دوره زبان انگلیسی در استرالیا

استرالیا یک مکان ایده آل برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر می خواهید آب و هوای فوق العاده، سبک زندگی آرام و دسترسی آسان به امکانات رفاهی شهر بزرگ و ساحل را داشته باشید، پس بهتر است برای آموزش دوره زبان انگلیسی در استرالیا اقدام کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و دوره زبان انگلیسی در استرالیا

تحصیل در استرالیا به زبان انگلیسی چیزی بیشتر از حفظ لغات در یک کلاس درس است. رویکرد تدریس ما تمرکز بر تفکر انتقادی و همچنین کار گروهی و پروژه است که همه آنها از تجارب زندگی واقعی استخراج شده است، به این معنی که شما نه تنها زبان را یاد خواهید گرفت، بلکه یاد می گیرید که چگونه از آن در زندگی روزمره استفاده کنید. با تحصیل دوره انگلیسی در استرالیا، شما طیف وسیعی از مهارت های زندگی را که نمی توانید در خانه کسب کنید، به دست خواهید آورد. مهارت های ارزشمندی مانند حل مسئله، رهبری تیم های متنوعی از افراد مختلف و بکارگیری زبان انگلیسی در موقعیت های دنیای واقعی، توانایی هایی که برای بقیه زندگی تان بوجود می آورید.

تحصیلات عالی انگلیسی در استرالیا

تدریس زبان انگلیسی در استرالیا کیفیت بی نظیری را ارائه می کند، بدون توجه به جایی که شما تحصیل می کنید یا اینکه چه دوره ای را انتخاب می کنید. به عنوان تنها کشور در جهان با استانداردهای ملی اجباری و چارچوب پشتیبانی جامع و با کیفیت تحت پوشش (با انگلیسی استرالیا)، می توانید مطمئن باشید که تحصیلات عالی انگلیسی را به دست آورده اید.

تحصیلات عالی انگلیسی در استرالیا

استرالیا مجموعه ای از دوره های انگلیسی که متناسب با نیازهای تحصیلی است را ارائه می دهد. دوره های زبان انگلیسی در استرالیا عبارتند از TESOL (آموزش زبان انگلیسی به سخنرانان دیگر زبان ها)، EfTC (انگلیسی برای آموزش کودکان)

انگلیسی عمومی در استرالیا

انگلیسی عمومی برای بهبود مهارت های عمومی جهت دسترسی به دوره های بالاتر، برای بهبود زبان انگلیسی جهت استفاده روزمره، برای سفر، اهداف کاری و یا انجام کارهای معمولی در یک کشور حائز اهمیت است. انگلیسی برای اهداف خاص (ESP) مانند انگلیسی گفتاری و نوشتاری و مورد نیاز برای یک زمینه خاص می باشد. تمرکز بر انگلیسی عملی برای دوره های خاصی مانند کسب و کار، هواپیمایی یا گردشگری است. برای آمادگی آزمون های بین المللی شما باید در امتحاناتی مانند IELTS ،TOEFL ،TOEIC یا اولین گواهی کمبریج شرکت کنید.

آموزش بین المللی انگلیسی در استرالیا

دوره زبان انگلیسی ترکیبی از انگلیسی عمومی با فعالیت های ورزشی، اجتماعی، گردشگری، فرهنگی و یا حرفه ای است. استرالیا دارای آژانس های نظارتی و کیفی بین المللی برای آموزش بین المللی – آژانس کیفیت عالی و استانداردها (TEQSA) و اداره کیفیت مهارت های استرالیا (ASQA) است. این دو نهاد مسئولیت نظارت بر استانداردهای ملی برای کالج های انگلیسی را در بر می گیرند. برای دریافت و اطلاع از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این راستا شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “دوره زبان انگلیسی در استرالیا

  1. Star گفت:

    سلام ،من ۳۰ساله با مدرک فوق لیسانس معماری هستم و مهارت زبان انگلیسی پایینی دارم،آیا میتوان برای دوره های زبان انگلیسی استرالیا اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه در حال حاضر دوره های زبان شانس ویزای بسیار پایینی را دارند. به شما توصیه می کنیم دوره های دانشگاهی را انتخاب نمایید.

  2. یگانه مستاجران گفت:

    با سلام..من مدرس زبان انگلیسی به صورت اکادمیک هستم و حدود 3 سال هست ک تدریس میکنم مدرک ایلتس و مدرک اکادمیک از کانون زبان رو هم دارم. توی دانشگاه هم در حال تحصیل توی رشته ی مترجمی زبان انگیسی ام.ایا میتونم ابا اقدام از طریق ویزای کاری ب استرالیا اونجا مشغول ب کار بشم؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی استرالیا قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *