دانشگاه والنسیا اسپانیا

امروزه دانشگاه والنسیا اسپانیا نتیجه بیش از پنج قرن تاریخی است که منجر به جمع آوری دانش و گنجینه های منحصر به فرد اسناد شده و آن را به یکی از دانشگاه های تراز اول اسپانیا تبدیل کرده است. در قرن سیزدهم به لطف شاه جیمز اول، پادشاه آراگون که در سال 1245 موسسه ی Studium Generale را از پاپ اینوسنت چهارم  تحویل گرفت، تحصیلات عالیه در این مرکز پایه گذاری شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه والنسیا اسپانیا

جهت تحصیل در اسپانیا هیئت منصفه ی والنسیا در تاریخ 30 اکتبر سال 1499 قانون اساسی مربوط به اولین دانشگاه والنسیا را تدوین کرد، برای بیش از 500 سالدانشگاه والنسیا به موازات پیشرفت شهر ادامه داشت و جزئی جدایی ناپذیر از شهر بود که باعث ایجاد فضاهایی برای آموزش، تحقیق، ایجاد و انتشار فرهنگ و علم درست همانند انتقال دانش شده بود. در ابتدا دانشگاه مختص رشته هایی از جمله پزشکیف علوم انسانی، الهیات و قانون بود. در طی 2 دهه ی اخیر این دانشگاه شاهد روند شتاب دار تحول و رشد بوده است.

آموزش در دانشگاه والنسیا اسپانیا

تلاش های قابل توجه دانشگاه والنسیا را به یک دانشگاه مدرن و جهانی تبدیل کرده است. این دانشگاه در مبحث کاربرد فناوری های جدید مرتبط با شبکه های علمی و آموزشی مهم بین المللی حرف اول را می زند. به لطف تعهد عالی و طیف گسترده ی آموزش و تحقیق ارائه شده در تمام زمینه های دانش (علوم پایه و مهندسی، علوم بهداشتی، علوم تربیتی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، اقتصاد و حقوق) دانشگاه والنسیا به یکی از پنج مرکز علمی برتر اسپانیا تبدیل شده است.

آموزش در دانشگاه والنسیا اسپانیا

این دانشگاه در محدوده ی اسپانیای مدیترانه ای در شهر والنسیا واقع شده است. این منطقه با جمعیت زیاد 829.705 نفر در سال 2014 مرکز بخش خود مختار والنسیا و سومین شهر بزرگ اسپانیا می باشد. یکی از محوطه های این دانشگاه در محدوده ی شهر نشین والنسیا در شهرداری های Burjassot و Paterna واقع شده است.

پردیس های دانشگاه والنسیا اسپانیا

دانشگاه والنسیا دارای سه پردیس اصلی شهری واقع در شهر والنسیا در Burjassot-Paterna و برخی دیگر از ساختمان ها و امکانات در قلب والنسیا مانند ساختمان تاریخی، باغ گیاه شناسی، کاخ سرورو، ریاست دانشگاه و دیگر ساختمان ها است. سه پردیس در این دانشگاه وجود دارد:

  • پردیس Burjassot کالج های زیست شناسی، داروسازی، شیمی، ریاضیات و دانشکده مهندسی را در بر می گیرد.
  • پردیس Avenida de Blasco Ibañez شامل دانشکده جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اسپانیا، فلسفه و علوم تربیتی، روانشناسی، جغرافیا و تاریخ، زبان ها، تربیت بدنی، فیزیوتراپی و پرستاری.
  • پردیس سوم، Tarongers، شامل دانشکده های حقوق، اقتصاد و کسب و کار، علوم اجتماعی و اخیرا مدرسه تدریس آموزش ابتدایی می باشد که از محل قبلی خود در نزدیکی محوطه ی دانشگاه Blasco Ibañez نقل مکان کرده است.

دوره های دانشگاه والنسیا اسپانیا

دانشگاه والنسیا تقریبا تمام رشته های دانشگاهی، هنر و علوم انسانی، مهندسی، علوم بهداشتی، علوم اجتماعی را ارائه می دهد. برنامه های تبادل با دانشگاه های خارجی، و همچنین سایر برنامه های همکاری بین المللی و کمک های توسعه، به دانش آموزان از اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آسیا اجازه می دهد تا در سایر موسسات دانشگاهی تحصیل کنند. با توجه به پویایی دانشجویی مبنی بر برنامه ی اراسموس، دانشگاه والنسیا یکی از ده دانشگاه برتر اروپا است. این دانشگاه با مطالعات بین المللی و یک ارائه دهنده ی تحصیل در خارج از کشور واقع در آستین تگزاس مشارکت کرده است تا دانشجویان داخل آمریکا و کانادا را جذب کند.

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) آماده پاسخگوی تلفنی و حضوری شما در راستای اطلاع از هزینه تحصیل در اسپانیا می باشد،پس با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *