شرایط اخذ اقامت در گرجستان
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

طبق مجوز اقامت، یک شهروند خارجی این حق را دارد که وارد گرجستان شده و اقامت کند یا در طول مدت اعتبار مجوز اقامت در خاک گرجستان عبور ومرور کند. همچنین به دارنده شرایط اخذ اقامت در گرجستان اجازه می دهد تا اشخاص خارجی دیگری را به گرجستان دعوت کند.

شرایط اخذ اقامت در گرجستان

شرایط اخذ اقامت در گرجستان

برای دریافت یک مجوز اقامت، شهروند خارجی باید یا شخصا یا از طریق نماینده مجاز به یکی از دفاتر محلی آژانس توسعه خدمات عمومی، شعبه ساختمان خدمات عمومی یا مرکز اجتماعی در خواست دهد، یا به صورت آنلاین از طریق سرویس از راه دور آژانس توسعه خدمات عمومی درخواست دهد : https://services.sda.gov.ge. درخواست نامه و مدارک ضمیمه ارائه شده به نهادهای مجاز باید به زبان گرجستانی باشد. با این حال، ممکن است به درخواستی که به انگلیسی و/یا روسی تکمیل شده نیز رسیدگی شود. علاوه بر این، شاید در صورتی که اطلاعات شخصی گذرنامه  به حرف نویسی (الفبا نویسی) لاتین آماده شده باشد،گذرنامه یک شهروند خارجی بدون ترجمه گرجستانی به آژانس توسعه خدمت عمومی ارائه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اقامت گرجستان با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

مجوز اقامت کاری برای افرادی صادر شده که برای فعالیت های کارآفرینی یا کارگری همانند مشاغل آزاد و مستقل به گرجستان می آیند. درباره تابعیت گرجستان بیشتر بخوانید.

قوانین اقامت گرجستان

مجوز اقامت تحصیلی برای افرادی صادر شده که برای تحصیل در مؤسسات آموزشی مجاز به گرجستان می آیند. مجوز اقامتی برای پیوند خانوادگی برای اعضای خانواده یک شخص خارجی دارنده یک مجوز اقامتی و یا شخصی که وضعیت شخص آواره به او داده اند، صادر شده است. اعضای خانواده شامل، همسر، فرزند، و والدین، همچنین یک شخص نابالغ یا ناتوان که کاملا وابسته و/ یا تحت سرپرستی (قیمی) باشد.

مجوز اقامت شهروند سابق گرجستان برای شهروند خارجی صادر شده که تابعیت گرجستانی او منقضی شده است. مجوز اقامت شخص آواره برای فردی صادر شده که وضعیت آوارگی او در گرجستان تصدیق شده باشد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به گرجستان با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”immigration”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *