شرایط قرنطینه برای مهاجرت و سفر به ژاپن

با توحه به شیوع ویروس کرونا، شرایط مهاجرت به کشور های مختلف با مشکلاتی مواجه شده است. در واقع قوانین خاصی برای مهاجرت به این کشور ها وجود دارد و هر فردی برای حضور در صورت اجازه باید قوانین را به دقت رعایت نماید. کشور ژاپن نیز برای مهاجرت قوانین خاص خود را دارد. یکی از این قوانین برای مهاجرت به ژاپن و همچنین سفر به این کشور در ارتباط با شرایط قرنطینه برای مهاجرت و سفر به ژاپن می باشد. این اخبار در ارتباط با مهاجرت به این کشور ارائه شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط قرنطینه برای مهاجرت و سفر به ژاپن

یکی از مهم ترین شرایطی که برای مهاجرت به ژاپن اعمال شده است، شرایط قرنطینه برای حضور در این کشور می باشد. در واقع به دلیل شیوع ویروس کرونا دولت ها برای جلوگیری از مشکلات بیشتر شرایط بهتری را فراهم کرده اند. برای مهاجرت به ژاپن و پس از اخذ ویزای ژاپن نیز لازم است تا شرایط قرنطینه ۱۴ روزه را رعایت نمود. سیاست قرنطینه ۱۴ روزه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد. در واقع این افراد در زمان ورود به ژاپن باید این شرایط را رعایت کنند. علاوه بر قرنطینه ۱۴ روزه، شرایط دیگری هم باید رعایت شود. افرادی که وارد کشور ژاپن می شوند، لازم است تا آزمایشات زنجیره ای مربوط به ویروس کرونا یعنی PCR را در فرودگاه های این کشور انجام دهند.

کسانی که تست منفی دارند اجازه ورود به کشور را دارند اما باید به مدت دو هفته خود را در خانه ها یا امکانات اقامتی قرنطینه کنند. پس از این دوره قرنطینه افرادی که دارای تست PCR منفی هستند، نیازی به قرنطینه اضافی ندارند. البته این افراد باید برنامه های فعالیت خود را ارائه دهند و همچنین از سیستم حمل و نقل عمومی هم استفاده نکنند. دولت ژاپن قصد دارد کمی محدودیت ها را برای ورود به این کشور بیشتر نماید. این کار به دلیل حجم کاری بالای کارکنان می باشد. 

شرایط استثنای قرنطینه ۱۴ روزه در ورود به ژاپن

همان طور که اشاره کردیم، دولت ژاپن برای ورود به این کشور و مهاجرت به ژاپن شرایط قرنطینه ۱۴ روزه را پس از ورود به این کشور اعمال کرده است. اما با این حال دولت ژاپن استثنائی را برای این شرایط قائل شده است. یکی از گروه هایی که برای حضور در ژاپن نیاز به قرنطینه ندارند، مسافران تجاری می باشند. این تصمیم به تازگی توسط دولت ژاپن اخذ شده است.

علاوه بر این افرادی که قبلا در ژاپن حضور داشته اند و به این کشور باز می گردند نیاز به قرنطینه ۱۴ روزه نخواهند داشت. پس این گروه از افراد هم مشمول استثنا در شرایط قرنطینه ۱۴ روزه هستند. در این میان استثنا ها برای کشور هایی هم وجود دارد. در واقع دولت ژاپن تصمیم گرفته است که محدودیت ورود از برخی کشور ها را بیشتر نماید. در واقع دولت این کشور برای سفر از این کشور ها هشدار داده است و حتی از شهروندان خود خواسته تا سریعا این کشور ها را برای حضور در ژاپن ترک کنند. از این رو قبل از اقدام برای مهاجرت به ژاپن تمام شرایط را بررسی نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *