مهاجرت pnp به کانادا

مهاجرت pnp به کانادا يا برنامه مهاجرت استانی کانادا فرصتی عالی براي دريافت ویزای استانی کانادا جهت کار و در نهایت اخذ اقامت دائم کاناداست . در اين مقاله به برنامه pnp کانادا ، رشته های pnp کانادا و هر آنچه که نیاز داريد در اين مورد بدانيد ، پرداخته ايم . با ما همراه باشيد .

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 

مهاجرت pnp به کانادا چيست ؟

برنامه مهاجرت استانی کانادا به استان ها و مناطق کانادا اين امکان را مي دهد تا بر اساس معیارهای تعیین شده توسط دولت ، مجموعه ای از برنامه های مهاجرتی خود را اجرا کرده و افرادي را برای مهاجرت استاني به کانادا معرفی کنند . متقاضیاني که موفق به انجام درست فرآيند برنامه مهاجرت pnp به کانادا مي شوند، شانس زیادی برای دریافت دعوتنامه دارند و مي توانند از طريق درخواست ویزاي کار کانادا ، شهروندي و اقامت دائم کانادا را بگيرند .

 

شرايط و مدارک لازم برای درخواست برنامه مهاجرت استانی کانادا

هر استان بنا به شرايط و الزامات خود به دنبال متقاضیانی با تجربه کاری بالا و مهارت مرتبط است که نیاز خاص آنها را برآورده کند. بنابراين برای درخواست ویزای استانی کانادا شما میبایست ثابت کنید که مي توانيد به پيشرفت و رشد اقتصاد آن استان کمک کنید.

به علاوه متقاضيان برنامه نامینیشن استانی کانادا (pnp) باید مدارکی ارائه دهند که نشان دهد براي برنامه مهاجرت استانی واجد شرایط هستند. با اين که برنامه هاي مهاجرت به کانادا دائماً در حال تغییر است اما اکثر استان هاي ارائه دهنده برنامه مهاجرت pnp به کانادا معمولاً ا­­­­ز متقاضيان ، مدارک زير را درخواست مي کنند :

  • نتایج آزمون زبان مختص مشاغل یا حرفه های مورد نظر
  • ارزیابی مدارک تحصیلی (ECA)
  • گواهي سابقه کار و تجربه کاري مرتبط با نيازهاي استان
  • گواهي اثبات بودجه کافي
  • مدارک شهروندي
  • مدارک مرتبط با موقعيت شغلي

علاوه بر اين ، بسياري از برنامه هاي مهاجرت استاني کانادا ،‌ از شما مدرکي مي خواهند که نشان دهد پس از پذيرفته شدن در آن استان قصد اقامت در همان جا را داريد. سایر مدارک مورد نیاز بستگي به اين دارد که دقيقا چه برنامه مهاجرتي را درخواست کرده ايد.

ویزای استانی کانادا

نحوه محاسبه امتیازات مهاجرت pnp به کانادا

از آنجایی که واجد شرایط بودن هر استان را خود آن استان تعیین می کند، از سیستم های امتیازدهی متفاوتی برای تعیین اینکه چه کسی می تواند درخواست دهد یا دعوت نامه دریافت کند، استفاده می شود. البته در نظر داشته باشيد که همه برنامه های مهاجرت استاني کانادا از سیستم امتیازدهي برای رتبه بندی متقاضيان خود استفاده نمی کنند. بنابراين بايد ابتدا مشخص کنيد که آيا برنامه‌ای که تحت آن درخواست داده ايد ، از سیستم امتیازی استفاده می‌کند يا خير ، سپس می‌توانید امتیازات خود را بر اساس آن محاسبه کنید.

 

برنامه pnp کانادا توسط کدام استان های کانادا ارائه مي شود؟

در حال حاضر ، برنامه مهاجرت pnp به کانادا در 11 استان اين کشور ارائه مي شود . معیارها و صلاحیت های مورد درخواست اين برنامه ها از ايالتی به ايالت ديگر متفاوت است. در ادامه به اين استان ها اشاره شده است :

  • برنامه مهاجرت استاني آلبرتا (AINP)
  • برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)
  • برنامه مهاجرت استانی مانیتوبا (MPNP)
  • برنامه مهاجرت استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP)
  • برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک (NBPNP)
  • برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا (NSPNP)
  • برنامه مهاجرت استاني مناطق شمال غربی (NTNP)
  • برنامه مهاجرت استاني مهاجرت انتاریو (OINP)
  • برنامه مهاجرت استاني جزیره پرنس ادوارد (PEI PNP)
  • برنامه کارگران ماهر کبک (QSWP)
  • برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان (SINP)
  • برنامه مهاجرت استاني یوکان (YNP)

قابل توجه است که تعداد مهاجرانی که از طریق مهاجرت pnp به کانادا ، طي سه سال اخير ، ویزای استانی کانادا را دریافت کرده اند ، بدين شرح است ؛ 67800 نفر در سال 2020 ، 71300 نفر در سال 2021 و 73000 نفر در سال 2022 .

 

نحوه درخواست برای ویزای استانی کانادا

برای شروع فرآیند مهاجرت pnp به کانادا ، صرف نظر از استانی که درخواست می دهید، چندین مرحله وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است :

  1. PNP مناسب خود را يافته، شرایط لازم برای هر PNP را بررسی کرده و مشخص کنید که آیا برای برنامه مهاجرت استانی به کانادا واجد شرایط هستید یا خیر.
  2. زمان های فرآیند را بررسی کنید.
  3. درخواست نامینیشن استانی کانادا را مستقیماً به استان یا منطقه انتخابی خود ارسال کنید.
  4. مدارک مورد نیاز را ارائه دهید.
  5. اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، استان یا منطقه مورد نظر، شما را برای درخواست اقامت دائم کانادا دعوت مي کند.
  6. درخواست خود را برای اقامت دائم ارسال کنید.
  7. آماده ورود به کانادا شويد، در غير اينصورت اصلاحات مورد نياز را در برنامه مهاجرت استانی کانادا انجام داده و مجدد درخواست دهید.

رشته های pnp کانادا

نحوه درخواست مهاجرت pnp به کانادا به صورت کتبي

در صورتي که برای یک برنامه  PNP کانادا که با اکسپرس اینتری همسو نیست درخواست میدهيد ، باید از طریق فرآیند کتبی و به صورت زير اقدام کنید.

هنگامی که توسط یک استان کانادا پذيرش شديد، می توانید درخواست کتبی خود را برای اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا ارسال کنید. همچنین باید يک سري بررسي ها و معاینات پزشکی را هم انجام دهيد.

در نظر بگيريد که پردازش برنامه های مبتنی بر کاغذ بسیار بیشتر از درخواست های الکترونیکی ارسال شده از طریق اکسپرس اینتری زمان مي برد، پس در اين مورد بايد صبورتر باشيد .

 

مهاجرت pnp به کانادا بدون IELTS یا CELPIP امکان دارد؟

تقریباً همه PNP ها از داوطلبان خود می خواهند که با شرکت در يک آزمون مشخص، مهارت خود را در يکي از زبان هاي رسمي کانادا (انگليسي يا فرانسه) نشان دهند. اگر قصد داريد به استان خاصی مهاجرت کنيد ، باید شرایط زبان برنامه مورد نظر خود را بررسی کنید تا ببينيد چه سطحی از مهارت زبان مورد نیاز است. چرا که اکثر برنامه هاي مهاجرت کانادا ، نمره آيلتس را يکي از معيارهاي امتياز دهي و يا يکي از حداقل شرايط هاي لازم در نظر مي گيرند .

 

کدام برنامه مهاجرت استانی کانادا به کمترین نمره آیلتس(IELTS ) نیاز دارد؟

با اينکه نمره آیلتس ،‌ مهم ترين پارامتر در سيستم پذيرش مهاجرتي کانادا مي باشد ، اما در بین استان هاي اين کشور ، استان ساسکاچوان برای برنامه استانی ساسکاچوان (SINP) و همينطور مانیتوبا براي برنامه استانی مانیتوبا (MPNP) متقاضياني با نمره آیلتس پايين را نيز پذيرش مي کنند . برای شرکت در برنامه pnp کانادا در این دو استان، حداقل نمره ) CLB معیار زبان کانادایی) معادل نمره 4 در آزمون آیلتس نیاز است.

 

مدت زمان انجام فرايند برنامه PNP کانادا

مدت زمان اين فرايند از استانی به استان دیگر متفاوت است،  به علاوه به اين بستگي دارد که شما درخواستpnp  را به صورت حرفه اي انجام داده ايد و يا اينکه آن را به صورت ابتدايي و غير حرفه اي ارسال کرده ايد . با اين همه معمولاً چند ماه طول می کشد تا درخواست شما مورد بررسي قرار گيرد .

برنامه pnp کانادا

بهترين متقاضيان مهاجرت pnp به کانادا

افرادي که داراي تجربه کاری و مهارت هایی باشند که بازار کار استان مورد درخواست به آن نياز داشته باشد ،‌ بيشترين شانس را در پذيرش مهاجرت استاني دارند . ديگر عواملي که مي تواند شانس فرد را افزایش دهد عبارتند از:

  • پيش از اين با استان ميزبان به طرق مختلف در ارتباط بوده است ؛ نظير اشتغال ، تجربه کاري ، ‌تحصيلات ، زندگي با خانواده و … در آن استان
  • داشتن سابقه کار در یک شغل مورد تقاضا
  • تسلط بالا به زبان انگلیسی
  • تسلط به زبان فرانسه

 

هزینه مهاجرت از طریق PNP

هزینه مهاجرت از طریق یک برنامه مهاجرت استاني ، بسته به برنامه ای که از طریق آن مهاجرت می کنید، حدود 2300 تا 3800 دلار کانادا است. برخی از استان ها از متقاضیان هزینه فرآيند را دریافت نمی کنند، در حالی که استان های دیگر، مانند انتاریو، 1500 دلار کانادا بابت انجام فرآيند پذيرش ، دریافت می کنند.

 

روند درخواست اقامت دائم کانادا از طریق نامینیشن استانی کانادا

براي درخواست اقامت دائم کانادا از طریق برنامه  PNP کانادا ، بايد یک فرآیند دو مرحله ای را طي کنيد . ابتدا باید برای نامینیشن استانی تقاضا دهيد ( در حال حاضر بیش از 80 برنامه pnp برای درخواست متقاضيان وجود دارد) پس از اينکه درخواست شما تاييد شد ، بايستي تقاضايي جهت اقامت دائم نيز به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) ارسال کنید . اين سازمان ،‌ پيشنهاد و مدارک ارسالي تان را بر اساس قوانین مهاجرت کانادا ارزیابی می کند و سپس تصميم مي گيرد که به شما اقامت دائم کانادا داده شود يا خير . بديهي است در مواردی که درخواست و مدارک ، استانداردهاي لازم را نداشته باشد، احتمال رد درخواست وجود دارد.

 

روش های درخواست مهاجرت pnp به کانادا

فرآیند درخواست PNP بسته به برنامه ای که متقاضی از طریق آن درخواست می کند، متفاوت خواهد بود. سه نوع اصلی از فرآیندهای PNP عبارتند از :

 

فرآیند بيان علاقه يا دريافت دعوتنامه برای درخواست (EOI).

برخی از استان‌ها براي داوطلبان واجد شرایط خود دعوتنامه مي فرستند که درخواست خود را مبني بر مهاجرت به آن استان برايشان ارسال کنند. استان ها بر اساس برنامه ای که متقاضی از طریق آن دعوت شده است، مهلتي براي متقاضیان در نظر مي گيرند که تا آن زمان درخواست خود را ارسال کنند . سپس بين اين افراد، قرعه کشی انجام مي شود . معیارهای این قرعه کشی ها معمولا از قرعه ای به قرعه دیگر تغییر می کند و ممکن است ترکیبی از امتیاز یک نامزد در جدول امتیازدهي استان ، تجربه کاری در یک شغل خاص، توانایی زبان یا بالاترین سطح تحصیلات را هدف قرار دهند .

نمونه‌هایی از برنامه‌هایی که با استفاده از سیستم EOI کار می‌کنند عبارتند از اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد، اکسپرس اینتری ساسکاچوان، برنامه کارگران ماهر مانیتوبا .

 

فرآیند اعلام تخصص و بهره وری (NOI).

سایر برنامه‌های نامزد، کاندیداها را مستقیماً از مجموعه اکسپرس انتری دعوت می‌کنند، بدون اینکه حتی درخواست داده باشند. این برنامه ها معمولاً کاندیداهایی را هدف قرار می دهند که دارای تجربه کاری یا مهارت های خاصی هستند که نیازهای بازار کار آن استان را پوشش مي دهند . نمونه‌هایی از اين برنامه‌ها شامل برنامه اولویت‌های سرمایه انسانی انتاریو، برنامه فرانسوی‌زبان هاي مورد نياز انتاریو، برنامه اولویت‌های بازار کار نوا اسکوشیا، اکسپرس اینتری آلبرتا است.

 

درخواست مستقیم برای برنامه مهاجرت استانی کانادا

برنامه های ويژه اي هستند که به داوطلبان واجد شرایط اجازه می دهد تا مستقیماً برای برنامه مهاجرت pnp به کانادا ، درخواست دهند . نمونه‌هایی از این برنامه‌ها عبارتند از برنامه مهاجرت استاني بريتيش کلمبيا ، برنامه کارگران ماهر نیوبرانزویک ، برنامه فرصت کاري انتاريو ،‌ برنامه فارغ التحصيلان بين المللي

برنامه مهاجرت استانی کانادا

محبوب ترين برنامه های pnp کانادا

برنامه هاي زير ، از آسان‌ترین راه‌های مهاجرتی برای اقامت دائم کانادا هستند:

 

جریان اولویت های سرمایه انسانی اکسپرس اینتری انتاریو

راه‌های مهاجرتی را برای افراد ماهر خارجی واجد شرایط فعال ارائه می‌دهد. اين برنامه براي افرادي که پيش از اين هم ارتباطي با استان مورد درخواست نداشته اند، مناسب است . همينطور افراد ماهري که به طور کامل به زبان فرانسه مسلط هستند.

 

 برنامه اکسپرس اینتري  بريتيش کلمبيا

BC PNP- Express Entry یکی از متنوع ترین مقوله های مهاجرتی است که توسط بریتیش کلمبیا ارائه می شود. این دسته شامل چندین برنامه مختلف که عبارتند از :

  • گروه کارگران ماهر (EEBC)
  • فارغ التحصیلان بین المللی (EEBC)
  • مراقبين بهداشتی حرفه اي (EEBC)
  • تحصیلات تکمیلی بین المللی (EEBC)

در اين روش متقاضیان باید یک بیانیه براي شاخه مورد علاقه خود (EOI) ارائه دهند و حداقل 95 امتیاز کسب کنند تا واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا و در نهایت اقامت دائم شوند.

 

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا

این برنامه مهاجرتي برای کارگران خارجی با مهارت بالا و فارغ التحصیلان بین المللی است که مایل به زندگی و کار در آلبرتا هستند. متقاضیان باید شرایط برنامه مهاجرتي امتيازدهي آلبرتا و سیستم اکسپرس اینتری استاني را داشته باشند. در اين روش داشتن حداقل امتياز مورد نياز سيستم جامع رتبه بندي (CRS) يعني 300 لازم است تا براي اقامت دائم کانادا واجد شرايط شويد .

 

برنامه کارگران ماهر بین المللی – اکسپرس اینتری ساسکاچوان

این برنامه براي کارگران خارجی با تجربه و داراي مهارت هاي مرتبط با تقاضاهای بازار کار محلی ، گزينه مناسبي است . در اين روش ، متقاضي تنها به يک سال تجربه کاري و در حالت کار تخصصي، به 2 سال تجربه نياز دارد تا بتواند دعوتنامه دريافت کرده و اقامت دائم ساسکاچوان کانادا را بگيرد .

 

برنامه اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا بر اساس تقاضا و تجربه:

تقاضای نوا اسکوشیا و تجربه نوا اسکوشیا دو جریان همتراز با اکسپرس اینتری تحت برنامه استانی نوا اسکوشیا (NSNP) هستند:

تقاضای نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری برای کارگران خارجی بسیار ماهر با پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای تعیین شده در استان است. البته در حال حاضر این برنامه استانی نوا اسکوشیا که داراي دو رده A  و B است، براي هميشه بسته شده است!

تجربه نوا اسکوشیا: اکسپرس اینتری برای کارگران ماهر خارجی داراي تجربه کاری مرتبط با تخصص یک کارفرمای تعیین شده در استان است. در اين برنامه استانی نوا اسکوشیا متقاضیان باید منابع مالی کافی برای برآوردن نيازهاي خود داشته باشند.

 

رشته های pnp کانادا در برنامه استانی نوا اسکوشیا (NSPNP)

اگر به دنبال اخذ سريع اقامت دائم کانادا از طريق برنامه استانی نوا اسکوشیا هستید و فکر مي کنيد صلاحیت لازم برای حداقل یکي از رشته های pnp کانادا که در زير آمده است را دارید، مي توانيد هر چه زودتر براي اين کار اقدام کنيد .

  • اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا
  • اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا
  • پزشکان
  • کارآفرینان
  • کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی
  • کارگران ماهر

 

رشته های pnp کانادا در برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)

بریتیش کلمبیا یکی از استان‌های کاناداست که به سرعت در حال پيشرفت است و همين باعث مي شود تا فرصت های شغلی در اين ايالت گزینه اي جذاب برای بسیاری از کارگران خارجی باشد که به دنبال شغلي مطمئن و پایدارند . برای مهاجرت pnp به کانادا از طريق استان بریتیش کلمبیا ، بايد در يکي از برنامه هاي زير واجد شرايط باشيد :

 

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از طريق مهارت و تخصص:

  • افراد ماهر که از مهارت هاي ناک 0، 1 و 2 ، پیشنهاد شغلی دارند .
  • متخصصان بهداشت و درمان شامل پزشکان، پرستاران ، پرستاران روانپزشکی و ماماها
  • فارغ التحصيلان بين المللي کارشناسي شامل دانش آموزاني که از مدارس کانادايي فارغ التحصیل شده اند.
  • فارغ التحصيلان بين المللي فوق لیسانس شامل دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکتراي خود را از مراکز آموزشي و دانشگاهي بریتیش کلمبیا دریافت کرده اند.
  • افراد نیمه ماهر در شغل هاي گردشگری ، هتلداری و فرآوری مواد غذایی شامل دانشجویان بین المللی که در دو سال گذشته مدرک کارشناسی ارشد یا دکتراي خود را در رشته هاي علوم طبیعی، علوم کاربردی یا بهداشتی از موسسات شناخته شده بریتیش کلمبیا دریافت کرده اند، حتي بدون دريافت پیشنهاد کاری از کارفرمايي در بریتیش کلمبیا .

 

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از طريق کارافرينی:

اين برنامه مختص کارآفرینان با تجربه است که با نوآوري مي توانند به  رشد اقتصادي بريتيش کلمبيا کمک کنند . البته کارآفرينان با توجه به رده کارآفريني بايد شرايط لازم اين برنامه را داشته باشند .

 

شرايط رده پايه و حرفه اي

  • دارایی خالص شخصي به اندازه حداقل 600000 دلار کانادا
  • مدرک تجربه تجاری و یا مدیریت
  • امکان مهاجرت قانونی به کانادا
  • مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی معادل زبان کانادایی (CLB) با نمره 4 یا بالاتر

 

شرايط رده عمومي و مبتدي

  • حداقل 300000 دلار دارایی خالص شخصی
  • بیش از 3 سال تجربه به عنوان یک مدیر و مالک فعال يک کسب و کار یا بیش از 4 سال تجربه به عنوان مدیر ارشد یا ترکیبی از حداقل 1 سال تجربه به عنوان مدیر و مالک فعال يک کسب و کار و حداقل 2 سال تجربه به عنوان یک مدیر ارشد.
  • مدرک تحصیلی یا تجربه به عنوان یک مدیر و مالک کسب و کار با مالکیت 100 درصدی
  • مدرکي دال بر داشتن کسب و کار به مدت حداقل سه سال ، طي پنج سال گذشته .
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی معادل زبان کانادایی
  • (CLB) با نمره 4 یا بالاتر

 

مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا از طريق مهارت فني (Tech Pilot) :

با توجه به اينکه بریتیش کلمبیا از نظر فناوري و تکنولوژي به طرز عجيبي در حال رشد است ، اقدام به پذيرش نيروهاي فني متخصص ، مستعد و با تجربه کرده است. از طریق این فرآیند ، درخواست های متقاضیان فني اولویت بندی شده و به صورت هفتگی برای آنهايي که واجد شرايط اند ، دعوتنامه ارسال مي شود .

 

مهاجرت pnp به کانادا

رشته های pnp کانادا در برنامه استانی ساسکاچوان

اين برنامه ، مناسب افرادي است که دارای مهارت ها و تجربه های مورد نیاز ايالت ساسکاچوان هستند. برای مهاجرت pnp به کانادا از طريق ساسکاچوان ، لازم است واجد شرايط يکي از دسته هاي زير باشيد :

 

  • کارگران ماهر بین المللی

الزامات عمومی شامل :

تحصیلات، تجربه کار تخصصي ،تسلط به زبان انگلیسی و یا فرانسوی.

 

الزامات اختصاصی شامل :

داشتن یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت از یک کارفرمای مقيم ساسکاچوان با ديگر شرايطي نظير کسب حداقل امتياز 60 از 100 ، داشتن دست کم يک سال سابقه کار در شغل مد نظر طي 10 سال گذشته و داشتن حداقل نمره 4 براي زبان کانادايي (CLB)

داشتن مهارت بالا در يک شغل مورد تقاضا و شرايط ديگري مانند داشتن حداقل 60 امتياز برنامه استانی ساسکاچوان ، حداق نمره 4 براي CLB ، داشتن ديپلم ، حداقل 1 سال سابقه کار طي 10 سال گذشته ، مدرکي مبني بر توان مالي کافي

مشمول اکسپرس اينتري بودن و پذيرفته شدن در اکسپرس اينتري همراه با شماره نمايه اکسپرس اينتري و کد اعتبار سنجي ، داشتن حداقل 60 امتياز ، مطابقت نتايج آزمون زبان با نتايج اعلام شده در اکسپرس اينتري ،‌داشتن ديپلم ،‌ داشتن تجربه کاري در ناک هاي  o، A یا B در ساسکاچوان و همينطور ارائه مدرک مبني بر توان مالي کافي

 

  • تجربه ساسکاچوان

مناسب افرادي است که در حال حاضر با مجوز کار معتبر در ساسکاچوان کار و زندگی می کنند و می خواهند از طریق برنامه استانی ساسکاچوان برای اقامت دائم درخواست دهند . اين دسته شامل افراد ماهر داراي مجوز کار ، افراد  نیمه ماهر شاخه کشاورزي داراي مجوز کار ، متخصصین سلامت ، هتلداری ؛ رانندگان کامیون باربري و همينطور دانش آموزان .

 

 

  • کارآفرینان و مزرعه داران

کارآفرین : مناسب افرادی است که به دنبال ايجاد کسب و کار در ساسکاچوان بوده  و در این راستا فعالیت دارند . در واقع  متقاضیان اين روش باید به صورت فعال  بتوانند کسب وکاري را مديريت کنند .

مزرعه داران : مناسب افرادي است که قصد خرید و اداره مزرعه اي را در استان ساسکاچوان را دارند .شرايط اين شيوه بدين صورت است که فرد بايد زير 40 سال سن داشته باشد ، داشتن يک سفر به ساسکاچوان ، داشتن سهام و يا  سپرده نقدی قابل استرداد ، دانش و تجربه کافي براي مزرعه داري و يک پیشنهاد عملی برای کشاورزي تجاري

قابل ذکر است که روند برنامه استانی ساسکاچوان بسیار سریعتر از مهاجرت pnp به کانادا در استان های دیگر است .

 

سخن پایانی

نامینیشن استانی کانادا فرصتي عالی برای اخذ اقامت دائم در کانادا است. در صورتي که رویه های درخواست برنامه مهاجرت استانی کانادا طبق اصول پيش نرود ، امکان رد درخواست فرد دور از انتظار نيست و با توجه به اينکه معیارهای برنامه pnp کانادا در هر استان با دیگری متفاوت است ، نياز به تخصص حقوقي داشته و بايد جدي گرفته شود. موسسه مهاجرتی و حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی که سالهاست در زمينه مهاجرت pnp به کانادا فعاليت دارد، مي تواند در راستاي مهارت شما ، بهترین گزینه را برای اخذ ویزای استانی کانادا و دریافت نامینیشن استانی پيش روي شما بگذارد . با ما در تماس باشيد .

 

سوالات متداول

  • آيا همه برنامه های مهاجرت استاني کانادا از سیستم امتیازدهي برای رتبه بندی متقاضيان خود استفاده می کنند ؟ خير . برخي از برنامه هاي مهاجرتpnp به کانادا از سيستم امتياز بندي استفاده نمي کنند .
  • چند تا از ايالت هاي کانادا ، برنامه مهاجرتpnp به کانادا ارائه مي کنند ؟ 11 استان از جمله نوا اسکوشيا ،‌ ساسکاچوان ،‌ بريتيش کلمبيا
  • هزینه برنامه مهاجرت استانی کانادا چقدر است ؟ هزینه مهاجرت از طریق یک برنامه مهاجرت استاني ، بسته به برنامه ای که از طریق آن مهاجرت می کنید، حدود 2300 تا 3800 دلار کانادا است.
  • بهترين متقاضيان ویزای استانی کانادا چه شرايطي دارند ؟ پيش از اين با استان ميزبان به طرق مختلف نظير اشتغال يا زندگي در ارتباط بوده اند ،‌ در يک شغل مورد تقاضا سابقه کار دارند ، به زبان فرانسه و انگليسي مسلز هستند .
  • انواع روش هاي درخواست برنامه pnp کانادا کدامند ؟ از طريق دريافت دعوتنامه از استان مورد تقاضا ،‌ درخواست مستقيم ،يا اعلام تخصص و مهارت در شغل مورد تقاضاي استان
  • زمان پردازش برنامه مهاجرتpnp به کانادا چقدر است ؟ معمولا چند ماه طول میکشد تا درخواست شما بررسی شود.
  • در مجموع چند برنامه مهاجرت استاني در کانادا وجود دارد؟ در حال حاضر بیش از 80 برنامه مهاجرتpnp به کانادا برای درخواست متقاضيان وجود دارد.
  • چه زمانی روند درخواست آنلاین امکان پذیر است؟ در صورتي که برنامه مهاجرتpnp به کانادا ي شما با اکسپرس اینتری در يک راستا باشند ، می توانید روند درخواست خود را به صورت آنلاین انجام دهيد .
  • در صورت هم راستا نبودن اکسپرس اينتري و برنامه مهاجرتpnp به کانادا ، چطور بايد درخواست داد ؟ در اين صورت میبایست درخواست خود را به صورت کتبی انجام دهید .
  • کدام برنامه مهاجرت استانی به کانادا به کمترین نمره آیلتس نیاز دارد؟ برنامه استانی مانیتوبا و ساسکاچوان به پایین ترین نمره آیلتس در بین تمام استان های کانادا نیاز دارند.

 

 

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *