رشته طراحی صنعتی در کانادا

یکی از رشته های مورد توجه دانشجویان خارجی طراحی صنعتی می باشد زیرا که این رشته نزدیکی زیادی در بازار کار داشته و در کشوری همچون کانادا به دلیل رونق اقتصادی و صنعت، فارغ التحصیلان به راحتی کار پیدا می کنند. در کانادا هر ساله از دانشجویان زیادی را برای تحصیل طراحی صنعتی در دانشگاه ها و کالج ها استقبال می کند. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده به بررسی موارد زیر در رشته طراحی صنعتی در کانادا پرداخته اسم:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • شرایط تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا
  • هزینه تحصیل طراحی صنعتی در کانادا
  • بازار کار فارغ التحصیلان طراحی صنعتی در کانادا

برای کسب اطلاعات بیشتر با موشاورین موسسه اصطهباناتی در شعب تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد تماس برقرار کنید.

شرایط تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا

طراحان صنعتی طراحان محصول هستند. آنها طیف گسترده ای از محصولات مصرفی مانند کفش ورزشی، هدفون، پوشیدنی و اتومبیل را ایجاد می کنند.فارغ التحصیلان برای مهارت های عملی به دست آمده از طریق محیط یادگیری دستی برنامه، در سراسر صنعت تقاضای زیادی دارند این مهارت ها شامل طراحی، گرافیک دیجیتال، مدل سازی و طراحی به کمک رایانه (CAD) است.بسیاری از پروژه های طراحی شما همکاری صنعت را برای اطمینان از ارتباط در دنیای واقعی درمورد محل کار انجام می دهند. این برنامه مبتنی بر پروژه است. توسعه مهارت در سالهای اول و دوم مورد تأکید قرار گرفته است و شامل ارائه بصری (تکنیک های دستی و دیجیتال)، ساخت مدل و طراحی به کمک رایانه (CAD) است.

مطالعات طراحی شما مهارت های فنی، چگونگی تفکر انتقادی و چگونگی تجسم ایده های خود و زنده کردن آنها را به شما یاد می دهد. برنامه برای تحریک رشد فکری و خلاقانه شما تضمین شده است. شما فرایندهای فکری پیشرفته و مهارتهای مفهومی را توسعه داده و ارتباط بین طراحی و مسئولیتهای اخلاقی مرتبط با حرفه ای بودن طراحی را کشف خواهید کرد.در سالهای بالاتر برنامه، دانشجویان در طراحی وسیله نقلیه یا طراحی محصول تخصص می یابند. پروژه پایان نامه (سال چهارم) اصلی ترین برنامه است. دانشجویان تعدادی از مباحث خود را که پروژه نهایی آنها انتخاب می شود، پیشنهاد می کنند. دانشجویان برای آگاهی از طراحی خود و سپس تولید مفهوم طراحی خود تحقیقاتی انجام می دهند. مدل های ارگونومیک، مدلهای CAD دقیق و یک مدل “سخت” دقیق تولید می شوند. کل فرآیند و منطقی که برای تصمیم گیری های طراحی استفاده می شود در گزارش پایان نامه آنها ثبت شده است.

هزینه تحصیل طراحی صنعتی در کانادا

هزینه های تحصیل رشته طراحی صنعتی در مدارس حرفه ای و دانشگاه های متفاوت است اما به طور میانگین از 7000 دلار تا 20000 دلار برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهد بود.هزینه زندگی در کانادا به صورت دانشجویی در این کشور به این صورت است که بیشتر دانش آموزان در اولین سال زندگی خود در دانشگاه را زندگی کنند. به این تالارهای محل اقامت شما گفته می شود. شما معمولاً یک خوابگاه (یا خوابگاه) را با یک هم اتاقی دیگر به اشتراک خواهید گذاشت و امکاناتی مانند آشپزخانه ، فضای اجتماعی و اتاق لباسشویی را با سایر دانشجویان به اشتراک می گذارد. پیشنهاد می شود سالانه بین 3000 تا 7500 CAD برای محل اقامت در پردیس در کانادا بودجه اختصاص دهید ، اگرچه این بستگی به منطقه شما برای انتخاب شما دارد. پس از سال اول دانشگاه، دانشجویان معمولاً برای تقسیم هزینه، یک خانه یا آپارتمان را با همسالان خود به اشتراک می گذارند. می توانید یک اتاق اجاره کنید و آشپزخانه، حمام و فضای اجتماعی را به اشتراک بگذارید. قیمت اجاره از شهر به شهر دیگر متفاوت خواهد بود و مناطق بزرگتری مانند کلگری، تورنتو و ونکوور گرانترین هستند (البته به طور متوسط ارزان تر از قیمت های نیویورک یا لندن). به شما پیشنهاد می شود برای اجاره محل اقامت خارج از دانشگاه، مبلغ 750 تا 200 دلار در ماه هزینه کنید.

هزینه تحصیل طراحی صنعتی در کانادا

هزینه تحصیل طراحی صنعتی در کانادا

در اینجا چند نمونه از متوسط هزینه های زندگی در کانادا ، گرفته شده از اومبئو در اکتبر 2019:

  • غذا خوردن در رستوران: 16 دلار کانادا برای هر نفر
  • بلیط یک طرفه برای وسایل نقلیه عمومی محلی: CA 3 دلار (2.27 دلار آمریکا)
  • قرص نان: CA 2.86 دلار (2.17 دلار آمریکا)
  • بلیط سینما: CA 13.50 دلار (10.22 دلار آمریکا)
  • هزینه ماهیانه سالن بدنسازی: CA 48.25 دلار (36.54 دلار آمریکا)

هنگام تحصیل در کانادا، شما باید بیمه درمانی اجباری بخرید. این هزینه تقریبا 600800 دلار CA (455607 دلار آمریکا) در سال هزینه خواهد داشت. همچنین اگر قبلاً چیزی ندارید، باید هزینه های اضافی مانند لباس زمستانی گرم را نیز هزینه کنید.

بازار کار فارغ التحصیلان طراحی صنعتی در کانادا

به منظور تعیین چشم انداز مورد انتظار از شغل ، میزان تفاوت بین تعداد پیش بینی شده جویندگان مشاغل جدید و فرصت های شغلی در کل دوره پیش بینی (20192028) همراه با ارزیابی شرایط بازار کار در تجزیه و تحلیل می شود. سالهای اخیر. هدف این است که تعیین کنیم آیا پیش بینی می شود شرایط اخیر بازار کار (مازاد ، تعادل یا کمبود) در دوره زمانی 20192028 ادامه یابد یا تغییر کند. به عنوان مثال ،اگر تجزیه و تحلیل شاخص های کلیدی بازار کار در کانادا نشان دهد که تعداد افراد متقاضی شغل برای پر کردن شغل های کاری (کمبود کارگران) در یک گروه شغلی در سال های اخیر کافی نبود ، از پیش بینی ها برای ارزیابی اینکه آیا این وضعیت ادامه خواهد یافت استفاده می شود. در طول دوره پیش بینی یا اگر شغل به سمت شرایط متعادل پیش برود.تجزیه و تحلیل شاخص های کلیدی بازار کار مانند جای خالی شغل و رشد اشتغال و همچنین نرخ بیکاری نشان می دهد که تعداد افراد متقاضی شغل برای پر کردن مشاغل شغلی در این گروه شغلی در دوره 20162018 کافی بود.برای مشاغل فنی در معماری، پیش نویس، نقشه برداری، ژئوماتیک، در دوره زمانی 20192028، شغل های جدید (ناشی از تقاضای گسترش و تقاضای جایگزینی) 17100 نفر در کل پیش بینی شده است، در حالی که 38.400 متقاضی شغل جدید (ناشی از ترک تحصیل، مهاجرت) انتظار می رود که برای پر کردن آنها در دسترس باشد.اگرچه این گروه شغلی در سالهای اخیر از بازار متوازن برخوردار بوده است، اما متقاضیان مشاغل پیش بینی شده انتظار می رود که از میزان اشتغالزایی بالاتر باشند و مازاد کارگران را در دوره 20192028 ایجاد کنند.کد طبقه بندی مشاغل ملی کانادا (NOC) برای این نقش 2252 است. عناوین شغلی و وظایف دقیق در این شغل متفاوت است و نمونه هایی از برخی عناوین شغلی عبارتند از: طراح صنعتی، طراح مبلمان و …براساس آخرین آمار، بالاترین دستمزد متوسط ساعتی (متوسط) در ونکوور که در اصلی جنوب غربی بریتیش کلمبیا با 32.96 دلار در ساعت و کمترین میانگین (متوسط) دستمزد در مونترال، کبک با 20.00 دلار در ساعت بدست می آید.حقوق سالانه متوسط تمام وقت برای این شغل در منطقه 45000 دلار 65،000 دلار است.

بازار کار فارغ التحصیلان طراحی صنعتی در کانادا

بازار کار فارغ التحصیلان طراحی صنعتی در کانادا

با مطالعه مقاله بالا نسبت به شرایط تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا، هزینه تحصیل در کانادا و هزینه زندگی دانشجویی در کانادا و همچنین بازار کار فارغ التحصیلان رشته طراحی صنعتی در کانادا آشنا شدید. لازم است بدانید طراحی صنعتی یکی از رشته های پرطرفدار در بازار می باشد و این هم به دلیل رونق صنعت کانادا است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شعب تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد تما برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد رشته طراحی صنعتی در کانادا

1- هزینه تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا چقدر است؟

هزینه تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا بسته به اینکه کالج را انتخاب کنید یا دانشگاه از 7000 دلار تا 20000 دلار می تواند باشد.

2- درآمد رشته طراحی صنعتی در کانادا چقدر است؟

درآمد رشته طراحی صنعتی در کانادا از 45000 دلار در سال شروع شده و بیشترین میزان آن 65000 دلار می باشد.

3- هزینه زندگی دانشجویی در کانادا چقدر است؟

هزینه زندگی دانشجویی در حدود 1500 دلار تا 2500 دلار به تناسب شهر محل زندگی و شیوه زندگی شما می باشد.

4- بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا کجاست؟

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا ، آلبرتا در کلگری، دانشگاه تورنتو در اونتاریو و…. هستند.

5- آیا دانشگاه های کانادا برای تحصیل رشته طراحی صنعتی معتبر هستند؟

بله دانشگاه های معتبر زیادی برای تحصیل این رشته وجود دارد.

6- آیا رشته طراحی صنعتی برای تحصیل در کانادا مناسب است؟

بله این رشته دارای بازار کار و کیفیت آموزشی خوبی در کانادا است.

7- آیا رشته طراحی صنعتی را می تواند در کالج خواند؟

بله، کالج ها نیز دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی در کانادا را ارائه می دهد.

8- رشته طراحی صنعتی در کانادا چه مقاطعی را دارد؟

رشته طراحی صنعتی در کانادا از دوره های کوتاه مدت در کالج تا کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های کانادا ارائه می شود.

9- آیا در رشته طراحی صنعتی کانادا لازم به یادگیری نرم افزار است؟

بله یکی از معروف ترین نرم افزار ها در رشته طراحی صنعتی، CAD می باشد.

10- آیا رشته طراحی صنعتی در کانادا آزمون ورودی دارد؟

خیر هیچ آزمون ورودی برای تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا وجود ندارد.

11- آیا برای تحصیل رشته طراحی صنعتی در کانادا مدرک آیلتس لازم است؟

بله برای تحصیل تمامی رشته ها در کانادا مدرک آیلتلس الزامی است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *