شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی باکو

طیف گسترده ای از دانشگاه ها در آذربایجان وجود دارد. دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان حدود 85 سال پیش در سال 1930 تاسیس شد و دارای تجربه فراوانی در تدریس و فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی با مدرک دکترای تخصصی می باشد و یکی از بهترین دانشگاه های آذربایجان است، در این مقاله مختصری از شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی باکو شرح داده شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی باکو

شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی باکو

برنامه آموزشی MBBS در آذربایجان در دانشگاه منحصر بفرد آذربایجان به منظور آماده سازی دانشجویان برای امتحان USMLE-1  تاسیس شده است. این دانشگاه دارای 74 بخش مختلف برای آموزش تخصصی برای دانشجویان است. در حال حاضر 1200 دانشجوی بین المللی از 21 کشور مختلف تحصیل می کنند. برنامه 6 ساله MD  (سطح کارشناسی که منجر به MD معادل MBBS در هند است) به زبان انگلیسی انجام می شود. این دانشگاه وابسته به بیمارستان خود است.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آذربایجان با تمرکز ویژه بر نظام آموزشی  MBBS  آذربایجان در سراسر جهان بسیار مشهور است. برنامه 6 ساله شامل دوره زبان روسی است در حالی که برای پذیرش نیاز به گواهینامه مهارت زبان انگلیسی IELTS با حداقل امتیاز 5.5  دارد. این برنامه شامل 1 سال کارآموزی در باکو می باشد و یا اینکه دانشجویان می تواند برای یک سال در ایالات متحده آمریکا بعنوان کارکنان آنجا گمارده شوند. اگر دانشجویان قبل از 5 سال امتحان USMLE-1 خود را پاس کنند، می تواند فرصتی طلایی برای آنها باشد تا سعی کنند مدرک USMLE-2CK / CS را در طول کارشان در ایالات متحده که منجر به حق اقامت در ایالات متحده می شود، ارائه دهند.

پس از بررسی شرایط تحصیل پزشکی در آذربایجان MBBS در آذربایجان در یکی از دانشگاه های برتر اروپا یعنی دانشگاه پزشکی آذربایجان راه حل خوبی است. به غیر از این دانشگاه های آذربایجان، لیست زیادی از دانشگاه ها برای تحصیل در آذربایجان وجود دارد مانند دانشگاه فنی آذربایجان، دانشگاه های زبان آذربایجان، دانشگاه اقتصادی دولتی آذربایجان، دانشگاه بین المللی آذربایجان، دانشگاه دولتی آذربایجان و بسیاری از دانشگاه های برتر آذربایجان. آدرس پزشکی آذربایجان به راحتی در اینترنت قابل دسترسی است.

مزایای دانشگاه پزشکی باکو

  • یادگیری تست غربالگری FMGE / MCI (آنلاین) آزمون Mock
  • پرداخت شهریه کم برای MBBS در خارج از کشور.
  • روند پذیرش ساده آنلاین بدون آزمون ورودی و یا هر آزمون پذیرش.
  • آموزش با کیفیت بالا ی  برنامه های MBBS  به زبان انگلیسی در آذربایجان .
  • دانشکده های عالی پزشکی MBBS  آذربایجان یکی از دانشگاه های برتر دنیاست.
  • دانشجویان هندی که برای MBBS در آذربایجان درخواست می دهند برای امتحان لیسانس های مختلف مانند آزمون غربالگری MCI، USMLE -1، PLAB در انگلیس و غیره واجد شرایط می باشند.
  • پذیرش در سطح پزشکی PG پس از MBBS در آذربایجان  در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان نسبت به پذیرش برنامه های  پزشکی PG  در هند برای دانشجویان هندی بسیار ساده تر است.
  • هزینه زندگی در آذربایجان نسبت به سایر کشورها بسیار پایین است.  هزینه زندگی به  130 دلار در هر ماه (8000 روپیه) نسبت به هزینه زندگی در اوکراین هزینه می باشد.
  • آذربایجان شرایط آب و هوایی متوسط ​​را نسبت به روسیه دارد. دانشجویان هندی که MBBS را در آذربایجان می آموزند بسیار از زندگی با مردم خون گرم محلی گرمی اظهار خوشحالی می کنند.

اگر فکر می کنید شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی باکو را دارا می باشید برای دریافت اطلاعات تکمیلی با موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید .

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *