بررسی اجمالی دانشگاه کارول

دانشگاه کارول یک موسسه خصوصی است که در سال 1846 تأسیس شد. این دانشگاه در مجموع ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد 3001 نفر ثبت نام کرده است، محیط آن حومه شهر است و دانشگاه پردیس 133 هکتار است. این دانشگاه از یک تقویم آموزشی مبتنی بر ترم استفاده می کند. در ادامه مقاله به بررسی اجمالی دانشگاه کارول پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و بررسی اجمالی دانشگاه کارول

جهت تحصیل در رومانی رتبه دانشگاهی کارول در نسخه 2018 بهترین کالج ها، دانشگاه های منطقه ای Midwest ،38 است. هزینه تحصیل و هزینه جانبی آن 31144 دلار (2017-18) است. دانشگاه کارول یک مدرسه خصوصی واقع در گوشه جنوب شرقی ویسکانسین در شهر Waukesha، حدود 20 مایلی غرب Milwaukee است. دانشجویان در دانشگاه کارول می توانند از بیش از 40 برنامه تحصیلات کارشناسی، با ورزش، پرستاری و کسب و کار محبوب ترین رشته های اصلی را انتخاب کنند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند در رشته فیزیک، تحصیلات، مهندسی نرم افزار، مدیریت بازرگانی و دستیار مطالعات پزشکی مشغول به تحصیل شوند.

تحصیل در دانشگاه کارول

یکی از دانشگاه ها در رومانی، دانشگاه کارول است که دانشجویان می توانند در بیش از 50 باشگاه دانشگاهی شرکت کنند و با حدود شش سازمان نامه یونانی درگیر شوند. دانش آموزانی که می خواهند به جامعه کمک کنند می توانند مرکز داوطلب را پیدا کنند و کسانی که به کوله پشتی، قایقرانی، و کمپینگ علاقه مند هستند، می توانند برنامه آموزشی CORRE را در خارج از منزل بررسی کنند.

تحصیل در دانشگاه کارولورزشکاران دانشجویی می توانند در سطح درونی شرکت کنند و یا برای تیم های ورزشی ورزشکاران پاریس دانشگاه کارول، که در کنفرانس Midwest NCAA III رقابت می کنند، بازی کنند. فارغ التحصیلان مشهور دانشگاه Carroll شامل مرحوم دونالد گورکه، است.

پذیرش دانشگاه کارول

با پذیرش 72٪، دانشگاه کارول به روی اکثریت کسانی که درخواست می کنند، باز است. کسانی که نمرات خوب دارند شانس خوبی برای پذیرش دارند. دانش آموزان آینده نگر با ارائه نمرات از SAT یا ACT یا هر دو آزمون به طور مساوی پذیرفته می شود. متقاضیان می توانند درخواست تحصیل در دانشگاه های رومانی در دانشگاه کارول را با برنامه آزاد Cappex ارائه دهند. مواد اضافی شامل رونوشت های دبیرستان و یک بیانیه شخصی است و همچنین نمرات آموز می باشد که به قرار زیر است:

  • نرخ پذیرش دانشگاه 72٪
  • نمرات آزمون 25/75 درصد
  • SAT خواندن انتقادی: 485/593
  • SAT ریاضی: 455/565
  • ACT کامپوزیت: 21/26
  • ACT انگلیسی و ریاضی: 20/26

دوره های دانشگاه کارول

دانشگاه کارول در سال 1846 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین کالج های چهار ساله در ویسکانسین (البته بعد از کالج Beloit که در سال 1846 نیز تاسیس شد) است. کارول یک کالج هنر لیبرال مسیحی واقع در قلب ووکشا، یک شهر واقع در حدود نیم ساعتی غربی میلواکی است که دانش آموزان آن از 24 ایالت و 25 کشور آمده است. تجربه آکادمیک بر اساس “چهار ستون” کارول دانش یکپارچه، تجربه دروازه، مهارت های مادام العمر و ارزش های پایدار ساخته شده است. بسیاری از رشته ها محبوب ترین در رشته های حرفه ای کسب و کار، پرستاری، علوم ورزش و آموزش و پرورش هستند. دانش آموختگان با نسبت 16 تا 1 دانش آموز/ دانشکده پشتیبانی می شوند.

جهت مهاجرت تحصیلی به رومانی بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) گفت و گو کنید تا بتوانند شنا را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *