شرکت در آزمون BMAT

بیاد داشته باشید که معمولا این آزمون در سپتامبر برگزار می گردد. لذا انتظار می رود که شما اقدامات لازم در خصوص شرکت در آزمون BMAT را تا آن زمان انجام دهید انجام دهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پس از آن میبایست مرکز آزمون را مشخص نمایید و هزینه های مربوط به شرکت در آزمون را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت www.metritests.com نیز پرداخت نمایید.

شرایط شرکت در آزمون BMAT

مرکز مدرسه و یا کالج میبایست نسبت به ثبت نام شما مبادرت ورزد. اگر شما در حال حاضر برای پذیرش در مدرسه و یا کالج درخواست داده اید, شما به صورت عادی قابلیت شرکت در آزمون را خواهید داشت. پیشنهاد می شود که دیگر موارد را با آفیسر آزمون ها در میان بگذارید. اگر مدرسه شما به عنوان مرکز آزمونی نمی باشد شما قابلیت دادن درخواست در دیگر مراکز آزمونی را نیز خواهید داشت.

آزمون BMAT

پیشنهاد می شود که تمامی متقاضیان به صورتی جداگانه برای ثبت نام در آزمون نیز درخواست دهند. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان در آزمون مدرسه و نه مراکز شرکت نمایید چرا که اغلب این مراکز هزینه هایی در خصوص مدیریت آزمون را از شما دریافت خواهند کرد. اگر شما برای مدرسه و یا کالج خاصی درخواست نداده اید امکان شرکت در آزمون و در مدرسه قدیمی خودتان نیز وجود خواهد داشت. کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه کردن به آفیسر آزمون نیز امکان پذیر می باشد.

آمادگی برای آزمون BMAT

بیاد داشته باشید که شما قابلیت دانلود کردن مواد آزمونی BMAT و در وب سایت های مختلف را خواهید داشت. این نکته را بخاطر داشته باشید که بهترین روش برای ایجاد آمادگی در خود و استفاده از فرمت آزمون آشنا شدن با مجموعه سوالات و شیوه ارائه شدن آنان نیز می باشد. علاوه بر این شما قابلیت یافتن دیگر منابع را در وب سایت ها و یا با مراجعه به بخش 2 آزمون BMAT را خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آزمون BMAT و یا چگونگی ایجاد آمادگی در خود برای شرکت در این آزمون به لینک های راهنما نیز مراجعه نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *