شرایط زندگی در مسکو

مسکو پایتخت روسیه و در بخش اروپایی قلمرو وسیع این کشور واقع شده است.  مسکو با جمعیت بیش از 12 میلیون نفر یکی از بزرگترین کلان شهرهای جهان می باشد. این شهر مرکز سیاسی و اقتصادی کشور باقی مانده است و زندگی فرهنگی آن از شهرهای دیگر روسیه فراتر رفته است. شهر دارای آب و هوای اقلیمی مرطوب می باشد. در ادامه مقاله به شرایط زندگی در مسکو بیشتر اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل و شرایط زندگی در مسکو

مسکو به عنوان بزرگترین و ثروتمندترین شهر روسیه، پیشنهادهای بسیاری برای ارائه به مهاجران از جمله تعدادی از مدارس بین المللی و مراکز خصوصی و سیستم بهداشت و درمان مسکو روسیه دارد. مسکو گران ترین شهر در روسیه است، و این امر به ویژه در هزینه های اقامت و هزینه های مدرسه منعکس می شود. این شهر طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل عمومی را ارائه می دهد و پیشنهادات فرهنگی تقریبا بی نظیر است و شما می توانید از باله های کلاسیک، هنر معاصر یا کاوش در برخی از تاریخ شهر استفاده کنید.امکانات در مسکو

سیستم مترو در اینجا فوق العاده است، و می توانید با آن هر جا که می خواهید بروید. هوای سرد نیز ریه ها را پاک می کند و بسیار نیروبخش است. غذا متنوع است اما شامل بسیاری از کربوهیدرات ها، گوشت، لبنیات و شیرینی می شود. از لحاظ پوشش، لباس در اینجا رسمی و کلاسیک است.

امکانات در مسکو

مسکو واقعا چیزی برای ارائه هر کسی دارد. راه رفتن در گذشته از خانه پوشکین و یا خانه تولستوی یک تجربه بی نظیر است و خانه های بسیاری از نویسندگان برای دیدن در اینجا وجود دارد. اگر شما عاشق هنر و یا موسیقی هستید، گالری های هنری بسیاری برای رفتن وجود دارد یا یک شب را در یکی از سالن های کنسرت با قیمت مناسب سپری کنید. طرفداران ورزش همچنین دارای مجموعه ای از فعالیت ها برای انتخاب هستند. مسکو دارای مردمی جذاب، کنجکاو و مهمان نواز است. آنها بسیار سخت کار می کنند و فاقد حس شوخی و طنز هستند، ممکن است علت این امر تا حدودی ناشی از آن باشد که برای نسل ها با این تفکر جلو رفتند که باید مرزهای خود را از هجوم مهاجمان حفظ کنند و همچنین تجربه جنگ های داخلی به این امر دامن می زند.

مدارس در مسکو

در میان اولین مراحل برای خانواده های مهاجر، یافتن یک مدرسه برای فرستادن فرزندان خود به آنجا است. اکثر مهاجرانی که در مسکو زندگی می کنند، فرزندان خود را در یکی از مدارس بین المللی شهر ثبت نام می کنند که ممکن است لیست انتظار های طولانی داشته باشد. برخی از مهاجران ترجیح می دهند کودکان خود را به مدارس دولتی محلی ارسال کنند تا آنها را به طور کامل در زبان روسی و زندگی روزانه غوطه ور کنند. آموزش و پرورش در مدارس دولتی رایگان است و برای همه بچه های مهاجر که در مسکو زندگی می کنند باز است. یکی دیگر از مزایای یک مدرسه دولتی این است که احتمالا بسیار نزدیک به خانه شما خواهد بود.

مدارس خصوصی در مسکو

کودکان مهاجران ساکن مسکو اغلب می توانند بین  تحصیل در یک برنامه درسی ملی خارجی، برنامه درسی ملی روسیه یا برنامه بین المللی تحصیلی کارشناسی (IB) را انتخاب کنند. برای کودکان جوان تر، بسیاری از مدارس بین المللی خصوصی دارای مهد کودک ها و مراکز مراقبت از کودکان هستند. با توجه به نوع مدرسه و رتبه تحصیلی مورد نظر، هزینه سالانه تحصیل در حدود 5000 یورو شروع می شود اما می تواند به میزان قابل توجهی بالاتر باشد. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را به صورت کامل از هزینه زندگی در روسیه آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *