دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

زبان آموزش جهت تحصیل در فرانسه، فرانسوی است. دانشجویان در ارزشیابی های ورودی دانشگاه باید بتوانند سطح مهارت های پیشرفته فرانسوی معادل با B2 را در چارچوب مرجع زبان فرانسوی نشان دهند. دانشگاه پانتئون آسا فرانس اولین دانشگاه جهت تحصیل حقوق در فرانسه است که رشته هایی در زمینه حرفه های قضایی، علوم جنایی، قانون کسب و کار، قوانین اروپایی، حقوق بین المللی، حقوق عمومی، علوم سیاسی، قانون روم، تاریخ حقوق و علوم ارتباطات به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. با ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر همراه باشید تا آنچه را در این باره میخواهید به شما اطلاع دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

اگر قصد تحصیل در فرانسه را دارید لازم است بدانید که زبان آموزش جهت تحصیل فرانسوی است. دانشجویان در ارزشیابی ورودی باید بتوانند سطح مهارت های پیشرفته فرانسوی معادل با B2 را در مقیاس اروپایی چارچوب مرجع زبان (CEFR) نشان دهند. دانش آموزان ممکن است فهرست پیشنهادات دوره های موجود را مرور کنند پیشنهادات دوره شامل قانون اساسی، قانون اداری، قانون عمومی بین المللی، روابط بین الملل، قانون اقتصادی عمومی و غیره است. دانشجویان خارجی ممکن است دوره های زبان فرانسه را به عنوان مکمل مطالعات حقوقی خود بدون هزینه سپری کنند.

آموزش در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

پاریس II اولین دانشگاه جهت تحصیل حقوق است که رشته تحصیلی عالی در زمینه حرفه های قضایی، علوم جنایی، قانون کسب و کار، قوانین اروپایی، حقوق بین المللی، قانون اسناد رسمی، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، قانون اجتماعی، روابط بین الملل، علوم سیاسی، قانون روم، تاریخ حقوق، اقتصاد، مدیریت، اطلاعات و علوم ارتباطات دارد. پورتال حرفه ای و کارآموزی دانشگاه به طرز گوناگون فرصت های کارآموزی مناسب را برای دانش آموزان فراهم می کند و آن ها را قادر می سازد تا بیشتر برای شروع کار قانونی آماده شوند.

آموزش در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

آموزش در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

پذیرش در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

درصورت مهاجرت به فرانسه برای تحصیل شروع در خواست ها حهت تحصیل در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه از نیمه پاییز معمولا با یک هفته مقدماتی برای دانش آموزان حقوق در اواخر سپتامبر آغاز می شود. کلاس ها از اکتبر تا دسامبر اجرا می شود و امتحان ها در ماه ژانویه انجام می شود، هرچند پاریس II ممکن است در اواخر ماه دسامبر برای کسانی که باید در ماه ژانویه به مؤسسات اقامت خود بازگردند، اقامتگاه های تحصیلی را ارائه دهند. تدریس بهار با یک دوره مقدماتی برای دانش آموزان حقوق در اواخر ماه ژانویه آغاز می شود و دوره های کامل از فوریه تا مه آغاز می شود. امتحان نهایی در اواخر ماه مه و ژوئن برگزار می شود.

زبان در کشور فرانسه

با مشارکت با مدرسه پاریس (EFB، LL.M). قانون تجارت بین الملل می تواند به عنوان بخشی از (“P.P.I.” Projet Professionnel Individualisé) تأیید شود. دانش آموزان مجاز به درخواست قبل از نتایج قطعی امتحان CRFPA هستند. اگر پذیرفته شوند، از LL.M. پیروی خواهند کرد. دانشجویان جهت تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی امکان این را دارند که از دو سمینار اول (40 ساعت) از اکتبر تا دسامبر 2018 معاف شوند. پس از آن تنها 160 ساعت از 200 ساعت از اواسط ماه ژانویه 2018 باید در سمینار شرکت کنند. در عوض، برای تأیید اعتبار LL.M. آنها باید یک گواهی از یکی از ده سمینار آموزشی که در برنامه تحت نظارت پروفسور مسئول سمینار است ارائه دهند. در این مورد:

  • برنامه های آنلاین تا تاریخ 22 دسامبر 2018 تمدید خواهند شد.
  • هزینه ها برای LL.M. 15،000.00 € خواهد بود.
  • پاریس و سنگاپور هزینه دوره: € 17،000
  • موریس – هزینه دوره: € 12،000
  • در تمام موارد هزینه های تحصیلی دانشگاه اجباری اعمال می شود: حدود 300 یورو

رتبه و رنکینگ دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

دانشگاه پانتئون آسا (University Panthéon-Assas) که به عنوان اولین دانشگاه حقوقی فرانسه در نظر گرفته می شود، به پاسداری از سنتی است که از آن بوجود آمده است، حفظ و در عین حال کوشش در بالا بردن سطح برتری خود در رشته های زیر است: حقوق خصوصی و علوم جزایی، حقوق عمومی، علوم سیاسی، حقوق رومی، تاریخ حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اطلاعات و ارتباطات.

مشارکت گسترده این دانشگاه نه تنها با آژانس های مهم فرانسوی، اروپایی و بین المللی بلکه با شرکت های بزرگ اقتصادی و صنعتی، انسجام در دنیای حرفه ای را تضمین می کند و همبستگی واقعی خود را برای آنها تضمین می کند. با توجه به نیاز دانشجویان، دانشگاه برنامه های آکادمیک را در چارچوب سازگار و سازمان یافته LMD ارائه می دهد. خدمات دیجیتال متنوعی، آموزش های خصوصی، یک پایگاه داده کتابخانه ای در حال رشد و جامع، خدمات دوره ای و مشاوره ای حرفه ای، و مجموعه ای از فعالیت های ورزشی و فرهنگی فوق برنامه، همه به صورت هماهنگ انجام می شود تا تجربه دانشگاهی هر دانشجو را تکمیل و هماهنگ کند.

  • رتبه بندی دانشگاه جهانی QS؛ # 531-540
  • رتبه بندی موضوعی QS WUR؛ # 51-100

معیارهای رتبه بندی 

  • دانشجوی دانشکده: 81.8
  • دانشجویان بین المللی: 27
رتبه و رنکینگ دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

رتبه و رنکینگ دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

رشته های دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

ارائه آموزشی دانشگاه پاریس 2 پانتئون آسا (University Paris 2 Panthéon-Assas) از اول سال دانشگاهی 2019 تغییر می کند. محتوای تذکرات جدید کارشناسی ارشد احتمالا تا جولای 2019 تکمیل می شود (بستگی به تاییدیه شوراهای مرکزی دارد). ارائه آموزشی این دانشگاه شامل بیش از 200 دوره در سه مقطع اصلی می شود: “حقوق، اقتصاد، مدیریت”، “علوم سیاسی” و “علوم اجتماعی و انسانی”، که در 5 دسته تقسیم شده اند: حقوق، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت و ارتباطات اطلاعات.

  1. حقوق
  2. علوم سیاسی
  3. اقتصاد
  4. مدیریت
  5. ارتباطات اطلاعات
  6. LL.B., LL.M. و درجه های دانشگاهی
  7. دکترا

بیش از 250 پروفسور و استاد واجد شرایط سرپرستی تحقیقات، همراه شما برای انجام پایان نامه تان هستند.

  • آمادگی برای رقابت ها و آزمون های حرفه ای
  • ادامه تحصیلات و VAE

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

هر سال تحصیلی 6500 یورو تعیین شده است. این هزینه شامل 60 ECTS واحدهای درسی در ترم های پاییز و بهار می باشد، که مطابق با آنچه در هر سال در سیستم بولونیا لازم است همراه با خدمات و تسهیلات ارائه شده در برنامه MMEF است. هیچ هزینه ای برای درخواست نامه وجود ندارد. هزینه ها زیراکس، کتاب، اقامت، بیمه درمانی (برای دانشجویان بیش از 28 سال)، وعده های غذایی یا هزینه های عمومی را شامل نمی شود. اما امکانات زیر ارائه می شود:

رزرو محل اقامت. چند اتاق در خوابگاه دانشجویی برای این برنامه در دسترس است. شرکت کنندگان که مایل به رزرو هستند، باید در اسرع وقت با دبیرخانه تماس بگیرند. کتابخانه. دانشجویان به کتابخانه های دانشگاه دسترسی خواهند داشت. دسترسی به اینترنت در Maison des علوم اقتصاد به همراه امکانات رایانه ای ارائه می شود.

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه پانتئون آسا فرانسه

قسمت اول هزینه ها (1000 یورو) غیر قابل استرداد پس از پذیرش دانشجویان دعوت به برنامه پرداخت می شود و مابقی هزینه ها (5500 یورو) قبل از 30 ژوئن باید پرداخت شود (مگر اینکه چیز دیگری مشخص شده باشد). هیچ روشی برای بازپرداخت وجود ندارد: هزینه های پرداخت شده بازپرداخت نمی شوند. در صدر پرداخت شهریه، هر دانشجو برای ثبت نام در پاریس 1 پانتئون سوربن (Paris 1 Panthéon-Sorbonne) و طبق قانون ملی باید مالیات 91 یورو را متناسب با سهم خود در زندگی دانشجویی بپردازد. پرداخت به صورت آنلاین صورت می گیرد: پیوند خارجی را در: windowhttps://cvec.etudiant.gouv.fr جدید باز می کند.

اگر قصد دارید تحصیل رایگان در فرانسه را تجربه کنید و شرایط آن را نمیدانید بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *