دندانپزشکی در قبرس
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تنها دانشگاهی که دارای برنامه ی دندانپزشکی در قبرس می باشد، دانشگاه خاور نزدیک است که در پایتخت قبرس یعنی لفکوشا واقع شده است.

تحصیل دندانپزشکی در قبرس

دانشگاه خاور نزدیک، اولین دانشکده ی داندانپزشکی در قبرس را در تاریخ اول اکتبر 2007 تاسیس شد. گفته شده که این دانشکده ی دندانپزشکی به عنوان یک مرکز عالی در زمینه ی علم دندان و در جامعه ی بین المللی دندانپزشکی، به خاطر فارغ التحصیلانش که در سطح جهانی رقابت کرده اند، شناخته شده است. از آنجا که این دانشکده مقصد رویایی همه ی دانش آموزان و دانشجویان بلند همت است، هدف ما بالا بردن سطح توانایی های عملی دندانپزشکان آینده در درمان عالی بیماران و همینطور القا کردن نگرشی مناسب و تعهدی محکم به ایده آل های تخصص دندانپزشکی، می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در قبرس پزشکی با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

هدف، نه تنها برتری در آموزش، بلکه همچنین تربیت کردن دندانپزشکان و متخصصانی است که در آینده، در سطح ملی و بین المللی، سرآمد و الهام بخش رهبری در دندانپزشکی خواهند بود. دانشکده ی دندانپزشکیِ دانشگاه خاور نزدیک می کوشد تا دندانپزشکانی متخصص، عالم، مطمئن، سختکوش، اخلاقاً و اجتماعاً حساس و قویاً متعهد به اصول آتاتورک را پرورش دهد.

دندانپزشکی در قبرس

شرایط دندانپزشکی در قبرس

طول زمان تحصیل در این دانشگاه 5 سال میباشد. حداکثر زمان تحصیل توسط دانشکده 8 سال تعیین شده است. دوره ی غیبت دانشجویانی که توسط کمیسیون دانشکده تایید شده اند در احتساب این زمان در نظر گرفته نمی شود. درباره تحصیل در قبرس دندانپزشکی بیشتر بخوانید .

این دانشکده شامل دوره های اجباری تئوری و عملی، دوره های اختیاری، سمینار ها، کارآموزی (انترنی)، تمرینات، کارگاه های کلینیکی و مطالعات آزمایشگاهی می شود. فعالیت های دیگر مانند تحقیقات، سفرها، تکالیف، مطالعات مستقل، آمادگی برای امتحانات، بررسی های محیطی و کتابخانه ای، پایان نامه ی فارغ التحصیلی و پروژه ها نیز بخشی از این دوره را تشکیل می دهند.

تقسیم شدن دوره های اجباری تئوری و عملی و اصلاحات براساس درخواست دپارتمان، مرتب شده و برای تایید مجلس سنا ثبت شده است. دوره های اختیاری موجود برای ترم بستگی به درخواست دپارتمان و تایید مجلس سنا دارد. جهت کسب اطلاعت بیشتر در زمینه دانشگاه دندانپزشکی در قبرس با مشاوران موسسه توسعه گران مهر تماس فرمایید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”/telegram/telegarm-medical-channel/” target=”yes” position=”ta_center”]کانال تلگرام تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور[/button]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”medical-dental-education”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *