رشته های دانشگاه خزر باکو

رشته های دانشگاه خزر باکو ، مورد تایید وزارت بهداشت برای ورودی 2017 – 2018 شده است ولی همان طور که در ادامه مقاله خواهید دید، این دانشگاه رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ندارد و علت تایید این دانشگاه توسط وزارت بهداشت رشته های دیگر این دانشگاه بوده است. اگر قصد تحصیل در آذر بایجان را دارید ایمتن را دنبال کنید .

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برنامه های مقطع کارشناسی رشته های دانشگاه خزر باکو

دانشکده فنی و علوم کاربردی

لیسانس علوم کامپیوتر

یکی از رشته های دانشگاه خزر باکو ، برنامه تحصیلی علوم رایانه برای دانشجویانی طراحی شده است که می خواهند آمادگی حرفه ای در علوم رایانه کسب کنند، اما لزوما علاقه خاصی به سخت افزار کامپیوتر ندارند. در برنامه درسی، دانشجویان مباحث اصلی را در مهندسی نرم افزار، اصول زبان های برنامه نویسی، ساختارهای داده، معماری کامپیوتر، تئوری محاسبات و زبان رسمی، سیستم عامل، سیستم های توزیع شده، مدل سازی رایانه ای، شبکه های کامپیوتری، ساختار کامپیوتر، هوش مصنوعی و برنامه ریزی ریاضی مطالعه می کنند.

لیسانس مهندسی کامپیوتر

یکی از رشته های دانشگاه خزر باکو ،مهندسی کامپیوتر شامل مدل سازی، تجزیه و تحلیل، طراحی و کاربرد سیستم های مرتبط با کامپیوتر است. این رشته به آموزش در مقطع کارشناسی و به منظور درک، طراحی، پیاده سازی و استفاده از نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر ها و سیستم ها می پردازد. دانش آموزان تمام جنبه های اصلی سیستم های کامپیوتری از جمله: طراحی منطقی، معماری سیستم کامپیوتری، ساختار داده ها، الگوریتم ها، مفاهیم سیستم عامل، زبان برنامه نویسی سطح بالا، استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در هر دو محتوای مهندسی و غیر مهندسی را مطالعه می کنند. دانشجویان این مطالعات علم کامپیوتر را با جنبه های مربوط به مهندسی برق مانند: نظریه مدار، سیگنال ها و سیستم ها، مدارهای الکترونیکی و طراحی، مدارهای مجتمع و استفاده از دستگاه ترکیب می کنند.

لیسانس مهندسی نفت

یکی از رشته های دانشگاه خزر باکو ، مهندسی نفت با جریان سیالات از طریق سازندهای زیرزمینی، حفاری، تولید، مهندسی مخزن و حمل و نقل نفت، گاز و دیگر منابع زیرزمینی سر و کار دارد.

لیسانس مهندسی عمران

یکی از رشته های دانشگاه خزر باکو ، برنامه درسی در رشته مهندسی عمران به نحوی برنامه ریزی شده است تا آموزش عالی و حرفه ای را برای دانش آموزان فراهم کند. پس از اتمام دوره های علوم پایه، دانش آموزان دوره های مکانیک کاربردی، هیدرولیک، زمین شناسی، مواد، مهندسی ساخت و ساز، زمینه های مدیریت و غیره را مطالعه می کنند. تجربیات عملی برای کسب مدرک الزامی می باشد، بنا بر این دانشجویان نیاز به انجام تمرینات در دوره های تابستانی دارند. دوره های انتخابی برای دانش آموزان فراهم می شود تا بتوانند دانش خود را در زمینه های خاص ارتقا دهند.

لیسانس علوم الکترونیک، مخابرات و رادیو

رشته های دانشگاه خزر باکو

دانشکده اقتصاد و مدیریت باکو

لیسانس مدیریت بازرگانی (عمومی)

یکی از رشته های دانشگاه خزر باکو ، SEM برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی را در رشته های امور مالی، حسابداری، تجارت بین المللی، مدیریت، بازاریابی، اقتصاد بین المللی و فناوری اطلاعات ارائه می دهد. این برنامه ها از طریق همکاری نزدیک با مدارس بازرگانی آمریکا و اروپا توسعه یافته است.

لیسانس مدیریت تجارت در امور مالی

این برنامه تحصیلی در زمینه امور مالی برای دانش آموزانی که علاقه مند به شغل های در زمینه امور مالی، تجزیه و تحلیل مالی، مدیریت مالی و بانکی هستند، طراحی شده است. این برنامه آگاهی قوی از مشکلات و روش های مربوط به عملیات مالی در موسسات مالی و غیر مالی را فراهم می کند.

لیسانس مدیریت تجارت در حسابداری و حسابرسی

برنامه تحصیلی حسابداری برای ارائه دانش و مهارت های اساسی مورد نیاز برای متخصصان حسابداری و حسابرسی طراحی شده است. این برنامه شامل مواردی مانند حسابرسی مالی، حسابرسی عملیاتی، گزارشگیری مالی، برنامه ریزی مالیاتی شرکت، تجزیه و تحلیل و کنترل هزینه است.

لیسانس مدیریت تجارت بین المللی باکو

این برنامه تحصیلی در زمینه تجارت بین الملل در درجه اول برای دانش آموزانی است که می خواهند خود را به عنوان مدیران در محیط کسب و کار جهانی معرفی کنند. این برنامه دانش آموزان را با دانش حرفه ای و فرهنگی لازم برای موفقیت در نقش رهبر و مدیر در یک محیط چند ملیتی فراهم می کند.

لیسانس مدیریت بازرگانی در بازاریابی

برنامه بازاریابی طراحی شده است تا دانش پایه را در زمینه بازاریابی عمومی، بازارها و روابط مشتریان، توسعه محصول، قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع فراهم کند.

لیسانس مدیریت کسب و کار در مدیریت

این برنامه تحصیلی در زمینه مدیریت طراحی شده است تا مهارت های اساسی مورد نیاز مدیران تجاری و سایر سازمان ها را توسعه دهد. این برنامه توانایی تجزیه و تحلیل و حل مسائل اداری و سازمانی در سازمان های تولید و خدمات را بهبود می بخشد.

لیسانس علوم اقتصاد

در یک محیط تجاری رقابتی، تصمیم گیری موثر در تخصیص منابع محدود تبدیل به یک عامل کلیدی در موفقیت و رونق سازمانی جامعه شده است. برنامه تحصیلی مقطع کارشناسی در زمینه اقتصاد ارائه شده توسط SEM فعالیت های کمی اقتصادی را در بر می گیرد.

دانشکده علوم انسانی و اجتماعی باکو

لیسانس هنر در رشته روزنامه نگاری / زبان انگلیسی

برنامه تحصیلی در رشته روزنامه نگاری با هدف کسب مهارت های حرفه ای قوی همراه با پیشینه اجتماعی در ESL، که  ESPبخشی جدایی ناپذیر از آن است، می باشد. این رشته دوره های ضروری که برای یک خبرنگار امروزی نیاز است را فراهم می کند. برنامه درسی روزنامه نگاری همچنین انتخاب گسترده ای از دوره ها را ارائه می دهد که منعکس کننده نیازها و مسائل در حال تغییر در زمینه روزنامه نگاری در دوره معاصر است.

لیسانس هنر در زبان و ادبیات آذربایجان

همانطور که از نامش مشخص است، این برنامه تحصیلی بر اساس مسائل و موضوعات مرتبط با زبان و ادبیات آذربایجان و همچنین ارتباط بین این دو می باشد. این برنامه به بررسی ادبیات آذربایجان از زمان ظهور آن تا دوره توسعه آن به ترتیب زمانی می پردازد. در این زمینه، زندگی و آثار نویسندگان و شاعرانی که در دوره های مختلف زندگی می کردند، مورد مطالعه قرار می گیرد، فعالیت های ادبی آن ها مورد بررسی قرار می گیرد، منابع ادبی ملی و جهانی تحلیل می شود، تاثیر ادبی یک نویسنده با شاعر بر دیگران تعیین می شود و فعالیت های خلاقانه آن ها در راستای دوره تاریخی زمان زندگی آن ها بررسی می شود. متمرکز شدن در مطالعه کارهای انتخاب شده توسط دانشجویان و بحث در مورد این آثار یکی از مباحث اصلی این رشته است. همچنین به دانشجویان انواع دوره های انتخابی نیز ارائه می شود.

لیسانس علوم سیاسی

این برنامه تحصیلی کارشناسی به منظور درک فرآیندها و مؤسسات اساسی سیاسی و تفاوت عملکرد آن ها در زمینه های مختلف ملی و بین المللی می باشد. این برنامه تحصیلی به روشی مشابه در ارتباط با روابط بین الملل طراحی شده است و چگونگی روابط بین شهروندان و دولت را نیز در بر می گیرد. اهداف عمومی و چشم اندازهای حرفه ای این برنامه بسیار شبیه به رشته روابط بین الملل است.

لیسانس علوم روانشناسی (جدید)

دانشکده آموزش و پرورش باکو

لیسانس آموزش در مقطع ابتدایی

برنامه آموزش ابتدایی براساس دانش و مهارت های حرفه ای تدریس در کلاس درس با کاربرد روش های آموزشی متنوع است. کارآموزی بخشی ضروری از برنامه است. دانشجویان در دانشکده آزمایشگاهی دانشگاه خزر “دنیا” تدریس می کنند.

لیسانس تدریس علوم ریاضیات و رایانه

دانشکده آموزش و پرورش همراه با دانشکده ریاضیات و علوم رایانه دانشگاه خزر، یک برنامه تحصیلی را ارائه می دهد که منجر به اخذ مدرک لیسانس و مدارک تدریس در مقطع ابتدایی و متوسطه در علوم ریاضیات و اطلاعات عمومی می شود. برای کسب این مدرک، دانشجو باید در دوره های آموزش عمومی، دوره های آموزش حرفه ای، ریاضیات و دوره های اطلاعات علمی شرکت کند. در ضمن میتوانید درباره هزینه زتدگی در آذربایجان نیز بخوانید. برای اطللاعات بیشتر و دریافت مشاوره حضوری با مشاوران ما در تماس باشید .

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *