دانشگاه کاپوسوار مجارستان

مجارستان یکی از مقاصد تحصیلی پرطرفدار برای دانشجویان بین المللی می باشد که مکان مناسبی برای تحصیل بوده و ورود به موسسات این کشور نیز به راحتی امکان پذیر است. یکی از این موسسات دانشگاه کاپوسوار مجارستان می باشد. در این مقاله که به کوشش موسسه اصطهباناتی گردآوری شده به بررسی موارد زیر می پردازد:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • درباره دانشگاه کاپوسوار مجارستان
  • رشته ها و مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی دانشگاه کاپوسوار مجارستان
  • شهریه و بورسیه های دانشگاه کاپوسوار مجارستان

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی در شعب تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و مشهد تماس برقرار کنید.

درباره دانشگاه کاپوسوار مجارستان

دانشگاه Kaposvár یکی از بزرگترین دانشگاه ها در منطقه جنوبی Transdanubian مجارستان است. کاپوسوار نهمین دانشگاه کشور مجارستان می باشد. دانشگاه Kaposvár توسط پارلمان مجارستان در اول ژانویه سال 2000 هنگامی که دپاراتمان ها و دانشکده های عملیاتی در Kaposvár ادغام شدند، تأسیس شد. در حال حاضر فعالیت های آموزشی و پژوهشی در چهار دانشکده انجام می شود: (دانشکده علوم کشاورزی و محیط زیست، دانشکده علوم اقتصادی، دانشکده تربیت معلم و دانشکده هنر ریپلرونایی) و در سه موسسه شریک: آکادمی سوارکاری Pannon، موسسه تحقیقات محصولات زراعی و مرکز مدیریت و منظر بازی B Gameszénfa ، که در آن کار علمی با مدرن ترین تجهیزات پشتیبانی می شود.همه دانشجویان و معلمان ازخروجی اولیه موسسات مختلف کنار هم قرار گرفته اند و آموزش عالی بهره مند می شوند: کار این موسسه در یک سیستم آموزشی باز و انعطاف پذیر انجام می شود که به راحتی با چالش ها و انتظارات عصر مدرن روبرو می شود.براساس روایات چند دهه ای، دانشگاه با ارائه برنامه های مطالعاتی متنوع با یک انتقال آسان در بین دوره های تحصیلی، نقش تعیین کننده حرفه ای، شغلی و فرهنگی در زندگی کشور و منطقه ایفا می کند.فارغ التحصیلان اخیر از دانشکده های علوم کشاورزی علوم اقتصادی، پداگوژی و هنر به دلیل فعالیت های موفق و آموزشی تحقیقاتی با کیفیت بالا، قادر به پاسخگویی به نیازهای بازارهای ملی و اروپایی هستند.این دانشگاه می خواهد با ارتقاء تصویر و تقویت روابط خارجی خود، به ارتقاء امکانات آموزشی وپژوهشی دانشگاه و حمایت از رقابت دانشجویان بپردازد.می توان گفت که در حال حاضر موسسه یک سیستم مدرن ، پویا و نوآورانه آموزش عالی است که دانشجویان می توانند با مسئولیت پذیری در آینده خود سرمایه گذاری کنند.دانشگاه Kaposvár توافق های دو جانبه با موسسات در سراسر جهان که تعهد خود را برای تعالی دانشگاهی و آموزش عملی برای دانشجویان به اشتراک می گذارند ، حفظ می کند. این توافق نامه ها تبادل دانشجویی و حرفه ای را تسهیل می کند و به عنوان پایه هایی عمل می شود که انواع پروژه های مشارکتی از آنها ساخته می شود.

درباره دانشگاه کاپوسوار مجارستان

درباره دانشگاه کاپوسوار مجارستان

رشته ها و مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی دانشگاه کاپوسوار مجارستان

دانشکده علوم کشاورزی و محیط زیست:

  • کارشناسی ارشد: مدیر تغذیه و ایمنی خوراک دام .برنامه MSc تغذیه و ایمنی حیوانات گزینه ای ایده آل برای هر کسی است که قصد دارد در هر زمینه ای از تولید حیوانات کار کند. هدف از این برنامه مطالعاتی، آموزش متخصصان ماهر و کاملاً مجهز جهت رفع مشکلات تغذیه حیوانات، تولید خوراک، خوراک و ایمنی مواد غذایی بوده و قادر به انجام وظایف برنامه ریزی، تحقیق و نوآوری است. دانشجویان فارغ التحصیل قادر به تحقق شرایط پذیرش دکتری خواهند بود.
  • دکترا (دکترا) دانشکده علوم دامی:دانشجویان دکتری می توانند در زمینه های بیولوژیکی، ژنتیکی، تغذیه ای، مدیریتی، کیفیت و ایمنی مواد غذایی از تولید حیوانات دامپروری همراه، دام های وحشی و علوم زیست محیطی تحقیقاتی انجام دهند.

دانشکده علوم اقتصادی:

  • تجارت و بازاریابی :هدف از برنامه، آموزش متخصصان است که با کسب دانش و مهارت سطح بالایی در تجارت و بازاریابی، تجارت و اقتصاد قادر به خرید و بازاریابی کالاهای مختلفی هستند که دارای تقاضا هستند و همچنین سازماندهی، مدیریت و کنترل آنها. شرکتهای کوچک و متوسط. فارغ التحصیلان نیز آماده ادامه تحصیل در سطح کارشناسی ارشد هستند.
  • دوره کارشناسی مطالعات بین المللی:هدف از برنامه، آموزش متخصصان است که با کسب دانش سطح بالایی در مورد سیاست های بین المللی، اقتصاد، حقوق و اتحادیه اروپا قادر به کمک به حل چالش های ناشی از روند ادغام اروپا هستند. به طور مؤثر از پتانسیل های اقتصادی و نهادی در بخش عمومی و غیرانتفاعی و دولت ها و مؤسسات محلی که با توسعه منطقه ای سر و کار دارند استفاده شود.
  • دوره کارشناسی ارشد اقتصاد منطقه ای و زیست محیطی:هدف از برنامه، آموزش متخصصان است که با دستیابی به دانش نظری و عملی سطح بالایی قادر به تجزیه و تحلیل فرآیندهای منطقه ای و زیست محیطی ، به رسمیت شناختن روابط و مشکلات ، مشارکت خلاقانه و خلاقانه در سیاست ها ، راهبردها و برنامه های منطقه ای و زیست محیطی هستند.
  • دوره کارشناسی ارشد مهندسی توسعه روستایی:هدف از برنامه مطالعه آموزش متخصصان است که با به دست آوردن دانش نظری و عملی سطح بالایی قادر به نظارت بر فرآیندهای سازمانی و مدیریتی مربوط به تولید و خدمات هستند و در همان زمان استفاده بهینه از منابع را ارائه می دهند. آنها دانش دقیقی در مورد عملکرد توسعه روستایی و منطقه ای در اروپا و مجارستان (نقش کشاورزی در حفظ و توسعه حومه شهر) و دلایل ویژگی های آن دارند. آنها از مهارت و دانش لازم برای کار به عنوان مهندس توسعه ، برای پیشبرد موقعیت های پیشرو یا انجام تحقیقات برخوردار هستند. آنها برای ادامه تحصیل در برنامه های دکتری آماده هستند.

دانشکده مدیریت و علوم سازمانی

مدیرت و علوم سیاسی .تحقیق در دانشکده دکتری مدیریت و علوم سازمانی شامل سیاست های اقتصادی است که عمدتاً برای اقتصاد و سیاست های کشاورزی متمرکز است، تجزیه و تحلیل فرآیندهای اقتصادی و بازار با تاکید ویژه بر رقابت ، بازاریابی مواد غذایی و اقتصاد جهانی ، توسعه منطقه ای، سیاست های روستایی و محیط زیست عمومی و تجارت.

شهریه و بورسیه های دانشگاه کاپوسوار مجارستان

شهریه این دانگاه در 1900 دلار در هر ترم است که در روز اول ترم باید پرداخت شود.خوابگاه ها در حدود 110 دلار در ماه برای اتاق های مجهز به دو تخته یک نفره، تلویزیون، یخچال، اتصال به اینترنت هستند. در خوابگاه دانشجویی آشپزخانه مشترک، فروشگاه غذا، سالن بدنسازی، خدمات کپی و کتابخانه در دسترس است. مطالب دیجیتالی مطالعه به صورت رایگان ارائه می شود. هزینه کپی و چاپ به عهده دانشجو است.هزینه زندگی در مجارستان به شرح زیر است:

ناهار در کافه تریا دانشگاه (سوپ، غذای اصلی و دسر) را می توان با 2 یورو در روز خریداری کرد. قیمت های معمول برخی از مواد غذایی در مغازه ها عبارتند از: یک کیلوگرم نان: یک یورو، یک لیتر شیر: یک یورو، یک کیلوگرم گوشت خوک: 3.5 4.5 یورو. با اتوبوس می توان به مرکز شهر رسید که از هر راه یک یورو قیمت دارد.

شهریه و بورسیه های دانشگاه کاپوسوار مجارستان

شهریه و بورسیه های دانشگاه کاپوسوار مجارستان

بورسیه اراسموس

دانشگاه کاپوسوار به توسعه روابط بین الملل در هر دو جنبش دانشجویی و معلمان و فعالیت های تحقیقاتی متعهد است. حداکثر تلاش خود را می کنند تا از آنها بهترین خدمات و فرصتی برای تحصیل در مجارستان در ابتکاری ترین دانشگاه منطقه داشته باشد. تیم بین المللی موسسه با مؤسسات شریک خود و بخش های دانشگاه Kaposvár همکاری می کند تا دانشجویان از آموزش با کیفیت بالا در دانشگاه و خارج از کشور ما برخوردار شوند.

Stipendium Hungaricum

Stipendium Hungaricum یک برنامه بورس تحصیلی است که توسط دولت مجارستان با هدف سیاست خارجی خود “گشودن به شرق و جنوب” تأسیس شده است. این برنامه با حكم دولت 285/2013 (26.07)، اصلاح شده توسط مصوبه دولت 81/2015 است. سیاست آموزشی برنامه Stipendium Hungaricum مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا و منطقه آموزش عالی اروپا ترویج بین المللی و توسعه کیفیت آموزش عالی مجارستان، تقویت روابط بین المللی نخبگان علمی مجارستان ، افزایش تنوع مؤسسات آموزش عالی مجارستان و ارتقاء آموزش عالی رقابتی مجارستان در جهان.

برنامه بورس تحصیلی ویسگراد

بورسیه های ویزگراد از مطالعات کارشناسی ارشد و دکترا همچنین پست دکترا را در بر می گیرد که در موسسات آموزش عالی در منطقه V4 و همچنین در کشورهای بالکان غربی و مشارکت شرقی پشتیبانی می کند.

با مطالعه مقاله بالا نسبت به تاریخچه دانشگاه کاپوسوار مجارستان آشنایی پیدا کرده و همچنین رشته ها و مقاطع انگلیسی زبان این دانشگاه به شما معرفی شد. هزینه ها و بورسیه های تحصیلی در این موسسه نیز در یکی از بخش ها توضیح داده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه اصطهباناتی تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه کاپوسوار مجارستان

1- هزینه تحصیل در دانشگاه کاپوسوار مجارستان چقدر است؟

هزینه تحصیل در رشته های مختلف متفاوت است اما در کل حدود 1800 دلار است.

2- رتبه بندی جهانی دانشگاه کاپوسوار مجارستان چند است؟

این موسسه در حدود 7000 دانشگاه اول دنیا می باشد.

3- زبان تحصیل دانشگاه کاپوسوار مجارستان چیست؟

زبان تحصیل در این دانشگاه مجارستانی و انگلیسی می باشد.

4- آیا وزارت علوم دانشگاه کاپوسوار مجارستان را قبول دارد؟

این دانشگاه مورد تایید وزارت علوم نمی باشد.

5- آیا دانشگاه کاپوسوار مجارستان معتبر است؟

بله این دانشگاه دارای اعتبار خوبی در این کشور می باشد.

6- آیا دانشگاه کاپوسوار مجارستان آزمون ورودی دارد؟

خیر این موسسه هیچگونه آزمون ورودی در مقاطع مختلف ندارد.

7- آیا دانشگاه کاپوسوار مجارستان کمک هزینه تحصیلی دارد؟

بله بورسیه های متعددی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد.

8- آیا تحصیل به زبان مجارستانی در دانشگاه کاپوسوار مجارستان رایگان است؟

خیر تحصیل در این دانشگاه تحت هیچ شرایطی رایگان نمی باشد.

9- آیا دانشگاه کاپوسوار مجارستان خوابگاه دارد؟

بله این دانشگاه دارای خوابگاه می باشد.

10- هزینه خوابگاه دانشگاه کاپوسوار مجارستان چقدر است؟

هزینه خوابگاه ها ماهانه در حدود 110 دلار می باشد که امکانات مختلفی را ارائه می دهد.

11- آیا دانشگاه کاپوسوار مجارستان دوره های زبان مجارستانی دارد؟

بله این دانشگاه دوره های مختلفی را برای آموزش این زبان برگزار میکند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *