شغل های پر درآمد در دبی

بزرگترین شهر در کشور امارات متحده عربی شهر دبی است. واحد پولی در این شهر از سال هزار و نهصد و هفتاد و سه درهم امارات شد. شهر دبی امروزه به عنوان یک شهر جهانی و اقتصادی بسیار مهم در کل دنیا شناخته شده است. مساحت این کلان شهر مهم چهار هزار و صد و چهارده کیلومتر مربع است. جمعیت موجود در این کلان شهر زیبا و خاص بیش از سه میلیون نفر است. شهر دبی آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و تابستان های داغی را سپری می کند. شغل های زیادی در دبی به دلیل شرایط اقتصادی آن وجود دارد. شغل های پر درآمد در دبی موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اگر تمایل دارید برای مهاجرت به دبی اقدام کنید توصیه می کنیم با کارشناسان ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، مشهد، تبریز و اصفهان مشورت کنید. در ادامه به بررسی شغل های پر درآمد در دبی می پردازیم.

شغل های پر درآمد در دبی

می توان گفت که دبی به عنوان مرکز توجه در کل جهان برای مسافران و مهاجران مختلف از کشور های گوناگون تبدیل شده است. حضور در کشور دبی به دلایل مختلفی امکان پذیر است. به طور مثال می توان تحصیل دندانپزشکی در دبی را برای حضور در این کشور انتخاب کرد. اما عده ای هستند که تمایل دارند برای کار وارد کشور دبی شوند و در این کشور مشغول به کار شوند. به همین دلیل باید به بررسی فعالیت های شغلی در دبی بپردازند و ببینند در شهر دبی کدام کار ها مناسب تر است. از این رو بهتر این است که شغل های پر درآمد در دبی را بررسی کنیم.

با وجود هزاران فرصت شغلی اگر شما به راستی یک شکارچی واقعی باشید، می توانید در مدت کوتاهی مشغول به کار شده و فوق ارعاده ثروتمند شوید‌. دبی دقیقا شهری برای فرصت های بزرگ است. البته نکته دیگر این است که می توان برای سرمایه گذاری در دبی نیز اقدام نمود. در ادامه به بررسی شغل های پر درآمد در شهر دبی می پردازیم. توجه داشته باشید که در شهر دبی بخش های تجاری زیادی وجود دارد که می توانند به شما هزینه خوبی بپردازند. همه این ها اما بستگی به سطح تجربه و مهارت های شما دارد. هر چه مهارت شما بیشتر و تجربه تان بالاتر باشد، برای کسب درآمد بالا تر و زندگی راحت تر در دبی شانس بیشتری خواهید داشت.

فروش در دبی

همه ما می دانیم که فروش در کل دنیا دارای درآمد بسیار مناسبی است. شما می توانید شغل های مرتبط با فروشندگی را در دبی به راحتی به دست آورید. تا زمانی که مهارت فروش داشته باشید، مهم نیست که در این زمینه چقدر تجربه دارید. صنایع مختلفی در دبی وجود دارد که می توانید با حضور در آن ها از درآمد بالایی برخوردار شوید. در صدر این مشاغل می توان به بخش املاک و مستغلات اشاره کرد. در این شغل شما می توانید معاملات بسیاری را با بالاترین کمیسیون ها انجام دهید. البته دقت داشته باشید که بیشترین کمسیون ها در زمینه خرید و فروش املاک است‌.

صنعت پر درآمد دوم خرید و فروش ماشین است. همان طور که می دانید دبی منطقه ای بدون مالیات است و تقریبا همه مارک اتومبیل در این شهر وجود دارد. خرید و فروش خودرو در شهر دبی بسیار با سرعت انجام می گیرد و رشد روز افزونی دارد. اگر درباره ماشین ها و خرید و فروش آن ها اطلاعات خوبی دارید، می توانید با خرید و فروش اتومبیل کمسیون خوبی به دست آورید و درآمد بالایی کسب کنید. متوسط درآمد ماهیانه فروش در دبی بین دوازده هزار درهم تا هجده هزار درهم امارات است.

مشاغل پزشکی و بهداشتی در دبی

بهداشت و درمان از جمله مشاغلی است که در دبی هم مانند سایر نقاط دنیا بسیار درآمد بالایی دارد و پرداختی های خوبی نصیب کارکنان این حوزه ها می شود. مشاغل پزشکی در امارات متحده عربی هم در بخش عمومی و هم در بخش خصوصی در حال رشد اساسی و روزانه است. تعدادی از بیمارستان ها و مراکز پزشکی در دبی وجود دارد کا تقاضای پزشک از طرف آن ها همیشه در سطح بالایی است. تعجب آور نیست اگر دستمزد این افراد بالا باشد. پزشکان می توانند فرصت های شغلی بسیاری را در این کشور دریافت کنند. از جمله می توان با جراحان عروق، عصب، متخصصان کودک، دندانپزشکان، پرستاران و … اشاره نمود. اگر شما یک متخصص یا مشاود در زمینه های مختلف پزشکی و درمانی هستید، می توانید انتظار درآمد بیشتری را داشته باشید. دقت کنید برای دریافت درامد مناسب از این طریق، پزشک یا فرد مشاور باید حداقل پنح تا شش سال تجربه کاری داشته باشد. کار مشاوران در این راه بسیار پر درآمد است.

درآمد پزشکان در دبی

درآمد پزشکان در دبی

البته برای کسب درامد مناسب و مشاور حاذق شدن حداقل نیاز به هشت تا ده سال آموزش است. متوسط حقوق پزشکان در مکان های مختلف و بیمارستان های گوناگون بسته به نوع فعالیت آن ها بین بیست هزار درهم امارات تا چهل هزار درهم امارات به طور ماهانه متغیر است. البته برخی پزشکان مانند متخصصان قلب و عروق ادعا دارند که درآند آن بیش از صد و هشتاد هزار درهم در ماه است که البته مبلغی از آن ها به عنوان کمسیون می باشد. برخی پزشکان با رتبه بالا نیز بیش از هفتاد هزار درهم امارات درآمد ماهانه دارند. شرایط تحصیل دندانپزشکی در دبی در دانشگاه علوم‌ پزشکی دبی نیز می تواند برای عده ای بسیار مناسب باشد.

مشاغل حقوقی در دبی

وکلا نقش بسیار مهمی در عملکرد های یک شرکت نه فقط در دبی بلکه در هر نقطه ای از دنیا دارند. کار های حقوقی یک شرکت همیشه بخش مهمی از پیشرفت و تحرک آن شرکت برای حرکت رو به جلو است. اگر شما یک شرکت در دبی دارد، برای به دست آوردن نطرات حقوقی دقیق لازم است تا وکلای مجربی استخدام کنید. اگر شما خود یک وکیل مجرب هستید، حضور در شهر دبی می تواند برای شما امتیازاتی همراه داشته باشد‌ به عنوان یک وکیل از شما خواسته می شود تا به مسائل مربوط به قرار داد های حقوقی رسیدگی کنید و برای مشاوره توافق نامه های خقوقی کار هایی انجام دهید.

برای یک وکیل با حداقل بین هفت تا هشت سال تجربه کاری، شهر دبی مکان بسیار مناسبی برای کسب درآند های بالا است. با توجه به هزینه زندگی در شهر دبی، شغل های پر درآمد گزینه بسیار مناسبی در این شهر پر از زرق و برق هستند. اگر شما یک وکیل با تجربه کاری مناسب و پرونده های خوب هستید، وقت را تلف نکنید. متوسط حقوق ماهیانه یک وکیل در شهر دبی بین بیست هزار درهم تا شصت هزار درهم در ماه است.

آموزش در دبی

تدریس یکی از حرفه های بسیار پر درآمد در شهر دبی است‌. شخص متقاضی می تواند در مدارس، موسسات، کالج ها و دانشگاه های مختلف دبی شروع به تدریس کند. از جمله دانشگاه های شهر دبی می توان به دانشگاه آمریکایی دبی، دانشگاه عجمان دبی و … اشاره نمود. امارات متحده عربی با داشتن حقوق و دستمزد عالی یکی از مکان های برتر دنیا برای شروع یک شغل در زمینه آموزش و حرفه اموزی موفقیت آمیز است. البته دقت داشته باشید که تجرفه و اعتبار تاثیر مستقیمی بر میزان حقوق یک مدرس در شهر دبی دارد. به طور میانگین می توان گفت حقوق معلمان در شهر دبی بین دوازده هزار درهم تا بیست هزار درهم در یک ماه است.

درآمد معلمان در دبی

درآمد معلمان در دبی

حقوق تدریس در مدارس خصوصی بسیار بیشتر است و البته این حقوق های دریافتی کاملا معاف از مالیات هستند‌. پس اگر در تدریس حرفه اس هستید، شغل های زیادی برای شما در شهر دبی وجود خواهد داشت‌. نکته بییار مهم این است که برای داشتن فرصت خوب شغلی در این رشته، بهتر است در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کرده باشید.

مشاغل مرتبط با مهندسی عمران در دبی

اگر به دنبال شغلی هستید که علاوه بر معروفیت در یکی از شهر های بزرگ جهان، درآمد خوبی هم برای شما به خمراه داشته باشد، پیشنهاد ما مهندسی عمران است. این شغل ممکن است در ابتدای راه به دلیل وحود مسیولیت های خاصی مانند برآورد بودجه ها، هماهنگی در سطوح مختلف، برنامه ریزی پروژه های ساختمانی و … کمی چالش برانگیز به نظر برسد اما به درآمد بسیار خوب ان می ارزد. میزان درآمد مهندسان بلند پایه در دبی بین هفتاد هزار تا صد هزار درهم امارات در سال متغیر است. این در حالی است که در حالت عادی حقوق مهندسان در دبی ماهیانه بین هشت هزار درهم تا بیست و چهار هزار درهم امارات است.

مهارت هایی که بیشترین درآند را در این شغل برای فرد ایجاد می کنند عبارتند از مهندسی طراحی، اتوکد، مدیریت پروژه و … . مهندسان عمران موفق در شهر دبی پس از گذراندن دوره های معمولی مهندسی عمران، به صورت کاملا تخصصی در یک یا چند رشته مقاطع پیشرفته خود را به صورت تخصصی طی می کنند. اگر یک مهندس عمران هستید و تمایل دارید با شرکت های بزرگ عمرانی در دبی کار کنید باید حداقل هفت تا هشت سال تجربه کاری مناسب داشته باشید.

مشاغل مرتبط با املاک و مستغلات در دبی

بگذارید ساده بگویم! کار خود را در املاک و مستغلات در شهر دبی شروع کنید و راحت ثروتمند شوید. شهر دبی یکی از ثروتمند ترین مکان های روی کره زمین است. از این رو همواره توانسته تاجران و بازرگانان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کند. به همین دلیل موقعیت مشاوران املاک بسیار مناسب و حساس است. این متخصصان می توانند به راحتی سرمایه گذاران را برای کمک در انتخاب منطقه مناسب سرمایه گذاری راهنمایی کنند تا بتوانند پول خود را وارد این شهر کنند. از این رو آن ها می توانند با دریافت کمیسیون های بالا برای خود کسب درآمد کنند‌.

اخیرا بخش املاک در شهر دبی با پروژه های کلیدی مانند خط مترو، عجین شده است و تا فرودگاه آل مکتوم، مدکز جهانی دبی، منطقه کریک دبی و … پیش رفته است. اما دقت داشته باشید اگر چه دبی یک مرکز تجاری و سرزمین فرصت هاست، اما در عین حال بازار کار بسیار رقابتی است. نکته بسیار مهم در دبی این است که همیشه راهی برای کسب مقام های برتر و دریافت مشاغل پر درآمد در این شهر بزرگ وجود دارد. حقوق ماهیانه مشاوران املاک در شهر دبی بین دوازده هزار درهم امارات تا شصت هزار درهم امارات متغیر می باشد.

خلبان ها و مشاغل مرتبط با حمل و نقل هوایی در دبی

صنعت حمل و نقل هوایی مشاغلی با درآمد بالا را در دبی ارائه می دهد. بسیاری از خطوط هوایی گسترده در دبی مانند امارات، اتیاد، دبی و … نیاز به خلبانان ماهر بسیاری دارند. در حقیقت می توان گفت خلبانان در امارات متحده عربی جایی که صنعت حمل و نقل هوایی به سرعت در حال رشد است، مورد توجه زیادی قرار می گیرند. به عبارتی کمبود متخصصان حرفه ای پرواز در سراسر جهان کاملا دیده می شود. خلبانان و کادر پروازی علاوه بر حقوق در شهر دبی مزایای دیگری مانند مسکن رایگان، خدمات شهری رایگان، مدرسه رایگان، سرمایه گذاری در صندوق های خاص و … خواهند داشت. حقوق ماهیانه خلبان ها در شهر دبی بین چهل هزار تا پنجاه و پنج هزار درهم امارات است.‌

درآمد خلبان ها در دبی

درآمد خلبان ها در دبی

شغل های مربوط به حسابداری و امور مالی در دبی

همیشه در شهر دبی تقاضا برای متخصصان حسابداری وجود دارد. در صورت داشتن مدرک مرتبط مانند کارشناسی، تجربه های عالی در زمینه سیستم مالی و … می توانید در این شغل درآمد بالایی داشته باشید. حقوق ماهیانه حسابدار ها در شهر دبی بین هجده هزار درهم تا سی و یک هزار درهم امارات متحده عربی است.

سوالات متداول در ارتباط با شغل های پر درآمد در دبی

  1. حقوق خوب برای فرد مجرد در دبی چقدر است؟

    اگر حقوق مناسب در شهر دبی بر مبنای زندگی یک نفره بررسی شود، می توان گفت یک فرد مجرد با حقوق هفت هزار تا هشت هزار درهم در ماه می تواند زندگی شاهانه ای در دبی داشته باشد.

  2. آیا 20000 AED حقوق خوبی در دبی است؟

    بله می توان گفت 20000 درهم در ماه حقوق بسیار خوبی در امارات متحده عربی است و می توان ماهیانه پس انداز های خوبی هم با این حقوق داشت.

  3. حقوق خوب برای خانواده در امارات چقدر است؟

    اگر ماهانه 15000 AED درآمد کسب می کنید ، می توانید زندگی خوبی را در دبی تجربه کنید. این 15000 درهم در هر ماه حقوق خوبی برای یک خانواده است.

  4. آیا تدریس در دبی شغل پر درآمدی محسوب می شود؟

    بله یکی از شغل های پر درآمد در شهر دبی تدریس در مدارس، دانشگاه ها، کالج ها و … است. حقوق معلمان در شهر دبی بین دوازده هزار درهم تا بیست هزار درهم در یک ماه است.

  5. آیا می توان گفت شغل های درمانی و بهداشتی در دبی دارای درآمد خوبی هستند؟

    بله پزشکان، پرستاران و مشاوران درمانی در شهر دبی درآمد های بالایی دارند. درآمد ها می تواند در بیمارستان های دولتی و خصوصی کسب شود.

  6. آیا مشاغل حقوقی در دبی پر درآمد هستند؟

    بله وکلا در دبی درآمد بالایی دارند. متوسط حقوق ماهیانه یک وکیل در شهر دبی بین بیست هزار درهم تا شصت هزار درهم در ماه است.

  7. حقوق حسابدار ها در شهر دبی چقدر است؟

    حقوق ماهیانه حسابدار ها در شهر دبی بین هجده هزار درهم تا سی و یک هزار درهم امارات متحده عربی است.

  8. آیا خلبان ها و مشاغل مرتبط با حمل و نقل هوایی در دبی درآمد خوبی دارند؟

    بله این افراد علاپه بر درآمد های ماهیانه بالا از مزایای زیادی مانند مسکن رایگان، مدرسه رایگان فرزندان و … نیز برخوردار هستند.

  9. حقوق مشاغل مرتبط با مهندسی عمران در شهر دبی چقدر است؟

    حقوق مهندسان عمران و شاخه های مختلف آن در دبی ماهیانه بین هشت هزار درهم تا بیست و چهار هزار درهم امارات است.

  10. آیا مشاغل مرتبط با املاک و مستغلات در شهر دبی درآمد خوبی دارند؟

    بله یکی از پر درآمد ترین شغل ها در شهر دبی مشاغل مربوط به املاک و مستغلات است. در این  زمینه خصوصا خرید و فروش ملک سود بالایی دارد.

  11. آیا می توان گفت مشاغل مرتبط با خرید و و فروش در دبی درآمد بالایی دارند؟

    بله خصوصا در شاخه خرید و فروش مسکن و خرید و فروش خودرو ها در شهر دبی می توان درآمد بسیار بالایی کسب کرد.

3/5 - (2 امتیاز)

4 دیدگاه برای “شغل های پردرآمد در دبی

  1. محمدرضا گفت:

    سلام
    کسی ک بخواد بره دبی یا امارات زندگی کنه
    باید قبل رفتنش(پسر یا مرد)حتما کارت پايان خدمت داشته باشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای خروج از کشور نیاز به ارائه معافیت تحصیلی و یا پایان خدمت دارید.

  2. آرزو گفت:

    سلام پدر من سالهای زیادی در دبی مشغول به کار بوده و مدت زیادی که دیگ نرفتن اما در شارجه یک کارگاه نجاری به نامش خودش و یک شخص عرب هست حالا میخواستم بدونم من میتونم برم اونجا و برای اون کارگاه اقدام کنم بتونم بفروشمش یا تغییر کار بگیرم برا خودم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      از طریق کارگاه پدر و اخذ پیشنهاد شغلی می توانید برای ویزای کاری دبی اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *