دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ

با توجه به اینکه دانشگاه لوکزامبورگ پذیرش دانشجویان از 115 کشور جهان، کارکنان دانشگاهی از 20 کشور و 78 دانشگاه همکار در سراسر جهان را در اختیار دارد، احتمالا یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل در خارج از کشور و لوکزامبورگ است. در حقیقت دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ نیاز به بین المللی بودن، به خصوص برای سازماندهی تحرک دانشجویان به عنوان دانشجویان فعال و کارآمد در خارج از کشور را، اغناء می کند و به دانشجویان سمت و سوی بین المللی شدن می دهد. ادامه مطلب را در مورد تحصیل در لوکزامبورگ و شرایط پذیرش این دانشگاه از زبان مشاور موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی از دست ندهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ

LCSB – مرکز سیستم های زیست – پزشکی لوکزامبورگ

LCSB یک پژوهش زیست – پزشکی است که با یافتن ارتباطات میان پژوهش های زیست شناختی و پزشکی به فعالیت می پردازد. همکاری میان زیست شناسان، پزشکان، دانشمندان علم کامپیوتر، فیزیکدانان، مهندسین و ریاضیدانان، چشم اندازهای جدیدی را در مورد سیستم هایی همچون سلول ها، اعضای بدن و اندام ها به دنیا ارائه کرده است. این اطلاعات جدید برای فهم مکانیسم های اصلی بیماری زایی و توسعه و پیشرفت تجهیزات تشخیص بیماری و درمان آن بسیار ضروری هستند.
بیماری های تحلیل عصبی مانند پارکینسون، و توضیح بیماری ها به عنوان یک شبکه از تمرکزات اصلی پژوهشات LCSB هستند. این مرکز با آزمایشگاه های پزشکی سرتاسر جهان و تمامی واحد های اصلی تحقیقات پزشکی در لوکزامبورگ طرح همکاری استراتژیکی دارد. پژوهش LCSB امکان همکاری با شرکای صنعتی را امکان پذیر می سازد و ترجمه یافته های علمی بنیادی خود را به زبان پزشکی تسهیل میکند

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه لوکزامبورگ

برنامه لیسانس پزشکی در حال ارائه میباشد دولت در سال های آینده تصمیم به ایجاد برنامه های آموزشی جدید پزشکی در لوکزامبورگ کرده است.دانشگاه لوکزامبورگ یک برنامه لیسانس پزشکی را ارائه خواهد داد که به دانش جویان اجازه می دهد تا سه سال تحصیل در لوکزامبورگ را به جای تنها یک سال تا به امروز کامل کنند. انتظار می رود این دوره ها در سال 2020 آغاز شود. این برنامه در همکاری نزدیک با سایر دانشگاه ها مانند دانشگاه استراسبورگ انجام خواهد شد.به گفته ی رئیس LCSB پروفسور رودی بالینگ: ایجاد یک برنامه کاملا جدید لیسانس در رشته پزشکی به لوکزامبورگ این فرصت را میدهد تا بهترین برنامه درسی برای آماده سازی دانش جویان برای پزشکی آینده طراحی کند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی لوکزامبورگ

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی لوکزامبورگ

با توجه به روند دیجیتالی شدن در رشته پزشکی، دانشجویان نه تنها نیاز به دانش سنتی در پزشکی دارند بلکه میبایست قادر به صحبت کردن با کارشناسان تحقیق و مدیریت داده در طول حرفه خود نیز باشند . “در حال حاضر در لوکزامبورگ فرصتی برای ایجاد یک برنامه وجود دارد که الگوی تحصیلی پزشکی آینده در اروپا میباشد.

علاوه بر برنامه لیسانس ، لوکزامبورگ از سال 2019 برای پزشکانی که تحصیلات خود را انجام داده اند، تخصص پزشکی در علوم نورولوژی(اعصاب) و انکولوژی(تومور شناسی) را نیز ارائه می دهد. تا کنون لوکزامبورگ تنها پزشک عمومی آموزش میداد . با استفاده از این دو زمینه جدید، لوکزامبورگ براساس تخصص تحقیقاتی قوی خود در زمینه نورولوژی در مرکز لوکزامبورگ برای سیستم های زیست پزشکی در دانشگاه لوکزامبورگ و در زمینه انکولوژی در موسسه سلامت لوکزامبورگ شروع کرده است.
به گفته ی پروفسور رجکو کروگر ، نورولوژیست در بیمارستان مرکزی لوکزامبورگ و استاد دانشگاه لوکزامبورگ: “ایجاد این تخصص ها به ما اجازه خواهد داد تا بهترین پزشکان جوان را به طور خاص مطابق با نیازهای کشور و طبق استاندارد های برتر بین المللی آموزش دهیم . طبق گفته ی کروگر ، برنامه تخصصی جدید به طور خاص نیاز به ارتباط ، تحقیق و مراقبت با آموزش دانشمندان پزشک دارد و از این طریق بیمار می تواند به طور مستقیم از نتایج تحقیق و نوآوری بهره مند شود.

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ

در کشور لوکزامبورگ، دانشجویان برای تحصیل در اکثریت رشته های دانشگاهی نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت. در خصوص چند رشته ای که از این اصل مستثنی هستند، شهریه از 600 یورو در ترم شروع می شوند. با این وجود، دانشجویان صرف نظر از رشته تحصیلی می بایست هر ترم 100 یورو بابت هزینه ثبت نام بپردازند.
منبع: پایگاه اطلاعاتی Eurydice. ( یک پایگاه اطلاعاتی آموزش بین المللی که توسط کمیسیون اروپایی و کشورهای عضو اتحادیه اروپا با هدف تسهیل و افزایش میزان درک سیستم های آموزشی مختلف در اروپا طراحی و پایه ریزی شده است)

بورسیه و کمک هزینه تحصیلی

مقطع تحصیلی: مدارک فنی عالی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

رشته نحصیلی: تمامی رشته ها

ارزش بورسیه: 6500 یورو در سال + شهریه تحصیلی تا 3700 یورو در سال ( این بورسیه هزینه های تحصیل که در صورت تقسیم شدن بر دو، کمتر از 100 یورو باشند را می پردازد)

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ

رتبه بندی و اعتبار رتبه بندی بین المللی

رتبه بندی دانشگاه یانگ

دانشگاه لوکزامبورگ در رتبه بندی دانشگاه تایمز (THE) رتبه دانشگاه یانگ در سال 2019 در رتبه 17 جهان قرار دارد و همچنین

در رتبه بندی دانشگاه تایمز (THE) Young University Rankings در سال 2017 در رتبه 11 جهان قرار دارد.

در این مقاله بیشتر در این مورد بخوانید. دانشگاه در رتبه یازدهم قرار دارد.

رتبه بندی جهانی دانشگاه

دانشگاه لوکزامبورگ در میان 250 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز قرار گرفته است. رتبه بندی

دانشگاه های جهان از 2018 تا 2019 است.در مورد این موضوع در مقاله: نتایج رتبه بندی جدید: رقابت شدید بین دانشگاه های

جهان ، بیشتر مطالعه کنیددانشگاه لوکزامبورگ در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز (THE) رتبه بندی دانشگاه های جهانی در سال 2017-2018 رتبه 179 را در جهان دارد.

بیشتر در مورد این مطلب در مقاله ما رتبه بندی 2017-2018: بیشتر دانشگاه های بین المللی در سراسر جهان.دانشگاه لوکزامبورگ رتبه 178 دانشگاه جهان در رتبه بندی دانشگاه های جهانی (THE) رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2016-2017 را به خود اختصاص داده است.در مقاله ای که در مورد دانشگاه لوکزامبورگ از جمله 180 بهترین دانشگاه های جهان است ، در مورد این موضوع بیشتر بخوانید.

رتبه بندی دانشگاه جهانی در سال 2004 توسط مجله تایمز تحصیلات عالی تأسیس شد. این دانشگاه ها در سطح جهانی در برابر 13 شاخص عملکرد جداگانه ارزیابی می شود، که طیف گسترده ای از فعالیت های اساسی مهم دانشگاه را شامل می شود: تحقیق؛ تعامل با کسب و کار؛ چشم انداز بین المللی؛ و، منحصر به فرد، محیط تدریس.

رتبه بندی دانشگاه های جوانان

دانشگاه لوکزامبورگ در رتبه بندی دانشگاه تایمز (THE) Young University Rankings در سال 2018 در 12 رتبه جهانی رتبه بندی می کند.

اگر سوالی در مورد تحصیل در دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ و شرایط مهاجرت به لوکزامبورگ دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در میان بگذارید تا شما را با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه و ناشی از تجربه، کسب کرده اند در اختیار شما بگذارند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *