زندگی در ویندزور کانادا

تحصیل در کانادا وزندگی در ویندزور کانادا و کالج سنت کریل شهر ویندزور که جزو مهم ترین دانشگاه های محلی است، ترکیبی وصف ناشدنی برای هر دانشجوی بین المللی است. اخیرا یک برنامه جامع پزشکی در دانشگاه ویندزور افتتاح شد که بیشتر اقتصاد منطقه و وضعیت دانشگاه را تقویت می کند. این برنامه ها و دیگر روند های مشابه می توانند دانشجوی را به سمت هدف عالی رشد و توسعه دهند. با ما در باب این مقاله همراه باشید تا آنچه را تجربه موسسه حقوقی توسعه گرن مهر است، دریافت کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در ویندزور کانادا چگونه است

ویندزور شهری در تحول و رشد است؛ یک شهر مرزی که ضمن ارائه امنیت، خانه های ارزان قیمت و کیفیت زندگی استثنایی ، تمام مزایای زندگی در یک شهر بزرگ آمریکایی را ارائه می دهد. مزایای زندگی در ویندزور- دیترویت بی نهایت است. اگر به دنبال فضا و زمان بیشتری برای خانواده خود هستید و از گذراندن ساعاتی در رفت و آمد اتومبیل خود خسته شده اید ، ویندزور می تواند راه حلی باشد که به دنبال آن بوده اید.

ایمنی، دسترسی راحت، قیمت مناسب ، تنوع و سرگرمی؛ ویندزور چیزی برای همه دارد و اکنون مکانی برای حضور در کانادا است! فقط نزدیکی به دیترویت نیست که این شهر را خاص می کند. ویندزور یک شهر در حال رشد با بیش از 210،000 نفر است و متعهد به یک مقصدی پر جنب و جوش است، که برگزارکننده جشن تنوع فرهنگی است و نهایت تلاش خود را می کند!

ناگفته نماند که ویندزور از نزدیک بودن به دیترویت سود می برد. برای هواداران ورزش، هیچ جای بهتری برای زندگی وجود ندارد. در ویندزور می توانید از Windsor Spitfires OHL و Windsor Express  در لیگ ملی بسکتبال لذت ببرید. در دیترویت 4 تیم ورزشی حرفه ای وجود دارد: Detroit Red Wings (NHL) ، Detroit Tigers (MLB) ، Detroit Lions (NFL) و Detroit Pistons (NBA) . نزدیکی به دیترویت به معنای گزینه های سفر بیشتر نیز هست. فقط 30 دقیقه با فرودگاه متروپولیتن دیترویت فاصله دارد. از این گذشته ، فرودگاه ویندزور اکنون گزینه های مقصد بیشتری را نسبت به گذشته ارائه می دهد.

ویندزور با فضای سبز با بیش از 209 پارک در سطح شهر گسترش یافته است. جواهر تاج، آبشاری است که به فاصله پنج کیلومتری از فضای سبز و مسیرهای پیاده روی زیبا قرار دارد. با یک دوچرخه / دویدن / پیاده روی که یادآور شیکاگو است، کاملاً بدون مانع است. همچنین یک باغ مجسمه سازی مشهور جهانی وجود دارد ، که واقعاً بی نظیر است و یک روش ویژه برای گذراندن یک بعد از ظهر است. این آبنما همچنین میزبان تعدادی از جشنواره های شگفت انگیز است که هر هفته در کل تابستان برگزار می شود. جشنواره سالانه آزادی در پایان ماه ژوئن یک اجرای آتش بازی دارد، که بزرگترین و استادانه ترین در آمریکای شمالی به حساب می آید!

اگر از شهر بزرگتری به اینجا می آیید، از رانندگی بی نهایت لذت خواهید برد. بزرگراه E.C. Row  از شرق به غرب است، به این معنی که فقط به مدت 20 دقیقه می توانید در کل شهر حرکت کنید. این مانند یک رویا در مقایسه با زندگی در مکان هایی مانند تورنتو است.

  • شاخص ایمنی: 66.63 – بالا
  • شاخص مراقبت های بهداشتی: 51.22 – متعادل
  • شاخص آب و هوا: 66.96 – بالا
  • شاخص هزینه زندگی: ؟
  • نسبت درآمد به قیمت املاک: 6.62 – پایین
  • شاخص زمان رفت و آمد در ترافیک: 24.06 – بسیار پایین
  • شاخص آلودگی: 53.18 – متوسط
مزایا و معایب و مشکلات زندگی در ویندزور کانادا

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در ویندزور کانادا

مزایا و معایب و مشکلات زندگی در ویندزور کانادا

  1.  هزینه کمتر برای زندگی در ویندزور و از نرخ ارز بهره مند می شوید؛ 
  2. اگر در مرکز شهر کار می کنید ، رفت و آمد شما در مقایسه با همکاران آمریکایی شما کوتاه تر خواهد بود؛
  3. هنوز تحت پوشش OHIP قرار دارید ، اگرچه شما تحت پوشش دارویی ، دندان پزشکی ، بینایی سنجی و غیره نیستید؛
  4. نزد صرافی ایستگاه ویندزور یک حساب کاربری دریافت کنید. این مرکز بهترین نرخ و سپرده مستقیم را ارائه می دهد ، به جز این که به صورت دستی انجام می شود ، بنابراین ممکن است همیشه در همان روز مبادله خود را بصورت الکترونیکی دریافت نکنید؛
  5. از سال 1991، میزان عمومی جرم در ویندزور به طور ثابت در حال کاهش است. جرایم خشونت آمیز در ویندزور نادر است، که باعث شده است یکی از ایمن ترین کشور ها در دنیا باشد؛
  6. ویندزور دارای برخی از زیباترین و خیره کننده ترین مناظر در دنیا است. موقعیت تفریح در بیرون از خانه بسیار فراوان است، مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، اسکی و ماهیگیری، قایقرانی و کشتیرانی. هر تفریحی که در ذهن شما است، در ویندزور قابل انجام است.

معایب:

  • باید هر روز با CBP سر و کار داشته باشید؛
  • عوارض پل / تونل، اگرچه این با کارت های امتیاز الکترونیکی مربوطه کاهش می یابد؛
  • با توجه به روز ، زمان انتظار برای عبور می تواند زیاد باشد؛
  • در مقایسه با بسیاری از مناطق در دنیا، هزینه زندگی در ویندزور بالا است. مالیات ها نسبتا بالا است (اگر چه بودجه مراقبت بهداشتی جهانی را تامین می کند)، و کرایه ها نسبتا بالا است؛

ویندزور معروف به قوانین مهاجرتی سخت است – هر ساله تنها به 250.000 مهاجر و پناهنده اجازه می دهد. گرفتن ویزای کار برای ویندزور یک پروسه بسیار پیچیده و طولانی است و هزینه ای که شما باید برای تنها یک ویزا صرف کنید، 1.500 دلار کانادا (1.131.735 دلار آمریکا) است. ولی برای نیروی کار ماهر مسائل کمی راحت تر است، اما اگر شما نتوانید ثابت کنید که قادر به کمک کردن به ارزش اقتصادی ویندزور نیستید، گرفتن ویزای کار بسیار دشوار است.

وضعیت اقتصاد ویندزور کانادا

ویندزور در رابطه با رضایت در صنعت خودروسازی وظایف خود را به خوبی انجام نمی دهد، و یک پروفسور بازنشسته محلی می گوید که کمبود انگیزه برای تنوع بخشیدن به اقتصاد وجود دارد. کارهای صنعتی، با توجه به آمار کانادا تقریبا بیش از 10.000 کارگر از سال  2009 در منطقه رو به رشد است. با این حال، منطقه همچنان بسیاری از مونتاژهای ساده را انجام می دهد و موقعیت خوب در حال از بین رفتن است.

مورگان، پرفسور بازنشسته تجارت از دانشگاه ویندزور گفت: “این یک هشدار است و ما باید با هوشیاری با این مساله برخورد کنیم.” او بیان کرد که سیاست مداران و تجار بومی باید تنوع سازی تولیدات را بعد از بیانیه GM درباره نزدیک بودن کارخانه مونتاژ اشاوا جدی بگیرند، که بر هزاران کارگر خودروسازی اثر می گذارد. حتی شهردار ویندزور، درو دیلکنز گفت که “ما باید برنامه ریزی را شروع کنیم، زیرا 2025  سالی که این رویداد صورت می گیرد بسیار نزدیک است.”

فالکونر که انتظار جهشی سریع از رقم سرشماری 239.144 در سال 2016؛ CMA ویندزور برای سرشماری 2019 دارد، گفت: “میزان نیروی کار بسیار دیوانه وار رو به رشد است”. “نسبت به 18 سال گذشته، افراد بیشتری در CMA ویندزور استخدام شده اند.” “تقاضای بسیار بالایی برای نیروی کار وجود دارد؛ 2500 – 2600 موقعیت کاری برای پر کردن در هر ماه وجود دارد.”  

در سال 2018، CMA ویندزور دارای تعداد بی سابقه ای از اجرای کسب و کار ها داشت (22.228)؛ که یک جهش زیر 2.000 از سال 2012 بود.  ساختار اقتصاد محلی، تولید با قدرت از روزهای تاریک 2009 ، زمانی که بخش به 28.475 کار کاهش یافته بود، بهبود یافته است. بخش تولید در سال 2018، 38.553 نفر را استخدام کرده است و تا سال 2020 انتظار می رود که تا بیش از 40.000 نفر افزایش یابد.

مک کنزی گفت با بیش از 7 بیلیون دلار در پروژه های ساخت و ساز (پل بین المللی گردی هو، بیمارستان جدید) که برای پنج تا هفت سال برنامه ریزی شده است، او پیش بینی کرده است که منطقه رو به رشد باقی می ماند. اگر دلار پایین باقی بماند و تعرفه ی آلومینیوم و فولاد ایالات متحده آمریکا از بین برود، تنها چیزی که اقتصاد محلی را توسعه می دهد صادرات 80 تا 85 درصد تولیدی در منطقه است.

آمار بیکاری در ویندزور کانادا

آمار بیکاری در ویندزور کانادا

آمار بیکاری در ویندزور کانادا

براساس آمار کانادا ، میزان بیکاری در منطقه ویندزور اندکی بالا رفته است.  میزان بیکاری در ماه مارس 5.5 درصد بود ، در حالی که در فوریه 5.2 درصد بود. در  سطح ملی، اقتصاد پس از یک سود ماهانه قوی به کانادا کمک کرد تا بهترین سه ماهه اشتغال زایی خود را از اواخر سال 2017 به بعد بگذراند و در سطح ملی، 7،200 شغل ایجاد کند.

ثبات بازار کار در ویندزور- اسکس

تحقیق نیروی کار آمار کانادا به این نتیجه رسید که میزان بیکاری در ماه گذشته به میزان 5.8 درصد ثابت ماند. بعد از افزایش ماهانه 66.800 کار جدید در ژانویه و 55.900 در فوریه، مارس شاهد کاهش بود – که بهترین شروع دو ماه سال جدید بعد از 1981 بود. بر اساس آمارگیری تامسون رویترز ایکون، بسیاری از اقتصاددانان منتظر ایجاد شغل های سوپرایزی هستند و میانگین پیش بینی، خواستار دستیابی به تنها 10،000 شغل بود.

آمار کانادا بیان می کند که میزان موقعیت های استخدامی در بخش خصوصی در ماه گذشته به 17.300 کاهش یافت، در حالی که پست های شغلی دولتی به میزان 4.200 افزایش یافت و مشاغل خود اشتغالی به 6.000 افزایش یافت. میانگین سال به سال افزایش حقوق ساعتی در مارس 2.4 درصد بود، که بالاتر از میزان اعلام شده 2.3 درصد در فوریه بود. مشاغل صنعت حمل و نقل، تولیدی در سر تا سر کشور شاهد افزایش استخدام بود. بر اساس گزارش نیروی کار دسامبر 2018 آمار کانادا حدود 26.000 افراد کمتری در خرده فروشی مشغول به کار بودند. تنها در انتاریو، استخدام به میزان 1.1 درصد افزایش یافت. آمار کانادا بیان کرد که افزایش در کار تمام وقت است.

هزینه زندگی در ویندزور کانادا

غذا

  • منوی اصلی ناهار( شامل نوشیدنی) در منطقه تجاری14 دلار کانادا است.
  •  وعده غذایی در رستوران فست فود کمبو(غذای بزرگ مک یا مشابه آن)11 دلار کانادا است.
  • 500 گرم(1 پیمانه) سینه مرغ بدون استخوان 6 دلار کانادا است.
  •  1 لیتر شیر پر چرب 2.35 دلار کانادا است.
  • 12 تخم مرغ بزرگ2.69 دلار کانادا است.
  • 1 کیلوگرم(2 عدد) گوجه فرنگی3.38 دلار کانادا است.
  • 500 گرم(16 اونس) پنیر محلی 9 دلار کانادا است.
  • 1 کیلوگرم(2 عدد سیب)3.77 دلار کانادا است.
  • 1 کیلوگرم(2 عدد) سیب زمینی2.86 دلار کانادا است.
  • 2 لیتر کوکاکولا:2.01 دلار کانادا است.
  • نان برای 2 نفربه مدت 1 روز:1.91 دلار کانادا استو

مسکن

  •  اجاره ماهانه مسکن برای 85 متر مربع(900 متر مربع) محل اقامت آپارتمان مبله  در منطقه گرانقیمت 1.156 دلار کانادا است.
  • اجاره ماهانه برای 85 متر مربع( 900 متر مربع)  آپارتمان مبله در منطقه معمولی:907 دلار کانادا است.
  • آب و برق 1 ماه( گرمایش، برق ، گاز، ) برای دو نفر در آپارتمان 85 متر مربع 165 دلار کانادا است.
  • اجاره ماهانه آپارتمان 45 متر مربع (480 متر مربع) مبله شده در منطقه گرانقیمت:1.008 دلار کانادا است.
  • اجاره ماهانه آپارتمان 45 متر مربع(480 متر مربع) مبله شده در منطقه معمولی:646 دلار کانادا است.
  • آب و برق 1 ماه( گرمایش، برق ، گاز، ) برای دو نفر در آپارتمان 85 متر مربع 162 دلار کانادا است.
  •  اینترنت 8mbps (1 ماهه): 48 دلار کانادا است.
  • تلویزیون صفحه تخت:387 دلار کانادا است.
  • مایکروویو:800/900 وات( مارک های بوش و پاناسونیک،ال جی، شارپ، یا برندهای مشابه):122 دلار کانادا است.
  •  مواد شوینده لباسشویی:8 دلار کانادا است.
  • نرخ ساعتی برای کمک به تمیز کردن منزل:21 دلار کانادا است.

لباس

  • 1 جفت شلوار جین( مارک لویس 501 یا مشابه)52 دلار کانادا است.
  • لباس تابستانی در فروشگاه High street(ZARA و h&M یا خرده فروشی های مشابه) 52 دلار کانادا است.
  • 1 جفت کفش ورزشی( نایک، آدیداس یا مارک های مشابه آن) 99 دلار کانادا است.
  •  1 جفت کفش چرم مردانه:119 دلار کانادا است.

 حمل و نقل

  • واکس وگن گلف 1.4 TSI 150 cv( یا معادل آن) بدون هزینه اضافی:26.256 دلار کانادا
  •  1 لیتر(1/4 گالن)گاز:1.16 دلار کانادا
  • بلیط ماهانه حمل و نقل عمومی: 81 دلار کانادا
  • سفر تاکسی در تعرفه اساسی روزکاری، 8 کیلومتر( 5 مایل)

 مراقبت های شخصی

  •  داروهای سرد به مدت 6 روز(Tylenol frenadol coldrexیا مارک های معادل آن) :11 دلار کانادا است.
  • 1 جعبه آنتی بیوتیک(دوز 12)
  • مراجعه کوتاه به پزشک خصوصی(15 دقیقه):214 دلار کانادا است
  • 1 جعبه 32 عددی تامپون (tompax،OB،): 8 دلار کانادا است.
  • دئودورانت رول(50 میلی لیتر):3.77 دلار کانادا است.
  • شامپوی مو2*1(400 میلی لیتر) 4.57 دلار کانادا است.
  • 4 رول دستمال توالت:3.32 دلار کانادا است.
  • تیوپ خمیردندان:2.01 دلار کانادا است.
  • مدل موی استاندارد در منطقه خارج از شهر:19 دلار کانادا است.

 سرگرمی

  • شام اولیه برای دو نفر: 50 دلار کانادا است.
  • 2 بلیط برای فیلم: 23 دلار کانادا
  • 2 بلیط برای تئاتر( بهترین صندلی های موجود):146 دلار کانادا
  •  شام برای دو نفر در یک رستوران ایتالیایی در منطقه ی خارج از شهر شامل غذای اشتها آور، غذای اصلی ، نوشیدنی و دسر:98 دلار کانادا
  • کاپوچینو در منطقه ی خارج از شهر:3.82 دلار
  • نوشیدنی سرد(500 میلی لیتر):5.70 دلار کانادا
  • آی پد وای فای128 گیگابایت:495 دلار کانادا
  • 1 دقیقه تعرفه تلفن همراه پیش پرداخت( بدون تخفیف)
  • 1 ماه عضویت سالن بدنسازی در منطقه تجاری:46 دلار کانادا است.
  • 1 بسته سیگار مارلبرو:12 دلار کانادا است.

 میزان جرم و جنایت در ویندزور کانادا

5 آمار جرم و جنایت که در صورت زندگی در ویندزور باید از آن آگاهی داشته باشید:

  1. نوامبر ماه پیشگیری از وقوع جرم است و JM Security اقدامات پیشگیرانه ای از جمله ارزیابی امنیت خانه ها،بررسی ارسال های جدید وبلاگ ها و فیلم ها انجام داده است تا امنیت شهر ویندزور بیشتر شود.
  2. میزان جرم و جنایت در ویندزور ، انتاریو:
  3. میزان جرم و جنایت در شهر ویندزور طی یک سال گذشته به سرعت در حال افزایش بوده است ، با این حال ، اکثر ساکنان از این آمار نگران کننده آگاه نیستند.
  4. در زیر 5 آمار جرم و جنایت در ویندزور که باید از آن آگاهی داشته باشید را می توانی مشاهده کنید:
  5. شاخص شدت جرایم ویندزور در سال 2018 ، 7% افزایش یافته است.

دستگیری های ویندزور:

این افزایش قابل توجه در اوایل سال جاری در Stats Canada گزارش شده و از سال 2016 افزایش اندکی داشته است. نکته قابل توجه اینست که شاخص شدت جرم بر اساس تعداد جرایم گزارش شده محاسبه می شود ، بدین معنی که در صورت گزارش شدن همه جرایم ، این رقم بسیار بیشتر خواهد بود. دزدی یا تلاش برای سرقت هر 2 روز یک بار در ویندزور اتفاق می افتد.

به گفته پلیس ویندزور این فکر ترسناکی است که منازل و مشاغل هر چند روز یک بار مورد سرقت قرار می گیرند. هر 5 ساعت و نیم فردی با زور به مکانی وارد می شود. طبق ساعت جنایی پلیس ویندزور (2017) ، نه تنها هر روز این اتفاق در ویندزور می افتد ،بلکه چندین بار در روز رخ می دهد. برای پیشگیری از این مورد توصیه می شود درختان خود را هرس کنید و منزل و محل کار خود را سامان دهید تا مجرمین  مکان کمتری برای پنهان شدن داشته باشند. همچنین پیش از ترک منزل یا محل کار از قفل بودن تمامی درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنید.

سرقت دارایی و اموال رایج ترین جرم در ویندزور است. در ماه گذشته 803 مورد سرقت دارایی و در در 6 ماه گذشته(می-نوامبر)   3576 مورد رخ داده است. سرقت دارایی شامل دزدی، سرقت وسایل نقلیه، سرقت منزل، وارد شدن با زور به مکانی و غیره می شود. بیشتر سرقت اموال بین 9 صبح و 3 بعدازظهر اتفاق می افتد. طبق اظهارات Alarm Clock ما معمولا فکر می کنیم اکثر جرایم در شب اتفاق می افتد ، زیرا مکان های بیشتری برای مخفی شدن مجرمین وجود دارد، اما در ویندزور چنین نیست.

 میزان جرم و جنایت در ویندزور کانادا

میزان جرم و جنایت در ویندزور کانادا

میزان جرم در ویندزور ، کانادا

  1. افزایش جرم و جنایت در 3 سال اخیر 50.00 متوسط
  2. نگرانی درباره ورود به منازل و سرقت اموال 35.53 کم
  3. نگرانی درباره مورد ضرب و شتم واقع شدن و یا به سرقت رفتن 27.03 کم
  4. نگرانی درباره سرقت خودرو 20.95 کم
  5. نگرانی درباره سرقت اجزای خودرو 36.81 کم
  6. نگرانی درباره مورد حمله قرار گرفتن 27.70 کم
  7. نگران درباره مورد توهین قرار گرفتن 26.32 کم
  8. نگران درباره حمله فیزیکی به دلیل رنگ پوست، نژاد و یا مذهب 15.13 بسیار کم
  9. مشکلات مربوط به مصرف و یا معامله مواد 66.45 زیاد
  10. مشکلات مربوط به سرقت اموال از جمله ویرانگری و دزدی 44.59 متوسط
  11. جرایم خشونت آمیز مانند حمله و سرقت مسلحانه 28.83 کم
  12. مشکل فساد و رشوه خواری 31.25 کم

برای آشنایی بیشتر از شهرهای کشور کانادا و همچنین شرایط ورود به کانادا یهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *