شرایط تحصیل در دانشگاه سچینوا

برای دریافت فرم های درخواستی و اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه سچینوا ، شما باید با دانشگاه یا کالج مد نظر از طریق موسسه(توسعه گران مهر)تماس بگیرید. به طور کلی ، مهلت درخواست برای دانش آموزان خارجی بین دوره های 1 دسامبر تا 15 مارس برای دوره های از پاییز بعد (اوت) آغاز می شود. در ادامه شما نیازهای عمومی برای تحصیلات را پیدا خواهید کرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و شرایط تحصیل در دانشگاه سچینوا

الزامات علمی مجموعه ای از اطلاعات مربوط به کشور به نام فهرست GSU (فهرست سابق SIS) می باشد که مشخص می کند چه میزان از متقاضیان تحصیل در کشورهای مختلف برای ورود به تحصیلات عالی نروژی، اقدام می کنند. برای دوره هایی که زبان آموزش نروژی است، مهارت زبان نروژی نیز مورد نیاز است. تکمیل تحصیلات متوسطه در سطح پیشرفته، معادل گذراندن امتحان در پایان مدرسه راهنمایی نروژی، الزام کلی عمومی برای ورود به دانشگاه های نروژی است. برای دانشجویان برخی از کشورها حداقل یکسال از تحصیلات تکمیلی در سطح دانشگاه مورد نیاز است.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا

 

کارشناسی ارشد در دانشگاه سچینوا

الزامات پذیرش جهت تحصیل در روسیه آکادمی پزشکی مسکو سچینوا توسط هر دانشگاه بر اساس ارزیابی دانشگاهی از متقاضیان تعیین می شود. متقاضیان برنامه های کارشناسی ارشد باید دارای مدرک لیسانس یا معادل حداقل 3 ساله آن باشند. این دوره باید شامل دوره هایی با حداقل 1 تا 2 سال مطالعات تمام وقت در یک موضوع مربوط به برنامه ی مورد درخواست باشد. در موارد خاص ، سال اول (و گاهی اوقات دومین) سال تحصیلی در موسسه آموزش عالی خارجی به عنوان آموزش عالی در نروژ شناخته نخواهد شد. برای اطلاعات دقیق در مورد شرایط اضافی برای کشور خود ، لیست GSU را چک کنید. این لیست برای برخی از برنامه های تحصیلی که دارای الزامات خاص پذیرش هستند ، معمولا مربوط به موضوعات تخصصی و یا رشته های تحصیلی از دبیرستان می باشد. برای اطلاعات در مورد این مدارک ویژه لطفا با موسسه تماس بگیرید.

اگر می خواهید از شرایط تحصیل در روسیه 2018 اطلاعات کامل تری را دریافت کنید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *