دیدگاه مثبت کانادایی ها به مهاجران

مهاجرت به کشور های مختلف تحت تاثیر مولفه های بسیار زیادی است. یکی از این مولفه ها نیز پذیرش مردم آن کشور نسبت به مهاجران است. از دیرباز کانادا کشوری مهاجر پذیر بوده است. از این رو می توان گفت که مهاجرت به کانادا برای تمامی مهاجران گزینه ای بسیار مناسب می باشد. یکی از مهم ترین علت هاس مهاجر پذیر بودن کشور کانادا، دیدگاه مثبت کانادایی ها به مهاجران می باشد که روز به روز در حال افزایش است. این روز ها با وجود شیوع ویروس کرونا از این میزان دیدگاه مثبت کاسته نشده و باز هم کانادایی ها علاقه خود را به حضور مهاجران در این کشور نشان داده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دیدگاه مثبت کانادایی ها به مهاجران

مهاجرت به کانادا از راه های بسیاری ممکن است و یکی از معروف ترین این روش ها، اکسپرس اینتری کانادا می باشد. برای مهاجرت به این کشور یکی از بهترین گزینه هایی که مهاجران را حمایت می کند، دیدگاه مثبت کانادایی ها به مهاجران می باشد. اکثر کانادایی ها می گویند مهاجرت کانادا را به یک کشور بهتر تبدیل می کند. در واقع کانادایی ها معتقدند که مهاجرت کانادا را به یک کشور متنوع تر و چند فرهنگی تبدیل می کند. علاوه بر این یک مطالعه جدید هم نشان می دهد که کانادایی ها در سال گذشته پذیرش بیشتری از مهاجران داشته اند. بیشتر کانادایی ها با سطح مهاجرت کنونی راحت هستند.

آن ها مهاجران را برای اقتصاد مفید می دانند و این مسئله را تهدیدی برای مشاغل کانادایی ها نمی دانند. این یافته ها از نظرسنجی اخیر موسسه محیط زیست ، یک سازمان غیر انتفاعی که تحقیقات اجتماعی اصلی را درباره موضوعات سیاست عمومی و تغییرات اجتماعی ترویج می کند ، حاصل شده است. ابن تحقیقات که در زمان شیوع بیماری کووید نوزده اتفاق افتاده نشان می دهد که این بیماری و فشار های آن تاثیری بر شرایط زندگی مردم نداشته است. نگرش نسبت به سطح مهاجرت تقریباً در هر قشر از مردم مثبت تر شده است. 

مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی با نظر مثبت کانادایی ها

دیدگاه های مثبت در مورد سطح مهاجرت بیشتر در آتلانتیک کانادا و کانادایی هایی که سطح تحصیلات و درآمد بالایی دارند ، گسترده است. بیش از ۵۶ درصد افرادی که در کانادا زندگی می کنند موافقند که کانادا برای افزایش جمعیت خود به مهاجرت بیشتری نیاز دارد. با این حال حدود ۳۶ درصد مردم هم با این نظر مخالف هستند و ۷ درصد نیز نظر قاطعی نداشته اند.

در این میان اکثر کانادایی ها موافقند که مهاجرت برای اقتصاد مثبت است. در واقع در سال جدید میلادی ۸۴ درصد کانادایی ها بر این باور هستند که در سال ۲۰۱۹ میلادی تاثیر مهاجرت بر کانادا بسیار مثبت بوده است. حدود ۷۸ درصد از کانادایی ها هم با این مسئله که مهاجران کار در کانادا را از کانادایی های مقیم می گیرند مخالف هستند. با این توصیفات می توان گفت که مهاجرت به کانادا با تمام شرایط و سختی ها مزایای بسیار زیادی دارد که برای متقاضیان مهاجرت به این کشور بسیار مناسب می باشد. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *