دندانپزشکی دانشگاه سماشکو

دکتر سماشکو عضو دانشکده دندانپزشکی پیت است.دکتر سماشکو علاوه بر کار کردن به عنوان یک اندودنتیست در منطقه پیتزبورگ شمالی در دانشکده پزشکی دپارتمان پیتزبورگ نیز مشغول است او قبلا بیش از یک دهه در آنجا تحصیل کرده بود. او یک روز در هفته در مدارس آموزش می دهد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی را تحت نظارت و تدریس خود پرورش می دهد در ادامه بیشتر به دندانپزشکی دانشگاه سماشکو پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل دندانپزشکی دانشگاه سماشکو

دکتر سماشکو تنها فرصت دارد با پاسخ دادن سوالات با دانش آموزان ارتباط برقرار کند، همچنین با مشاوره به دانشجویانی که دانشکده دندانپزشکی پیت را برای مراقبت از دندان انتخاب کرده اند کمک می کند. دکتر سماشکو کلاس ها و سمینارها در اندودنتیکس را ارائه می دهد که در مورد برنامه های درمانی ضروری است.ما در مورد موارد دشوار تحصیل در روسیه که برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دندانپزشکی پیش می آید بحث خواهیم کرد تا ببینیم چگونه درمان بیمار را پیشنهاد کنیم.

دوره های دندانپزشکی در دانشگاه سماشکو

اندودنتیکس مراقبت از دندان ها را به جای کشیدن توصیه می کند، از آنجا که از دست دادن دندان می تواند منجر به تعداد زیادی از مشکلات بعدی شود. ما در مورد آنچه که برای نجات دندان انجام می شود صحبت می کنیم. این دانشکده همچنین می خواهد به دانشجویان مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل آموزش دهد که ممکن است راه های مختلف برای رسیدگی به پرونده ها و درمان های مختلف وجود داشته باشد.

دوره های دندانپزشکی در دانشگاه سماشکو

دکتر سماشکو علاوه بر تدریس اندودنتیکس، او همچنین با بخش پریودنتال کار می کند، زیرا هر دو بخش اغلب تخصص خود را ترکیب می کنند و موارد را با هم اداره می کنند. دیگر برنامه های پیشرفته دندانپزشکی روسیه در دانشکده سماشکو شامل جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان و پروتزهای دندانی است.”من از آموزش دادن ساکنین در مورد روش های دندانپزشکی لذت می برم. من باید اعتراف کنم، وقتی به دانشکده دندانپزشکی رفتم، خیلی کمتر می دانستم. دانشجویان خیلی باید بدانند و ما سعی می کنیم آنها را آموزش دهیم. پیشرفت های زیادی نه تنها در دندانپزشکی عمومی، بلکه در اندودنتیکس نیز وجود دارد “

متخصصان دندانپزشکی در دانشگاه سماشکو

اندودنتیکس دکتر سماشکو درمان کانال ریشه و عمل جراحی اندودنتیک را انجام می دهد.دکتر گرگوری سماشکو Endodontics در Cranberry با افتخار جشن 23 سال خود را در کسب و کار برگزار کرد!امی، دستیار دندانپزشکی ما هدیه ای است برای اینکه همه بیماران قبل، در طول و بعد از عمل خود احساس راحتی کنند. او دارای مهارت های عالی مردم شناسی و توجه زیاد به جزئیات، اطمینان از بهترین ایمنی و مراقبت های بیمار است. امی 11 سال است که با ما همکاری می کند.گرت، مدیر دفتر ما با برنامه ریزی قرار ملاقات ها به بیماران کمک می کند و به عنوان یک ارتباط بیمه ای عمل می کند. مهارت های ارتباطی او را به عنوان یک دارایی برای خود در داخل و همچنین بیماران ما به ارمغان آورده است.هر دو امی و گرت بخش مهمی برای عملکرد و موفقیت عمل تخصص ما، Endodontics در Cranberry هستند.

جهت تحصیل در روسیه انستيتو دندانپزشکی مسکو سماشکو و همچنین هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی روسیه می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شنا را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *