دانشگاه پنجاب پاکستان

به منظور ترویج آموزش و پرورش در هنر، علم و حرفه های آموخته شده و پیشرفت تحصیلی، ادامه تحقیقات اصلی و همچنین با قدرت انتصاب پرفسورها و سخنرانان دانشگاه، برای نگهداری و مدیریت هدایای آموزشی، دانشگاه پنجاب پاکستان به منظور تنظیم مقررات مربوط به محل اقامت و رفتار دانشجویان و انجام هرگونه اقداماتی که مروج مطالعه و تحقیق است، به ثبت رسیده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه پنجاب پاکستان

دانشگاه پنجاب (PU) در لاهور، پاکستان واقع شده است و در سال 1882 تأسیس شد. این موسسه توسط شورای آموزش فنی هند (AICTE) و توسط شورای ملی ارزیابی و اعتباربخشی (NAAC) تأیید شده است. دانشگاه پنجاب جهت تحصیل در پاکستان یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی است که در محیط شهری کلان شهر لاهور واقع شده است. دانشگاه پنجاب (PU) موسسه آموزش عالی مختلط رسمی وابسته به دین اسلام و بسیار بزرگ (محدوده ثبت نام 30.000 تا 34.999 دانشجو) است.

آموزش در دانشگاه پنجاب پاکستان

دانشگاه پنجاب (PU) دوره های آموزشی و برنامه هایی را جهت رسیدن به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد و مدرک دکتری در زمینه های مختلف تحصیلی ارائه می دهد.

این مؤسسه آموزش عالی 136 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی است، که بر اساس آزمون های ورودی و سوابق تحصیلی دانشجویان است. محدوده نرخ پذیرش 10 تا 20 درصد است که این سازمان آموزش عالی پاکستان را موسسه انتخابی مطلوبی می داند. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام می باشند.

هزینه تحصیل در پاکستان

هزینه تحصیل در پاکستان

هزینه تحصیل در پاکستان

دانشگاه پنجاب (PU) توسط کمیسیون کمک هزینه تحصیلی دانشگاه (UGC) به رسمیت شناخته شده است و مرتبط با انجمن دانشگاه های هند (AIU) است. این موسسه ارائه کننده انواع UG، مجتمع سازی، PG، اجرایی، دیپلم، دیپلم PG، دوره های گواهی و سطح تحقیقی است. پذیرش در دوره های خاص بر اساس امتحان ورودی انجام شده توسط دانشگاه است.

فعالیت های دانشگاه بر روی پردیس های علامه اقبال (پردیس قدیمی) واقع در مرکز شهر پرجمعیت و پردیس کوئید ایزام (پردیس جدید) در 12 کیلومتری جنوب، تقسیم شده است. در حالیکه پردیس علامه اقبال دارای ساختمان هایی با اهمیت معماری بالایی است، پردیس کوئید ایزام بر روی 1800 هکتار زمین سرسبز گسترش یافته است.

تحصیل در دانشگاه پنجاب، و همچنین دانشگاه لاهور پاکستان (PU) در رتبه خوب وزارت علوم ایران قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *