موسسه معتبر مهاجرتی در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که دفاتر مهاجرتی زیادی در این شهر طبق قوانین مهاجرتی متقاضیان را راهنمایی می‌کنند. همان‌طور که متوجه شدید دفتر مهاجرتی در مشهد زیاد است؛ اما بهترین موسسه مهاجرت در مشهد چیست

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی نظیر کانادا، استرالیا، المان و غیره به کدام موسسه مهاجرتی مشهد می‌توانند اعتماد کنند. معمولاً کسانی که از طریق دفتر مشاوره مهاجرت در مشهد برای اخذ اقامت یا مهاجرت به کشورهای خارجی اقدام می‌کنند به راحتی می‌توانند به هدفشان برسند؛ چرا که دفاتر مهاجرتی به روش‌ها و قوانین مهاجرت به کشورهای دیگر آگاه‌تر از افراد عادی هستند. اگر شما هم در مشهد زندگی می‌کنید و قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارید، این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید.

موسسه مهاجرت در مشهد

پیش از هر چیزی بهتر است توضیح کوتاه و مختصری در رابطه با موسسه مهاجرتی بدهیم. اصولاً دفاتر یا موسسه مهاجرت، دفتری است که با مراجعه به آن و بستن قرارداد با موسسه به راحتی می‌توانید به کشور دلخواهتان مهاجرت کنید. شهر مشهد که یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود؛ سالانه متقاضیان زیادی از این شهر به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند. افراد با مراجعه به موسسه مهاجرتی مشهد می‌توانند از شرایط و هزینه‌های مهاجرت به کشورهای خارجی مطلع شوند. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی یکی از بهترین دفاتر مهاجرتی در کل ایران است که یکی از موسسات آن در شهر مشهد قرار گرفته شده است. موسسه ما دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلای حقوقی است که در صورت مراجعه به موسسه ما از مزایای داشتن بهترین وکلا و مشاوران حقوقی برخوردار خواهید شد. به جرئت می‌توان گفت که موسسه ما بهترین موسسه مهاجرت در مشهد می‌باشد که سالانه افراد زیادی از طریق موسسه اصطهباناتی ویزای کشور مورد نظرشان را دریافت می‌کنند.

آشنایی با موسسه اصطهباناتی

موسسه اصطهباناتی یکی دیگر از بسیار موسسه مهاجرتی مشهد است که در زمینه اعزام متقاضیان به خارج از کشور فعالیت می‌کند. این موسسه دارای دفاتر متعددی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد، اصفهان و رشت می‌باشد. متقاضیان با مراجعه به یکی از دفاتر این موسسه یا برقراری تماس با مشاوران ما به راحتی می‌توانند از نحوه مهاجرت به کشورهای اروپا یا سایر کشورها مطلع شوند. یکی از مقاصد پر طرفدار ایرانیان کشور کانادا است که داشتن وکیلی توانمند در گرفتن ویزای این کشور بسیار حائز اهمیت است. از این رو موسسه ما پس از بسته شدن قرارداد بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در مشهد را در اختیار شما قرار خواهد داد. موسسه اصطهباناتی دارای سابقه بیش از 15 سال در زمینه مهاجرت است که طی این سال‌ها افراد زیادی را به سایر کشورهای دنیا اعزام کرده است.

ویژگی های موسسه مهاجرتی در مشهد

موسسه‌های مهاجرتی باید یک سری قوانین و ویژگی‌ها داشته باشند که آن‌ها را نسبت به سایر دفاتر مهاجرتی متمایز کند.

داشتن وکلای حقوقی و مجربفرم ارزیابی رایگان
خدمات آنلاینمشاوره رایگان
سابقه زیادهزینه کم
داشتن دفاتر رسمی برای مراجعه حضوریآشنایی با قوانین مهاجرتی
ویژگی های موسسه مهاجرتی

ویژگی های موسسه مهاجرتی

وکلای حقوقی و مجرب

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که یک دفتر مهاجرتی در مشهد باید داشته باشد، داشتن تیم و کادر مجرب و حرفه‌ای در زمینه مهاجرت است. معمولاً افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند، دانش لازم و کافی در این زمینه ندارند. این افراد به سراغ دفتر مهاجرتی در مشهد می‌روند که بتواند به خوبی آن‌ها را راهنمایی کند و به علامت سوال‌های شکل گرفته شده در مغزشان پاسخ دهد؛ بنابراین پیش از بستن قرار داد با دفتر مهاجرت مشهد این مورد را در نظر بگیرید.

فرم ارزیابی رایگان

داشتن فرم ارزیابی یکی از مواردی است که متقاضیان را در رسیدن به هدفشان بهتر راهنمایی می‌کنند. موسسه مهاجرتی که در وب‌سایتش بخشی را برای ارزیابی متقاضیان در نظر گرفته است به خوبی می‌تواند نیازهای افراد را شناسایی کنند. فرم‌های ارزیابی انواع مختلفی دارد؛ اما فرم روتین و رایج آن باید شامل موارد زیر باشد.

نام و نام خانوادگیشماره تماس
مدرک تحصیلیسن
کشور مورد نظرمدرک زبان
روش مهاجرتیوضعیت تاهل

معمولاً پس از پر کردن این فرم مشاوران موسسه مهاجرتی به شما تماس خواهند گرفت و به شما در این باره مشاوره خواهند داد.

خدمات آنلاین

مشهد مرکز استان خراسان رضوی است، این استان شامل شهرهای دیگری نظیر سبزوار و غیره می‌باشد. متقاضیان مهاجرت به خارج فقط مختص شهر مشهد نیست و ممکن است از دیگر شهرهای استان خراسان رضوی نیز باشند. از این رو بهتر است موسسه مهاجرت مشهد خدمات آنلاین نیز ارائه دهد تا متقاضیان به راحتی بتوانند سوالات و مشکلاتشان را با مشاوران در ارتباط بگذارند.

مشاوره رایگان

برخی از موسسات مهاجرتی برای مشاوره دادن به متقاضیان از آن‌ها هزینه‌هایی دریافت می‌کنند که برای اکثر افراد قابل قبول نیست. موسسه مهاجرتی ما دارای چنین ویژگی است، متقاضیان می‌توانند با شماره گیری 021-91017272 به کارشناسان توانمند ما متصل شوند. متقاضیان می‌توانند تمامی سوالات مورد نظرشان را از مشاوران ما بپرسند.

سابقه زیاد

امروزه با افزایش تقاضا برای مهاجرت به کشورهای خارجی شاهد پیدایش موسسات مهاجرتی زیادی هستیم. برخی از آن‌ها اطلاعات کافی یا تیم حقوقی مناسبی برای راهنمایی متقاضیان ندارند و باعث شکست متقاضی در پروسه گرفتن ویزا شوند. از طرفی برخی دیگر در تلاش هستند که از طریق این روش کلاهبرداری کنند و پول و سرمایه مهاجران را به سرقت ببرند. بنابراین بهتر است به سراغ موسساتی بروید که سابقه درخشان و طولانی در زمینه اعزام افراد به خارج از کشور را دارند. همیشه بررسی این مورد در انتخاب درست موسسه مهاجرتی مشهد خیلی تاثیر گذار بوده است. به‌عنوان‌مثال شما قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، گرفتن ویزای این کشور پروسه‌ای طولانی و پیچیده‌ای دارد، چنانچه دفتر مهاجرت به استرالیا در مشهد با قوانین این کشور آشنایی نداشته باشد، شانس شما برای اپلای بسیار کاهش خواهد یافت.

هزینه کم

هزینه کم موردی است که در امر مهاجرت اهمیت زیادی دارد؛ چرا که پروسه مهاجرت هزینه زیادی برای متقاضی به همراه دارد.

به عنوان مثال برای مهاجرت به کشور کانادا باید هزینه و سرمایه زیادی داشته باشید، اگر دفتر مهاجرت به کانادا در مشهد هزینه زیادی برای انجام کارهای شما از شما دریافت کند، ممکن است نتوانید خواسته‌های مالی کشور کانادا را برای صدور ویزا برآورده کنید. همچنین این موسسات وکلایی در اختیار شما قرار می‌دهند، اگر وکیل مهاجرت کانادا در مشهد هزینه زیادی از شما طلب کند با مشکلات مالی روبرو خواهید شد.

داشتن دفاتر رسمی برای مراجعه حضوری

موسسه مهاجرتی که به صورت فیزیکی در دسترس متقاضیان باشد خیلی می‌تواند نوید بخش و کمک کننده باشد؛ چرا که متقاضی می‌تواند به صورت حضوری با مشاوران و وکلای حقوقی‌اش در تماس باشد. برخی از موسسات دارای دفاتر متعددی در شهرهای مختلفی نیستند؛ اما موسسه ما با داشتن دفاتر متعددی در شهرهای بزرگ ایران نظیر، شیراز، تهران، مشهد، اصفهان و رشت امکان مراجعه حضوری را برای ساکنین این شهرها فراهم کرده‌ایم.

آشنایی با قوانین مهاجرتی

روش‌های مهاجرتی زیاد است و هر کشور قوانین و شرایط مخصوص به خودش را دارد. از طرفی سالانه قوانین جدیدی برای مهاجران خارجی قرار داده می‌شود. موسسات مهاجرتی باید به تمامی این قوانین آشنایی داشته باشند و بداند که کدام‌یک از روش‌ها دیگر مناسب رفتن به کشور دیگری نیست. همچنین بتوانند مسیر مهاجرتی مناسبی را به مهاجر طبق شرایطی که دارد پیشنهاد کنند و در صورت نیاز کشور مناسب‌تری به او پیشنهاد دهند. کانادا کشوری است که روش‌های مهاجرتی آن در حال تغییر است و روش‌های جدید و بهتری جایگزین می‌شود. اگر دفتر مهاجرتی کانادا در مشهد با قوانین جدید و منسوخ شده این کشور آشنا نباشد به راحتی می‌تواند شما را از اخذ ویزای این کشور باز دارد.

خدمات موسسه اصطهباناتی

موسسه ما دارای بهترین وکیل مهاجرت به کانادا در مشهد است که وکلای ما به خوبی می‌توانند شما را در گرفتن ویزای کشور کانادا راهنمایی و همیاری کنند. با انتخاب موسسه ما به عنوان موسسه مهاجرت مشهد از خدمات زیر برخوردار خواهید شد:

مشاوره رایگانهزینه کم مهاجرت
ارائه باصرفه‌ترین روش مهاجرتی به شمادادن اطلاعات کامل به متقاضیان
فرم ارزیابی رایگانمعرفی بهترین روش مهاجرتی
مشاوره‌ای دلسوزانهارائه بهترین راه مهاجرتی با توجه به شرایط فرد
در اختیار گذاشتن یکی از بهترین وکلای حقوقیآشنا کردن متقاضی با هزینه‌های مهاجرت و زندگی
چک لیست مدارک لازم

جمع بندی

مشهد یکی از شهرهای ایران است که در استان خراسان رضوی قرار دارد. سالانه متقاضیان زیادی از این استان و از طریق یکی از دفاتر مهاجرتی شهر مشهد به کشورهای خارجی سفر می‌کنند. انتخاب بهترین موسسه مهاجرت در مشهد کمی مشکل شاید به نظر برسد؛ اما طبق معیارهایی که در این مقاله برای شما بیان شد، نباید دیگر کار چندان مشکلی باشد. بهتر است که موسسه انتخابی شما سابقه درخشانی در اخذ ویزای کشورهای خارجی داشته باشد؛ چرا که این مورد علاوه بر دادن اطمینان خاطر به شما موجب سهولت کارتان در اخذ ویزای کشور مورد نظرتان می‌شود. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با موسسه مهاجرت در مشهد آشنا کنیم تا با انتخاب این دفتر مهاجرتی در مشهد پروسه و روند ویزا گرفتن را برای خود آسان‌تر کنید.

سوالات متداول در مورد موسسه معتبر مهاجرتی در مشهد

1- بهترین دفتر مهاجرتی کانادا در مشهد چیست؟

موسسه اصطهباناتی با در اختیار داشتن بهترین وکیل مهاجرت کانادا در مشهد بهترین دفتر مهاجرتی به این کشور محسوب می‌شود.

2- چه مدارکی برای مهاجرت نیاز است؟

بهتر است که برای اینکه با مدارک لازم برای کشور مقصدتان آشنا شوید با مشاوران ما به صورت رایگان تماس برقرار کنید.

3- هزینه موسسات مهاجرتی در مشهد چقدر است؟

هر موسسه‌ای طبق ویژگی و خدماتی که ارائه می‌دهد از متقاضیان هزینه دریافت می‌کند.

3.6/5 - (7 امتیاز)

مطالب مرتبط

52 دیدگاه برای “موسسه معتبر مهاجرتی در مشهد

  1. زهرا گفت:

    ‌سلام خسته نباشید
    بعد از دوره کالج زبان مون تو مجارستان ک بخوایم بریم المان
    شما در اقدام کردن واسه المان هم همراهی میکنید
    یا تا همون مجارستان کارامونو انجام میدید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      بله، موسسه ما در رابطه با کشور آلمان نیز بعد از مجارستان می تواند در کنار شما باشد.

  2. Iliamoradzade گفت:

    آیا این دفتری ک در کوثر بیان کردید برا بورس گرفتن پرستاری در ایتالیا هم فعالیت میکنه؟

  3. مهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    دانشجوی پزشکی مشهد هستم. میخوام تا ۱ سال دیگه برای تحصیل رشته پزشکی در کانادا اقدام کنم و اگه لطف کنید بگید چطوری مدرک معادل سازی میشه و شرایط بورسیه چجوریه و اینکه چه دانشگاه هایی پذیرش میکنند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه کانادا امکان معادل سازی و ورود مستقیم به دانشگاه های پزشکی را میسر نکرده است. شما می توانید کشوری مانند آلمان را انتخاب نمایید.

  4. تینا گفت:

    سلام
    دفتر اصطهباناتی ثبت نام لاتاری هم انجام میده ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بلهريال موسسه ما ثبت نام لاتاری را به صورت رایگان انجام می دهد.

  5. امیدوار گفت:

    سلام.وقتتون بخیر.
    من ۳۰ سالمه و سال ۹۸فوق لیسانس شیمی تجزیه دانشگاه دولتی گرفتم.معدلم اول هم شدم.میخوام برا بورسیه دکتری اقدام کنم.همسرم هم ۳۸ ساله مهندس عمران هستن.و۱۲سال سابقه کار عمرانی دارن. اگه مدرک زبان هم بگیریم شانسمون برا گرفتن بورسیه چقده؟و کدوم کشورها بهتره اقدام کنیم؟خودمون به سوئد فک میکنیم.به نظرتون شدنی هست؟
    ممنون?

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      جهت اخذ پذیرش و بورسیه تحصیلی نیاز به بررسی دقیق تر رزومه پژوهشی شما است. متاسفانه اطلاعات شما جهت ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  6. Mahdie گفت:

    سلام وقت بخير
    من ٢٠ ساله هستم و ديپلم تجربي با معدل ١٨/٣٠ دارم ميخواستم بدونم براي كشورهايي مثل مجارستان كانادا يا لهستان ميتونم براي رشته دندانپزشكي بورسيه بگيرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور هایی مانند کانادا اکثر بورسیه های تحصیلی را برای مقاطع تحصیلی بالاتر ارائه می دهند. در صورت تحصیل در کشور های مجارستان و لهستان در صورت ارائه رزومه علمی قوی می توانید بورسیه تحصیلی دریافت نمایید.

  7. ehsan گفت:

    سلام
    من ٢٩ سالمه فوق ديپلم مكانيك همسرم ٢٦ سال ليسانس زبان فرانسه مدرك زبان هم داريم براي مهاجرت تخصيلي اتريش و فنلاند و كانادا به شرايطمون ميخوره به نظرتون كدوم كشور راحت نر و بهتره برامون؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط تحصیل در هر کدام از کشور های ذکر شده متفاوت است که بیشترین پارامتر ارزیابی برای انتخاب کشور هزینه های تحصیل می باشد. با توجه به هزینه در نظر گرفته شده برای مهاجرت تحصیلی می توانید کشور مورد نظر را انتخاب نمایید.

  8. عادل گفت:

    سلام.
    من متولد ۶۶ هستم و قصد دارم با همسرم به آلمان کنیم.
    من لیسانس برق گرایش قدرت دارم.
    همسرم دارای بیماری ام‌اس هست.
    میخواستم بدونم میشه از طریق درمانی اقدام به مهاجرت کرد؟
    یا از طریق دوره زبان میتونیم ویزا بگیریم؟
    در کل از چه راهی میتونیم ویزا بگیریم.
    در ضمن ما در کار صنایع دستی هم فعالیت داریم
    ممنون میشم راهنمایی کنین.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه امکان اخذ ویزای آلمان از طریق دوره های زبان وجود ندارد و برای اخذ ویزای درمانی می بایست از طریق پزشک درمانی و یا بیمارستان درمانی در آلمان اقدام نمایید.

  9. محمدحسین احمدی گفت:

    سلام من 35 سال سن دارم و شغل آزاد دارم. کار بنایی ولی تقریبا 10 سال بیمه تامین اجتماعی دارم از طریق مدرک فنی حرفه ای. من دیپلم ناقص هستم. و الان در استرالیا به شغل من نیاز دارند. میخواستم میتونم اقدام کنم. یا اصلا میشه. و من کسی و استرالیا دارم که ساپورتم کنن. میشه راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کسب ویزای کاری استرالیا نیاز به قرارگیری در سیستم امتیاز بندی دارید. در صورتیکه بتوانید از طریق آشنای خود قرارداد کاری را تهیه نمایید که بسیار می تواند به شما کمک کننده باشد. شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید، تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  10. فرهادد گفت:

    من فوق مهندسی نفت با سابقه بالای ده سال و همسرم پزشک با سابقه پنج سال، چطور میتونیم بریم استرالیا؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری و اسکیل وورکر امکان اقدام وجود دارد. برای این ویزا سن، مدرک زبان، سن و مدرک تحصیلی شما امتیاز می گیرند. همسرتان نیز باید در آزمون تاییدیه مدرک پزشکی قرار بگیرند و سپس ویزای کاری این کشور را دریافت نمایند.

  11. فرهاد گفت:

    سلام وقت شما بخیر. بنده لیسانس مهندسی عمران دارم. مدرک نظارت و اجرا سازه از سازمان نظام مهندسی هم دارم. یه فرزند ۴ ساله و یک فرزند یک ساله دارم. سرمایه ندارم. برای مهاجرت به کانادا لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای مهاجرت به کانادا روش های متفاوتی وجود دارد که عبارتند از تحصیلی، کاری، ازدواج، سرمایه گذاری. برای مهاجرت تحصیلی شرایط سنی و تسلط زبانی شما حائز اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  12. نسرین گفت:

    معلم هستم فوق دیپلم برق صنعتی
    باهمسرو دوفرزند۵و۱۳ساله
    قصدمهاجرت دارم ب هرکشوری ک برامون ازنظرمال ارزانتردربیاد
    ضمنا دوتاآشنادرامریکاوالمان دارم
    اونا میتونن برای مهاجرت کمکی ب ماکنند؟؟ب چ روشی؟؟؟
    سپاسگزارم از اهمیت وپاسخگویی توم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      انتخاب روش برای مهاجرت بسته به شرایط شما مانند سن، تسلط به زبان و غیره دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  13. محمد براتی گفت:

    سلام من ۲۶ سال سن دارم ۶ سال سابقه تراشکاری قطعات لاستیکی و پلیمیری و ماشین سازی و تعمیرات ماشین الات و دستگاه های صنعتی دارم ولی فقط ۲ سال سابقه بیمه دارم که مشخص کنه سابقه کاریم رو گواهینامه پایه ۱ دارم در حال حاضرم مشغول رانندگی با کامیونت هستم میخواستم ببینم شرایطم واسه مهاجرت به کانادا چجوریه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری کانادا باید در سیستم امتیاز بندی این کشور قرار بگیرید که سیستم امتیاز بندی کانادا تصادفی است و ممکن است زمانبر باشد.

  14. علیرضا گفت:

    سلام. من ۴۴ سال سن دارم .دو فرزند ۱۴ و ۳ ساله دارم . دارای مدرک فوق لیسانس زبان انگلیسی ، ۲۰ سال سابقه تدریس زبان انگلیسی و دارای مهارت فنی. لطفا در زمینه مهاجرت به آلمان یا کشور دیگری در اتحادیه اروپا راهنمایی بفرمایید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق تحصیل فرزندان خود برای مهاجرت برای کشور هایی مانند کانادا اقدام نمایید.

    2. مریم گفت:

      سلام شما به امور مهاجرتی انگلستان اطلاعاتی دارید؟ بنده ویزاب انگلستان دارم اما چندتا سوال داشتم قبل از ورود به کشور انگلیس

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        سلام روزتون بخیر
        بله، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  15. وحید گفت:

    سلام من یک دختر ده ساله دارم بهمراه خودم و خانومم مدرکم فوق دیپلم حسابداریه اما الکترونیک هم بلدم کارمند شهرداریم برای کانادا میخوام اقدام کنم کلاهم پانصد تومان دارم لطفا اگر میتونید راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق تحصیل فزندتان اقدام نمایید و از طریق ایشان خودتان نیز اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  16. safa گفت:

    با دورود من ۲۱ سالمه در حال حاضر دانشجو رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع لیسانس هستم و دیپلم عکاسی و تجربی (بزرگسالان) دارم و ۲ میلیاردم پشتوانه مالی دارم میخواستم بدون آیا شانسی برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی دارم؟ اگه آره چه کشور هایی مناسب هستند و اینکه دیپلم بزرگسالان مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل رشته پزشکی باید رزومه علمی شما بررسی شود. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  17. احسان سفری گفت:

    سلام بنده فوق لیسانس زبان انگلیسی هستم و خواهان کار در عمان هستم ایا این امکان پذیر هست برای موسسه شما که راهنمایی کنید منو

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه موسسه ما در زمینه کاریابی فعالیتی انجام نمی دهد.

  18. وحید گفت:

    سلام من یک دختر ده ساله دارم بهمراه خودم و خانومم مدرکم فوق دیپلم حسابداریه اما الکترونیک هم بلدم کارمند شهرداریم برای کانادا میخوام اقدام کنم کلاهم پانصد تومان دارم لطفا اگر میتونید راهنماییم کنید.اگه کشور خوب اروپایی هم بود خوبه

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      از طریق بعضی برنامه های خاص کانادا میتونید اقدام کنید البته اگر بتونید مبلغ رو بیشتر کنید راحت تر میتونید راه رو انتخاب کنید.

      1. ماریا گفت:

        سلام ، وقتتون بخیر.
        ما یک خانواده 4نفری هستیم . همسرم 43 ساله دارای گواهینامه فنی حرفه ای و ویژه جرثقیل ، خودم 39 دارای مدرک لیسانس کامپیوتر ، فرزندانم 16 و 12 سال.
        در حال یادگیری زبان هستیم ، عنوان شغلی همسرم crane oprator هست ، که جز ناک B محسوب میشه ، کد شغلیشون 7371 هست و بالای 15 سال سابقه کار دارن ، از نظر مالی شرایط سرمایه گذاری نداریم ، از طریق ویزای کار ساسکاچوان میخواستیم اقدام کنیم ، بفرمایید شانسی برای این روش مهاجرت داریم؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و عرض ادب
          برای اخذ ویزای کاری ساسکاچوان کانادا باید در سیستم امتیاز بندی کارگران ماهر قرار بگیرید و نیاز به ارائه مدرک زبان و تحصیلی مناسبی هستید.

  19. مهلا محرری گفت:

    با سلام.من۲۶ سالم است و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه فردوسی دارم و۱۱ سال است دارم ورزش کونگ فو را بصورت تخصصی کار میکنم و در این زمینه هم مدرک مربیگری و داوری دارم.بنظر شما امکان دارد در آلمان یا یکی از کشورهای اروپایی ویزای کاری بگیرم و در باشگاه ورزشی در آنجا مشغول بکار شوم؟ حدودا هزینه مهاجرت چقدر می شود؟آیا کشور دیگری به جز آلمان را هم پیشنهاد میکنید؟باتشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      در صورتی که پیشنهاد شغلی داشته باشید امکانپذیر است ولی از طریق ویزاهایی مثل جاب سیکر نمیتوانید برای آلمان اقدام کنید.

  20. ظریف گفت:

    سلام. میخواستم بدونم شما مجوز وزارت علوم دارید؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله این موسسه با موسسه ساختار پژوهش امید و برخی موسسات اعزام دانشجو دیگر همکاری دارد.

  21. بهروز۶۷ گفت:

    با سلام و وقت بخیر ، اینجانب ۳۲ سالمه و لیسانس مدیریت صنعتی دارم و مشغول به کار در سوپر مارکت و جواز کسب اتحادیه خواروبار دارم ، من قصد مهاجرت به آلمان دارم به نظرتون چه راه کم هزینه‌ای برای من خوبه؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      سلام
      از راه های زیادی میتونید اقدام کنید، هم میتونید ویزای کاری بگیرید و هم تحصیلی. اگر هم مشکلی با سرمایه گذاری نداشته باشید، این روش هم میتونید اقدام کنید.

  22. محمد جواد نیکنام گفت:

    سلام. میخواستم بدونم که در آلمان بامدرک فنی حرفه‌ای دررشته ی تون آپ ویا تنظیم کار موتور بازار کار دارد سن 24

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      میشه کار پیدا کرد اما طبق قوانین فعلی 2020 در زمینه ویزای کار آلمان، داشتن حداقل مدرک لیسانس الزامی است.

    2. محمد براتی گفت:

      سلام من ۲۶ سال سن دارم ۶ سال سابقه تراشکاری قطعات لاستیکی و پلیمیری و ماشین سازی و تعمیرات ماشین الات و دستگاه های صنعتی دارم ولی فقط ۲ سال سابقه بیمه دارم که مشخص کنه سابقه کاریم رو گواهینامه پایه ۱ دارم در حال حاضرم مشغول رانندگی با کامیونت هستم میخواستم ببینم شرایطم واسه مهاجرت به کانادا چجوریه؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        با سلام و عرض ادب
        برای مهاجرت کاری به کانادا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید و امتیازات شما به حد نصاب برسد.

  23. علیرضا حسینی معصوم گفت:

    سلام شماره تلفن دفتر مشهدو میخواستم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      سلام، وقت بخیر
      دفتر مشهد: خیابان کوثر شمالی۲، پلاک ۳۴، طبقه۲، واحد۴. شماره تماس: ۰۵۱۹۱۰۰۹۷۹۷
      خدمت شما

    2. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      شماره های تماس دفاتر در فوتر سایت موجود است، شماره تماس دفتر مشهد خدمت شما؛ 05191009797

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *