طراحی لباس در ایتالیا

انواع مختلفی از گواهینامه های طراحی لباس در ایتالیا وجود دارد، از دوره های کارشناسی فارغ التحصیلان گرفته تا گواهینامه های پیشرفته و حرفه ای. گواهینامه های طراحی لباس را برای اهداف متفاوت دانش آموزان مختلف در حال تحصیل در ایتالیا در نظر می گیرند که گاهی اوقات برای متوقف ساختن شکاف بین مراحل تحصیلات دانشگاهی یا ارائه آموزش حرفه ای در سطوح بعدی است. پس از مطالعه کامل موارد ذیل، در صورت وجود سوالات و یا درخواست اطلاعات تکمیلی، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا

دانشجویان مهارت های کاری و توانایی استراتژیک برای شکل دادن آنها به حرفه ای ها که قادر به برنامه ریزی طراحی و تولید مجموعه مد هستند که با خواسته های بازار مطا‌بقت دارند را فراهم می کند. هدف از این دوره ارائه دانشجویان به مهارت های لازم برای توانایی طراحی و ایجاد کل مجموعه هایی است که از دیدگاه تجاری و خلاقانه قابل رقابت و معتبر هستند. دانشجویان مهارت های طراحی، ساخت الگوی ساخت، دوخت و همچنین یادگیری مهارت های تحقیقاتی و تکنیک های برنامه ریزی کلیدی مورد استفاده در بازار کار مد را توسعه می دهند.

هر ساله برنامه دارای یک تابع خاص است. اولین سال تحصیلی در حال فراهم و آماده سازی دانشجویان با آموزش پایه و مراجع و ابزار اصلی مورد نیاز برای درک دنیای مد و لوکس است. مراکز سال دوم در زمینه توسعه یک مجموعه، از مفهوم تا تحقق خلاقانه آن است. سال سوم و نهایی، تمام توانایی های یاد شده در سال های گذشته را جمع آوری می کند و آنها را از طریق کسب الگوی ساخت و مهارت های دوختن به کار می برد. هدف از توسعه یک پروژه پایان نامه است.

کسانی که موفق به انجام دوره 3 ساله در سبک مد و ارتباطات هستند این فرصت را به عنوان یک موقعیت کارآموزی با توجه به بسیاری از لینک های مدرسه با مارک ها و کسب و کار در بخش مد و طراحی است؛ ارائه می دهند. این فرصت ها به دانشجویانی که در این دوره شرکت کرده اند، ارائه شده است و انگیزه قوی برای کار در مد و طراحی، و همچنین توانایی استثنایی، تعهد و موفقیت در طول مطالعات خود ارائه شده است.

فارغ التحصیلان مد و طراحی باید:

  1. آموزش پایه کافی (تاریخ هنر، روانکاوی، شناختی، زیبایی شناسی، حقوقی، مدیریتی) در مورد موضوعات طراحی و مد داشته باشند؛
  2. دارای ابزارهای متدولوژیک و انتقادی مناسب برای به دست آوردن مهارت در زبان های بیان و تکنیک های مورد استفاده در طراحی و مد، از مفهوم سازی تا تولید، ارتباط و ترویج تصویر؛
  3. قادر به استفاده موثر، به صورت کتبی و شفاهی، حداقل یک زبان اروپایی به غیر از ایتالیایی، در حوزه تخصص خاص و برای تبادل اطلاعات عمومی؛
  4. قادر به استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات مخابراتی در زمینه های تخصصی ؛
  5. داشتن مهارت های کافی برای مدیریت ارتباطات و اطلاعات ؛
  6. قادر به استقلال کار در یک تیم و کار با سطوح مشخص باشند.

شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی لباس از دانشگاه های طراحی ایتالیا

  1. امتحان ها و آزمون ها
  2. معلمان هر ماه با پیگیری پیشرفت برنامه تحصیل آزمایشات را انجام می دهند.
  3. به منظور بررسی روند گردش دانشجویان و کمک به آنها در صورت بروز مشکلات و یا مسائل مربوطه به برنامه مورد تحصیل
  4. در پایان دوره با نتیجه موفقیت آمیز دانشجویان باید امتحان نهایی را بدهند تا دیپلم صلاحیت حرفه ای را به عنوان طراح مد به دست بیاورید.
  5. یک هیات خارجی متشکل از متخصصان صنعت مجموعه هایی را که توسط دانشجویان طراحی شده بررسی خواهند کرد.
  6. هنگامی که کار خود را ارائه می دهند دانشجویان مجبور خواهند شد به پرسش های امتحان کنندگان و در نهایت نیز به اعتراض پاسخ دهند تا نشان دهنده اعتماد به نفس خاصی در پوشش موضوع فنی باشد.
  7. دانشجویان محتوای فنی کار خود را نشان می دهند و به اظهارات متقاضیان نشان می دهند و بلوغ حرفه ای خود را نشان می دهند.
  8. مدارک تحصیلی دبیرستان/ مدارک تحصیلات عالی
شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی لباس از دانشگاه های طراحی ایتالیا

شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی لباس از دانشگاه های طراحی ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا و دسترسی به مدرک در رشته طراحی لباس و مد لازم است که یک دیپلم در تحصیلات متوسطه یا سایر مدارک تحصیلی به دست آمده در خارج از کشور به رسمیت شناخته می شود.مجموعه ای از دانش خاص لازم نیست. آزمون های مناسب برای دانش پایه ممکن است برای تمام دانشجویان ارائه و به طور خاص معرفی کرد. برای کسانی که برنامه آموزشی دوره متوسطه را دنبال کرده اند که با تمام موضوعات مربوط به آمادگی آنها همخوانی نخواهد داشت. اگر ارزیابی آماده سازی اولیه موفقیت آمیز نباشد دانشجویان ممکن است با بدهی آموزشی پذیرفته شوند.

به منظور محدود کردن شروع بدهی آموزشی هیئت دوره مدرک ممکن است برای معرفی فعالیت های آموزشی مقدماتی ارائه می شود که قبل از هر آزمون یابی انجام شده است. این فعالیت ها همچنین می تواند با همکاری موسسات آموزش متوسط بر اساس موافقت نامه های مناسب انجام شود.

  • دانش مناسب زبان انگلیسی یا ایتالیایی:با مدرک رسمی یا مصاحبه اسکایپ
  • مدت زمان: 3 سال و تمام وقت می باشد.

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی لباس

  1. دانشکده و موسسه مد مدرسه میلان
  2. دانشگاه پلی مدا
  3. مدرسه مد ایتالیایی
  4. مدرسه مد فراری
  5. موسسه مد مورگانانی
  6. مدرسه طراحی و مد اروپایی
  7. موسسه اساتیتو سکولی
  8. آکادمی مد و لباس و رسومات
  9. موسسه اساتیتوترویسو- مدرسه مد ایتالیا-
  10. مدرسه مد مودارت
  11. دانشگاه مد S.N.C روتینیگنی لوسیانا
  12. آکادمی مد و طراحی وهنر فلورانس ایتالیا

تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا به زبان انگلیسی

در پنجاه سال گذشته ،.(IED) را طراحی کردند و نسل های تحصیل کرده در زمینه های طراحی،مد،هنرهای تجسمی و مدیریت را آموزش داده اند. یک شبکه بین المللی آموزش عالی در ایتالیا است. اسپانیا، برزیل، چین. دانشگاه آی ای دی در فلورانس در سال 2008 با هدف کلی آموزش افراد متخصص بسیار تخصصی که قادر به بالابردن نوار خلاقیت در توسکانی هستند، افتتاح شد. آنها یک دوره سه ساله را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهند. دوره های آموزش و پرورش دوره های طولانی مدت و ترم های تابستانی به زبان ایتالیایی و انگلیسی ارائه می شوند.

آکادمی ریچی

یک آکادمی هنر و طراحی در قلب فلورانس ایتالیا است. فلورانس پایتخت ابدی اروپا رنسانس است که در سال 1983 توسط رئیس جمهوری افتخاری و صنعتگران و مجسمه سازان برجسته ایتالیا تاسیس شده است( ریموند ریچی) دوره های آموزشی شامل گرافیک و طراحی مد در زبان انگلیسی است. ماموریت این بود که هنرمندان جوان را با ترکیبی از تکنیک های فوق العاده مدرن و کلاسیک که هر دانشجو را به چالش کشیدن نقاشی برای ایجاد خلاقیت بالقوه هنری و ارائه ایده آل های خود دعوت می کند.

دوره های آموزشی عبارتند از: طراحی داخلی،گرافیک و طراحی مد به زبان انگلیسی می باشند.

ماموریت این استاد به روشنگری هنرمندان جوان با ترکیبی از کلاسیک و آخرین تکنیک های فوق العاده مدرن و کلاسیک که هر دانشجو را به چالش می کشد تا خلاقیت بالقوه هنری و اصالت را توسعه دهد، روشن می کند. اگر می خواهید در رشته طراحی و مد در ایتالیا تحصیل کنید؛ فلورانس به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سرمایه مد در نقشه جهان با برخی از بهترین مدارس مد در ایتالیا است. در فلورانس شما می توانید یک انتخاب گسترده ای از معتبرترین مدارس مد و همچنین برخی از مدارس مد ارزان را پیدا کنید.

اگر دوست دارید در رشته مد و طراحی لباس در ایتالیا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. بهترین انتخاب را دارید. در جایی که مدرک مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز است. در حال حاضر مدارک زیر را برای پذیرش در دوره های کارشناسی و سطوح بالاتر دریافت کنید. از جمله دوره های یکپارچه قبل از جلسه شامل بخشی از دوره:

  • آیلتس آکادمی( هردو آزمونUKVIو non-UKVI)
  • ترینتی لندن: مهارت های یکپارچه در انگلیسی(ISE)Modules ISEII،ISEIII or ISEIV
  • آزمون پیرسن انگلیسی(PTE)
  • دانشگاه کمبریج انگلیسی: پیشرفته(CAE) دانشگاه کمبریج انگلیسی مهارت(CPE)
  • آزمون تافل: مبتنی بر اینترنت
تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا به زبان انگلیسی

تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا به زبان انگلیسی

بازار کار رشته طراحی لباس در ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای پیشرو در صنعت و طراحی مد در کنار دیگر کشورها مانند: فرانسه، ایالت متحده امریکا و انگلستان است. مد همواره بخش مهمی از زندگی فرهنگی کشور و جامعه ایتالیا بوده است. بخش تجارت الکترونیکی تجارت مد شامل تجارت آنلاین محصولات پوشاک( برای مردان، زنان و کودکان) کفش و محصولات مراقبت از کفش( به عنوان مثال محصولات تمیز کردن) و همچنین لوازم جانبی و کیف(به عنوان مثال کلاه، روسری، دستکش و کیف چرم، چمدان کیف پول و کیف های دستی)

لباس های فضای باز و ورزشی اختصاصی، کفش های در فضای باز و ورزشی و همچنین لباس های کودک بخشی از دیگر دسته ها هستند و همچنین خرید و یا فروش مجدد مقالات مورد استفاده در این بخش بازار گنجانده نشده است. تمام ارقام پولی به درآمد ناخالص سالیانه اشاره می کنند و در هزینه های حمل و نقل تاثیر نمی گذارند.

صنعت مد آنلاین در ایتالیا با ارزش 1.8 میلیارد دلار است. رده مد آنلاین دیده می شود و نرخ رشد سالانه 30 درصد دو برابر کل است. به نظر می رسد پوشاک به عنوان یکی از پویا ترین محصولات در ایتالیا محسوب می شود و کل لباس های وب سایت های تجارت الکترونیک ایتالیایی به میزان 3 میلیارد دلار است.

محصولات به صورت آنلاین نشان می دهد که 44 درصد از خریداران آنلاین برای لباس و 45 درصد برای لوازم جانبی بوده است. در لوازم جانبی ترجیح داده شده برای کیف و کفش های دستی وجود دارد. 50 درصد از لباس های فروخته شده برای زنان و 40 درصد را مردان خریداری کرده اند. بقیه لباس ها برای کودکان مد می باشد. درآمد در بخش فشن در ایالت متحده امریکا به 6.279 میلیون دلار در سال 2019 می رسد. انتظار می رود درآمد یک نرخ رشد سالانه(جی ای جی آر 2023-2019) از 11.1 درصد باشد که در سال 2023 به9.572 دلار افزایش یابد.

بزرگترین بخش بازار اپیرال با نرخ 4.167 دلار در سال 2019 است. در مقایسه با درآمد جهانی، بیشترین درآمد در چین تولید می شود(280.7 دلار) در سال 2019.

طبق گفته حزب کارگر، پایین ترین درصد حقوق طراحی مد روز که شامل حقوق طراحان شروع و به طور متوسط کم تر از 32.500 دلار تا مه می 2016 است. در حالی که 10 درصد بالاتر از130.890 دلار در سال و متوسط در آمد حدود 64.530 دلار در سال است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی لباس

دانشکده های مد در فلورانس ایتالیا

با توجه به اینکه بانک های ملی کشور خود را در معرض پیش بینی و آینده اقتصادی نامشخص قرار میدهند، مشکلات مالی ایتالیا تاثیر قابل توجهی بر بودجه ای که برای آموزش هنر و دسترسی دانشجویان به دانشجویان ایتالیایی به وجود آورد. چشم انداز چالش انگیز برای آموزش مد، اگرچه ایتالیا یکی از مهم ترین بازار های مد در جهان است، مارک های جهانی و تولید با کیفیت بالا، بعضی از ناظران می گویند که آموزش مد ایتالیا نیاز به بازنگری کامل دارد تا مدارس آن به اهمیت معادل به یکپارچه سازی بیشتر دست یابند. فکر می کنم صنعت باید بسیار به ما نزدیک باشد. به طور کلی آموزش های مد ایتالیایی کمی قدیمی است.

لیندا لوپیا که قبلا آژانس هنر سلطنتی هنر آنتورپ را رهبری کرده و در حال حاضر مدیر بخش استراتژی در پلیمودا یک موسسه خصوصی در فلورانس است می گوید: تا زمانی که شما چشم انداز بسیار قوی مانند (انت ورپ) یا سنت مارتینز نداشته باشید، می گوید که آنها می خواهند طراحان را طراحی کنند و سپس شما باید یک روش جدید داشته باشید.

با این حال ایتالیا بدون شک یکی از مراکز مهم در جهان در تولید و کیفیت بالا به خصوص در چرم است. در نتیجه دانشجویانی که تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، در معرض مهارت های هنری قرار می گیرند و به طور معمول فارغ التحصیل می شوند. علاوه بر مراکز ساخت در تپه های توسکانی در اطراف فلورانس و سراسر ایتالیا، دانشجویان همچنین از فرصت های شغلی در طول هفته مد میلان که دو بار در سال برگزار می شود و شرکت های آلتا مودا در رم بهره مند می شوند.

سیستم آموزش مد ایتالیایی بین میلان، رم و فلورانس تقسیم شده است و دومین خانه پلیمیندا مدرسه ای است که در رتبه پنجم قرار گرفته است و دارای دو دانشگاه تاریخی در شهر رنسانس و یکی از بیشترین کتابخانه های مد قابل توجه در کشور است. ایتالیا همچنین به یکی از مشهورترین مارک های آموزش مد در جهان تبدیل شده است، کالج خصوصی مارانگونیا که دانشگاه های میلان و فلورانس را اداره می کند.پاریس، لندن، شنزن و شانگهای سالانه 4000 دانش آموز را آموزش می دهند. استیوتو مارانگونی به ترتیب رتبه های 30 و 11 را در باب رتبه بندی دریافت کردند.

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا

دانشگاه های خصوصی هزینه تحصیلی کمی دارند و معمولا هزینه ها از 5000 یورو تا 15000 یورو در سال می باشد. از آنجایی که دانشگاه های خصوصی دریافت مالیات کمتری از دولت میکنند، می توانند در هر سال بیشتر هزینه کنند. مهم است که هزینه های مربوط به دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب می کنید و مورد علاقه شما است را بررسی کنید زیرا ممکن است شهریه دانشگاه مورد نظر شما مقرون به صرفه نباشد.

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا

هزینه های زندگی در ایتالیا

هزینه های کلی زندگی دانشجویان در ایتالیا بین 700 تا 1000 یورو در ماه می باشد؛ هزینه غذا در محل اقامت، استفاده از حمل و نقل عمومی و یا تفریح و سفر درون شهری در مقایسه با دیگر شهرهای ایتالیا، رم کمی گرانتر است.

بررسی میانگین هزینه های ماهانه دانشجویان در شهرهای دانشجویی در ایتالیا:

  • بولینا: حدود 750 یورو تا 1.100 یورو در ماه
  • فلورانس: در حدود 850 یورو تا 1.300 یورو در ماه
  • میلان و رم: حدودا بین 850 یورو تا 1.450 یورو در ماه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لباس در ایتالیا و اخذ اطلاعات در مورد شرایط ویزای تحصیلی ایتالیا با ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *