مدارس بین المللی اتریش

مدارس بین المللی اتریش، از برترین کشورهای اروپایی در سال های اخیر مورد توجه دانش آموزان ایرانی قرار گرفته است. بر این اساس در این مقاله به بررسی تحصیل در مدارس بین المللی اتریش می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت تحصیل در مدارس بین المللی اتریش
  • مدارس بین المللی اتریش و ویزای تحصیلی
  • مدارس بین المللی اتریش و نظام آموزشی
  • مدارس بین المللی اتریش و زبان تحصیل
  • شرایط تحصیل در مدارس بین المللی اتریش
  • دلایل تحصیل در مدارس بین المللی اتریش
  • شرایط تحصیل رایگان در مدارس اتریش
  • شرایط پذیرش در مدارس رایگان اتریش
  • مدارس بین المللی اتریش و قیم قانونی
  • برترین مدارس بین المللی اتریش
  • تحصیل در مدرسه بین المللی آمادئوس وین
  • تحصیل در مجتمع آموزشی ایرانی فارابی در وین
  • شهریه مدارس بین المللی در اتریش
  • مدارس بین المللی اتریش و هزینه های زندگی
  • مدارس بین المللی اتریش و هزینه اخذ ویزا
  • مدارس بین المللی اتریش و اقامت پس از تحصیل
  • مدارس بین المللی اتریش و تحصیل پزشکی
  • مدارس بین المللی اتریش و اخذ تابعیت
  • مدارس بین المللی اتریش و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مدارس بین المللی اتریش

اهمیت تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

جمهوری اتریش که یکی از کهن ترین و زیباترین کشورهای اروپایی است، در مرکز اروپای مرکزی قرار دارد. این کشور عضو سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، پیمان شینگن و منطقه یورو می باشد. کشور پیشرفته و صنعتی اتریش یکی از مقاصد گردشگری و مهاجرت تحصیلی متقاضیان می باشد.از دلایل تحصیل در مدارس بین المللی اتریش می توان تحصیل رایگان، بالا بودن سطح آموزشی و کیفیت تحصیلی، بالا بودن کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی را نام برد. این کشور در سال ۲۰۱۸ بر اساس دارا بودن شاخص های انسانی در رتبه ۲۰ جهان قرار گرفت.پایتخت این کشور شهر وین در چند سال پیاپی به عنوان بهترین شهر جهان برای زندگی انتخاب شده است. این کشور چهار فصل زیبا با جذابیت های طبیعی بی نظیر و ثبات اقتصادی و سیاسی و اجتماعی یکی از مقاصد مهاجرت متقاضیان ایرانی می باشد.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به شرح چگونگی تحصیل در مدارس بین المللی اتریش و شرایط اخذ پذیرش مدارس این کشور می پردازند. اگر قصد تحصیل در مدارس اتریش را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این مقاله را مطالعه کنید.

مدارس بین المللی اتریش و ویزای تحصیلی

دانش آموزان ایرانی برای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش باید مدارک لازم را ارائه دهند. به طور کلی مدارک اخذ پذیرش تحصیلی مدارس و ویزای دانش آموزی اتریش عبارت است از:

  • نامه پذیرش از مدرسه بین المللی در اتریش
  • گواهی تمکن مالی کافی
  • فرم تکمیل شده ویزای دانش آموزی اتریش با امضای والدین دانش آموز
  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمره های تحصیلی
  • گواهی رضایت پدر و مادر برای دانش آموزان زیر 18 سال
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • پاسپورت معتبر دانش آموز و والدین
  • دو قطعه عکس در اندازه عکس پاسپورت

مدارس بین المللی اتریش و نظام آموزشی

به طور کلی در نظام آموزشی اتریش تحصیل به صورت رایگان می باشد. در واقع برای دانش آموزان بومی اتریش تحصیل به صورت رایگان می باشد و دانش آموزان غیر از کشورهای اتحادیه اروپا در صورتی که والدین آن ها دارای مجوز اقامت کاری، تحصیلی، خودحمایتی و غیره باشند، می توانند به طور رایگان در مدارس اتریش تحصیل کنند.تحصیل در طول مدت 4 سال دبستان و 4 سال راهنمایی و یک سال دبیرستان در اتریش اجباری است.کودکان در اتریش باید از 3 تا 6 سالگی به مهد کودک یا Kinderkrippen بروند. از 6 تا 15 سالگی کودکان در دبستان به تحصیل می پردازند. کودکان 4 سال اول دبستان را در مدارس Volksschule تحصیل می کنند.تا 10 سالگی کودکان می توانند در مدارس راهنمایی تحصیل کنند. از 14 سالگی دانش آموزان وارد کلاس 9 می شوند و از کلاس نهم تا پایان دبیرستان به تحصیل در رشته های فنی حرفه ای می پردازند و یا برای تحصیل در کالج یا دانشگاه آماده می شوند.دانش آموزان پس از گذراندن برنامه دبیرستان می توانند وارد بازار کار اتریش شوند و یا تحصیل در دانشگاه را شروع کنند. دانش آموزانی که قصد تحصیل در دانشگاه های اتریش را دارند، باید در سال آخر دبیرستان ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنند.

مدارس بین المللی اتریش و نظام آموزشی

مدارس بین المللی اتریش و نظام آموزشی

مدارس بین المللی اتریش و زبان تحصیل

متقاضیان برای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش باید با زبان انگلیسی آشنا باشند، اما اگر متقاضی فاقد تسلط به زبان انگلیسی است، می تواند در دوره های آمادگی زبان قبل از شروع دبیرستان شرکت کند و مهارت زبانی لازم را کسب کند.در مدارس دولتی اتریش تحصیل به زبان آلمانی می باشد. پس اگر دانش آموز به زبان آلمانی مسلط می باشد، می تواند در مدارس دولتی اتریش به رایگان تحصیل کند. تحصیل در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی است اما در حین تحصیل زبان آلمانی و فرانسوی نیز آموزش داده می شود.

شرایط تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

برای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش والدین دانش آموزان بین المللی ملزم به پرداخت شهریه های بالایی می باشند. زبان تحصیلی در این مدارس زبان های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی می باشد. نه تنها مهاجران و متقاضیان بین المللی بلکه بسیاری از خانواده های ثروتمند اتریش تمایل دارند که فرزندان شان در این مدارس تحصیل کنند.دارا بودن امکانات پیشرفته و آموزش های تخصصی، آموزش تئاتر، ورزش، هنر و هنرهای تجسمی و همچنین فراگیری چندین زبان مهم جهان از دلایل تحصیل در مدارس بین المللی اتریش می باشد. شرایط پذیرش دانش آموزان در مدارس بین المللی اتریش بر اساس زیر می باشد:

  • دانش آموزانی که والدین آن ها که در سفارت خانه ها و کنسولگری ها مشغول کار می باشند.
  • دانش آموزانی که والدین آن ها که در سازمان های بین المللی کار می کنند.
  • دانش آموزانی که والدین آن ها که در سمت های دیپلماتیک در اتریش فعالیت می کنند.
شرایط تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

شرایط تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

دلایل تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

مدارس در کشور اتریش به صورت های مدارس دولتی، مدارس بین المللی و مدارس خصوصی وجود دارند. مدارس دولتی در اتریش تحت نظارت و حمایت های دولت این کشور می باشند و هزینه های این نوع مدرسه از طرف دولت اتریش پرداخت می شود. زبان تحصیل در این مدارس زبان آلمانی است.دانش آموزان خارجی و ایرانی برای تحصیل در مدارس اتریش می توانند در مدارس بین المللی این کشور تحصیل کنند. مدارس بین المللی اتریش در بین مدارس بین المللی کشورهای اروپایی دارای اعتبار و ارزش بسیاری است.آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم و زبان گوناگون در مدارس بین المللی و آشنایی با دانش آموزان کشورهای دیگر از موارد مهم در تحصیل در مدارس بین المللی است.

شرایط تحصیل رایگان در مدارس اتریش

به طور کلی سیستم آموزشی و تحصیلی اتریش بر اساس تحصیل رایگان برای دانش آموزان بومی این کشور می باشد. البته برای دانش آموزانی که غیر از کشورهای اتحادیه اروپا می باشند و والدین آن ها دارای ویزای کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و غیره می باشند، تحصیل به صورت رایگان می باشد. تحصیل در مدارس دولتی و به زبان آلمانی به صورت رایگان می باشد.دانش آموزان می توانند در برخی مدارس اتریش به طور رایگان تحصیل کنند. در این نوع مدارس بین المللی هزینه خوابگاه دانش آموزی و هزینه های خورد و خوراک و زندگی در حدود مبلغ ناچیزی کمتر از 7000 یورو در سال می باشد.دانش آموزان با فارغ تحصیل شدن از این مدارس می توانند به طور رایگان در رشته های پزشکی، مهندسی، حقوق و غیره تحصیل کنند. فارغ تحصیلان دانشگاه های اتریش در صورتی که در این کشور به کار و اشتغال بپردازند پس از 6 سال کار و اقامت و زندگی می توانند مجوز اقامت دائم و پاسپورت اتریش را دریافت کنند.

شرایط پذیرش در مدارس رایگان اتریش

دانش آموزان برای تحصیل در مدارس رایگان اتریش باید واجد شرایط باشند. یکی از مهم ترین شرایط تحصیل در مدارس بین المللی رایگان اتریش تسلط به زبان آلمانی است. البته اگر دانش آموز مسلط به زبان آلمانی نباشد، می تواند در دوره یک ساله رایگان آموزش زبان آلمانی شرکت کند و مهارت زبانی لازم را کسب کند.از دیگر شرایط مهم در اخذ پذیرش این مدرسه دارا بودن معدل بالاتر از 17 در سال تحصیلی پیشین و دارا بودن تمکن مالی کافی برای هزینه های خوابگاه و خورد و خوراک می باشد.

شرایط پذیرش در مدارس رایگان اتریش

شرایط پذیرش در مدارس رایگان اتریش

مدارس بین المللی اتریش و قیم قانونی

والدین دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس بین المللی اتریش را دارند، اگر از کشورهای اتحادیه اروپا باشند و یا دارای مجوز اقامت قانونی تحصیلی و یا کاری باشند، می توانند فرزند خود در اتریش را همراهی کنند.اما اگر والدین دانش آموزان غیر از اتحادیه اروپا باشند و دانش آموز زیر 18 سال باشد، والدین نمی توانند ویزای همراه را برای همراهی فرزند خود در اتریش دریافت کنند.دانش آموزان بدین منظور باید دارای قیم قانونی باشند. یکی از مهم ترین شرایط قیم قانونی دانش آموزان این است که مورد تائید و پذیرش دولت اتریش باشند. قیم قانونی در نبود والدین مسولیت سرپرستی دانش آموز را به عهده دارد و از طرف والدین دانش آموز مجاز به اتخاذ تصمیم گیری های قانونی می باشد.نظارت بر وضعیت تحصیلی و آموزشی، مراقبت های روزانه و نظارت بر رفت و آمد دانش آموز زیر 18 سال از دیگر مسولیت های قیم قانونی می باشد.

برترین مدارس بین المللی اتریش

مدارس در کشور اتریش به چند طریق دولتی، خصوصی و بین المللی می باشند. متقاضیان ایرانی برای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش باید هزینه های تحصیل و شهریه بالای این مدارس را پرداخت کنند.زبان تحصیل در مدارس بین المللی اتریش به زبان انگلیسی می باشد که زبان آلمانی هم در این مدارس آموزش داده می شود. بیشتر مدارس بین المللی اتریش در شهر وین قرار دارد. در ادامه به بررسی چند مدرسه بین المللی برتر اتریش می پردازیم.

  • مدرسه بین المللی آمریکایی وین :دانش آموزان بین المللی می توانند از پایه های دبستان، راهنمایی و دبیرستان در این مدرسه تحصیل کنند. این مدرسه که متشکل از 7 ساختمان به هم پیوسته است در مجاورت وین در وودز قرار دارد.
  • مدرسه بین المللی سالزبورگ اتریش :این مدرسه شبانه روزی در سال 1976 در وین تاسیس شده است. این مدرسه شبانه روزی مختص دانش آموزان بین المللی و مهاجر است.
  • مدرسه بین المللی دانوب :این مدرسه و کالج بین المللی در مرکز وین قرار دارد و در سال 1992 تاسیس شده است. دانش آموزان از مقطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان می توانند در این مدرسه تحصیل کنند.
  • مدرسه بین المللی فرانسه در وین :این مدرسه بین المللی مختص دانش آموزان فرانسوی زبان است. دانش آموزان در این مدرسه به تحصیل زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و عربی می پردازند.
  • مدرسه بین المللی مسیحی وین :این مدرسه که در وین قرار دارد، دارای مقطع دبستان می باشد و دانش آموزان از 3 سالگی تا کلاس چهارم می توانند در این مدرسه تحصیل کنند.
  • مدرسه بین المللی سنت گیلکن :دانش آموزان می توانند در این مدرسه بین المللی و شبانه روزی در مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان تحصیل کنند.

تحصیل در مدرسه بین المللی آمادئوس وین

مدرسه بین المللی آمادئوس Amadeus وین که در سال 1908 تا 1910 تاسیس شده است، از جمله برترین مدرسه بین المللی اتریش می باشد. دانش آموزان با تحصیل در این مدرسه مدرک بین المللی IB را دریافت می کنند.از جمله برنامه های آموزشی این مدرسه می توان به برنامه موسیقی و هنر MTA، هنرهای تجسمی، تئاتر و برنامه های هنری گوناگون می باشد. دانش آموزان در همه پایه های تحصیلی می توانند در این مدرسه تحصیل کنند.

  • شهریه تحصیل در دوره دبستان مدرسه بین المللی آمادئوس سالانه در حدود 11.200 یورو تا 17.280 یورو می باشد.
  • شهریه تحصیل در دوره متوسطه مدرسه بین المللی آمادئوس سالانه در حدود 22.500 یورو تا 25.500 یورو می باشد.
  • هزینه های تحصیل و خوابگاه و خورد و خوراک مدرسه بین المللی آمادئوس سالانه در حدود 41.500 یورو تا 44.500 یورو می باشد.

تحصیل در مجتمع آموزشی ایرانی فارابی در وین

مدرسه و مجتمع آموزشی فارابی که تحت نظارت آموزش و پرورش ایران است، دارای مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. این مدرسه از طرف دولت ایران در کشور اتریش تاسیس شده است تا دانش آموزان ایرانی مقیم اتریش در سیستم آموزشی ایرانی تحصیل کنند. قوانین و مقررات آموزشی و تحصیلی این مدرسه بر اساس قوانین تحصیلی مدارس ایران است.در روزهای پایان هفته کلاس های آموزش زبان فارسی در 5 پایه تحصیلی تشکیل می شود و دانش آموزانی که در مدارس عادی اتریش تحصیل می کنند، آموزش ربان فارسی را در این مدرسه می آموزند. دانش آموزان ایرانی برای تحصیل در مدرسه فارابی اتریش نیاز به پرداخت شهریه ندارند و تحصیل در این مدرسه رایگان است.

شهریه مدارس بین المللی در اتریش

دانش آموزان مهاجر برای تحصیل در اتریش باید در مدارس بین المللی ثبت نام کنند. اگر چه هزینه های تحصیل در این مدارس بالا می باشد، اما سطح کیفیت تحصیلی و آموزشی این مدارس بسیار بالا و دارای امکانات پیشرفته تحصیلی و آموزشی می باشند.

  • هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی دانوب سالانه از 9.600 یورو تا 17.300 یورو می باشد.
  • هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی وین سالانه از 1.598 یورو تا 9.600 یورو می باشد.
  • هزینه تحصیل در دبستان بین المللی وین سالانه در حدود 6.830 یورو می باشد.
  • هزینه تحصیل در مدارس بین المللی اتریش به طور متوسط از 11.000 یورو تا 60.000 یورو می باشد.
  • تحصیل در مدارس دولتی اتریش به صورت رایگان می باشد.
  • هزینه های جزیی تحصیل در مدارس دولتی اتریش کمتر از 7000 یورو در سال می باشد.

مدارس بین المللی اتریش و هزینه های زندگی

برآورد هزینه دقیق زندگی در هر شهر و کشور به نوع زندگی و الگوی مصرف هر فرد بستگی دارد. علی رغم بالا بودن کیفیت زندگی در کشور اتریش و به ویژه در شهر وین پایتخت این کشور که به عنوان بهترین شهر برای زندگی در چند سال متوالی معرفی شده است، اما هزینه های زندگی در اتریش در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه و ارزان تر است.

  • هزینه های زندگی ماهانه در این کشور برای هر نفر در حدود 750 یورو می باشد.
  • هزینه های زندگی ماهانه در شهر وین در حدود 900 یورو تا 1.300 یورو
  • هزینه یک پرس غذا در رستوران در حدود ۱۲ یورو
  • هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر وین در حدود ۹۰۰ یورو
  • هزینه حمل و نقل شهری در حدود ۲۴۰ یورو
  • هزینه های اینترنت ماهانه در حدود ۲۵ یورو
  • هزینه خورد و خوراک روزانه در حدود ۱۰ یورو
  • هزینه های اضافی دیگر: ماهانه در حدود ۵۰۰ یورو
مدارس بین المللی اتریش و هزینه های زندگی

مدارس بین المللی اتریش و هزینه های زندگی

مدارس بین المللی اتریش و هزینه اخذ ویزا

والدین دانش آموزانی که قصد سفر به اتریش و ثبت نام فرزند خود در مدارس این کشور را دارند، باید برای اخذ ویزای اتریش اقدام کنند. بر این اساس متقاضیان باید دارای گواهی تمکن مالی کافی در حدود هر نفر 70 میلیون تا 100 میلیون تومان باشد.
وقت سفارت اتریش مصاحبه ندارد و متقاضی برای هزینه وقت سفارت باید در حدود 200 هزار تومان پرداخت کند. 3 ماه پس از ارسال مدارک لازم وقت سفارت به متقاضی ارائه می شود.هزینه درخواست ویزای اتریش در حدود 3 میلیون تومان می باشد. این مبلغ به منظور درخواست اخذ ویزا و مدارک مربوط به ویزا، بیمه مسافرتی، رزرو بلیط رفت و برگشت به اتریش و رزرو هتل برای متقاضی می باشد.علاوه بر این متقاضی باید هزینه های صندوق سفارت را نیز پرداخت کند که بر اساس نوع ویزا متفاوت می باشد. مبالغ واریز شده و برداشت شده از حساب متقاضی و میزان آن از لحاظ افسران ویزا اهمیتی ندارد، بلکه تعدادتراکنش های واریز مبالغ اهمیت فراوانی دارد.کشور اتریش از جمله کشورهای عضو پیمان شینگن می باشد که احتمال ریجکتی ویزا ندارد. ویزای این کشور از سخت ترین ویزاهای کشورهای حوزه شینگن می باشد. وقت سفارت اتریش مصاحبه برای اخذ ویزا ندارد و متقاضی برای ارائه مدارک لازم باید به دفتر کارگزاری ویزای اتریش مراجعه کند.از مهم ترین موارد در اخذ ویزای اتریش دارا بودن تمکن مالی کافی و گردش حساب بانکی و تعداد تراکنش های بانکی متقاضی می باشد.اگر مدارک متقاضی برای اخذ ویزای اتریش دارای نقص باشد و یا سفارت نیازمند مدارک بیشتری باشد، به متقاضی 5 روز فرصت داده می شود تا مدارک لازم را ارائه دهد و یا مدارک ناقص را اصلاح کند. در صورت عدم همکاری متقاضی ویزای اتریش را دریافت نمی کند اما ریجکت نمی شود.

مدارس بین المللی اتریش و اقامت پس از تحصیل

دانش آموزانی که در مدارس و دبیرستان های بین المللی اتریش تحصیل کرده اند، پس از فارغ تحصیلی و اخذ مدرک دیپلم یا باید این کشور را ترک کنند و یا برای ادامه تحصیل و یا کار در اتریش اقدام کنند.ویزای تحصیلی از پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت کشور اتریش است. مهاجرت تحصیلی در مقایسه با روش های دیگر کم هزینه تر و سریع تر می باشد و دانشجویان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی متنوع می توانند هزینه های تحصیل خود را تامین کنند.شرایط تحصیل رایگان و برخورداری از بورسیه های تحصیلی، بالا بودن اعتبار علمی دانشگاه های اتریش، برخورداری از مزیت های زندگی در کشور عضو اتحادیه اروپا مانند خدمات اجتماعی، بیمه و بهداشت عمومی را می توان از مهم ترین دلایل مهاجرت تحصیلی به اتریش محسوب کرد. دانشگاه های اتریش دارای سیستم آموزشی پیشرفته می باشند. دانشگاه های این کشور از رتبه و رنکینگ های جهانی برخوردار می باشند و دارای امکانات تحصیلی و آموزشی پیشرفته می باشند.متقاضیان برای تحصیل در این کشور باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان با ریزنمره های عالی باشند. دارا بودن مدرک زبان آلمانی و دارا بودن تمکن مالی کافی برای تحصیل در دانشگاه های اتریش ضروری می باشد.متقاضیان با اخذ ویزای تحصیلی اتریش می توانند پس از 2 تا 5 ماه برای اخذ ویزای همراه خانواده و فرزندان زیر 18 سال خود اقدام کنند.

مدارس بین المللی اتریش و اقامت پس از تحصیل

مدارس بین المللی اتریش و اقامت پس از تحصیل

مدارس بین المللی اتریش و تحصیل پزشکی

دانش آموزانی که پس از پایان دبیرستان در اتریش قصد تحصیل در دانشگاه های این کشور را دارند، باید واجد شرایط باشند.فارغ تحصیلان مدارس اتریش به منظور تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش باید در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور شرکت کنند.فارغ تحصیلان مدارس اتریش برای اخذ پذیرش دانشگاه های علوم پزشکی اتریش شانس بیشتری دارند و در واقع می توانند با تسلط به زبان آلمانی در دانشگاه های این کشور به رایگان تحصیل کنند.برای کسب آمادگی در این آزمون متقاضیان باید در دوره یک ساله پیش پزشکی شرکت کنند تا آمادگی لازم را برای کسب نمره لازم در آزمون ورودی بدست بیاورند.از آن جا که زبان تحصیل در این دوره آمادگی پیش پزشکی زبان آلمانی است، متقاضیان باید دارای مدرک مهارت زبان آلمانی C1 باشند. متقاضیان در این دوره پیش پزشکی به تحصیل دروس شیمی، زیست شناسی، فیزیک و ریاضیات می پردازند.سهمیه متقاضیان بین المللی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای ورود به دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی اتریش در حدود ۲۵ درصد و سهمیه متقاضیان بین المللی از کشورهای غیر اتحادیه اروپا در حدود ۵ درصد می باشد. بر این اساس متقاضیان ایرانی برای تحصیل پزشکی در اتریش باید دارای سطح علمی بالایی در دروس آزمون باشند.

مدارس بین المللی اتریش و اخذ تابعیت

فارغ تحصیلان مدارس بین المللی اتریش پس از تحصیل در دانشگاه و فارغ تحصیلی می توانند در این کشور مشغول کار شوند. این متقاضیان پس از فارغ تحصیلی تا ۶ ماه مهلت دارند که به جست و جوی کار بپردازند. اگر در طی این مدت موفق به یافتن کار شدند، می توانند با اخذ ویزای کار و اشتغال پس از ۳ تا ۵ سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. دانشجویان تا ۳۰ ساعت در هفته با اخذ مجوز کار می توانند به کار دانشجویی بپردازند و علاوه بر کسب درآمد تجربه کاری حرفه ای را نیز فرا بگیرند. متقاضی می تواند ویزای اقامت اتریش را دریافت کند و پس از ۵ سال با حفظ شرایط اولیه اقامت دائم این کشور را اخذ کند. متقاضی پس از ۱۰ سال با لحاظ شرایطی می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند.متقاضی باید در طی این ۱۰ سال زبان اتریشی را به خوبی فراگرفته باشد و به زندگی در جامعه اتریشی ها سازگاری پیدا کرده باشد. علاوه بر این متقاضی نباید در این کشور مرتکب جرم و جنایتی شده باشد تا واجد شرایط اخذ تابعیت و شهروندی اتریش قرار گیرد.

مدارس بین المللی اتریش و اخذ تابعیت

مدارس بین المللی اتریش و اخذ تابعیت

مدارس بین المللی اتریش و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در تحصیل در مدارس بین المللی اتریش و مهاجرت تحصیلی مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.در واقع تحصیل در مدارس اتریش و یا هر کشور دیگر جهان اقدامی ساده نیست که هر متقاضی بتواند خود به تنهایی از پس آن برآید.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط کار و تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.
موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در تحصیل در مدارس بین المللی اتریش و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم اتریش را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

دانش آموزان با تحصیل در مدارس اتریش و فارغ تحصیلی از این مدارس می توانند در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند و از مزایای فراوان اقامت و زندگی در این کشور برخوردار شوند. از جمله مزیت های تحصیل در مدارس و دانشگاه های این کشور موارد زیر را می توان برشمرد:

  1. تحصیل رایگان در مدارس دولتی اتریش
  2. تحصیل به زبان انگلیسی در مدارس بین المللی اتریش
  3. زندگی در کشور اروپایی با ثبات و امنیت اقتصادی
  4. امکان زندگی و کار در بهترین شهر جهان
  5. امکان تحصیل رایگان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی
  6. امکان خرید خانه و ملک در اتریش و کسب سود مطلوب
  7. زندگی در کشور اروپایی برتر با بالاترین استانداردهای زندگی
  8. تحصیل رایگان فرزندان متقاضی در دانشگاه های معتبر جهانی با رتبه های زیر ۵۰ جهانی
  9. تحصیل فرزندان متقاضی در دانشگاه های برتر زبان آلمانی در میان کشورهای آلمانی زبان
  10. تحصیل رایگان همسر و فرزندان متقاضی و بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی
  11. دارا بودن رتبه ۲۰ در میان کشورهای جهان از نظر بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی
  12. امکان اخذ ویزای همراه برای همراهی همسر و فرزندان متقاضی در اتریش
  13. امکان اخذ مدرک مهارت زبان آلمانی در اتریش
  14. تحصیل در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی اتریش مورد تائید وزارت بهداشت ایران
  15. امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال اقامت در اتریش
  16. امکان اخذ پاسپورت اتریش پس از ۱۰ سال اقامت در اتریش
مزایای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

مزایای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش

سخن آخر

در این مقاله تحصیل در مدارس بین المللی اتریش مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی با دارا بودن تمکن مالی کافی می تواند در مدارس بین المللی اتریش را دریافت کند. اخذویزای تحصیلی از بهترین روش های اخذ اقامت اتریش می باشد.تحصیل به زبان انگلیسی، فراگیری چندین زبان از جمله فرانسوی و آلمانی، زندگی در کشور اروپایی با ثبات و امنیت اقتصادی، امکان زندگی و کار در بهترین شهر جهان و امکان اخذ اقامت اتریش از مزیت های تحصیل در مدارس بین المللی اتریش می باشد.

اگر در مورد چگونگی تحصیل در مدارس بین المللی اتریش نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و رشت با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس آگاهی از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرتی تا رسیدن متقاضی به مقصد در کنار وی خواهند بود و با مشاوره های مفید و سودمند این مسیر سخت را هموار می سازند.این مقاله به توضیح چگونگی تحصیل در مدارس بین المللی اتریش پرداخت. امکان زندگی و کار در بهترین شهر جهان، امکان تحصیل رایگان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و زندگی در کشور اروپایی برتر با بالاترین استانداردهای زندگی از مهم ترین دلایل متقاضیان در تحصیل در مدارس اتریش می باشد. علاوه بر این بالا بودن سطح رفاه و امنیت اجتماعی، دارا بودن رتبه ۲۰ در میان کشورهای جهان از نظر بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال اقامت در اتریش و امکان اخذ پاسپورت اتریش پس از ۱۰ سال اقامت در اتریش از مزیت های تحصیل در مدارس اتریش می باشد.اگر قصد تحصیل در مدارس کشورهای اروپایی را دارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد مدارس بین المللی اتریش

1- مدارک اخذ پذیرش در مدارس بین المللی اتریش کدامند؟

نامه پذیرش از مدرسه مورد نظر گواهی تمکن مالی کافی فرم تکمیل شده ویزای دانش آموزی آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریزنمره های تحصیل پاسپورت معتبر

2- زبان تحصیل در مدارس بین المللی اتریش چیست؟

متقاضیان برای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش باید با زبان انگلیسی آشنا باشند. تحصیل در مدارس بین المللی به زبان انگلیسی است اما در حین تحصیل زبان آلمانی و فرانسوی نیز آموزش داده می شود.

3- دلایل تحصیل در مدرسه بین المللی اتریش چیست؟

مدارس بین المللی اتریش در بین مدارس بین المللی کشورهای اروپایی دارای اعتبار و ارزش بسیاری است. آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم و زبان گوناگون در مدارس بین المللی و آشنایی با دانش آموزان کشورهای دیگر از موارد مهم در تحصیل در مدارس بین المللی است.

4- شرایط تحصیل رایگان در مدارس اتریش چیست؟

تحصیل رایگان برای دانش آموزان بومی این کشور می باشد. دانش آموزانی که غیر از کشورهای اتحادیه اروپا و والدین آن ها دارای ویزای کاری، تحصیلی می باشند، تحصیل به صورت رایگان می باشد. تحصیل در مدارس دولتی و به زبان آلمانی به صورت رایگان می باشد.

5- شهریه تحصیل در مدرسه بین المللی آمادئوس وین چقدر است؟

شهریه تحصیل در دوره دبستان مدرسه بین المللی آمادئوس سالانه در حدود 11.200 یورو تا 17.280 یورو می باشد. شهریه تحصیل در دوره متوسطه مدرسه بین المللی آمادئوس سالانه در حدود 22.500 یورو تا 25.500 یورو می باشد.

6- شهریه مدارس بین المللی اتریش چقدر است؟

هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی دانوب سالانه از 9.600 یورو تا 17.300 یورو می باشد. هزینه تحصیل در مدرسه بین المللی وین سالانه از 1.598 یورو تا 9.600 یورو می باشد. هزینه تحصیل در دبستان بین المللی وین سالانه در حدود 6.830 یورو می باشد.

7- هزینه های زندگی در اتریش چقدر است؟

هزینه های زندگی ماهانه در این کشور برای هر نفر در حدود 750 یورو می باشد. هزینه های زندگی ماهانه در شهر وین در حدود 900 یورو تا 1.300 یورو هزینه یک پرس غذا در رستوران در حدود ۱۲ یورو هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر وین در حدود ۹۰۰ یورو

8- آیا با تحصیل در مدارس اتریش امکان تحصیل در دانشگاه وجود دارد؟

دانش آموزان پس از تمام شدن دوره تحصیلی دبیرستان و اخذ مدرک دیپلم می توانند تحصیل در دانشگاه های اتریش را شروع کنند. اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاهی و بالا بودن کیفیت آموزشی مدارس کشور اتریش دو عامل مهم در جذب دانش آموزان بین المللی است.

9- آیا با تحصیل در مدارس بین المللی اتریش، اخذ اقامت امکان پذیر است؟

دانش آموزان پس از فارغ تحصیلی از دبیرستان های بین المللی اتریش می توانند یا وارد بازار کار این کشور شوند و یا در دانشگاه ها تحصیل کنند و اقامت تحصیلی و یا کاری اتریش را اخذ کنند.

10- روش های اخذ اقامت اتریش پس از تحصیل دبیرستان کدامند؟

متقاضی یا با ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر مجوز اقامت دائم را اخذ می کند یا متقاضیان پس از تمام شدن دوره تحصیلی وارد بازار کار این کشور می شوند و از این طریق موفق به اخذ مجوز اقامت دائم می شوند.

11- مزایای تحصیل در مدارس بین المللی اتریش چیست؟

تحصیل رایگان در مدارس دولتی اتریش تحصیل به زبان انگلیسی در مدارس بین المللی اتریش زندگی در کشور اروپایی با ثبات و امنیت اقتصادی امکان زندگی و کار در بهترین شهر جهان امکان تحصیل رایگان با برخورداری از بورسیه های تحصیلی

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *