درآمد آرایشگری در آلمان

بعنوان یک آرایشگر علاوه بر نیازهای آموزش مداوم آرایشگری باید با خدمات مراقبت از موهای گران قیمت مانند برجسته سازی، آرایش مو و رنگ موهای رنگی آشنا باشید.آرایشگر ها به طور کلی در سالن هایی کار می کند که در آن موهای مشتری را برش می دهند و رنگ می کنند. سالن متفاوت از محل کار عادی است. درآمد آرایشگری در آلمان بسته به محل کار در این کشور بسیار متفاوت می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بازار کار و درآمد آرایشگری در آلمان

اگر قصد مهاجرت کاری به آلمان را از طریق هنر آرایشگری دارید، لازم است اطلاعات کلی در مورد بازارکار این حرفه و میزان درآمد آن داشته باشید. هزینه های مشتریان جهت آرایشگری از مکان ها با پرداخت حق بیمه که بر روی برش و مراقبت از موها به صورت استاندارد متمرکز هستند، متفاوت است. به استودیوهای فردی که از حضور حرفه ای آرایشگران مو شناخته شده نیز سر بزنید.در برخی موارد، آرایشگر می تواند به مکان مشتریان خود برود، به ویژه هنگامی که آنها برای کارهای ویژه مانند مراسم عروسی، مراسم خاص و مدل در حال برنامه ریزی هستند.انتظار می رود آرایشگاه ها بتوانند سبک های مختلف و تکنیک های برش را در حالی که با روند فعلی صنعت آرایشگری مواجه می شوند، اجرا کنند.

آموزش دوره آرایشگری در آلمان

الزامات آموزشی برای آرایشگری معمولا شامل آموزش دوره های فنی و حرفه ای و دوره های متوسطه آموزش می باشد.در بسیاری از موارد یک آرایشگر بعد از اتمام این آموزش ها برخی از مجوز ها یا گواهینامه ها را دریافت خواهد کرد و این مستندات توسط کارفرمایان برای پذیرش کاری آنها مورد نیاز است. علاوه بر این، سالن های پرطرفدار، بوتیک ها و استودیوها ممکن است قبل از استخدام یک آرایشگر نیاز به تجربه کاری قبلی داشته باشند که این مدارک کمک خواهد کرد. در مورد این فرصت های استخدامی ، انتظار می رود که یک آرایشگر با تجربه دارای یک فهرست معتبر از مشتریان خاص خود باشد تا به کارفرمای جدید خود اعلام کند.

وظایف آرایشگر در آلمان

از آنجا که ارتباط نزدیکی بین یک آرایشگر و مشتریانش وجود دارد، آرایشگری باید از کار و ارتباط با شخصیت های مختلف لذت ببرد. کارفرمایان انتظار دارند که آرایشگر، شغل خود را به شکل ظاهری ظریف و حرفه ای ببینند و می خواهند که بتواند به راحتی در مکالمه با مشتریان ارتباط برقرار کند. آرایشگری به طور کلی در طول مدت طولانی روی پای خود ایستاده و باید بتواند ساعات کاری را عادی کار کند، یا ممکن است تغییرات شبانه و تعطیلات آخر هفته بسته به محل کارشان وجود داشته باشد.وظایف آرایشگری عبارت است از:

  • سبک موهای مختلف و اعمال زیبایی شناسی در هر درخواست مشتری.
  • حفظ و توسعه تکنیک های نوین و بهترین روش ها.
  • حفظ نظافت وتمیز کردن مناطق کار و ابزار.

شرایط کار و شغل آرایشگری در آلمان

[مهاجرت به آلمان یک پروسه کاملا گیج کننده است و خیلی فراتر از بدست آوردن مدارک مهمی است که حتی نمیتوانید آنها را بخوانید  و پر از ایمیل های گیج کننده ، دستورالعمل های متناقض و روش هایی است که شما نمیتوانید آنها را درست انجام دهید.

شرایط کار و شغل آرایشگری در آلمان

شرایط کار و شغل آرایشگری در آلمان

کارفرمای شما ممکن است بخواهد برای ماه اول یا دو ماه اول شما را به صورت پیمانکار استخدام کند ، بنابراین شما می توانید کار خود را زودتر شروع کنید. این کار به این دلیل است که کارفرمایان برای قراردادهای کوتاه مدت به دنبال دردسر کمتری هستند . در اینجا برخی از تذکرات ذکر شده است.

  • در دفاتر خارجی، قرارداد آزاد نشان ندهید زیرا آنها فکر می کنند شما برای کوتاه مدت آنجا هستید و نمی خواهند به شما اقامت بدهند. حتی اگر دو قرار داد را تمام کرده اید ، آنها را دائمی نشان دهید
  • به عنوان یک پیمانکار شما تمام مبلغ توافق شده را دریافت می کنید ، این بدین معنی است که شما میتوانید مالیات خود را بسنجید و آن را بعدا پرداخت کنید
  • یک قرارداد آزاد برای اقامت کافی نیست، اگر شما به دنبال قرارداد آزاد هستید باید برای یک نوع ویزای خاص که به نام ویزای “ARTIST” شناخته میشود درخواست دهید
  • میزان حقوق آرایشگری در آلمان: 2501 دلار
  • میانگین حقوق در آلمان: 2428 دلار

تاثیر تجربه کار بر حقوق و دستمزد:

  • افراد با تجربه: + 18%
  • افراد متوسط: +2%
  • افراده تازه کار: -13%

مهارت های مورد نیاز شغل آرایشگری در آلمان

آرایشگران برای برتری داشتن در شغلشان نیاز به مهارتهای چندگانه دارند چه درست کردن ظاهر اشخاص معروف قبل از اینکه به شهرت برسند باشد یا ارائه نمونه های در معرض دید برای مشتریانی که علاقه مند به خرید  محصولات هستند. برخی از آرایشگران متخصص مراقبت از پوست هستند که در اسپا ها، سالن ها یا کانترهای لوازم آرایشی در فروشگاه های بزرگ کار میکنند . بعضی از آرایشگرها برای ایستگاه های خبر یا افراد مشهور کار می کنند . بدون در نظر گرفتن پیش نیازها آرایشگران معروف مهارتهای خاصی دارند.

خلاقیت

هر کار هنری نیاز به فکر خلاق و حس دیداری قوی دارد. آرایشگران باید ویژگی ها و فرم های چهره های مختلف را درک کنند و بدانند که چگونه آنها را برجسته کنند. قوه ادراک و تجسم مهم است. استفاده از لوازم آرایشی بر توانایی آرایشگر برای باز آراستن یک چهره جذاب بدون مشکل متکی است.

خدمات مشتری

در اکثر روزها، آرایشگران با مردم مثل مدل ، بازیگر، عکاس و مشتری کار می کنند. آرایشگران باید بتوانند با انواع مختلف مشتریان ارتباط برقرار کنند تا خواسته مشتریان را بفهمند و خدمات لازم را ارائه کنند . آرایشگران زمانی که می خواهند نظری برای تغییر دهند که ممکن است مناسب چهره مشتری باشد باید اعتماد به نفس داشته باشند و موقع شناس باشند.

آشنایی با جزئیات

آرایشگران باید بتوانند کار خود را بدون فشار انجام دهند. برخی از کارها نیاز به دوره های طولانی مدت برای شناخت کامل لوازم آرایشی دارند. آرایشگران باید بتوانند مسائل را حل کنند ، هزینه ها را به تناسب خدمات بالا ببرند  و ایده های جدید طراحی کنند.

مدیریت

آرایشگران باید زمان خود و زمان دیگران را مدیریت کنند . او باید خواسته های مشتری و تجهیزات و محصولات لازم برای تکمیل کار را آنالیز کند ، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع می کنند . آرایشگر باید شخصیت خود را برای جذب مشتری مدیریت کند. اگر از هزینه زندگی در آلمان و همچنین چگونگی گرفتن ویزای کار در آلمان اطلاعی ندارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

14 دیدگاه برای “درآمد آرایشگری در آلمان

  1. مرجان مادري گفت:

    من ٧ سال سابقه كار آرايشگري دارم از فني حرفه ايي مدرك دارم
    و در ضمن مربي گري شنا هم دارم
    ميخام از طريق كار براي آلمان اقدام كنم ميشه راهنماييم كنين ك باير چيكار كنم؟ چطوري شروع كنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      مهاجرت به آلمان نیاز به بررسی دقیق شرایط سنی، دانشگاه تحصیلی و سایر شرایط شما را دارد. متاسفانه اطلاعات شما جهت ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  2. Sana گفت:

    سلام وقت بخیر.من از طریق پیوست همسر قرار ب آلمان مهاجرت کنم.حرفه آرایشگری مدرک فنی حرفه ای بگیرم میتونم اونجا شروع به کار کنم یا باید حتما اونجا درس بخونم و آموزش ببینیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه در آلمان اقامت داشته باشید، جهت دریافت کار الزاما نیازی به ارائه مدرک تحصیلی ندارید.

  3. سما گفت:

    سلام وقتتون بخیر من23سالمه دیپلم رنگ و لایت از فنی حرفه ای دارم سطح زبان المانیمم a1هستش چطور میتونم برای ویزا اقدام کنم
    بعد چطور کارفرما پیداکنیم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      شما می توانید کارفرما را از طریق سایت های کاریابی، آگهی های کاریابی و یا ارتباط مستقیم با کارفرما دریافت نمایید.

  4. mohammad گفت:

    سن: 25
    مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری
    مدارک شغلی: مدرک درجه یک و درجه دو آرایشگری از فنی حرفه ایی
    سابقه کار: 3 سال سابقه کار آرایشگری همراه با بیمه خویش فرما تأمین اجتماعی
    و یک دعوتنامه نامه یا(Verpflichtungserklärung) از آلمان دارم
    و همچنین یک قرار مصاحبه کاری بابت شغل آرایشگری تونستم رزرو بکنم در آلمان اما کارفرما بستن قرارداد رو به شرط قبولی در مصاحبه و تست اولیه باهام قرارداد کار میبنده
    به نظر شما من چطور میتونم اقدام بکنم برای ویزای آلمان و شما شانس من رو چقد میدونید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای زمان مصاحبه و اخذ ویزای کاری نیاز به ارائه قرارداد کاری دارید.

  5. ehsan گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۷ سالمه لیسانس مهندسی صنایع هستم
    اما میخوام برای ارایشگری مردانه جهت مهاجرت اقدام کنم
    مدرک فنی حرفه ای و بیمه و سابقه کاری دارم از ارایشگری
    ایا امکانش هست برای من؟ چ شرایط و مدارکی نیازه؟ چ کشورهایی شدنیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید در ابتدا برای ویزای جاب سیکر اقدام نمایید و سپس به آلمان بروید و شغل مورد نیاز خود را پیدا نمایید.

      1. حمید رضا احمدی گفت:

        سلام
        حمید هستم حدودا ۱۳ سال در عرصه ارایشگری فعالیت دارم
        میتونم از شما بپرسم که چطور میتونم برم آلمان و شغل آرایشگری رو اونجا ادامه بدم لطفا راهناییم کنید . سپاس گذارم

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          برای ادامه کار آرایشگری در آلمان نیاز به ارائه قرارداد کاری از سمت کارفرمای خود دارید.

  6. David گفت:

    سلام من آرایشگر هستم چطور میتونم ویزای کار در آلمان بگیرم با چه هزینه ای
    ضمنا 5 سال سابقه کاری دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا از طریق شماره های ذکر شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *