختی ممکن است دائمی نباشد. در دسامبر 2016 اعلام شد که ایالت جنوب غربی بادن-وورتمبرگ مجددا هزینه تحصیل دانشجویان غیر اتحادیه اروپا را از پاییز 2018 آغاز خواهد کرد.

هزینه تحصیل در مدرسه پزشکی هانوفر

در حال حاضر، هزینه های کم تحصیل در آلمان، قطعا کمک می کند تا این کشور گزینه ی جذاب برای دانش آموزان آینده نگر باشد، و این کشور قبلا به عنوان چهارمین و محبوب ترین مقصد دانشجویان بین المللی در جهان (پس از ایالات متحده، انگلستان و استرالیا) رتبه بندی شده است. با اينكه شما می توانید به صورت رایگان در دانشگاه های دولتی آلمان به عنوان یک دانشجوی کارشناسی یا کارشناسی ارشد تحصیل کنید، در هر ترم برای ثبت نام، تایید و مدیریت هزینه ای وجود دارد. این معمولا بیش از 300 یورو (320 دلار) در هر ترم نیست، اما بسته به نوع دانشگاه متفاوت است.هزینه تحصیل در مدرسه پزشکی هانوفر

 

هزینه دوره کارشناسی در هانوفر

ممکن است یک هزینه اضافی برای خرید ” نیمه خصوصی ” وجود داشته باشد که هزینه های حمل و نقل عمومی را برای شش ماه پوشش می دهد، قیمت بسته به هزینه  Semesterticket انتخابی شما بستگی دارد اگر بیش از چهار ترم از دوره استاندارد تحصیلی داشته باشید، ممکن است با یک هزینه ی بلند مدت مواجه شوید که می تواند تا 500 € (540 دلار) در هر ترم باشد. اکثر دانشگاه های آلمان عمومی هستند موسسات خصوصی معمولا وابسته به هزینه تحصیل برای بودجه خود هستند (البته برخی از آنها نیز از حمایت مالی از موسسات دریافت می کنند) و هزینه های خود را تعیین می کنند، که هر ساله می تواند 20 هزار و 200 یورو باشد (~ 21560 دلار آمریکا).

بورسیه تحصیلی مدرسه پزشکی هانوفر

برنامه کمک مالی دانشجویی فدرال (BAföG : Bundesausbildungsförderungsgesetz) می تواند توسط هر دو دانشجویان آلمانی و دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا و همچنین برخی از خارجی ها  انتخاب گردد. به طور کلی، این کمک برای کسانی می باشد که کمتر از 30 سال دارند (کمتر از 35 سال اگر برای یک مدرک تحصیلی تحصیل می کنید)، اما استثنائات را می توان بسته به شرایط انجام داد. زمانی که مدت حداکثر کمک منقضی می شود BAföG است که معمولا در دو صورت است، که با 50٪ گرفتن فرم از کمک مالی دولت و نیمی دیگر به عنوان یک وام بدون بهره ای است که باید در اقساط پرداخت شود.

هزینه کارشناسی ارشد پزشکی در هانوفر

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، برای کسانی که مدرک لیسانس خود را در سایر نقاط جهان به دست آورده اند، بین دانشگاه ها متفاوت است و ممکن است در حدود 5000 € (~ 5400 دلار) در موسسات دولتی در هر سال و تا 30،000 € (~ 32،410 دلار آمریکا) در دانشگاه خصوصی آلمان مرتبط باشد. به عنوان مثال، موسسه رتبه بالا آلمان Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg، هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون مدرک را از 2500 € (2700 دلار آمریکا) در هر ترم برای یک دوره استاد هنر در مطالعات آمریکایی تا 7000 € (7،560 دلار آمریکا) در هر ترم برای یک کارشناسی ارشد در اقتصاد سلامت می گیرد.

دوره مامایی در دانشگاه هانوفر

مقیاس هزینه های تحصیل پزشکی در آلمان دوره کارشناسی ارشد بخش زنان و زایمان ، 2009/07/27 با توجه به بخش بند 13 بند 3 و بند 1 قانون آموزش عالی در ساکسونی، صادر شده در تاریخ 24 ژوئن 2002 (Nds . GVBl . S. 286)، و با اصلاح در 26 فوریه 2007 ( Nds . GVBl . S. 69)، مقیاس هزینه های زیر را صادر کرده است. حقوق و دستمزد دانشجوی کارشناسی ارشد علوم مامایی اروپا قابل پرداخت است. دانشجویان این دوره ها موظف هستند هزینه های تدریجی و در صورت لزوم، هزینه های ماژول (§ 3) را پرداخت کنند.

هزینه های نیمه دولتی در هانوفر

هزینه های نیمه دولتی شامل هزینه های اداری، هزینه های اتحادیه دانشجویی، هزینه خدمات دانشجویی و هزینه های تحصیل است. این هزینه ها باید در دوره های تحصیل و ثبت مجدد ثبت نام برای ترم تابستان یا زمستان مربوطه پرداخت شود، مهلت مقرر و کل هزینه ها توسط MHH به موقع مشخص می شود. هزینه های ماژول (1) برای شرکت MHH ؛ مبالغی را که باید در مدت مهلت مشخصی توسط MHH پرداخت شود، می پردازد. دانشجویان به طور دقیق در مورد هزینه کل و مهلت مقرر اطلاعات دقیق دریافت خواهند کرد. (2) این رقم بستگی به تعداد ECTS تدریس شده در ماژول دارد.

با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از بهترین رشته های تحصیلی در آلمان آشنا کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *