دانشگاه های فنی مهندسی اتریش

دانشگاه یوهانس کپلر لینز (JKU) دارای برنامه های تحصیلی آینده گرا، عالی در تدریس و تحقیقات، مشارکت های متعدد در اتریش و خارج از کشور و یک پردیس منحصر به فرد با زمینه های پارک مانند است. دانشگاه JKU که جزو دانشگاه های فنی مهندسی اتریش می باشد، در مدت زمانی کوتاهی تبدیل به یک نهاد پیشرفته برای علم، دانشگاهیان، کسب و کار و جامعه است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های فنی مهندسی اتریش

دانشگاه های فنی مهندسی جهت تحصیل در اتریش که در سطح جهانی به خوبی شناخته شده اند، در تحقیقات مربوط به موضوعات مختلف مهندسی قدرت بسیاری را نشان داده اند. آنها شامل مهندسی هوا فضا، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی عمران هستند. همه بر پایه مفهوم مهندسی پایه با استفاده از ریاضی و علم برای حل مشکلات هستند. دانشگاه های برتر در مهندسی اتریش به شرح زیر می باشند:

  • دانشگاه تکنولوژی وین (TU Wien)
  • دانشگاه تکنولوژی گراس
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز

دانشگاه تکنولوژی وین اتریش

به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی، سیستم آموزشی اتریش در TU Wien تعهدی برای تعیین بالاترین استانداردهای انتقال دانش با توجه به رویکرد سه جانبه تحقیق، آموزش و نوآوری دارد. علاوه بر این، وظیفه تحقق بخشیدن به نقشی در تحقیق در سطح بین المللی دارند. 4،800 کارمند TU Wien، هر ساله 30000 دانشجو (که درصد قابل توجه دانشجویان بین المللی را شامل می شود) و انگیزه اقتصاد اتریش را فراهم می کنند.

دانشگاه تکنولوژی وین اتریش

TU Wien با جذب ذهن خلاق و نوآورانه، درست در امتداد زنجیره ارزش تحصیلی برای بیش از 200 سال، باعث ایجاد انگیزه برای نسل، پیشرفت و ارتباط دانش شده است. TU Wien در سال 1815 تاسیس شده است و یکی از معتبر ترین موسسات فنی در اروپا است. این دانشگاه در حوزه مهندسی و علوم طبیعی تمرکز دارد.

دانشگاه تکنولوژی گراس اتریش

دانشگاهی که در سال 1811 تأسیس شد، دانشگاه گراس دارای سه پردیس اصلی است. دو پردیس در مرکز گراتز قرار دارند، در حالی که سومین در قسمت جنوب شرقی شهر است. بر اساس رتبه بندی QS در سال 2017، TU Graz جز 200 دانشگاه برتر جهانی قرار گرفته است. TU Graz دارای بیش از 13،000 دانشجو است و شامل هفت دانشکده (معماری، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر و مهندسی پزشکی، مهندسی برق و اطلاعات، مهندسی مکانیک و علوم اقتصادی، ریاضیات، فیزیک و ژئودزی و شیمی فنی، مهندسی شیمی و فرایند و بیوتکنولوژی) می باشد. فارغ التحصیل معروف فیزیکدان مشهور نیکولا تسلا است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل و اعزام دانشجو به اتریش هستید، می توانید با مشاورین و کارشناسان مهاجرتی – تحصیلی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) گفت و گو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *