دبیرستان های تورنتو

در دبیرستان های تورنتو یک برنامه آموزشی با کیفیت، متعادل و جامع برای همه دانش آموزان تضمین می شود. این یک رکورد قوی در سطح دانش آموزی از برتری تحصیلی و همچنین برتری در ورزش، هنرهای نمایشی، رهبری و خدمات اجتماعی می باشد. تبادل بین دانش آموزان یک تجربه فراموش نشدنی است. بزرگسالان بالای 21 سال که به مدرسه باز می گردند نیز باید در نظر بگیرند که مهارت های خود را برای همسان سازی بهبود ببخشند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دبیرستان های تورنتو

جهت تحصیل در کانادا در دبیرستان های تورنتو این کشور، فرصت هایی برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان فراهم است. ما در شهرت محلی، ایالتی و ملی به عنوان یک مدرسه عالی در هنرهای نمایشی و محیط زیست افتخار می کنیم. موفقیت در اشتیاق، استعداد و تعهد در برگیرنده دانش آموزان، کارکنان، والدین و جامعه محلی است. در دبیرستان، دانش آموزان ممکن است بر اساس اهداف خود پس از فارغ التحصیلی به سه جریان کلی وارد شوند. جالب اینجاست که در دبیرستان های کانادا ورود با برنامه ریزی دانشجویان به دانشگاه، درخواست برای برنامه ریزی برای حضور در کالج و محلی برای دانش آموزانی که نیازهای ویژه دارند و قصد ورود به بازار کار دارند، برنامه ریزی شده است.

آموزش در دبیرستان های تورنتو

برنامه های دبیرستانی تورنتو

تحصیل در مدارس کانادا و بعضی از مدارس در TDSB برنامه های تخصصی برای ارائه فرصت های خاص و تمرکز بر روی منافع مختلف را ارائه می کنند. هر برنامه تخصصی دارای الزامات خاص و همچنین معیارهای پذیرش منحصر به فرد است. برنامه Africentric که به دانش آموزان یک روش جایگزین برای یادگیری در برخی از دوره های خود را از طریق یک لنز Africentric داده می شود. برنامه های مدارس هنرهای متمرکز برنامه های ویژه ای است که به تمرکز بر روی هنر کمک می کند. کارآفرینی یک برنامه ویژه ای است که نوآوری، انعطاف پذیری و اعتماد به نفس را برای موفقیت در یک محیط کسب و کار مورد نیاز توسعه می دهد.

نوآوری در دبیرستان های تورنتو

مرکز نوآوری برای مهارت ها و فن آوری ها (CIST)، مراکز یادگیری سفارشی با تمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM) در دبیرستان های تورنتو فعال می باشد. دانش آموزان با تمرکز بر فرایند طراحی مهندسی از طریق برنامه های دنیای واقعی با هدف آماده سازی برای مطالعات سطح دانشگاهی فعالیت می کنند. مدرسه جایگزین ممکن است برای دانش آموزانی که در معرض خطر یا ناکامی از تحصیل هستند، می باشد که کمک میکند تا به مدارس متمرکز بر مطالعات مستقل مانند دانشگاه ها راه پیدا کنند. در بعضی موارد، برنامه EdVance برای افراد 18 تا 20 ساله ای که از مدرسه خارج از کشور جهت تحصیلات تکمیلی می روند، ارائه می شود.

هزینه تحصیل دبیرستان های تورنتو

هزینه های تحصیل یک فرد خارجی در دبیرستان های تورنتو 2-3 برابر بیشتر از هزینه تحصیل در کانادا می باشد. هزینه های دانشجویی بین المللی گران است و دانش آموزان انتاریو برای برخی از هزینه های تحصیل در کشور هزینه های گزافی می کنند و این در حالیست که دولت هزینه های دانش آموزان محلی را پرداخت می کند. دانشجویان بین المللی نیز کمک هزینه خود را تا 30،000 دلار در سال دریافت می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا به صورت کامل مطلع هستند و شما را راهنمایی خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *