كالج اوسينا مجارستان

کالج اوسینا یکی از موسسات معتبر کشور مجارستان است که دانشجویان و دانش آموزان ایرانی زیادی را در خود پذیرفته و همچنین توانسته دانش آموزان زیادی را ورودی بهترین دانشگاه های دنیا بکند. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده به بررسی موضوعات زیر در ارتباط با کالج اوسینا می پردازد:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • درباره کالج اوسینا
  • تحصیل دوره های آمادگی پزشکی و دندانپزشکی در کالج اوسینا
  • مصاحبه کالج اوسینا
  • پذیرش مقاطع دبیرستان کالج اوسینا
  • پذیرش مقاطع کالج اوسینا
  • هزینه تحصیل در کالج اوسینا

برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماس برقرار کنید.

درباره کالج اوسینا

کالج بین المللی اوسینا در سال 1995 تأسیس شده و این موسسه اولین سال تحصیلی خود را در سال 2000 شروع کرده است. از آن زمان، بیش از 3000 دانشجو با موفقیت برنامه های مقدماتی خود را در این موسسه به پایان رسانده اند.در سال 2003، AIC هیئت مشاوره بین المللی خود را تأسیس کرد. هیئت مشورتی فعالیت ها و برنامه های آموزشی دانشکده را نظارت و پشتیبانی می کند. برنامه ها و استراتژی های آموزشی را مشاهده و ارزیابی می کند و به استادان کالج در زمینه توسعه سیستم مدیریت کیفیت کمک می کند و در سال 2004، AIC مجتمع مسكونی اوسینا را برای جمعیت دانشجویی بین المللی در حال رشد کالج افتتاح كرد.این موسسه طی سالهای 2006 و 2007 اعتبار خود را در مجارستان و ایران به دست آورده و از سال 2007 آژانس دانشجویی دولتی سوئد AIC را نیز می شناسد. در سال 2006، AIC برنامه کمک هزینه تحصیلی را برای کمک به دانشجویانی که مشکلات مالی دارند نیز آغاز کرد.

درباره کالج اوسینا

درباره کالج اوسینا

بسیاری از دانشجویان گذشته هم اکنون در زمره پزشکان، مهندسان یا بازرگانان موفق در اروپا، ایالات متحده یا سایر کشورها قرار دارند. AIC ثابت کرده است که نهاد پیشرو در اروپا برای آماده سازی دانش آموزان غیر اروپایی برای مدارس پزشکی است. درAIC برای قبولی دانش آموزان 100% درصد موفقیت را هدف قرار داده شده و به هیچ دانشجویی بی اعتنایی نمی شود.در اوسینا، روی “یادگیری مبتنی بر مسئله”، “آموزش تعاملی” و “تفکر انتقادی” تأکید زیادی می شود. نه تنها زیست شناسی، شیمی، ریاضیات و سایر موضوعات را آموزش داده خواهد شد بلکه به دانش آموزان یاد داده می شود که چگونه این موضوعات را یاد بگیرند، چگونه و از کجا می توانند پاسخ سوالات خود را بیابند، چگونه مشکلات خود را حل کنند و به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشند تا ایده های جدید خود را پیدا کنند این روش برای آموزش در کالج اوسینا است. دانش آموزان باید با کمک استادان به پیشرفت حداکثر شایستگی های خود دست یابند. دستاوردهای عالی دانشگاهی، آموزش عالی موفق و آمادگی برای انجام نقش های اجتماعی مستقل از جمله اهداف برای دانشجویان اوسینا است.برنامه درسی در اوسینا دقیق و به رسمیت شناخته شده است. این برنامه به منظور آماده سازی دانش آموزان برای آموزش عالی در بهترین دانشگاه های اروپایی و آمریکای شمالی ساخته شده است. سیستم های آموزشی انگلیس، آمریکا، کانادا و اروپا را به طور گسترده بررسی شده و سیستم آموزشی اوسینا توسعه داده شده است که موفقیت دانشجویان را پس از ورود به هر دوره متوسطه یا مؤسسه آموزش عالی تضمین می کند.

تحصیل دوره های آمادگی پزشکی و دندانپزشکی در کالج اوسینا

آموزش در دانشکده پزشکی اوسینا و بیمارستان های آموزشی وابسته به آن یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که تا به حال انجام خواهید داد. شما در حال تحقیق در مورد موضوعی هستید که واقعاً مورد علاقه تان است، با افراد جدید دیدار کرده و از فرصت های عالی استفاده می کنید. در کالج پزشکی اوسینا، هدف فراهم کردن محیطی یا منابع پیشرفته و برنامه درسی است که برای کمک به شما در به دست آوردن مهارت ها و تجربه های هرچه بیشتر همچنین آماده کردنتان برای شروع تحصیل  پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان، کالج اوسینا در آینده به شما کمک می کند. بخش اعظم یادگیری شما به نحوه استفاده از منابع یادگیری، میزان مشارکت شما در بحث ها و کار گروهی و نحوه برخورد با تکالیف و ارزیابی ها بستگی دارد. فعالیت های یادگیری و تدریس معمولاً شامل آموزش گروهی بزرگ است که به شما می آموزد با چه چالش های هنگام شروع تحصیل پزشکی خواهید داشت.هنگامی که به کالج پزشکی اوسینا می روید، القاء خوبی خواهید داشت که از منابع غنی و فن آوری های پیشرفته پزشکی، از جمله آزمایشگاه، نهایت استفاده را ببرید. در کالج پزشکی اوسینا، برنامه مشخی دریافت می کنید که از سخنرانی ها، سمینارها، آموزش ها و کارهای آزمایشگاهی تشکیل شده است. علاوه بر این، چرخش در بخش های مختلف بالینی تحت هدایت و سرپرست استادان بالینی بیمارستان های آموزشی به شما در پیشرفت مهارت های بالینی و کمک در مواجهه با مشکلات بهداشتی شهری و روستایی آماده می کند. تحصیل در دوره های آمادگی برای تحصیل پزشکی و دندان پزشکی به زبان انگلیسی ارائه می شود و یک تا دو سال به طول می انجامد.

تحصیل دوره های آمادگی پزشکی و دندانپزشکی کالج اوسینا

تحصیل دوره های آمادگی پزشکی و دندانپزشکی کالج اوسینا

مصاحبه کالج اوسینا

مصاحبه شما پس از پردازش کلیه برنامه های کاربردی توسط دانشکده برنامه ریزی می شود. تیم پذیرش دانشکده با متقاضی تماس گرفته و درباره مصاحبه اطلاع می دهد. این مصاحبه یک مصاحبه عمومی برای ارزیابی شخصیت متقاضی است. متقاضی باید هنگام مصاحبه با والدین یا حداقل یکی از والدین همراه باشد.

پذیرش مقاطع دبیرستان کالج اوسینا

اطلاعات درستی در مورد دوره های AIC و روش های مطالعات موفقیت آمیز(مشابه گذشته با چندین هزار دانشجو در گذشته) به شرح زیر است:

  • فرم درخواست و فرم های دیگر را مطابق نیاز پر کنید.
  • در صورت امکان مراحل برنامه بورس تحصیلی اوسینا را طی کنید.
  • مراحل ویزای شینگن و اجازه اقامت را برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا طی کنید.
  • پرداخت شهریه به تناسب رشته
  • خرید بیمه های سلامت

پذیرش مقاطع کالج اوسینا

مراحل و شرایط لازم برای افرادی که تصمیم به ورود مقطع کالج اوسینا را دارند به شرح زیر است:

  • اطلاعات مربوط به زمینه های تحصیلی و مشاوره شغلی را از کالج بگیرید.
  • اطلاعات مربوط به دانشگاه های اروپا، انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا و سایر کشورها را طبق درخواست دانشجو یا توصیه شده توسط AIC دریافت کنید،
  • کمک در تکمیل فرم های درخواست دانشگاه و سایر فرم های مربوطه،
  • کمک و آماده سازی برای امتحانات ورودی دانشگاه و مصاحبه در صورت لزوم،
  • ثبت نام و امتحانات بین المللی مانند FEDE ، A سطح، IMAT ، BMAT ، MCAT ، GRE، آیلتس و تافل و هرکدام که به تناسب رشته تان لازم باشد
  • با توجه به کشوری که دانشجو در دانشگاه پذیرفته شده است، درباره ویزای جدید و اجازه اقامت نیز باید تحقیق کرد

هزینه تحصیل در کالج اوسینا

در مقایسه با سایر کالج ها و مدارس مقدماتی، کالج بین المللی اوسینا با قیمت مناسب آموزش های معتبری را ارائه می دهد. همچنین دانش آموزان و دانشجویان از مزایای یک دوره زبان فشرده و یک دوره مقدماتی کلی برای دانشگاه با قیمت مناسب استفاده می کنیم. همچنین لازم به ذکر است که نه تنها شهریه بلکه هزینه زندگی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپای غربی است.هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، به شما اطلاع داده می شود که هزینه پردازش (به ارزش Pak 5000 روپیه یا معادل 65 دلار آمریکا در صورت دانشجویی بین المللی) را به شعب مشخص شده بانکی واریز کنید. وقتی متقاضی درخواست خود را بصورت آنلاین شروع کرد، تمام اطلاعات به صورت مرحله به مرحله ارائه می شود. پس از ارسال هزینه پردازش، به شما یک رسید از دفترچه به همراه یک نسخه از دفترچه داده می شود، که برای اطلاعات شما در مورد کالج است. لطفاً رسید بانک را به عنوان اثبات پرداخت نگه دارید و آن را در زمان مصاحبه همراه کنید.شهریه برای سال تحصیلی 20202021 به شرح زیر است:

  • دوره های منظم (ترم پاییز و بهار، شروع در ماه اکتبر و نوامبر): 5800 یورو (برای کلیه رشته های تحصیلی)
  • دوره های فشرده (ترم بهار، شروع در ژانویه و فوریه): 5600 یورو (برای کلیه رشته های تحصیلی)
  1. از سال تحصیلی 20202021 دانش آموزان کالج اوسینا به طور رایگان از کتاب های دوره زبان انگلیسی و کتابچه های آمادگی پزشکی استفاده خواهند کرد.
  2. از سال تحصیلی 20202021 همه شهروندان اتحادیه اروپا از 20٪ تخفیف در شهریه خود بهره مند می شوند.
هزینه تحصیل در کالج اوسینا

هزینه تحصیل در کالج اوسینا

سایر هزینه های اجباری

هزینه های زیر باید قبل از درخواست ویزا به همراه شهریه پرداخت شود. هزینه های بانکی در معاملات باید توسط متقاضی تأمین شود.هزینه اقامت برای یک ماه زندگی دانشجوبه شرح زیر است:

  • برای دانشجویان به مدت 30 روز در یک اتاق یک نفره (اختصاصی): 900 یورو
  • برای دانش آموزان به مدت 30 روز در اتاق دو نفره یا سه تخته (فقط در صورتی که 2 دانشجو برای آن متقاضی شوند): 500 یورو
    برای والدینی که به مدت 30 روز دختر و پسر خود را همراهی می کنند: 900 یورو
  • هزینه بیمه: 250 یورو
  • هزینه های اختیاری (در صورت درخواست)
  1. هزینه خدمات: 150 یورو
  2. هزینه کتاب برای برنامه آمادگی پزشکی: حدود 400 یورو
  3. هزینه کتاب برای برنامه آمادگی مهندسی: حدود 400 یورو
  4. هزینه کتاب برای برنامه های آمادگی رشته اقتصادی و آمادگی کارشناسی ارشد: حدود 250 یورو
  5. کتاب های آموزش زبان انگلیسی: حدود 100 یورو

با مطالعه مطالب بالا به اطلاعات کاملی در ارتباط کالج اوسینا آشنا شدید و از هزینه های تحصیل، تحصیل پزشکی در کالج اوسینا، مصاحبه با دانش آموزان و موارد دیگر آگاهی کسب کردید. برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد کالج اوسینا مجارستان

1- هزینه تحصیل کالج اوسینا چقدر است؟

هزینه های تحصیل این کالج از 5000 یورو شروع می شود.

2- زبان تحصیل کالج اوسینا مجارستان چقدر است؟

زبان تحصیل در این کالج انگلیسی می باشد.

3- آیا کالج اوسینا مجارستان مصاحبه حضوری دارد؟

بله، امکان مصاحبه حضوری نیز برای دانش آموزان وجود دارد.

4- آیا برای تحصیل در کالج اوسینا آیلتس نیاز است؟

خیر برای ورود به این کالج نیاز به آیلتس نمی باشد و با مصاحبه انگلیسی هم ورود امکان پذیر است.

5- هزینه پذیرش کالج اوسینا مجارستان چقدر است؟

هزینه پذیرش 60 دلار برای تمامی رشته ها می باشد.

6- هزینه خوابگاه کالج اوسینا چقدر است؟

برای دانش آموزان 200 یورو و برای دانشجویان هزینه یک ماه 300 یورو می باشد

7- آیا دوره های آمادگی پزشکی در کالج اوسینا تدریس می شود؟

بله، این کالج دارای دانشکده پزشکی می باشد و دوره ها و رشته های مختلفی را ارائه می دهد.

8- کالج اوسینا چه مقاطع تحصیلی دارد؟

این کالج مقاطع دبیرستان،دوره کالج و کارشناسی را در رشته های مختلف ارائه می دهد.

9- کالج اوسینا دوره های زبان انگلیسی دارد؟

بله، این موسسه دوره های آموزشی زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

10- آیا کالج اوسینا دارای کیفیت آموزشی مناسبی است؟

بله، این موسسه از بهترین کالج های مجارستان است که دارای کیفیت بالایی از آموزش است.

11- آیا دانش آموزان ایرانی در کالج اوسینا تحصیل می کنند؟

بله، ملیت های ایرانی یکی از متعدد ترین ملیت هایی است که در این کالج تحصیل می کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “كالج اوسينا مجارستان

  1. احسان گفت:

    با سلام وخسته نباشید آیا محدودیت یا بازه ی سنی خاصی وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط سنی که می توانید اقدام نمایید بستگی به پرونده علمی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما جهت مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

  2. سروش گفت:

    با سلام اینجانب دانشجوی سال آخر دکتری فیزیولوژی و بیوشیمی ورزش هستم. الان روی رساله دارم کارمیکنم. لیسانس مترجمی زبان و ارشد فیزیولوژی ورزش دارم.
    بازیکن واتر پلو بودم،
    کارت نجات غریق، مربیگری شنا و واترپلو و داوری واترپولو دارم. به عنوان مربی سال 2017 به کشور مجارستان سفری یک ماهه داشتم.
    با توجه به علاقم به رشته های فیزیوتراپی و طب ورزش علاقه به تحصیل از مقطع لیسانس هستم. با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      مانعی وجو ندارد ما می توانیم با ارزیابی رزومه تحصیلی و کاری شما، اقدام کنیم و از دانشگاه مد نظرتان پذیرش را اخذ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *