شهریه دانشگاه ارزروم ترکیه

در سال 1957 دانشگاه ارزروم ترکیه تاسیس شده است، (دانشگاه آتاتورک) یک موسسه غیر انتفاعی آموزش عالی واقع در شهرستان کوچک ارزروم است. این موسسه همچنین شعبه های زیادی در دانشگاه های ایسپیر، Oltu ،Pasinler ،ASKALE Hýnýs ،Narman ،Senkaya دارد. در ادامه به هزینه خوابگاه و شهریه دانشگاه ارزروم ترکیه به صورت خلاصه اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و شهریه دانشگاه ارزروم ترکیه

دوره ها و برنامه های دانشگاه آتاتورک ترکیه به طور رسمی با مدرک آموزش و پرورش مانند درجه از پیش لیسانس، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد، درجه دکترا در مناطق مختلف از مطالعه شناخته شده است. این موسسه آموزش عالی 61 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی و سابقه تحصیلی گذشته دانش آموزان و نمرات آن ها دارد.

هزینه تحصیل در دانشگاه ارزروم ترکیه

دانشجویان بین المللی می توانند درخواست ثبت نام جهت تحصیل در ترکیه دهند. لطفا توجه داشته باشید که اگر می خواهید کامپیوتر یا لپ تاپ خود را با خود بیاورید، دسترسی به اینترنت در اتاق در تمام خوابگاه ها امکان پذیر است. دانشجویان می توانند خانه های اجاره ای را نیز پیدا کنند. قیمت یک ماه اجاره از 150 تا 350 یورو در هر ماه متفاوت است. هزینه های اتفاقی و شخصی:

  • 100 یورو برای کتاب ها و لوازم
  • 200 یورو برای غذا (در مرکز شهر)
  • دانش آموزان نیز باید برای سفر هزینه اضافی کنند.
  • هزینه تحصیل در این دانشگاه بین 10،000 تا 40،000 می باشد که با توجه به رشته انتخابی شما این هزینه متغییر است.

هزینه تحصیل در دانشگاه ارزروم ترکیه

هزینه خوابگاه در دانشگاه ارزروم ترکیه

هزینه زندگی در ترکیه و خوابگاه به صورت تقریبی و صرف نظر از ملیت جهت تحصیل در ترکیه 2018، تمام دانشجویان بین المللی همانند دانشجویان ترکیه ای مبلغ یکسان پرداخت می کنند. هزینه های خوابگاه ممکن است از 150 یورو تا 250 یورو باشد (برخی از خوابگاه ها ممکن است شامل 3 وعده غذا در روز باشد) معمولا این هزینه برای اتاق های دو نفره می باشد.

به دانش آموزان توصیه می شود پول نقد به میزان کافی در اختیار داشته باشند و به راحتی به یکی از بانک های ترکیه بدهند، تا تبدیل به لیر ترکیه شود تا سپرده ها و هزینه خواب یک ماهه را پوشش دهد. کارت های اعتباری مورد قبول نیستند. دانش آموزان مجبورند پرداخت ها را پس از ورود انجام دهند. بنابراین، ما به دانشجویان توصیه می کنیم که پرداخت اولیه را به صورت نقدی انجام دهند.

شرایط تحصیل در ترکیه را از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید تا برای شما به صورت کامل توضیح دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *