تحصیل دوره های زبان آفریقای جنوبی

جهت تحصیل در آفریقای جنوبی چندین کالج زبان در شهر کیپ تاون این کشور وجود دارد که از میان آنها کالج IH و EF از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هر دوی این کالج ها دانشجویان متقاضی زیادی را سالانه چه از داخلی آفریقا و چه از سطح بین المللی جذب می کنند. طبق گفته کارشناس موسسه توسعه گران مهر، جالب است بدانید مدرسین زبان در این کالج ها از کشور انگلستان هستند. پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را در مورد تحصیل دوره های زبان آفریقای جنوبی حتما مطالعه فرمائید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره های زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی

  • زبان انگلیسی برای خانواده ها و گروه های کوچک (The English for Families and Small Groups)

آیا تا کنون به فکر یادگیری زبان با گروه کوچکی از دوستان یا خانواده خود بوده اید ؟ اگر جواب شما مثبت است، این برنامه ایده آل ترین گزینه خواهد بود. زبان انگلیسی برای خانواده ها و گروه های کوچک، نیازهای زبان یک گروه 4 نفره را برآورده می کند. مدرسین دوره هایی را تنظیم کرده اند که برای این گروه ها در سطح بهینه جواب می دهد.

در طول مدت اقامت، برنامه ای برای شما طراحی می شود که نه تنها قادر خواهید بود به طور جمعی به یادگیری زبان بپردازید، بلکه می توانید از مکان های شگفت انگیز از جمله ساحل Boulders و خلیج Hout نیز بازدید کنید. هرگز جای نگرانی نخواهد بود و در این سفرهای تفریحی مدرس اختصاصی،شما را همراهی خواهد کرد تا تجربه ای بسیار ارزشمند کسب کنید. با این برنامه ویژه، فرصتی برای ایجاد خاطرات ماندگار با دوستان و خانواده فراهم خواهد شد.

  • انگلیسی تجارت و بیزنس (Business English)

دنیای تجارت برای برقراری ارتباط بدون مرز است. به همین دلیل، افراد به یادگیری زبان صنعتی که در آن کار می کنند، می پردازند تا بتوانند راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنند. دوره های انگلیسی تجارت برای متخصصینی طراحی شده است که مایلند در زمان اوقات فراغت و تعطیلات یا در برخی از زمان های خاص آموزشی به یادگیری زبان بپردازند. برای برخی افراد، هدف ارتقای مهارت های زبانی است که قبلاً آموزش دیده اند تا بتوانند در جلسات و برای درک بهتر،مهارت بیشتری داشته باشند.

هماهنگ کنندگان این برنامه مقدمات لازم را برای تهیه مسکن بهتر همراه با خانواده های میزبان در آفریقای جنوبی ترتیب داده اند. شما غذا، فرهنگ و مهمان نوازی برخی از خانواده ها را در هرمانوس، خلیج گوردونز، سایمونز تاون و کیپ تاون تجربه خواهید کرد. این یک سفر آموزشی است که مطمئنا هرگز فراموش نخواهید کرد!

این دوره برای کلیه متخصصینی که تمایل دارند در جلسات و مصاحبات آماده شوند، مهارت های لازم را در مورد مدارک شرکت ها کسب کنند، پشت تلفن با اعتماد به نفس صحبت کنند و ایمیل ها را سریع و راحت ارسال نمایند طراحی شده است.

  • آموزش انگلیسی در منزل (The Homestay English)

دوره انگلیسی Homestay یکی از جذاب ترین گزینه ها برای یادگیری زبان انگلیسی محسوب می شود. زبان آموزان تجربه زندگی با معلم را کسب می کنند و این به معنای کسب درک عمیق و کامل از فرهنگ انگلیسی در یک مدت بسیار کوتاه است. در این مدت زبان انگلیسی شما سریعتر از سایر برنامه ها ارتقا می یابد. به هر زبان آموز بر اساس درک او از زبان _ از مبتدی تا سطح عملی تدریس می شود. ( گزینه ها نامحدود و کاملا به اختیار شما می باشد.) این دوره در منازل زیبا در کیپ تاون، دوربان و استلنبوش در آفریقای جنوبی برگزار می شود. این دوره برای زبان آموزان بزرگسال و زبان آموزان نوجوان مناسب است.

  • زبان انگلیسی همراه با فعالیت های عملی (English Plus Activities)

این دوره همان طور که از نام آن پیداست، یادگیری زبان همراه با انجام فعالیت های متنوع به طور همزمان است. این دوره به زبان آموزان این امکان را می دهد تا با انجام فعالیت های مختلف از اقامت در آفریقای جنونی لذت ببرند و برنامه دقیقی برای زمان مشخص داشته باشند. مدرسین نیز بهترین گزینه را بر هر شخص و برای افرادی که تمایل دارند با دوستان خود به یادگیری زبان بپردازند، فراهم می کند.

همچنین آنها برای برنامه ریزی بهتر پیشنهاداتی ارائه می دهند تا مطمئن شوند این دوره زبان برای شما مناسب است. این دوره زمینه های مهیجی در زمان یادگیری زبان فراهم می کند. شما می توانید شانس خود را در بهبود مهارت زبان و تمرکز بر علایق ویژه خود در آفریقای جنوبی بیشتر کنید. این دوره برای افراد مبتدی نیز مناسب است.

  • درک عمیق فرهنگ آفریقای جنوبی _ با یا بدون دروس انگلیسی

این دوره همان طور که از نام آن پیداست، روشی آرام و ساده برای یادگیری یا ارتقای زبان انگلیسی با شرکت در فعالیتهای مختلف است. این دوره به زبان آموزان سنین مختلف این امکان را می دهد تا از روش های مختلفی که تنها برای مردم محلی شناخته شده است، از آفریقای جنوبی لذت ببرند. مدرسین زبان انگلیسی و میزبانان در منزل بهترین گزینه برای هر شخص و برای افرادی که تمایل دارند با دوستان خود به یادگیری زبان بپردازند، می باشد. میزبانان پیشنهاداتی برای برنامه شما ارائه می دهند تا اطمینان حاصل کنند که به درک عمیقی از فرهنگ در طی سفر رسیده اید. این دوره زمینه های مهیجی برای یادگیری زبان انگلیسی فراهم می کند. تنها در اینجا این فرصت را پیدا خواهید کرد که مهارتهای زبانی خود را ارتقا دهید و همچنین بر علاقه های خاص خود در آفریقای جنوبی متمرکز شوید.

بهترین مدارس زبان آفریقای جنوبی

بهترین مدارس زبان آفریقای جنوبی

بهترین مدارس زبان آفریقای جنوبی

  • مدرسه پورت الیزابت (Port Elizabeth)

موسسه زبان خلیج (Bay Language )، تنها در فاصله 120 متر از سواحل اصلی پورت الیزابت واقع شده است و در حومه آرام منطقه سامر استرند (Summerstrand) قرار دارد و برای دانش آموزانی ایده آل است که می خواهند یک تجربه یادگیری بسیار مؤثر را با بعضی از شرایط زندگی بسیار عالی و حیات وحش، طبیعت و فعالیت های ورزشی ترکیب کنند.

  • مدرسه زبان انگلیسی ES

این مدرسه در یک ساختمان زیبای میراث باستانی و مرمت شده، در مرکز شهر واقع شده است و تنها چند خیابان از تمام فعالیت های مشهور در خیابان لانگ استریت (Long Street ) و چند بلوک از مکان مشهور واترفرونت (V & A Waterfront) فاصله دارد.

  • مرکز زبان انگلیسی UCT

این مرکز زبان در دانشگاه کیپ تاون (Cape Town) و در حومه شهر هیدینگ (Hiddingh) قرار دارد، که در شهر و در نزدیکی کلیه مغازه ها، رستوران ها، بانک ها، کافه ها، و باشگاههای تفریحی واقع شده است. دانشجویان دانشگاه کیپ تاون (Cape Town)، به کتابخانه دانشجویی و رایانه دسترسی کامل دارند.

  • مدرسه مطالعاتی امید خوب (good hope)

این مدرسه در یک منطقه مسکونی دارای فروشگاههای گرانقیمت و شیک، با رستوران ها، فروشگاه ها، و امکانات ورزشی فراوان واقع شده است و مسیرهای ارتباطی حمل و نقل عمومی در نزدیکی این مدرسه قرار دارند. مرکز این مدرسه در مرکز منطقه نیوزیلند واقع شده است، همچنین، این مدرسه مرکز دیگری در کیپ تاون، جورج مال(Georges Mall)، 8001، پلاک 5، دارد.

  • دانشکده زبان انگلیسی آکسفورد (oxford)

درباره دانشکده زبان انگلیسی آکسفورد، که در شهر کیپ تاون واقع شده است، می توان گفت که این دانشكده بهترین مکان برای یادگیری زبان انگلیسی به روش مناسبی است. در طی چند سال گذشته، این دانشکده از طریق انجام تعهدات خود و ارائه دوره های آموزش زبان انگلیسی با کیفیت عالی، به یک نام تجاری دارای اعتبار جهانی تبدیل شده است.

  • مدرسه اینترلینک (INTERLINK)

این مدرسه در ناحیه سی پوینت (Sea Point)، بین منطقه ناحیه تیبل مونتین (Table Mountain ) و اقیانوس اطلس، و تنها به فاصله 10 دقیقه از مرکز شهر واقع شده است که یک بخش بسیار گسترده از شهر است و به طور شبانه روزی شلوغ می باشد. مدرسه اینترلینک (Interlink) به طور ایده آل در مرکز ناحیه سی پوینت (Sea Point)، در کنار جاده اصلی و نزدیک به همه وسایل نقلیه عمومی، مغازه ها، و امکانات رفاهی دیگر واقع شده است

  • مرکز شهر زبان (language city center)

مرکز شهر زبان (language city center) (LTC) در سال 1996 تاسیس شده است و در مرکز بسیار پر جنب و جوش شهر کیپ تاون در خیابان ترندی بری (trendy Bree ) واقع شده است. فروشگاه ها، رستوران ها و خیابان مشهور لانگ استریت (Long Street) در مسافت بسیار نزدیک و همچنین در مسیر وسایل حمل و نقل عمومی این مرکز آموزش زبان قرار دارند.

هزینه دوره های زبان آفریقای جنوبی

  1. دوره استاندارد: مبتدی تا پیشرفته، 1 تا 48 هفته که از 295 یورو آغاز می شود.
  2. دوره فشرده: مبتدی تا پیشرفته، 1 تا 48 هفته که از 385 یورو آغاز می شود.
  3. زبان انگلیسی برای کار: متوسط رو به پایین تا پیشرفته، 1 تا 23 هفته که از 385 یورو آغاز می شود.
  4. زبان انگلیسی در شهر: مبتدی تا پیشرفته، 1 تا 10 هفته که از 385 یورو آغاز می شود.
  5. دوره کمبریج (B2 اول)، 20 درس در هفته: متوسط تا پیشرفته، 9 تا 12 هفته که از 2295 یورو آغاز می شود.
  6. دوره کمبریج (B2 اول)، 30 درس در هفته: متوسط تا پیشرفته، 9 تا 12 هفته که از 3105 آغاز می شود.
  7. دوره کمبریج (C1 پیشرفته) 20 درس در هفته: متوسط رو به بالا تا پیشرفته، 12 هفته که از 2505 یورو آغاز می شود.
  8.  دوره کمبریج (C1 پیشرفته) 30 درس در هفته: متوسط رو به بالا تا پیشرفته، 10 تا 12 هفته که از 3445 یورو آغاز می شود.
  9. دوره کمبریج (C1 پیشرفته) 30 درس در هفته: متوسط رو به بالا تا پیشرفته، 12 هفته که از 3405 یورو آغاز می شود.
  10. دوره آیلتس IELTS: متوسط تا پیشرفته، 4 تا 23 هفته که از 1405 یورو آغاز می شود.

خوابگاه های مدارس زبان آفریقای جنوبی

هر مدرسه طیف وسیعی از ساختمان های مورد نظر برای اقامت دانش آموزان متقاضی را ارائه می کند، و یک شرایط زندگی غنی از امکانات و هیجان انگیز را در خارج از برنامه آموزشی برای دانش آموزان فراهم می کند. مسئولین مدرسه این موضوع را مد نظر دارند که محل اقامت دانش آموز، یک جنبه اصلی گذراندن هر دوره زبان در خارج از کشور است. به همین دلیل، مدارس زبان آفریقای جنوبی هنگام انتخاب مدارس همکار، مؤسساتی را انتخاب می کنند که بتوانند کیفیت بالای محل اقامت دانش آموزان را همانند کیفیت بالای دوره های آموزش زبان تضمین کنند. مسئولین مدارس خوشحال می شوند که بتوانند در پیدا کردن مناسب ترین محل اقامت در طول آموزش دوره زبان به دانش آموزان کمک کنند.

  • خانواده میزبان

خانواده های میزبان دانش آموزان به دقت توسط موسسات همکار مدارس زبان انتخاب می شوند و به طور مرتب بوسیله اطلاعات دریافت شده از دانش آموزان تحت نظارت دقیق قرار می گیرند. به طور کلی، دانش آموزان دارای زبان مادری مشابه در کنار یکدیگر اسکان داده نمی شوند، مگر اینکه دانش آموزان در این مورد درخواست نمایند. درخواست های خاص مربوط به خانواده میزبان (کودکان، نوجوانان، حیوانات، رژیم های غذایی ویژه، افراد غیر سیگاری و غیره) نیز در حد امکان در نظر گرفته می شوند.

خوابگاه های مدارس زبان آفریقای جنوبی

خوابگاه های مدارس زبان آفریقای جنوبی

این موضوع بسیار مهم است که چنانچه دانش آموزانی دارای آلرژی و یا شرایط پزشکی خاصی هستند باید موضوع را به مسئولین مدرسه اطلاع بدهند تا از طریق مدرسه به خانواده میزبان اطلاع داده شود. موضوعات و سرگرمی های مورد علاقه دانش آموزان نیز یک عامل مهم در انتخاب مناسب ترین خانواده میزبان برای دانش آموز می باشد. به طور کلی، خانواده های میزبان در نزدیکی مدرسه مورد نظر دانش آموز زندگی می کنند. هیچگونه شکی در این مورد وجود ندارد که اقامت در کنار یک خانواده مناسب، بهترین نوع اسکان برای گذراندن دوره های آموزشی در رشته زبان است.

تماس روزانه دانش آموز با خانواده میزبان او را قادر می سازد که به طور مرتب زبان خارجه مورد نظر خود را تمرین کند، و همچنین به کشف ابهام های خود در مورد زبان مورد نظر، و مطالعه آداب و رسوم و شیوه زندگی آن کشور بپردازد. این تجربه بزرگ، یک مکمل عالی برای گذراندن دوره های زبان خارجی است. در این زمینه دوستی دانش آموزان با خانواده های میزبان ادامه پیدا می کند، و بسیاری از دانش آموزان مدت های زیادی پس از پایان اقامت خود، به برقراری رابطه خود با خانواده میزبان ادامه می دهند.

  • اقامت در ساختمان های مسکونی

تسهیلات ساختمان های مسکونی، شامل هتل ها / خوابگاه هایی هستند که به دلیل ارتباط با موسسات همکار مدرس زبان، با قیمت های بسیار جذابی ارائه می شوند. در این ساختمان های مسکونی، دانش آموزان رشته زبان، در کنار دانش آموزان دیگر و همچنین گردشگران و سایر مراجعین خارجی مدرسه اسکان داده می شوند. سالن های غذاخوری و رستوران های این ساختمان های مسکونی، مکان های عالی برای ملاقات افراد با یکدیگر است.

  • محوطه مدرسه

اسکان در محوطه مدرسه، یک گزینه ایده آل برای دانش آموزانی است که از داشتن حداکثر استقلال لذت می برند. این نوع اقامت دانش آموزان، بهترین روش برای فراهم کردن امکانات جهت ملاقات دانش آموزان با یکدیگر است. دانش آموزان می توانند یک اتاق یک نفره و یا به طور رایج تر، یک اتاق دونفره را برای سکونت خود انتخاب کنند و این دانش آموزان معمولاً مجبور می باشند که از حمام، و آشپزخانه مشترک با دانش آموزان دیگر استفاده کنند. میزان آسایش و راحتی در محل اقامت موجود در محوطه مدرسه، به استاندارد عمومی زندگی در کشوری که دانش آموز برای ادامه تحصیل انتخاب کرده است، بستگی دارد.

  • هتل ها / آپارتمان ها

همچنین، می توان به گونه ای برنامه ریزی کرد که دانش آموز به راحتی در اتاق یک هتل یا آپارتمان اجاره ای زندگی کند. در بیشتر موارد، مدارس همکار با مدرسه زبان، خدمات رزرو هتل یا آپارتمان را به دانش آموزان ارائه می نمایند. بدیهی است که این نوع اقامتگاه ها از سایر گزینه های موجود برای اقامت دانش آموزان گران تر است.

  • دوره های زبان بدون اسکان دانش آموزان

این امکان وجود دارد که دانش آموز تنها برای طی نمودن دوره های ESL ثبت نام نماید و خود دانش آموز رأساً در مورد تهیه محل اقامت خود اقدام کند. اگر دانش آموز متقاضی، دوستانی در خارج از کشور داشته باشد که بخواهد با آنها زندگی کند و یا بخواهد رأساً در مورد تهیه محل اقامت خود اقدام کند، باید این موضوع را به مسئولین مدرسه اطلاع بدهد. این نوع دانش آموزان تنها هزینه طی نمودن دوره زبان مورد نظر خود را پرداخت خواهند کرد و هیچ گونه هزینه اضافی دیگری پرداخت نمی کنند.

اگر این دانش آموزان تمایل داشته باشند که به تنهایی و یا با دوستان خود یک آپارتمان را اجاره کنند، بهترین روش برای آنها ثبت نام در یکی از طرح های اقامتی برای هفته (هفته های ) اول آموزش است که به آنها این فرصت را می دهد تا دوستان مورد نظر خود را پیدا کنند و اقدامات لازم در مورد تهیه مکان مسکونی خود را انجام دهند.

درباره آفریقای جنوبی و آنچه که نیاز است تا به منظور مهاجرت بدانید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید تا شما را در این راستا به صورت کامل راهنمایی کنند. شرایط اخیر در مورد تحصیل دوره های زبان آفریقای جنوبی باعث شده تا پذیرش در رشته های پزشکی و غیر پزشکی برای دانشجویان بین المللی رو به افزایش برود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *