شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد

دانشگاه هاروارد به تعالی در تدریس، یادگیری و تحقیق و توسعه رهبران در بسیاری از رشته هایی که تفاوت در سطح جهانی دارند، متعهد است. دانشگاه هاروارد بیش از 360،000 فارغ التحصیل در سراسر جهان دارد. هاروارد، که در سال 1636 تاسیس شده است، قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در ایالات متحده است. در ادامه مقاله به شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و شرایط تحصیل در دانشگاه هاروارد

جهت تحصیل در آمریکا هیات علمی دانشگاه هاروارد این کشور با آموزش و تحقیق درگیر شده اند تا مرزهای دانش بشری را تحریک کنند. برای دانش آموزانی که می خواهند در یک دانشگاه عالی درس بخوانند، هاروارد یک تجربه دانشجویی بی نظیر است این دانشگاه یک برنامه کمک مالی سخاوتمندانه را با بیش از 160 میلیون دلار به بیش از 60 درصد از دانش آموزان دوره کارشناسی اختصاص داده است. دانشگاه علاوه بر مؤسسه مطالعات پیشرفته رادکلیف، دارای 12 دانشکده تحصیلات تکمیلی است، که آموزش کاملا جهانی را ارائه می دهد.

تحصیل پزشکی در دانشگاه هاروارد

دانشگاه پزشکی هاروارد از مردم سراسر جهان استقبال می کند. موسسه لیگ خصوصی Ivy در ارتباط با بیش از 45 برنده جایزه نوبل بیش از 30 رئیس دولت و 48 جایزه پولیتزر است. سیزده رئیس جمهور ایالات متحده دارای درجه افتخاری از این موسسه هستند، تازه ترین آنها به جان اف کندی در سال 1956 اهدا شده است. بیش از 400 سازمان دانشجویی در محوطه دانشگاه وجود دارد که دانشکده پزشکی هاروارد به 10 بیمارستان متصل است. دانشگاه یکی از بزرگترین کمک های مالی هر موسسه عالی آموزشی در جهان را دریافت می کند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه هاروارد

آموزش در دانشگاه هاروارد

GSAS دانشجویان دکتری را قادر می سازد تا مطالعات خود را برای یک درجه پیشرفته تر شروع کنند. اگر شما در حال برنامه ریزی حرفه ای در تحقیقات زیست پزشکی و پزشکی دانشگاهی هستید و مایلید مدرک دکترا کسب کنید، برای اطلاعات بیشتر به موسسه(توسعه گران مهر)تماس بگیرید. برنامه PhD دانش آموزان را قادر می سازد تا برای JD در دانشکده حقوق هاروارد و دکترا در بخش های اقتصادی، دولتی، تاریخی و سیاست های بهداشت و درمان دانشکده هنر و علوم مطالعه کنند.

پذیرش در دانشگاه هاروارد

اگر قبلا یک دکترا یا معادل آن را دارید یا یک کاندید پیشرفته دکترا در موسسه دیگری دارید، می توانید در یک برنامه دکترا فقط در صورتی که در زمینه مطالعه غیر مرتبط باشد، درخواست دهید. با این حال، ترجیح برای پذیرش و کمک مالی به کسانی است که تا به حال فرصت برای تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه هاروارد و یا در هر جای دیگر نداشته اند. متقاضیان خارج از ایالات متحده از همان روند پذیرش دانشجویان آمریکایی برخوردار هستند. ما هیچ توافقی برای پذیرش نداریم، تمام برنامه های کاربردی با معیارهای مشابه ارزیابی می شوند و کمک های مالی به طور مساوی برای همه دانش آموزان بدون در نظر گرفتن شهروندی قابل دسترسی است.

هنگامی که ما به “پذیرش بین المللی” اشاره می کنیم، معمولا به متقاضیانی می پردازیم که از مدارس خارج از ایالات متحده درخواست می کنند. به طور کلی، اگر از مدرسه ای در خارج از کشور درخواست می کنید، همان روش ها و جدول زمانی را به عنوان داوطلبان که از مدارس واقع در ایالات متحده استفاده می کنند، دنبال کنید.

با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از هزینه زندگی در آمریکا به صورت کامل آشنا کنند.

ویدئو و فیلم دانشگاه هاروارد آمریکا

در این قسمت می توانید فیلم کوتاهی از این دانشگاه را ملاحظه فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *