درآمد یک مهندس عمران در استرالیا

حقوق کارگر و کارفرما در استرالیا توسط قانون حفاظت می شود. به طور معمول برای هر شغل در استرالیا قوانین و مقررات مختص به آن تعریف شده است و بر همین مبنا نیز درآمد یک مهندس عمران در استرالیا در سطح یک شخص تحصیل کرده، مطلوب است. البته لازم به ذکر است که بر اساس آنچه مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر بیان کردند، تابعیت و اقامت استرالیا و همچنین میزان تسلط فرد بر زبان انگلیسی نیز بر میزان این دریافتی تاثیر خواهد گذاشت.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درآمد یک مهندس عمران در استرالیا

متوسط حقوقی که یک مهندس عمران در استرالیا دریافت می کند 30.04 دلار در ساعت است. متوسط حقوق یک مهندس عمران در استرالیا 72.553 دلار در سال است.

  • متوسط پاداش: 2.914 دلار
  • متوسط سهم کارگران از سود: 2.048 دلار
  • محدوده حقوق: 52.859 دلار تا 109. 429 دلار
  • پاداش: 0.00 دلار تا 11.892 دلار
  • سهم کارگر از سود:0.00 دلار تا 10.292 دلار
  • مجموعه پرداخت: 52.019 دلار تا 111.213 دلار

شرح وظایف مهندس عمران در استرالیا

در اکثر مواقع مهندسین عمران طراح، برنامه ریز و مجری پروژه های ساختمانی هستند. شغل آنها شامل پروژه های کوچک مثل تعمیر ساختمان یا پل تا پروژه های خیلی بزرگ مثل ساختن استادیوم های بزرگ می شود. مهندسین عمران ممکن است در بسیاری از بخش ها مثل سازه، محیط زیست و حمل و نقل کار کنند. آنها باید سطح دانش تخصصی از نرم افزار طرح کمکی کامپیوتر( CAD) و مهندسی طراحی نرم افزار داشته باشند. مهندسین عمران در مورد نیازهای مختلف با متخصصان و مشتریان مثل ناظران ساختمان، معمارها و کارمندان CAD گفتگو می کنند. آنها باید نظر سنجی های ارائه شده توسط ناظران حرفه ای را آنالیز کنند. آنها باید با استفاده از نرم افزارهای مدلینگ شرکت، نقشه ها و مدل ها را ارائه دهند. کارفرمایان به متقاضیانی نیاز دارند که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی معماری داشته باشند. ممکن است به مجوزهای حرفه ای مهندسی( P.E.) نیاز باشد.

شرح وظایف مهندس عمران در استرالیا

شرح وظایف مهندس عمران در استرالیا

مهندسین عمران باید تاثیرات محیط زیستی مرتبط به پروژه را ارزیابی کنند. آنها باید با آنالیز هزینه های مربوط به نیروی کار و موارد مصرفی و مهلت مقرر ارزیابی کند که آیا پروژه کارایی لازم را دارد. ممکن است لازم باشد که پیشنهادهای مناقصه ها را آماده کنند و برای کارفرمایان، مشتریان و آژانس های دولتی گزارش ارائه دهند. آنها باید این اطمینان را ایجاد کنند که پروژه مطابق با قوانین و الزامات ایمنی است آنها باید این اطمینان را ایجاد کنند که پروژه ها دستورالعمل های ساختمانی کاربردی را دارا است. آنها باید مهارت های بین فردی و ارتباطات عالی داشته باشند.آنها باید بتوانند در محیط های گروهی کار کنند.

ممکن است لازم باشد که مهندسان عمران جدید و تازه وارد را مدیریت، آموزش و راهنمایی کنند. آنها باید مهارتهای فنی خود را با حضور در کارگاه های آموزشی و کلاس های کالج و دانشگاه و خواندن مجلات مرتبط به روز کنند.در نهایت این یک واقعیت کلی است که مهندسان صرف نظر از کشوری که در آن زندگی می­کنند، درآمد خوبی دارند و هزینه زندگی در استرالیا و همچنین کار در این کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می خواهید از شرایط مهاجرت به استرالیا باخبر شوید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *