دانشگاه ژنگژو چین

در سپتامبر سال 2017، دانشگاه ژنگژو چین وارد ترتیب ساخت و ساز دانشگاه های جهان اولی شد. ZZU در این خط شروع تاریخی جدید، تصمیم گرفت که محل تحصیلش را به طور جامع و پژوهشی محک بزند و یک استراتژی انکشافی سه مرحله ای با هدف ایجاد یک دانشگاه جامع پژوهشی و جامع جهانی را رقم بزند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه ژنگژو چین

جهت تحصیل در چین دانشگاه (Zhengzhou) در Zhengzhou City ،Henan واقع شده است و حدود 939 هکتار و چهار محوطه دانشگاه  Kexuedadao، دانشگاه جنوبی، (Daxuebeilu Road) و (Daxuebeilu Road) است. با هدف قرار دادن تمام چین برای پذیرش، شمار زیادی از ثبت نام بیش از 55،000 نفر برای مدرک کارشناسی تمام وقت، بیش از 15،000 مدرک فوق لیسانس تمام وقت و حدود 1800 دانشجوی بین المللی از بیش از 116 کشور و مناطق را شامل می شود. ZZU در فهرست ملی “211 پروژه” از دانشگاه های کلیدی ساخت و ساز و “یک استان، یک دانشگاه” از دانشگاه های کلیدی پشتیبانی ملی می باشد.

ویدئو و فیلم دانشگاه ژنگژو چین

در این قسمت فیلمی از از این دانشگاه را مشاهده فرمایید و سپس به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

پزشکی در دانشگاه ژنگژو چین

آموزش و تحصیل دکترا در چین ZZU می تواند به ایجاد دانشگاه ملی Sun Yat-sen در سال 1928 برگردد و رشته پزشکی آن به یک موسسه مستقل تبدیل شده و در سال 1952 به «کالج پزشکی هنان» تغییر نام داده است. ZZU سابق، اولین دانشگاه جامع که توسط چین جدید در سال 1956 تاسیس شده بود، برای ورود به فهرست “211 پروژه ملی” در سال 1996 تصویب شد. دانشگاه صنعتی ژنگو ژوئن (ZUT)، یک دانشگاه کلیدی ملی در سال 1963، تحت رهبری مستقیم سابق وزارت صنایع شیمیایی است. ZZU جدید در ژوئیه 2000 متولد شد زمانی که ZZU سابق، ZUT و دانشگاه پزشکی هنان (HMU) با هم ادغام شدند.

پزشکی در دانشگاه ژنگژو چین

فارغ التحصیلان دانشگاه ژنگژو چین

تعداد زیادی از متفکران و متخصصان برجسته در این دانشگاه آموخته اند و یا کار می کنند، مانند پروفسور جی ونفو مربی، مورخ و فیلسوف، پروفسور هو بینگکوان فیزیکدان، پروفسور هو دبنگ شیمیدان، آکادمی ژونگ Xiangchong متخصص در نسوز، پروفسور Sun Guoliang متخصص مهندسی عمران، پروفسور دونگ Minsheng متخصص otolaryngology، پروفسور Shen Qiong بنیانگذار سیتولوژی مری و Prof Su Shouzhi متخصص در انگل شناسی انسان. تاریخ طولانی ZZU فرهنگ خاص خود را کشت کرده است. مردم ZZU ریشه در فرهنگ وسیع و عمیق دشت های مرکزی چین به ارمغان آورده و فضایل تحمل، آرامش و توانایی و روح را می یابند. چند فرهنگی در ترکیب و همزیستی در اینجا رشد کرده است.

آموزش در دانشگاه ژنگژو چین

دانش آموزان ZZU جهت ادامه تحصیل در چین از 31 استان و مناطق خود مختار در چین و همچنین بیش از 116 کشور و مناطق جهان می آیند، از این رو ایجاد یک محیط فرهنگی یکپارچه از عناصر چند منطقه ای، چند اخلاقی و چند فرهنگی است. توسعه متعادل از 12 رشته هنرهای لیبرال، علم و مهندسی، فضای مناسبی از کشت را به وجود آورد که به واسطه بین انضباط و تعامل سازنده مشخص شده است.

سه موسسه ZZU، به عنوان وارث و تمرین کننده فرهنگ های متمایز زمانی که با تجمع و تضعیف یک فرهنگ متمایز در طی یک تاریخ طولانی برپا شده اند، ماموریت و روحیه، ZZU را به دنبال یافتن حقیقت و پاسخگویی، استقامت، اعتماد، ارزش، خیرخواهی، تحمل، اعتدال، احتیاط، و تفکر انتقادی کشانده است. ZZU با تقویت ساختن فرهنگ خود، بر نقش اجتماعی آن فرهنگ هدایت گر تأکید می کند.

دوره های دانشگاه ژنگژو چین

پس از سپری کردن سالها رشد دانشگاه ژنگژو در حال حاضر تبدیل به دانشگاهی نوین با رشته های گوناگون از جمله: علوم، مهندسی، پزشکی، ادبیات، تاریخ، فلسفه، حقوق، اقتصاد، علوم مدیریت، کشاورزی و هنر می باشد. همچنین ژنگژو دارای 6 رشته کلیدی و تخصصی فیزیک چگال، مهندسی فناوری مواد، تاریخ چین باستان، شیمی ارگانیک، فناوری شیمی و آسیب شناسی است. دانشکده آموزش بین الملل یا (SIE) بر ثبت نام و آموزش دانشگاه ژنگژو نظارت می نماید. حدود 1700 نفر دانشجو از 70 کشور دنیا در دانشکده های این مجموعه در حال تحصیل می باشند، که حدود 80% سطح دانشجو و 10% بورس تحصیلی کامل را شامل می شوند.

اگر اطلاعاتی در خصوص تحصیل و اعزام دانشجو به چین را در دسترس ندارید، کافیست که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید، تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *