دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین BOGOMOLETS (BNMU) واقع در کیف، قدیمی ترین دانشگاه اوکراین، با یک محیط فرهنگی بین المللی و یک زندگی دانشجویی فوق العاده است.و فضایی مناسب را برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اوکراین فراهم آورده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه ملی پزشکی BOGOMOLETS (BNMU) واقع در کیف، با بیش از 13000 دانش آموز، پزشک-کارآموز، دانشجوی کارشناسی ارشد، فارغ التحصیلان و افراد مشغول به کار برای اخذ مدرک دکتری و حدود 1300 دانشجوی خارجی، BNMU همواره یکی از بزرگترین موسسات خدمت کننده در زمینه پزشکی برای بیش از یک قرن می باشد. حتی با وجود دانشگاه هایی مانند: دانشگاه پزشکی خارکف اوکراین و … این دانشگاه هنوز از درجه اعتبار ساقط نیست.

این دانشگاه بواسطه پشتوانه تاریخی بزرگ، دستاوردهای بی حد و حصر علمی و یک همجوشی بزرگ فرهنگی با حضور دانشجویان بیش از 53 کشور در سراسر جهان که برای به دست آوردن کار رویایی خود در زمینه های مختلف در دوره های کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تحصیل می کنند، از دیگر موسسات متمایز می باشد.

تحصیل در دانشگاه بوگامولتس اوکراین

با 12 دانشکده، 78 بخش و بیش از 1200 نفر از اعضای حرفه ای، علمی و آموزشی از جمله 31 نفر از دانشگاهیان و اعضای آکادمی ملی علوم و آکادمی ملی علوم پزشکی، 34 نفر از اعضای آکادمی های عمومی، 42 نفر از اعضای سازمان های بین المللی و انجمن ها، 99 نفر عضو افتخاری علوم و فن آوری، 189 نفر دکترای علوم، 137 نفر پروفسور، 720 نفر نامزد علمی، 338 نفر دانشیار، 139 نفر با پایه بالینی همچنین با 8100 تخت و 250 هزار بیمار تحت درمان در هر سال و بیش از 70،000 جراحی انجام شده در هر سال،

BNMU اولین انتخاب برای دانشجویان، نه تنها از اوکراین، بلکه از کشورهایی مانند لهستان، بلاروس، روسیه، اسپانیا، مجارستان، چک، ترکمنستان و غیره، در حرفه پزشکی با ارائه آموزش بی حد و حصر در دو مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، می باشد. به یقین با این سطح از استقبال، هزینه تحصیل در اوکراین بایستی تا حدودی مقرون به صرفه تر باشد.

مزایای دانشگاه بوگامولتس اوکراین

  • یکی از معروفترین دانشگاه ها از نظر رتبه در شرق اروپا
  • تنوع و گسترش – آموزش و پژوهش در 12 دانشکده
  • مجموعه ای از ارائه های آموزشی در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در بیش از 40 تخصص
  • تبادل دانشجو و همکاری تحقیقاتی با دانشگاه های اصلی سراسر اروپا
  • زیرساخت های عالی برای آموزش پزشکان در کلاس جهانی
  • کنترل کیفیت سیستماتیک فعال در فرایند های آموزشی
  • مجهز شده با جدیدترین تکنولوژی های پزشکی دارای بالاترین استانداردها، طراحی هدفمند، مدرن و دارای مرکز دانشگاهی بین رشته ای
  • یکی از قدیمی ترین دانشگاه های شرق اروپا و اتحاد جماهیر شوروی سابق با محیط فرهنگی و آموزشی کاملا پویا
  • زندگی دانشجویی فوق العاده با استاندارد اروپا با آموزه های فرهنگی بزرگ و جشن های مختلف
مزایای دانشگاه بوگامولتس اوکراین

مزایای دانشگاه بوگامولتس اوکراین

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه بوگامولتس اوکراین

دانشگاه ملی پزشکی Bogomelets، قدیمی ترین دانشگاه اوکراین با یک محیط فرهنگی جهانی و یک زندگی عالی دانشجویی است. با بیش از 13000 دانشجو، اینترن های پزشکی، اساتید، فارغ التحصیلان و افرادی که برای گرفتن مدرک دکتری کار می کنند و حدود 1300 نفر دانشجوی خارجی در BNMU از جمله بزرگترین موسسه خدمت در زمینه پزشکی با بیش از یک قرن تجربه می باشد.

این دانشگاه دارای تاریخچه عالی و دستاوردهای بی شماری است و ترکیب فرهنگی زیادی به خاطر وجود دانشجویانی است که از بیش از 53 کشور در سراسر جهان برای دنبال کردن شغل رویایی خود در زمینه های مختلف فارغ التحصیل می شوند.

با 12 دانشکده، 78 بخش، بیش از 1200 نفر متخصص علمی و آموزشی از جمله 31 عضو انجمن علمی و عضو آکادمی علوم و آکادمی ملی علوم پزشکی، 34 عضو آکادمی علوم عمومی، 99 عضو افتخاری علوم و فنآوری، 42 عضو سازمان های بین المللی، 189 پزشک، 137 استاد، 720 متقاضی علوم، 338 استادیار، 139 پایگاه پزشکی با 8100 تخت و 250 هزار بیمار که هر ساله درمان می شوند و بیش از 70000 عمل جراحی در سال، اولین انتخاب برای دانشجویان نه تنها از اوکراین، بلکه از کشورهایی مانند لهستان، بلاروس، روسیه، اسپانیا، مجارستان، چک، ترکمنستان و غیره برای تحصیل در پزشکی در هر دو دوره لیسانس و فوق لیسانس می باشد.

یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپا بوده و دارای تنوع و توسعه – آموزش و پژوهش در 12 دانشکده می باشد. دارای مجموعه ای از پیشنهادها آموزشی در دوره های کارشناسی و دوره های مختلف در سطوح بالاتر در بیش از 40 مورد می باشد. تبادل دانشجو و همکاری پژوهشی با دانشگاه ها در سراسر اروپا امکان پذیر است. زیرساخت مناسب دولت برای آموزش پزشکان در سطح جهانی را دارا می باشد. فعال بوده، و کنترل کیفیت نظام مند در فرآیند آموزشی را دارا است. تجهیزات مجهز به تکنولوژی پزشکی و دارای بالاترین استانداردها، اهداف طراحی، مدرن و میان رشته ای است. یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپای شرقی و اتحاد جماهیر شوروی سابق با زمینه های فرهنگی و آموزشی است.

تاریخچه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

  • 1840: Emperor Highness Mykola I دستور رسمی برای افتتاح دانشکده پزشکی St. Volodymyr University را امضا نمود.
  • 1841: شورای St. Volodymyr University تصمیم به افتتاح اولین دانشکده پزشکی در سپتامبر 1841 را تایید نمود. اولین پذیرش از 29دانشجو بود. در روز 23 سپتامبر پروفسور M.I. Kozlov اولین سخنرانی درباره کالبدشناسی را خواند و روز 26 سپتامبر پروفسور V.O. Karavayev – اولین سخنرانی درباره دانشنامه و روش پزشکی را خواند.
  • 1921 : Kyiv Institute of Health Care به Kyiv State Medical Academy تغییر نام داد و بعدها به موسسه پزشکی Kyiv تبدیل شد.
  • 1946: نام موسسه پزشکی کیف به نام President of Academy of Sciences of UkrSSR O.O. Bogomolets در امد.
  • 1965: موزه تاریخی پزشکی براساس این موسسه تاسیس شد.
  • 1992:موسسه به دانشگاه پزشکی state O.O. Ukrainian تبدیل شد.
  • 1995: این دانشگاه با فرمان رئیس جمهور اوکراین، عنوان دانشگاه ملی پزشکی O.O. Bogomolets را دریافت کرد.
  • 2003: نماد دانشگاه، سرود و پرچم، برای اولین بار در تاریخ تاسیس و تصویب شد. این دانشگاه به عنوان مقر اصلی در هماهنگی برای اجرای مفاد اعلامیه Bologna در آموزش عالی پزشکی اوکراین ( MHC )منصوب شد. چشم اندازی برای توسعه دانشگاه در سال 2004 در نظر گرفته شد – سال 2010 توسط شورای علمی توسعه و تصویب شد – برنامه در مورد توسعه استراتژیک بود، که برای اولین بار در تاریخ خود تهیه شده بود. اموزش به زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه نیز تصویب گردید.
  • 2004: رئیس جمهور اوکراین Victor Fedorovich Yanukovich و رئیس کلیسای ارتدوکس ( VOLODYMYR ) اوکراین به فارغ التحصیلان دانشگاه تبریک گفتند. دانشگاه ملی پزشکی O.O. Bogomolets National medical university، صدو هفتادمین سالگرد تاسیس، دویستمین سالگرد تولد پروفسور Volodymyr Opanasovych Karavayev، صدو سی امین تولد اکادمی Oleksander Oleksandrovych Bogomolets، صدو سی امین سالگرد تاسیس جامعه علمی دانشجویان، صد و بیستمین تولد Mykhaylo Afanasiyovych Bulgakov، بیستمین سالگرد تاسیس تیم پزشکی اوکراین در O.O. Bogomolets NMU را جشن گرفتند.

برنامه آموزش ویژه پزشکان شهر برای مراکز مراقبت های بهداشتی کیف برای سال 2017 – 2011 برای اولین بار در میان مدارس عالی اوکراین اجرا شد. مدال طلا در نمایشگاه بین المللی موسسات آموزشی ” آموزش مدرن در اوکراین ” و نامزدی برای ” توسعه معنوی جوانان و بهبود فیزیکی “. رتبه اول در رده بندی وزارت آموزش و پرورش و علوم، جوانان و ورزش اوکراین در بین دانشکده های برتر ˅ı –ııı در زمینه مراقبت های بهداشتی. جایگاه چهارم در رده بندی UNESCO در میان مدارس عالی در فهرست 200 دانشگاه برتر اوکراین.

چشم اندازی با طرح پیچیده برای توسعه دانشگاه در سال 2017 – 2011 و تایید توسط شورای علمی. بنای یادبود به افتخار رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه St. Volodymyr University، پروفسور V.O. Karavayev، فارغ التحصیلان معروف Voyno-Yasenetskyy (St. Luka) و نویسنده به نام M.A. Bulgakov در ساختمان های اداری و مورفولوژیکی دانشگاه تاسیس شد.

فارغ التحصیلان دانشگاه برای اولین بار دیپلم بین المللی ” Diploma Supplement ” را دریافت کردند. این دانشگاه در سال 2011 به عنوان رهبر آموزش مدرن شناخته شد و برنده جایزه بزرگ و مدال طلا در نمایشگاه بین المللی “موسسات آموزشی مدرن ” گردید. این دانشگاه به انجمن منشور بزرگ برای رهبری دانشگاه ها در جهان پیوست ( Magna Charta Universitatum ).

دانشکده دهان و دندان ( دندانپزشکی )

دانشکده دندانپزشکی با دندان های سالم انسان سر و کار دارد. این درس با نام های مختلفی مانند دندان، دانشکده دهان و دندان و یا لیسانس دندانپزشکی ( BDS ) شناخته می شود. دوره تحصیل تمام وقت به زبان انگلیسی، اوکراینی و روسی برای مدت 5 تا 6 سال توسط دانشگاه ملی پزشکی O.O. Bogomolets ارائه می شود.

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس طیف گستره وسیعی از رشته ها را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته های پزشکی دارند، ارائه می کند. دانشجویان خارجی از تمامی کشورها می توانند برای تحصیل پزشکی اقدام کرده و در اروپا مدرک پزشکی خود را بگیرند. پس از تکمیل دوره دانشجویان مدرک جراحی عمومی و پزشکی عمومی می گیرند. دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس کیف برای دانشجویان خارجی دوره های پزشکی و جراحی عمومی را به زبان انگلیسی و روسی اراده می نماید. مدت این دوره 6 سال است.

دوره پزشکی (کارشناسی پزشکی و کارشناسی جراحی) دانشجویان خارجی را تعلیم می دهد تا به پزشکانی دلسوز و ماهر تبدیل شوند. این دوره بر ادامه دار بودن مراقبت از بیمار تاکید دارد. در این دوره شما از سال اول با بیمار تماس دارید و از سال سوم تا ششم مراقبت های اولیه و ثانویه را در محیط های بالینی انجام خواهید داد.

این دوره توسط دانشگاه ارائه می شود و آموزش آن بر عهده پرسنل حرفه ای است که شما را برای حرفه پزشکی آماده می کند. طی شش سال تحصیل دانشجویان موضوعات مختلفی از موضوعات پایه ای گرفته تا موضوعات تخصصی پزشکی، را فرا می گیرند. پزشکی علم و هنر درمان است. این رشته مجموعه ای از اقدامات مراقبت سلامتی ایجاد شده برای حفظ و بازیابی سلامت بیمار از طریق پیشگیری و درمان بیماری را در بر می گیرد.

پزشکی معاصر علم بهداشت، تحقیق زیست پزشکی و فناوری پزشکی را برای تشخیص و درمان آسیب دیدگی ها و بیماری ها، به ویژه از طریق تجویز دارو، جراحی و یا دیگر روش های درمانی، به کار می گیرد. لغت پزشکی از ریشه ای لاتین به معنای هنر درمان بر گرفته شده است.

عصر حاضر دوره جذابی برای پزشکی است چرا که ما به توسعه راه های جدید برای بهبود سلامت امیدواریم. همچنین حرفه پزشکی یکی از رضایت بخش ترین حرفه ها به شمار می رود و ما باور داریم که دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس کیف مکانی ایده آل برای کسب تحصیلات پزشکی در اروپاست. دانشجویان می توانند بهترین آموزش پزشکی را در دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس کیف ببینند.

باور ما بر این است که دانشجویان بنا به دلایل صحیحی در دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس کیف ثبت نام می نمایند – آنها به دنبال مراقبت از مردم هستند و حس می کنند که می توانند با از طریق پزشکی با مدرک پزشکی اروپا در جامعه خود پیشرفتی ایجاد نمایند. به این دلیل ما ایمان قوی ای داریم که ارائه خدمات پزشکی در کشورمان آینده روشنی دارد.

دانشگاه پزشکی ملی بوگامولتس کیف در سراسر جهان به سبک تدریس نوآورانه اش، آموزش بالینی و دوره های تحقیقاتی، مشهور است. اعضای هیئت علمی عنوان دار ما دائما به دنبال تعالی و خلاقیت در کلاس های درس، آزمایشگاه ها و کلینیک ها هستند.

شهریه

شهریه

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

  • رتبه کشوری : 50
  • رتبه جهانی : 6331

دانشگاه ملی بوکامولتس در سال 1841 تاسیس شده است و موسسه تحصیلات عالی دولتی بدون سود می باشد که در اطراف شهر بزرگ کیو با جمعیت 1000000 تا 5000000، قرار گرفته است.به طور رسمی این دانشگاه از طرف وزارت بهداشت کشور اوکراین معتبر و شناخته شده می باشد. دانشگاه بین المللی (O.O.Bogomolets (BNMU موسسه ای بزرگ (محدوده ثبت نام uniRank : 10000- 14999 ) و مشارکت کننده در تحصیلات عالی می باشد.

دانشگاه بوگامولتس دوره ها و رشته هایی برگزار می کند که به اعطای مدارک تحصیلی عالی به رسمیت شناخته شده از جمله مدرک پیش –کارشناسی ( شامل گواهی ها، دیپلم ها،مشارکت ها مدارک پایه)، مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا در چندین زمینه تحصیلی ختم می شود. این موسسه تحصیلات عالی 178 ساله تعدادی سیاست انتخاب پذیرش بر اساس آزمون های ورودی و نمرات و سابقه تحصیلات پیشین دانشجو دارد. پذیرش 60 تا 70 درصدی در موسسه تحصیلات عالی اوکراینی به نحوی آنجا را به موسسه ای برتر تبدیل کرده است. متقاضیان بین المللی برای درخواست ثبت نام واجد شرایط هستند.

در این باره از مشاورین ما بخواهید تا دانسته ها و تجربه های خود را در اختیار شما قرار دهند. مشاورین و وکلای ما در دفاتر تهران و شیراز موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مرکز شیراز؛ آماده پاسخگویی تماس های شما هستند.تا امر اعزام و تحصیل دانشجو به اوکراین را برای شما روشن کنند.

سوالات متداول در مورد دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین

1- دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین در چه موقعیتی قرار دارد؟

دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتسBNMUواقع در کیف با بیش از ۱۳۰۰۰دانش اموز،پزشک،کاراموز،دانشجوی کارشناسی ارشد،فارغ التحصیلان و افراد مشغول به کار برای اخذ مدرک دکتری و حدود۱۳۰۰ دانشجوی خارجی در بهترین رتبه دانشگاه ها دارای اعتبار است

2- تحصیل در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چگونه است؟

دارای ۱۲ دانشکده اولین انتخاب دانشجویان به غیر از اوکراین بلکه لهستان،بلاروس،روسیه،اسپانیا،مجارستان،چک،…با آموزش بی حد و حصر در مقطع کارشناسی و تکمیلی می باشد و هزینه مقرون به صرفه تر می باشد

3- مزایای دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین چیست؟

معروف ترین دانشگاه از نظر رتبه در شرق اروپا،تتوع و گسترش،آموزش بیش از ۴۰ تخصص،تبادل دانشجو و همکاری تحقیقاتی،زیر ساخت های عالی،کنترل و کیفیت سیستماتیک فعال،جدیدترین تکنولوژی های پزشکی،قدیمی ترین دانشگاه شرق اروپا

4- رتبه کشوری دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین چند می باشد؟

رتبه کشوری دانشگاه بوگامولتس ۵۰ می باشد

5- رتبه جهانی در دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین چند می باشد؟

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی بوگامولتس اوکراین ۶۳۳۱ می باشد

6- هزینه تحصیل پزشکی عمومی به زبان انگلیسی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل پزشکی عمومی به زبان انگلیسی در این دانشگاه4700 دلار در سال می باشد

7- هزینه تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی در این دانشگاه۴۰۰۰دلار در سال می باشد

8- هزینه تحصیل پزشکی عمومی به زبان روسی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل پزشکی به زبان روسی در این دانشگاه۳۸۰۰ دلار در سال می باشد

9- هزینه تحصیل دندانپزشکی به زبان روسی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل داندانپزشکی به زبان روسی در این دانشگاه۳۲۰۰ دلار در سال می باشد

10- هزینه تحصیل دوره مقدماتی پزشکی به زبان روسی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چه میزان می باشد؟

هزینه تحصیل دوره مقدماتی پزشکی به زبان روسی در این دانشگاه۲۵۰۰ دلار در سال می باشد

11- دوره تحصیلی در دانشگاه بوگامولتس اوکراین چگونه است؟

دوره تحصیلی تمام وقت به زبان انگلیسی ،اوکراینی و روسی برای مدت ۵ تا ۶ سال توسط دانشگاه ملیBogmoletsارائه می شود

2/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *