افزایش علاقه مهاجرت به کانادا در دوران کرونا

علاقه مهاجرت به کانادا بین آوریل و آگوست سال ۲۰۲۰ افزایش یافته است. هرچه پیشرفت بیماری همه گیر تر می شود ، طبق نظرسنجی جدید ، بیشتر افراد گزارش می دهند که علاقه مندی به مهاجرت کانادا افزایش یافته است. در واقع باید گفت که با وجود بیماری همه گیر ، افراد بیشتری علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستند. کانادا همیشه کشوری بوده که مهاجران بسیاری را به خود اختصاص داده است. در واقع کشور کانادا به عنوان یکی از کشور های مهاجرپذیر شناخته می شود و شرایط مطلوبی را برای مهاجران در نظر دارد. افزایش علاقه مهاجرت به کانادا در دوران کرونا  بر طبق نظر سنجی های صورت گرفته بررسی شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افزایش علاقه مهاجرت به کانادا در دوران کرونا

شرکت Word Training Services (WES) جدیدترین نظرسنجی خود را در مورد چگونگی تغییر همه گیر ویروس کرونا در مهاجرت منتشر کرده است. این سازمان ارزیابی هایی را ارائه داده است که بر مینای آن هزاران نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. در این میان ۲۷۹۳۰ نفر با تجزیه و تحلیل ها پاسخ دقیق و معتبری مبنی بر علاقه بیشتر به مهاجرت به کانادا دادند. علاقه به مهاجرت به کانادا بین آوریل و آگوست در میان مهاجران احتمالی افزایش یافته است. در همان بازه زمانی ، تعداد پاسخ دهندگانی که قصد به تأخیر انداختن مهاجرت را دارند ، بطور قابل توجهی کاهش یافته است.

در واقع مهاجران احتمالی انتظار دارند که شرایط اقتصادی در کشور خودشان نسبت به کانادا بدتر شود. از این رو متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا افزایش یافته است. بیشتر پاسخ دهندگان در این نظر سنجی ، ۴۶ درصد ، شهروندان هند و ۱۷ درصد دیگر از نیجریه بودند. شهروندان فیلیپین و شهروندان پاکستان به ترتیب از ۵ و ۴  درصد از پاسخ دهندگان تشکیل شده اند. شهروندان لبنان و بنگلادش هر کدام ۲ درصد از پاسخ دهندگان را تشکیل می دادند و ۲۵ درصد باقیمانده در کشور های “دیگر” گروه بندی شده بودند.

کانادا کشوری مهاجر پذیر و جذاب

بر طبق گزارشات ارائه شده متقاضیان مهاجرت به کانادا، شرایط خاصی را خواهند داشت. بیشتر افرادی که در نظر سنجی های مربوط به مهاجرت به کانادا و علاقه مهاجرت به این کشور شرکت کرده اند، گزارش داده اند که بیماری کرونا ویروس تاثیر منفی برای کسب کار در کانادا یا کشور های خودشان داشته است. این شرایط در دیدگاه مردم بیشتر برای کشور خودشان می باشد تا این که شرایط برای کشور کانادا اعمال شده باشد. نسبت پاسخ دهندگان که علاقه بیشتری به مهاجرت به کانادا دارند ، در ماه اوت از ۳۸ درصد در آوریل به ۴۶ درصد افزایش یافت.

در همان زمان ، پاسخ دهندگان گزارش کردند که همه گیری هیچ تاثیری بر علاقه آن ها برای مهاجرت به کانادا ندارد. در واقع علاقه به مهاجرت کانادا با وجود مشکلات اقتصادی شخصی یا خانوادگی و توانایی پرداخت هزینه های مهاجرت همچنان ادامه دارد. در ادامه این که تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان ، ۴۸ درصد گفتند که رکود اقتصادی در کانادا تاثیری در برنامه های مهاجرتی آنها نخواهد داشت. از این رو می توان گفت که روند مهاجرت به کانادا همچنان با شرایط مناسب تری نسبت به سایر کشور ها روبرو است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *