دانشگاه گلف مدیکال دبی

تحصیل در امارات از بهترین گزینه های موجود برای متقاضیان ایرانی تحصیل در خارج از کشور می باشد. چرا که فاصله بسیار کم آن با ایران از مزیت های بسیار بزرگ محسوب می شود و دانشجویان دغدغه ای بابت رفت و آمد به کشور نخواهند داشت. همچنین دانشگاه های امارات از اعتبار بالایی برخوردارند که ما در این مقاله بر آنیم تا شما را با یکی از این دانشگاه ها آشنا کنیم. همکاران ما در موسسه حقوقی برگزیدگان اصطهباناتی اطلاعات لازم درباره دانشگاه گلف مدیکال دبیرا برای شما جع آوری کرده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 دانشگاه علوم پزشکی گلف دبی

دانشگاه علوم پزشکی دبی گلف(G M U)  که در سال 1998 تاسیس شده است یک دانشگاه برتر پزشکی در منطقه خلیج است. آموزش پزشکی و بهداشت حرفه ای را در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی، پرستاری، علوم آزمایشگاهی،پزشکی، بیهوشی و فناوری، جراحی و علوم تصویربرداری پزشکی و برنامه های تحصیلات تکمیلی را در آسیب شناسی بالینی و بهداشت عمومی ارائه میدهد.علاوه بر این دانشگاه دوره های گواهی کوتاه مدت را نیز برای توسعه نیروی کار بهداشتی و تقویت شغلی ارائه میدهد و با داشتن شبکه خاص خود از بیمارستان ها، کلینیک ها و موسسه های تحقیقات (Thumbay)برای پزشکی دقیق تفاوت دارد.موسسه (Thum bay) برای سلامت جمعیت و موسسه توسعه نیروی انسانی(Thum bay)  مراکز تحقیقاتی برای مطالعات تحصیلات تکمیلی و پیشرفت مداوم حرفه ای هستند.

دانشگاه علوم پزشکی گلف دبی

دانشگاه علوم پزشکی گلف دبی

برنامه های دانشگاه توسط وزارت آموزش و پرورش امارات متحده عربی مورد بررسی است.همه برنامه ها توسط سازمان بهداشت جهانی(W  HO)  به رسمیت شناخته شده و در فهرست (W HO)  دانشکده های پزشکی و (IMED)تحت نظارت   است و لیست پیشنهادات برنامه در دانشگاه های منطقه مدیترانه شرقی (EM RO) ذکر شده است.این دانشگاه حدود 1300 فارغ التحصیل شده دارد  و 900 نفر دیگر نیز تحت برنامه آموزش مداوم بهداشت پزشکی فارغ التحصیل شده اند.

فضای فیزیکی و امکانات آموزشی گلف مدیکال:

(G M  U)  در 25 محوطه اصلی دانشگاه در عمان پراکنده شده است و با بیمارستان (Thum  bay) ارتباط برقرار کرده است .کلینیک های (Thumbay) و (Thum bay pharm  a) برای برنامه کار آموزی پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. محوطه اصلی ساختمان اصلی دانشگاه شامل کلاسهای آزمایشگاهی، ادارات، دانشکده ها، کتابخانه و مرکز یادگیری است. مرکز تشخیصی (Thum bay) مرکز شبیه سازی پیشرفته در بهداشت (CASH) کافی شاپ، مرکز نو آوری و تحقیقات، کافی نت، رستوران،  مجتمع های ورزشی داخل  و خارج از خانه، اتاق های کنفرانس، ( ATM )، بخش ارتباطات بهداشت و مراکز منابع و غیره نیز از دیگر بخش های دانشگاه هستند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه گلف مدیکال دبی

برنامه آماده سازی یک برنامه کوتاه مدت است که شامل چندین دوره می باشد که با توجه به نیازهای فردی دانش آموزان می توانند بصورت جداگانه یا همه  در کنار هم انجام شود. برنامه مقدماتی آموزش عمومی برنامه غیر مقطعی است که بنا به درخواست دانش آموزان آینده نگر از دبیرستان ها تهیه می شود که در آن، زبان تدریس انگلیسی نبوده است و یا برنامه درسی کلیه موضوعات مورد نیاز برای پذیرش را طبق برنامه وزارت تحصیلات تکمیلی یا هر دانش آموز دیگری که فاقد دانش یا مهارت های لازم برای ادغام هموار در دوره های دانشگاه را پوشش نمی دهد.برنامه آماده سازی به منظور کمک به دانش آموزان در جبران کمبود نیازمندان در کوتاه مدت و بدون ایجاد اختلال در ترم و سایر وظایف یادگیری منظم تدریس طراحی شده است.

شرایط پذیرش دانشگاه گلف مدیکال دبی

شرایط پذیرش دانشگاه گلف مدیکال

به عنوان مولفه اصلی اساسی کلیه برنامه های دانشگاهی آموزش عمومی پایه و اساس پشتیبانی دانش آموزان از مهارت در ارتباطات، تجزیه و تحلیل استدلال ریاضیات و سنتز است. آموزش عمومی و مهارت های قابل انتقال را برای دانش آموزان فراهم می کند که آنها را برای دستیابی به دانش، کسب مهارت های جدید و گسترش دیدگاه های خود فراهم می کند تا آنها بهتر بتوانند با نیازهای جامعه در حال تغییر سازگار شوند. تجارب و ارزیابی های یادگیری ارائه شده توسط برنامه های دانشگاهی بر اساس اهداف آموزش عمومی بنا شده است که هدف اصلی کالج مورد نیاز می باشد.
آزمون های آیلتس و تافل یک الزام اجباری برای پذیرش بدون در نظر گرفتن ملیت (حتی امریکایی ها، انگلیسی ها، کانادایی ها و غیره) شهروندان بومی نیز از آزمون های آیلتس و تافل معاف نیستند. متقاضیانی که برنامه درسی آمریکایی را مطالعه کرده اند ملزم به قبولی در آزمون زیست شناسی مولکولی هستند و باید حداقل نمره 550 را کسب نمایند.

چگونه اقدام کنید؟

پر کردن یک فرم آنلاین ساده که میتواند در کمتر از 15 دقیقه تکمیل شود.در صورت عدم توانایی تکمیل فرم می توانید کار خود را ذخیره کرده و در هر زمان و مکان دیگری مجددا به آن دسترسی پیدا کنید. در فرم مذکور باید موارد زیر وارد شود:
مشخصات پاسپورت/ ویزا/ شناسنامه
جزئیات مربوط به آزمون واجد شرایط
اولویت های دوره تحصیلی شما
نسخه های اسکن شده از کپی صفحه ویزای معتبر گذرنامه امارات و  رونوشت علائم امتحان مقدماتی

رتبه و رنکینگ دانشگاه گلف مدیکال دبی

علاوه بر رتبه بندی 1.250 دانشگاه های برتر جهان، به طور کلی و بر اساس منطقه و کشور دارای پنجمین رتبه سالانه ایالت متحده آمریکا می باشد.
اخبار ایالت متحده امریکا را می توان  از یک روش جداگانه که برای انتشار برترین دانشگاه های جهانی در 22 حوزه موضوعی استفاده می شود دنبال کرد. این رتبه بندی های موضوعی خاص که دارای رشته های دانشگاهی،  بخش ها یا مدارس خاص دانشگاه ها  مانند دانشکده های بازرگانی یا پزشکی نیستند، بر اساس عملکرد تحقیقاتی دانشگاهی در آن رشته ها است.ایالت متحده امریکا از اقدامات مختلف کتابشناختی، از جمله نشریات و استنادات و همچنین شاخص هایی برای شهرت جهانی و منطقه ای در هر موضوع خاص استفاده کرده است. در بسیاری از موارد موسسه ای که تمرکز جدی بر روی یک موضوع خاص داشته باشد، در آن موضوع رتبه بندی میشود، اما رتبه بندی کلی دانشگاه های برتر جهانی شامل 1250 دانشگاه برتر جهان است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه گلف مدیکال دبی:

  • رتبه بندی کشوری:21
  • رتبه بندی جهانی:8034

رشته های دانشگاه گلف مدیکال دبی

  • لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی
  • لیسانس علوم زیست پزشکی
  • مدرک کاردانی در علوم پیش بالینی
  • دکترای دندانپزشکی
  • دکترای داروسازی
  • دکترای فیزیوتراپی
  • لیسانس علوم آزمایشگاه علوم پزشکی
  • لیسانس علوم تصویربرداری پزشکی
  • لیسانس علوم فناوری بیهوشی
  • لیسانس علوم پرستاری
  • لیسانس علوم پرستاری برای پرستاران ثبت نام شده
  • لیسانس علوم در رشته مدیریت بهداشت و اقتصاد
  • کارشناسی ارشد بهداشت عمومی
  • کارشناسی ارشد مشترک در حرفه های آموزش بهداشت
  • کارشناسی ارشد بهداشت محیط و سم شناسی
  • کارشناسی ارشد جراحی دندانپزشکی در دوره ای
  • کارشناسی ارشد جراحی دندانپزشکی اندودنتیکس
  • کارشناسی ارشد داروسازی بالینی
  • کارشناسی ارشد فیزیوتراپی
  • کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی پزشکی
  • استاد اجرایی در مدیریت بهداشت و اقتصاد

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه گلف مدیکال دبی

هزینه ثبت نام  تمامی دوره های  کارشناسی در دوبی 40 دلار است.

هزینه ثبت نام دوره دکتری 272 دلار است.

قالب هزینه برای دوره های پیشنهادی در جدول زیر آمده است.

دورههزینه
لیسانس پزشکی و جراحی·          544 دلار
لیسانس بیو پزشکی·         136  دلار
مدرک مقدماتی علوم پزشکی·         596  دلار
دندانپزشکی·         127 دلار
داروخانه·         127 دلار
فیزویو تراپی·         136 دلار
علوم آزمایشگاه پزشکی·         136 دلار
علوم عکسبرداری پزشکی·         136 دلار
فناوری بیهوشی·         136 دلار
پرستاری·         136  دلار
لیسانس علوم در پرستاری برای پرستار هایی که شاغل هستند.·         136 دلار

در انتها باید اضافه کنیم که با تحصیل در دانشگاه گلف مدیکال دبی این فرصت را خواهید داشت که جهت ادامه تحصیل خود در دانشگاه های کشورهای آمریکا، کانادا و انگلستان انتقالی گرفته و تحصیلات خود را در آنجا ادامه دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در شعب رسمی موسسه حقوقی برگزیدگان اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان تماس بگیرید و از جزئیات بیشتر آگاه شوید.

تحصیل در امارات از بهترین گزینه های موجود برای متقاضیان ایرانی تحصیل در خارج از کشور می باشد. چرا که فاصله بسیار کم آن با ایران از مزیت های بسیار بزرگ محسوب می شود و دانشجویان دغدغه ای بابت رفت و آمد به کشور نخواهند داشت. همچنین دانشگاه های امارات از اعتبار بالایی برخوردارند که ما در این مقاله بر آنیم تا شما را با یکی از این دانشگاه ها آشنا کنیم. همکاران ما در موسسه حقوقی برگزیدگان اصطهباناتی اطلاعات لازم درباره دانشگاه گلف مدیکال دبیرا برای شما جع آوری کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *