دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

تحصیل در دانشگاه های مختلف همراه با شرایط بسیاری است. افراد زیادی برای تحصیل به کشور های دیگری می روند و روند تحصیلاتی خود را پیگیری می کنند. تحصیل در دانشگاه های هر کشور دارای شرایط خاصی است که می تواند همراه با روند اخذ پذیرش افراد کمی پیچیدگی داشته باشد. هر دانشگاه و هر کشوری برای تحصیل دارای ویژگی ها و قوانین مخصوص به خود می باشد. مولفه های بسیار زیادی در زمینه تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه های هر کشور موجود است که لازم است تا به دقت مورد بررسی قرار گیرد. در این مقاله ما به بررسی دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مهاجرت به لوکزامبورگ دارای قوانین و مقرراتی می باشد که لازم است تا قبل از مهاجرت به این کشور از این قوانین اطلاع یافت. برای مهاجرت به لوکزامبورگ می توان از روش های مختلفی مانند مهاجرت تحصیلی به لوکزاکبورگ، مهاجرت کاری به لوکزامبورگ، مهاجرت سرمایه گذاری به لوکزامبورگ، مهاجرت از طریق ازدواج در لوکزامبورگ، مهاجرت از طریق تولد فرزند در لوکزامبورگ و … اقدام نمود. برای این که بتوانید در ارتباط با مهاجرت به این کشور اقدام نمایید می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مشورت نمود. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

یکی از روش های مهاجرت به لوکزامبورگ تحصیل در لوکزامبورگ و اخذ ویزای تحصیلی لوکزامبورگ می باشد. در این روش لازم است تا دانشجویان برای دریافت پذیرش تحصیلی این کشور اقدام نمایند. به طور مثال شما می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لوکزامبورگ و تحصیل داروسازی در لوکزامبورگ اقدام نمایید. البته شما برای تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ باید اطلاعات بسیاری را نسبت به شرایط زندگی در لوکزامبورگ و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ داشته باشید. لوکزامبورگ با داشتن یک جامعه مدرن ، چند زبانه و چند فرهنگی شرایط مناسبی دارد.

در واقع علاوه بر تحصیل می توانید برای کار در لوکزامبورگ و سرمایه گذاری در لوکزامبورگ نیز اقدام نمایید. تاریخ طولانی و جالب این کشور باعث شده است که ترکیبی از فرهنگ های هلندی ، آلمانی و فرانسوی به وجود آید. لوکزامبورگ یک کشور توسعه یافته با اقتصاد پیشرفته و دارای یکی از بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان است. این کشور همچنین یکی از امن ترین کشور های جهان بوده و مقصد مناسبی را برای هر دانشجویی بین المللی می باشد. سیستم آموزشی در لوکزامبورگ اصولا به صورت دو زبانه می باشد.

در ادامه توجه داشته باشید که اگر چه لوکزامبورگ از جذابیت و معماری یک شهر قدیمی اروپایی برخوردار است ، اما در واقع یک کشور بسیار مدرن با یکی از بهترین اقتصاد های جهان است. در این کشور مزایای بسیار زیادی برای دانشجویان و تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ وجود دارد. این کشور دارای سیستم های حمل و نقل عمومی و بهداشتی مدرن و با کیفیت است. از این رو دقت داشته باشید حمل و نقل عمومی برای دانشجویان دانشگاه های لوکزامبورگ رایگان است. از آنجا که این کشور کوچک است ، لوکزامبورگ دانشگاه های زیادی ندارد. اما با این حال سالانه تعداد زیادی از دانشجویان در این کشور به صورت بین المللی پذیرش می شوند. 

تحصیل رایگان در دانشگاه های لوکزامبورگ

همان طور که گفتیم دانشگاه های بسیار زیادی در لوکزامبورگ وجود ندارد. اما همین دانشگاه ها هم شرایط بسیار مناسبی برای تحصیل دارند. شما می توانید در دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ یا سایر دانشگاه های این کشور برای دوره های مختلف تحصیلی اقدام نمایید. دانشگاه اصلی دانشگاه لوکزامبورگ است. این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی کشور است و نیمی از دانشجویان آن دانشجویان بین المللی هستند. در لوکزامبورگ چند دانشگاه خصوصی وجود دارد. اما این دانشگاه ها عموما دانشگاه های نمایندگی دانشگاه های آمریکایی هستند.

تحصیل رایگان در دانشگاه های لوکزامبورگ

تحصیل رایگان در دانشگاه های لوکزامبورگ

یکی از نکاتی که برای تحصیل در کشور های مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد، مسئله هزینه تحصیل می باشد. از این رو لازم است تا شما به بررسی هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ نیز بپردازید. هزینه های زندگی در لوکزامبورگ نیز دارای شرایط خاصی است. اگر آن را با سایر کشور های اروپایی مقایسه کنید ، هزینه های زندگی در اینجا بیشتر است ، اما هنوز هم ارزان تر از شهر هایی مانند نیویورک یا لندن است. در این کشور دانشگاه ها اغلب خوایگاه دارند و امکانات بسیاری را برای دانشجویان ارائه می دهند. تحصیل در دانشگاه های این کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است.

در ادامه ما برای کسانی که می خواهند تحصیلات عالی خود را در لوکزامبورگ به اتمام برسانند ، لیستی از دانشگاه های ارزان قیمت در لوکزامبورگ تهیه کردیم. تحصیل در این دانشگاه ها می تواند همراه با بهبود در هزینه های تحصیل باشد. البته دقت داشته باشید که با دریافت بورسیه های تحصیلی لوکزامبورگ نیز می توانید در زمینه تحصیل رایگان در این کشور اقدام نمایید. اما در ادامه ببینیم که کدام یک از دانشگاه های لوکزامبورگ برای تحصیل با هزینه های کم و بدون هزینه نیز تحصیل نمود.

به طور کلی روند پذیرش در دانشگاه های لوکزامبورگ ساده است. دانشجویان باید یک فرم آنلاین را پر کنند ، مدارک لازم را جمع کنند ، همه چیز را ارسال کنند و منتظر تصمیم دانشگاه باشند. تحصیل در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی هم امکان پذیر می باشد. 

تحصیل رایگان و ارزان قیمت در دانشگاه لوکزامبورگ

یکی از دانشگاه های مهم این کشور دانشگاه لوکزامبورگ می باشد. در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی امکان تحصیل رایگان یا ارزان قیمت با شرایط ویژه ای موجود خواهد بود. دانشگاه لوکزامبورگ در سال دو هزار و سه میلادی تاسیس شده است. این دانشگاه در لوکزامبورگ دوره های تحصیلی پیشرفته خود را به صورت دو زبانه و چند زبانه ارائه می دهد. از این رو شما می توانید برای تحصیل در دانشگاه لوگزامبورگ دوره های تحصیلی را به زبان های فرانسه، آلمانی یا انگلیسی بیاموزید. پس لازم است تا در زمینه مدرک زبان مورد نظر خود نیز اقدام کنید.

این دانشگاه در بین دانشگاه های معتبر و جوان دنیا رتبه هفدهم را به خود اختصای داده است. در این دانشگاه بیش از شش هزار و سیصد دانشجوی بین المللی از کل دنیا برای تحصیل گرد هم جمع شده اند. در حقیقت می توان گفت که پنجاه و چهار درصد از دانشجویان این دانشگاه بین المللی هستند. دانشگاه لوکزامبورگ دارای سه دانشکده است که عبارتند از: علوم ، فناوری و ارتباطات یا FSTC، دانشکده ادبیات و زبان، علوم انسانی،‌هنر و آموزش یا FLASHASE و دانشکده قانون، اقتصاد و دارایی FDEF. این دانشگاه دارای سه مرکز بین رشته ای است که دوازده برنامه کارشناسی و چهل و دو برنامه کارشناسی ارشد دارد. این برنامه ها به زبان های فرانسوی، انگلیسی و آلمانی تدریس می شوند.

جنبه دیگری که ماهیت چند فرهنگی این موسسه را اثبات می کند این است که دانشجویان کارشناسی برای فارغ التحصیلی موظف هستند حداقل یک ترم در خارج از کشور بگذرانند. روند درخواست بصورت آنلاین انجام می شود. دانشجویان بین المللی نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارند. از آنها خواسته می شود همان مبلغ دانشجویان داخلی را پرداخت کنند. در واقع این دانشجویان حتی بدون بورسیه هم صرفا بین دویست تا چهارصد یورو در هر ترم می پردازند. این هزینه برای شهریه نمی باشد و صرفا هزینه خدمات است. از این رو باید گفت که هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لوکزامبورگ رایگان است. خدمات این دانشگاه هم برای دانشجویان با هزینه های بسیار کم در دسترس می باشد.

تحصیل رایگان در دانشگاه بین المللی بهداشت و ورزش LUNEX لوکزامبورگ

دانشگاه LUNEX یک دانشگاه خصوصی است که بر روی رفاه افراد از طریق درمان و ورزش متمرکز است. این دانشگاه در سال دو هزار و شانزده میلادی تاسیس شده است. بنابراین امکانات و برنامه های درسی مدرن و به روز است. این دانشگاه یکی از دانشگاه های ارزان قیمت در لوکزامبورگ است. در این دانشگاه دوره های تحصیلی برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. برنامه های دوره کارشناسی سه سال ادامه دارد و در رشته های فیزیوتراپی ، ورزش و علوم ورزشی و مدیریت بین المللی ورزش در دسترس است.

برنامه های کارشناسی ارشد دو سال به طول می انجامد و در فیزیوتراپی و ورزش و علوم ورزشی فعالیت می کند. این دانشگاه مزایای بسیار زیادی دارد. کلیه برنامه ها به زبان انگلیسی تدریس می شود. دانشجویان لیسانس باید ترم پایه را طی کنند که در آن آمادگی کافی برای شروع آموزش خود را دریافت کنند. برنامه های تحصیلی در این دانشگاه عموما به صورت آنلاین برگزار می شود. دانشجویان پس از امتحانات ترم پایه برای قبول شدن در دوره تحصیلی مورد نظر خود باید در آزمونی شرکت کرده و قبولی این آزمون را ارائه دهند. شهریه های این دانشگاه به شغل و رشته دانشجو بستگی دارد و معمولا با بورسیه های تحصیلی همراه می باشد که می تواند هزینه را رایگان گند. با این وجود شهریه در این دانشگاه نهایتا هفتصد یورو می باشد. 

تحصیل رایگان در دانشگاه تجارت لوکزامبورگ LSB

این دانشگاه یکی از معروف ترین دانشگاه های این کشور می باشد. در این دانشگاه دوره های تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شود. اما رشته هایی که در این دانشگاه وجود دارد برای دانشجویان تنها کارشناسی ارشد تمام وقت در مدیریت و کارشناسی ارشد نیمه وقت برای رشته مدیریت تجارت می باشد. همچنین گواهینامه های آموزش اجرایی را ارائه می دهد ، که معمولاً با هماهنگی شرکت های حمایت کننده ایجاد می شوند.

این دانشگاه ارزان قیمت در لوکزامبورگ که در سال دو هزار و هارده میلادی تاسیس شده است، توسط وزارت آموزش عالی و تحقیقات عالی لوکزامبورگ معتبر شناخته شده است. با وجودی که این دانشگاه بسیار جوان می باشد، اما اساتید این دانشگاه بهترین متخصصان حوزه مدیریت و تجارت در دنیا هستند که پشتوانه علمی بسیار بالایی برای دانشجویان دارند. توجه داشته باشید که این دانشگاه دارای هزینه تحصیل می باشد اما بورسیه های تحصیلی ارائه می دهد که عملا شرایط تحصیل را برای دانشجویان رایگان می کند. این کمک های تحصلی برای دانشجویان بسیار مناسب می باشد.

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

همان طور که گفتیم دانشگاه های لوکزامبورگ مانند دانشگاه پزشکی لوکزامبورگ برای دانشجویان دارای شرایط خاصی است که به موجب آن دانشجویان می توانند به طور رایگان در این کشور مشغول به تحصیل شوند. برای تامین هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ شرایطی فراهم شده است که دانشجویان می توانند به عنوان مزیت تحصیلی خود از بورسیه های تحصیلی دانشگاه لوکزامبورگ استفاده کنند. بورسیه های تحصیلی لوکزامبورگ در حالت های مختلفی برای دانشجویان در دسترس هستند.

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

مزایای تحصیل در دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

به طور مثال می توان به بورسیه تحصیلی CEDIES اشاره نمود که حدودا سیزده هزار یورو در سال می باشد. البته دقت داشته باشید که دانشگاه های این کشور از بورسیه تحصلی اراسموس موندس نیز پیروی می کنند. علاوه بر این ها دانشجویان می توانند برای کار دانشجویی در این کشور نیز اقدام نمایند. در واقع دانشجویان می توانند مشغول به کار در زمان تحصیل در لوکزامبورگ شده و از این طریق نیز هزینه های تحصیل و زندگی خود را فراهم نمایند. دانشجویان در این دانشگاه ها می توانند برای بیست ساعت در هفته و به صورت پاره وقت مشغول به کار شوند.

سوالات متداول در ارتباط با دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ

  1. آیا لوکزامبورگ کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله لوکزامبورگ یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل و زندگی می باشد.

  2. آیا تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ معتبر است؟

    بله دانشگاه های این کشور دارای اعتباز بالایی هستند.

  3. آیا امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های لوکزامبورگ موجود است؟

    بله می توان در دانشگاه های لوکزامبورگ با روش هایی مانند بورسیه به صورت رایگان تحصیل کرد.

  4. دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ کدام هستند؟

    این دانشگاه ها عبارتند از دانشگاه لوکزامبورگ، دانشگاه بین المللی بهداشت و ورزش و … .

  5. زبان تحصیل در دانشگاه های لوکزامبورگ چیست؟

    در این کشور کورس های تحصیلی به زبان های آلمانی، انگلیسی و فرانسوی می باشد.

  6. آیا امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای دانشگاه های لوکزامبورگ موجود است؟

    بله بورسیه های تحصلی مختلفی در دسترس است.

  7. آیا امکان کار در زمان تحصیل در دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ موجود است؟

    بله دانشجویان می توانند برای بیست ساعت در هفته و به صورت پاره وقت تحصیل کنند.

  8. آیا دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ از بورسیه اراسموس موندس پیروی می کنند؟

    بله دانشگاه های این کشور ارائه دهنده بورسیه اراسموس موندس هستند.

  9. بهترین دانشگاه رایگان لوکزامبورگ کدام است؟

    بهترین دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ دانشگاه لوکزامبورگ می باشذ.

  10. در دانشگاه لوکزامبورگ چه دانشکده هایی وجود دارد؟

    ابن دانشگاه دارای چهار دانشکده می باشد. دانشکده های علوم ، فناوری و ارتباطات یا FSTC، دانشکده ادبیات و زبان، علوم انسانی،‌هنر و آموزش یا FLASHASE و دانشکده قانون، اقتصاد و دارایی.

  11. آیا اخذ پذیرش از دانشگاه های رایگان لوکزامبورگ آسان است؟

    بله دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور بدون هیچ سختی و چالشی امکان پذیر است.

1.3/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *